Een moslimvrij Europa: goed voor Europa, goed voor moslims
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende Plaats reactie

RobJ59

Superlid
Superlid
Antw.: 2271
Wo Mei 25, 2016 1:05 am Reageer met quote

humor schreef:
ohhh dat zijn echte liefhebbers in dat filmpje........ Very Happy

En dat smerige volk veracht ik dus maar anderen zijn er weer van gecharmeerd, het kan verkeren.

En nee, niet iedere marokkaan is zo!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Wo Mei 25, 2016 1:08 am Reageer met quote

[quote="TheDon"]
Benneke schreef:
TheDon schreef:
Van Joden heb je totaal geen last en leven in vrede totdat de Moslims hun de zee in wilde drijven.
Hoeveel Joden zijn er hier niet opgevangen, heb jij er wel eens last van gehad......ik niet!!!!
Dat kan je van de Moslims niet zeggen, nog zijn ze bezig om Joden te vernietigen.

De strekking van dat stuk is walgelijk Don, het maakt niet eens uit of het over joden, moslims of kleurlingen gaat. Als je dat niet door hebt, ben je of heel naÔef, of je staat er volledig achter en dat is nog walgelijker.

Moslims die hier in vrede leven en zich aanpassen, heb ik helemaal geen probleem mee, integendeel maar dat zijn er verrekte weinig.

( dan is het net as hier, jij maakt met iedereen ruzie)
Dan gaat het niet eens over alleen maar Nederland maar over de hele wereld is het aanslagen en moord en doodslag en door wie...de Moslims.
Ook hier in Nederland hebben ze het hoogste criminaliteits cijfer en dat wordt alleen nog maar erger!
Als je dat niet ziet, ben je steke blind!!

Dit is mijn mening en daar zal jij/jullie het mee moeten doen!!!!!

we hebben in nederland helemaal niet het hoogste criminaliteitscijfer
je bent een grote leugenaar.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Wo Mei 25, 2016 1:14 am Reageer met quote

Als je dagelijks het wereldnieuws volgt op de televisie en dit leest, dan kun je toch niet blijven beweren dat het zo'n vredelievend geloof is.

Lees:

Bron: https://inbijbelsperspectief.weebly.com/de-islam-is-bezig-christenen-wereldwijd-uit-te-roeien-is-europa-voorbereid.html

DE ISLAM WIL CHRISTENEN WERELDWIJD UITROEIEN DOOR SLACHTING, VERKRACHTING, ONTHOOFDING (VAN HELE GEZINNEN), BLOED VAN CHRISTENEN VERZAMELEN, VERKOPEN EN ZELF DRINKEN, EN JE HANDEN ERIN WASSEN ALS EEN OFFER AAN ALLAH EN NOG VEEL MEER GRUWELDADEN!! LEES AANDACHTIG VAN BEGIN TOT EIND EN VORM UW MENING.

WAT GAAT ER GEBEUREN ,WANNEER† MOSLIMS DE MEERDERHEID IN WEST-EUROPA KRIJGEN????

DE ISLAM OP ZICH HEEFT GROTE MINACHTING VOOR JODEN EN CHRISTENEN!! ALS DE EXTREME ISLAMIETEN IN WEST-EUROPA DE MEERDERHEID VERKRIJGEN DOOR IMMIGRATIE EN SNELLE GEBOORTE AANWAS, WORDEN DE RECHTEN VAN DEZE TWEE GROEPEN GEMINIMALISEERD! DE INGREDIENTEN ZIJN ER VOOR KLAAR!!!!!!!!!!!!!!

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Wo Mei 25, 2016 1:25 am Reageer met quote

Fyrano schreef:
Als je dagelijks het wereldnieuws volgt op de televisie en dit leest, dan kun je toch niet blijven beweren dat het zo'n vredelievend geloof is.

Lees:

Bron: https://inbijbelsperspectief.weebly.com/de-islam-is-bezig-christenen-wereldwijd-uit-te-roeien-is-europa-voorbereid.html

DE ISLAM WIL CHRISTENEN WERELDWIJD UITROEIEN DOOR SLACHTING, VERKRACHTING, ONTHOOFDING (VAN HELE GEZINNEN), BLOED VAN CHRISTENEN VERZAMELEN, VERKOPEN EN ZELF DRINKEN, EN JE HANDEN ERIN WASSEN ALS EEN OFFER AAN ALLAH EN NOG VEEL MEER GRUWELDADEN!! LEES AANDACHTIG VAN BEGIN TOT EIND EN VORM UW MENING.

als je dit soort verhalen gelooft Fyrano kan ik je alleen maar aanraden om psygologische hulp te zoeken.

je hebt definitief een aantal stekkers los zitten

WAT GAAT ER GEBEUREN ,WANNEER† MOSLIMS DE MEERDERHEID IN WEST-EUROPA KRIJGEN????

DE ISLAM OP ZICH HEEFT GROTE MINACHTING VOOR JODEN EN CHRISTENEN!! ALS DE EXTREME ISLAMIETEN IN WEST-EUROPA DE MEERDERHEID VERKRIJGEN DOOR IMMIGRATIE EN SNELLE GEBOORTE AANWAS, WORDEN DE RECHTEN VAN DEZE TWEE GROEPEN GEMINIMALISEERD! DE INGREDIENTEN ZIJN ER VOOR KLAAR!!!!!!!!!!!!!!

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

Fyrano

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 1:38 am Reageer met quote

Libelletje schreef:

Quote:
En dus willen er vele vluchtelingen hierheen en verplaatst die onrust naar Europa.

En dat is precies wat IS beoogt om door al deze vluchtelingen Europa volledig te ontregelen en te verzwakken.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8138
Wo Mei 25, 2016 1:46 am Reageer met quote

Fyrano schreef:
Libelletje schreef:

Quote:
En dus willen er vele vluchtelingen hierheen en verplaatst die onrust naar Europa.

En dat is precies wat IS beoogt om door al deze vluchtelingen Europa volledig te ontregelen en te verzwakken.

En jij gelooft ook wat in de fabeltjeskrant staat Fyrano?
Ik schreef het al eens eerder dat de goed- en lichtgelovige mensen de doelgroep is waar Wilders en soortgelijke zogenaamde politici op mikken.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Fyrano

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 1:59 am Reageer met quote

Benneke schreef:

Quote:
Ik schreef het al eens eerder dat de goed- en lichtgelovige mensen de doelgroep is waar Wilders en soortgelijke zogenaamde politici op mikken.

Wat heeft Wilders hiermee te maken?
Ik schrijf hier mijn mening neer.
Je hebt wel een enorme Wilders-fobie.
Misschien een keer hulp zoeken, dan slaap je wat rustiger.

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 8138
Wo Mei 25, 2016 2:10 am Reageer met quote

Fyrano schreef:
Benneke schreef:

Quote:

Wat heeft Wilders hiermee te maken?
Ik schrijf hier mijn mening neer.
Je hebt wel een enorme Wilders-fobie.
Misschien een keer hulp zoeken, dan slaap je wat rustiger.

Goed lezen Fyrano dan snap je het misschien.....hoewel ik daar mijn twijfels over heb.

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Wo Mei 25, 2016 9:07 am Reageer met quote

Moslims hebben niet het vertrouwen van de autochtone bevolking. In plaats daarover te schamperen kun je toch beter te rade gaan hoe dat nu komt.

https://www.volkskrant.nl/archief/steeds-meer-autochtonen-wantrouwen-moslimgemeenschap~a649392/

Let wel, dit is een bericht van 2005. De verhoudingen zijn sindsdien flink verslechterd, vooral door de aanslagen.

Laatst aangepast door Albertus47.1 op Wo Mei 25, 2016 9:39 am, in totaal 1 keer bewerkt

pieneke

Superlid
Superlid
Antw.: 3735
Wo Mei 25, 2016 9:27 am Reageer met quote

Fyrano schreef:

Lees:

dit heb ik al jaren geleden lopen roepen, maar nee, het was niet waar. de mensen beseffen het gevaar nog steeds niet.
GELOVEN de wereld uit!!!!

groetjes pieneke; leef en laat leven, zonder overlast te geven

pieneke

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 9:28 am Reageer met quote

Libelletje schreef:
In de komende jaren verwachten geleerden nog veel grotere ďvluchtelingenstroom.
De bevolking in gebieden in Afrika en AziŽ, groeit sneller dan het aantal arbeidsplaatsen.
Slechts 40% van de mensen die kunnen werken hebben ook werk, terwijl een derde van die mensen toch hoger opgeleid is.

Nu al heerst er de hoogste jeugdwerkeloosheid, en laagste arbeidsparticipatie voor vrouwen.
In de komende 15 jaar komen er 5 miljoen mensen bij die de arbeidsmarkt daar willen betreden.

Hoe groter de bevolking van opgeleide mensen in de werkende leeftijd, hoe meer verhoogt het risico van politieke instabiliteit - en dus ook van onrust en burgeroorlog.

https://www.welt.de/politik/ausland/article155660005/Aus-diesen-Laendern-drohen-neue-Fluechtlingsstroeme.html
dat zie je al met dat mens van sylvana simonjs, fam. van mij suri zei jaren geleden al, dat mens is gek, luister niet naar haar. dus nu luister ik eindelijk

pieneke

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 9:31 am Reageer met quote

Bas12 schreef:
Moslims hebben niet het vertrouwen van de autochtone bevolking. In plaats daarover te schamperen kun je toch beter te rade gaan hoe dat nu komt.

https://www.volkskrant.nl/archief/steeds-meer-autochtonen-wantrouwen-moslimgemeenschap~a649392/

ja nu ineens in rotterdam heleboel aangiften dat hoofddoekjes worden uitgescholden, allemaal opgezet plan!!!!

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13410
Wo Mei 25, 2016 10:16 am Reageer met quote

Bas12 schreef:
Als je alles gelijk afdoet als onzin en meer van dergelijk provocerend taalgebruik, dan zal de polarisatie nu niet bepaald afnemen denk ik, het tegenovergestelde zal dan het geval zijn.

Degene die een verwijzing naar een artikel op een putluchtmedium plaatst dat oproept tot etnische zuivering en verklaart daar volledig achter te staan provoceert in de wetenschap dat velen mordicus tegen dergelijk gedachtegoed zijn.

Ik beweer niet dat Juliaan van Acker, de schrijver van het artikel, altijd en alleen maar onzin heeft beweerd maar de man, een orthopedagoog, geraakt allengs meer buiten zijn vakgebied en begint steeds racistischer door te draven.

'Onzin' lijkt me een uitstekende kwalificatie voor een stuk tekst waarvan de argumenten stuk voor stuk eenvoudig onderuit gehaald zijn.

Als jij en een aantal anderen openlijk verklaren achter een oproep tot racisme en etnische zuiveringen te staan dan weten we dat ook weer, over van kwaad tot erger gesproken.

ďNiemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 27594
Wo Mei 25, 2016 10:27 am Reageer met quote

Benneke schreef:
De enige tweedeling lijkt mij veroorzaakt door extreem rechtse figuren als Wilders en consorten, die er alles aan doen om niet alleen alle moslims, maar ook elke goed willende burger, die het dan voor die moslims opneemt te verketteren.

Zij zijn het die bewust een tweedeling willen maken ten eigen faveure. De volksmenners en de dictators in spe.

Wat doet Wilders voor de democratie?? Hij heeft een beweging zonder leden.
Niemand dan hijzelf heeft iets te zeggen. Zelfs kamerleden, van zijn beweging, die het iets democratischer willen worden er zonder pardon uit geknikkerd.

Voordat extreem rechts weer uit zijn holen opdook, was er van een tweedeling helemaal geen sprake.
Dat werd juist bewust gecreŽerd door die bruine bende.

Je stelt het allemaal weer veel te eenzijdig voor, Benneke.

Er is altijd al sprake geweest van tweedeling. Dat begon al met te toestroom van Surinamers, gevolgd door de "gastarbeiders" uit allerlei landen en uiteindelijk met de instroom van een veel te grote groep 'vluchtelingen'...

Het enige verschil was dat er in het begin nog voldoende werk was en het de burger in het algemeen steeds beter ging. De moslims is een verhaal apart. Daarbij is de omkeer vooral begonnen met het omver vliegen van de Twin Towers. En nog meer toen hier een paar idiote moslims stonden te juichen toen er 3000 mensen verpletterd werden..

Je kan er lang of kort over praten maar de islam heeft nu eenmaal een gewelddadig imago en dat poets je nu eenmaal niet even weg. Wat Wilders betreft, zijn partij als organisatie mag dan geen schoonheidsprijs verdienen, het is toch vooral een reactie op de opdringerige en agressieve kant van de islam. En ik vind dat zo'n partij ook bij een democratie hoort, zeker nu er ook een islamitische partij in opkomst is.

Jammer voor jou, Benneke, maar zo zie ik het nu eenmaal. Ongeacht of je boos wordt of niet...

Faber quisque fortunae suae

RobJ59

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 10:28 am Reageer met quote

Keesvi schreef:
Bas12 schreef:
Als je alles gelijk afdoet als onzin en meer van dergelijk provocerend taalgebruik, dan zal de polarisatie nu niet bepaald afnemen denk ik, het tegenovergestelde zal dan het geval zijn.

Degene die een verwijzing naar een artikel op een putluchtmedium plaatst dat oproept tot etnische zuivering en verklaart daar volledig achter te staan provoceert in de wetenschap dat velen mordicus tegen dergelijk gedachtegoed zijn.

Ik beweer niet dat Juliaan van Acker, de schrijver van het artikel, altijd en alleen maar onzin heeft beweerd maar de man, een orthopedagoog, geraakt allengs meer buiten zijn vakgebied en begint steeds racistischer door te draven.

'Onzin' lijkt me een uitstekende kwalificatie voor een stuk tekst waarvan de argumenten stuk voor stuk eenvoudig onderuit gehaald zijn.

Als jij en een aantal anderen openlijk verklaren achter een oproep tot racisme en etnische zuiveringen te staan dan weten we dat ook weer, over van kwaad tot erger gesproken.

Of jij bent gewoon slechtziend.

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 10:51 am Reageer met quote

Keesvi schreef:

Blijkbaar heb je het stuk niet gelezen Kees of niet begrepen. Of wellicht een gratuite bewering met een uitermate vertroebelde blik.

Keesvi

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 11:12 am Reageer met quote

Ik heb het artikel tweemaal gelezen maar ik kan niet anders dan tot dezelfde conclusie komen. Het is uitermate racistisch getint en roept op tot etnische zuivering, hetgeen voor degenen die het onderscheid niet weten iets anders is dan genocide:

Wat Juliaan van Acker neerzet is een klassieke islamofobe these: het construeren van een negatieve, generaliserende en essentialistische definitie van islam die leidt tot het maken van een hiŽrarchisch onderscheid tussen niet-moslims en moslims. Dit gebeurt om de moslims als groep te problematiseren op basis van religieuze kenmerken die hen toegeschreven worden. De crux daarbij is, net als bij alle andere vormen van racisme, dat deze manier van denken en het handelen dat daarop gebaseerd is, ertoe leidt dat degenen die als moslim gecategoriseerd worden veel moeilijker hun eigen definitie en beleving van islam kunnen vormgeven, beleven en uitdragen. Het vermindert de vrijheid om je godsdienst te beleven zoals je zelf wil, want je wordt afgerekend op de stereotypen die anderen je opleggen.

Van Acker pleit duidelijk voor een moslimloos Europa: ďAls aan deze (opleiding, gezondheidszorg, enz.MdK) zou zijn voldaan, dan hoeft in Europa geen enkele moslim nog te blijven omwille van betere leefomstandigheden.Ē Nu kent Europa geheel volgens haar eigen traditie van etnische zuiveringen, massamoord en genocide zeker acht (!) grote momenten van de-islamisering en de-moslimisering. Ten eerste de reconquista in Spanje, ten tweede tijdens de periode van de slavenhandel waarbij naar schatting tot eenderde van de slaven moslims was die van hun woongebied werden verdreven en tot slaaf gemaakt. Ten derde de etnische zuivering van het voormalige emiraat van SiciliŽ en van Lucera in ItaliŽ tussen 1160 en 1300. Ten vierde de de-islamisering in communistisch Europa, in het bijzonder AlbaniŽ. Ten vijfde de etnische zuivering en het bloedbad onder de CircassiŽrs door de Russen. Ten zesde het bloedbad vaan Izmail in 1790 en de verdrijving van moslims uit de Balkan tussen 1821 en 1922. Ten zevende de talrijke bloedbaden en militaire campagnes in de koloniŽn en bij de onafhankelijksoorlogen. Ten achtste in de oorlog in voormalig JoegoslaviŽ, in het bijzonder BosniŽ (denk aan Srebrenica). Met andere woorden: historisch gezien komt massale de-islamisatie en de-moslimisering alleen voor in de context van regimes die zeer autoritair en gewelddadig waren en bijna altijd met veel doden als gevolg.

Bron: Moslims horen niet in Europa?

ďNiemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 11:33 am Reageer met quote

Ja je kunt nog zulke mooie verhalen hier "neerplempen" beste Kees, maar van rascisme is geheel geen sprake. Wel van een realistische kijk.
Blijkbaar is je blik te eenzijdig gericht of anderzijds niet objectief.

Keesvi

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 12:00 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
Ja je kunt nog zulke mooie verhalen hier "neerplempen" beste Kees, maar van rascisme is geheel geen sprake. Wel van een realistische kijk.

Degene die dit topic 'neerplempte' ben jij, als ik me niet sterk vergis. De opvatting dat een of meerdere bevolkingsgroepen afgeschilderd worden als anders en dat is doorgaans minderwaardig, of tenminste hier niet thuishoren, is wel degelijk een vorm van racisme volgens de gangbare definitie. Er bestaat overigens maar een mensenras en dat is de mens. Racisme komt dus altijd voort uit onderscheid maken betreffende uiterlijke kenmerken, religie, cultuur, etniciteit etc.

Verder laat ik het hier maar bij want ik zie geen andere argumenten dan dat je het een goed en realistisch artikel vindt. Jij kiest wie je achterna loopt.

RobJ59

Superlid
Superlid
Wo Mei 25, 2016 12:09 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Bas12 schreef:

Degene die dit topic 'neerplempte' ben jij, als ik me niet sterk vergis. De opvatting dat een of meerdere bevolkingsgroepen afgeschilderd worden als anders en dat is doorgaans minderwaardig, of tenminste hier niet thuishoren, is wel degelijk een vorm van racisme volgens de gangbare definitie. Er bestaat overigens maar een mensenras en dat is de mens. Racisme komt dus altijd voort uit onderscheid maken betreffende uiterlijke kenmerken, religie, cultuur, etniciteit etc.

Verder laat ik het hier maar bij want ik zie geen andere argumenten dan dat je het een goed en realistisch artikel vindt. Jij kiest wie je achterna loopt.

En alle criminelen zijn ook mensen dus die sluiten we maar niet meer op.

Pagina 4 van 8 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Plaats reactie