Er komt geen eind aan het drama
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende Plaats reactie

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7778
Wo Jun 01, 2016 1:58 am Reageer met quote

Fyrano schreef:
Humor,

Je weet wat we met z'n allen hebben besloten.
Niet op idioten ingaan!

Leg dat eens uit Fyrano.

Humor reageert op jouw en jij weer op Humor. Lees ik net dat je een afspraak had gemaakt om niet op idioten in te gaan, doe je het toch. Jij ben ook geen man die zijn woord houdt Embarassed

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Wo Jun 01, 2016 2:02 am Reageer met quote

Benneke schreef:

Leg dat eens uit Fyrano.

Quote:
Humor reageert op jouw en jij weer op Humor. Lees ik net dat je een afspraak had gemaakt om niet op idioten in te gaan, doe je het toch. Jij ben ook geen man die zijn woord houdt Embarassed

Raad eens wie van jullie op ons lijstje voorkomen!

Ben je er achter...................... ha, ha, ha.

Very Happy Very Happy Very Happy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Chess.1

Superlid
Superlid
Antw.: 3823
Wo Jun 01, 2016 2:05 am Reageer met quote

En toch reageer je weer, ben je niet bang dat je mede ratten nu boos op je worden?

Gaan ze je nu zien als een duitse dissident?

Hebben jullie onderling ook afgesproken dat het halal afslachten van de miljoenen vluchtelingen de beste oplossing is voor jullie vluchtelingen probleem?

Wat hebben jullie nog meer afgesproken?

Gezien het plaatje zijn jullie niet alleen goed in brabbelen, maar ook in freubelen..........

Het nazi clubje begint eindelijk haar ware aard te tonen.

(p.s. Ben heel blij dat ook ik vermeldt wordt tussen de verstandige mensen op dit forum. Hoop niet dat jullie nu ook een plaatje terug verwachten want dat kleuterniveau zijn wij allang ontstegen.)

Door de geschiedenis heen is het wetenschappers, academici, rechters en andere intellectuelen vaak verweten dat zij in een ivoren toren leven.

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10774
Wo Jun 01, 2016 4:19 am Reageer met quote

Dag ik weet niet of een ieder van jullie mijn woorden van een tijd terug nog kunnen herinneren........................heb toen mijn vermoeden uitgesproken dat de ware toedracht nooit boven water zou komen. Jantje geeft Pietje de schuld.......................maar geloof mij..................de russen hebben zo hun eigen cultuur en of ze nu wel of niet te vertrouwen zijn........................IK vertrouw ze voor geen meter.

Groet Tiny

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26028
Wo Jun 01, 2016 11:03 am Reageer met quote

Chess schreef:

...Het nazi clubje begint eindelijk haar ware aard te tonen...

Volgens mij is die ivoren toren zo hoog, dat je zuurstofgebrek begint te krijgen, want je ijlt er aardig op los...

Wees maar voorzichtig want hoogteziekte kan slecht aflopen..

Faber quisque fortunae suae

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Wo Jun 01, 2016 11:17 am Reageer met quote

Als spreekwoord is 'hoog van de toren blazen' een mooi voorbeeld van figuratief verbeelden van wat je bedoelt. Namelijk iemand die veel te zeggen meent te hebben, maar daarbij volgens anderen geen enkele machtsbasis bezit op het punt waar hij iets over zegt. Het is dus een vorm van opscheppen zou je kunnen zeggen. Helaas blijkt vaak degene die het spreekwoord gebruikt degene te zijn die 'hoog van de toren blaast' omdat hij zijn oordeel baseert op zijn persoonlijke wens dat de ander niets zinnigs zegt.

Toch moeten zeker regelmakers uitkijken dat ze niet te 'hoog van de toren blazen' omdat ze het gevaar lopen dat hun regels niet gevolgd worden en dat ze ongeloofwaardig worden. Daardoor kunnen toekomstige regels onuitvoerbaar worden. Achteraf blijk je dan 'hoog van de toren geblazen te hebben', waarbij je vooral je geloofwaardigheid hebt opgeblazen.

Er ligt dus hoofdzakelijk onmacht aan ten grondslag.

amber

Superlid
Superlid
Antw.: 6850
Wo Jun 01, 2016 3:15 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
redone schreef:
En ik vind jou Humor, meer dan respectloos, onmenselijk, niet in staat om ook maar iets van sympathie voor je medemens te voelen, bah!!!!

Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen!!!!

En jij vind jezelf respectvol met een dergelijke reactie?

Ik denk dat humor precies aangeeft en door heeft waar het de topicstarter om te doen is.

Hoezo heeft "humor" en klaarblijkelijk ook jij door waar het mij "om te doen is"?
Waar het mij om te doen is is medeleven te vragen voor de mensen die hun leven en dat van hun kinderen wagen in de hoop op een vrij en beter leven;niets meer en niets minder.
Mijn hart huilt als ik zo'n arm kind zie.
Ik vind jullie volslagen harteloos maar ik verwacht niets anders van types zoals jullie!!

Marokkaans/Arabisch koken; verras jezelf en anderen en bezoek eens mijn Weblog.
Klik daarvoor op WWW hieronder en je bent er meteen......

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Wo Jun 01, 2016 3:33 pm Reageer met quote

Weet je wat volslagen harteloos is?
In een welvarend land als Nederland, bejaarde mensen wegens bezuinigingen laten verkommeren.

Bejaarde mensen in vervuilde toestand laten zien, zal geen medelijden opwekken, maar wél verdronken kinderen....DAT SCOORT........
en DAT vind ik walgelijk!

Laatst aangepast door humor op Wo Jun 01, 2016 3:33 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Benneke

Superlid
Superlid
Wo Jun 01, 2016 3:33 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
Als spreekwoord is 'hoog van de toren blazen' een mooi voorbeeld van figuratief verbeelden van wat je bedoelt. Namelijk iemand die veel te zeggen meent te hebben, maar daarbij volgens anderen geen enkele machtsbasis bezit op het punt waar hij iets over zegt. Het is dus een vorm van opscheppen zou je kunnen zeggen. Helaas blijkt vaak degene die het spreekwoord gebruikt degene te zijn die 'hoog van de toren blaast' omdat hij zijn oordeel baseert op zijn persoonlijke wens dat de ander niets zinnigs zegt.

Toch moeten zeker regelmakers uitkijken dat ze niet te 'hoog van de toren blazen' omdat ze het gevaar lopen dat hun regels niet gevolgd worden en dat ze ongeloofwaardig worden. Daardoor kunnen toekomstige regels onuitvoerbaar worden. Achteraf blijk je dan 'hoog van de toren geblazen te hebben', waarbij je vooral je geloofwaardigheid hebt opgeblazen.

Er ligt dus hoofdzakelijk onmacht aan ten grondslag.

Beste Bas, ik heb jouw schrijfsel een paar keer gelezen en kon niet anders tot de conclusie komen dan dat jij een poging gewaagd hebt om met mislukte volzinnen een beetje intelligent over te komen. Helaas is dat volledig mislukt, omdat het uiteindelijk een onsamenhangend gebrabbel is geworden. De boodschap die jij trachtte over te brengen is blijven steken in dat hoogdravende gebazel van je.

Jammer, probeer het nu eens in gewone en begrijpelijke taal te schrijven. Het is eigenlijk triest om te zien dat je jezelf hiermee aardig voor paal hebt gezet.

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Jun 01, 2016 3:38 pm Reageer met quote

Vermoedelijk is jou IQ dan niet toereikend benneke, want schoolkinderen die deze tekst ook lazen begrepen deze tekst wel.
Het zij zo.

Fyrano

Superlid
Superlid
Wo Jun 01, 2016 3:41 pm Reageer met quote

Benneke schreef:

Quote:
Beste Bas, ik heb jouw schrijfsel een paar keer gelezen en kon niet anders tot de conclusie komen dan dat jij een poging gewaagd hebt om met mislukte volzinnen een beetje intelligent over te komen. Helaas is dat volledig mislukt, omdat het uiteindelijk een onsamenhangend gebrabbel is geworden. De boodschap die jij trachtte over te brengen is blijven steken in dat hoogdravende gebazel van je.

Jammer, probeer het nu eens in gewone en begrijpelijke taal te schrijven. Het is eigenlijk triest om te zien dat je jezelf hiermee aardig voor paal hebt gezet.

De enige die steeds weer voor paal staat ben jezelf.

Je laat keer op keer weer zien dat je niet in staat bent iets fatsoenlijks neer te zetten.

Bas, Benneke daagt je alleen maar steeds uit, laat die eikel toch schreeuwen.

Benneke

Superlid
Superlid
Wo Jun 01, 2016 3:44 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
Vermoedelijk is jou IQ dan niet toereikend benneke, want schoolkinderen die deze tekst ook lazen begrepen deze tekst wel.
Het zij zo.

Mag ik even glimlachen om je vrij stupide reactie Bas Laughing

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Jun 01, 2016 4:33 pm Reageer met quote

Benneke schreef:
Bas12 schreef:
Het zij zo.

Mag ik even glimlachen om je vrij stupide reactie Bas Laughing

Ja, dat mag, "slimme benneke" Laughing ik zie het voor me, als een boer die kiespijn heeft en z'n ei niet kwijt kan. Laughing

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Wo Jun 01, 2016 4:35 pm Reageer met quote

Fyrano schreef:
Benneke schreef:

Quote:

De enige die steeds weer voor paal staat ben jezelf.

Je laat keer op keer weer zien dat je niet in staat bent iets fatsoenlijks neer te zetten.

Klopt Fyrano, het is een heel grote lul die heel goed onder een ezel kan hangen. Laughing

Hij is gefrustreerd omdat hij inziet hoe zwak hij is. En dan komt hij met zulke reacties wanneer hij geconfronteerd wordt met iets waar hij geen antwoord op heeft. Dit typeert hem. Het is duidelijk dat hij in zo'n geval over gaat op schelden.

nandes

Superlid
Superlid
Antw.: 8433
Wo Jun 01, 2016 5:19 pm Reageer met quote

Nou als we het even over schelden gaan hebben zijn Bas, Fyrano en Bart wel de wereldkampioen.

De taal die jullie bezigen zie ik bij niemand anders.

Met 'n oald hoes en 'n joonk wief he'j altied wat te knooi'n

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4899
Wo Jun 01, 2016 5:51 pm Reageer met quote

Voor Fyrano en vrienden!

Definitie van schelden: 1) Agressief doen 2) Asociale taal gebruiken 3) Beledigen 4) Beschimpen 5) Boosheidsverschijnsel 6) Foeteren 7) Fulmineren Cool Grove woorden zeggen 9) Heibelen 10) Honende woorden uiten 11) Heibeien 12) Jouwen 13) Kafferen 14) Kankeren 15) Kijven 16) Knorren 17) Kibbelen 1Cool Ketteren 19) Lelijke woorden zeggen 20) Moelvechten 21) Razen

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!

Fyrano

Superlid
Superlid
Wo Jun 01, 2016 6:29 pm Reageer met quote

redone,

Waarschijnlijk bedoel je Chess en consorten.
Dat zijn zeker niét mijn vrienden!

Als jij daar ook bij wil horen, weet ik ook wie jij bent.
Nog een prettige wedstrijd.

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26028
Wo Jun 01, 2016 7:13 pm Reageer met quote

redone schreef:
Voor Fyrano en vrienden!

Definitie van schelden: 1) Agressief doen 2) Asociale taal gebruiken 3) Beledigen 4) Beschimpen 5) Boosheidsverschijnsel 6) Foeteren 7) Fulmineren Cool Grove woorden zeggen 9) Heibelen 10) Honende woorden uiten 11) Heibeien 12) Jouwen 13) Kafferen 14) Kankeren 15) Kijven 16) Knorren 17) Kibbelen 1Cool Ketteren 19) Lelijke woorden zeggen 20) Moelvechten 21) Razen

Kon je nu echt niets anders verzinnen dan het woordenboek een beetje over te schrijven...??

Faber quisque fortunae suae

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12414
Wo Jun 01, 2016 8:27 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
Fyrano schreef:

Klopt Fyrano, het is een heel grote lul die heel goed onder een ezel kan hangen.

Wat kan hier nog over gezegd worden?

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Wo Jun 01, 2016 8:31 pm Reageer met quote

Ezeltje prik ? Very Happy

Pagina 2 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats reactie