Dalai lama: ’Er zijn te veel vluchtelingen’
Archief Discussie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende Plaats reactie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26072
Do Jun 02, 2016 2:17 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Libelletje schreef:
Kees, zolang jij alleen de fouten van anderen ziet komt er geen verbetering jongen.

Wat denk jij wel wie je bent? Boven alles verheven of zo met je vileine, gluiperige insinuaties? Jij bent wel de laatste aan wie ik verantwoording zou moeten afleggen en dat geldt net zo goed voor die laffe vriendjes van je met hun psychopathische trekken die ze te pas en te onpas manifesteren, kennelijk omdat ze te beroerd zijn om ook maar een poging te wagen op een fatsoenlijke manier te communiceren.

Je gaat weer lekker, Keesvi....

Als je denkt dat jij en dat gestoorde clubje van jou op deze manier ook nog maar een moment serieus genomen zal worden, dan zit je er totaal naast..

De meest onverdraagzame personen hier op dit forum zijn degenen die zo valselijk verdraagzaamheid prediken...

Faber quisque fortunae suae
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1973
Do Jun 02, 2016 2:20 pm Reageer met quote

Ik dacht dat dit een discussieforum was. Maar zoals ik al zei keesvi slaat elke discussie dood met zijn agressiviteit. Een discussie is toch dat je in gesprek gaat of heb ik het mis?

Tympaan

Superlid
Superlid
Do Jun 02, 2016 2:23 pm Reageer met quote

Keesvi is de grote almachtige leermeester. En iedereen die hem durft tegen te spreken wordt direct platgeslagen.

Tenminste, zo ziet hij zichzelf...

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12475
Do Jun 02, 2016 2:54 pm Reageer met quote

Ach gossie, toon ik te weinig respect? Hoe zou dat nu toch komen...

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

humor

Superlid
Superlid
Antw.: 10439
Do Jun 02, 2016 2:56 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:

Wat denk jij wel wie je bent? Boven alles verheven of zo met je vileine, gluiperige insinuaties? Jij bent wel de laatste aan wie ik verantwoording zou moeten afleggen en dat geldt net zo goed voor die laffe vriendjes van je met hun psychopathische trekken die ze te pas en te onpas manifesteren, kennelijk omdat ze te beroerd zijn om ook maar een poging te wagen op een fatsoenlijke manier te communiceren.

Nou nou....dat gaat weer lekker bij je kees....
Even een vraagje, gebruik jij dezelfde pilletjes als Nicolaas? Very Happy

humor

Superlid
Superlid
Do Jun 02, 2016 3:01 pm Reageer met quote

NicolaasP schreef:
wat een verderfelijke godsdienst is dat boeddhisme toch.... silent

Het topic ging niet over het boeddhisme ....
Je gebruikt dit topic weer om je gal over een andere godsdienst te spuien.

Maar owee als het over de islam gaat........

Je bent zelf dus geen haar beter .....vind ik ..... Laughing

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Do Jun 02, 2016 3:04 pm Reageer met quote

Voor de sociopaten hier, probeer eens vitaminesupplementen: Vitamine B6 en Magnesium. In één pilletje verkrijgbaar van het merk Solgar. Wordt wel geslikt door vrouwen die veel last hebben van PMS en ook door kinderen met flipbuien, om het maar netjes uit te drukken.

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4901
Do Jun 02, 2016 3:07 pm Reageer met quote

Bas schreef: Voor de sociopaten hier, probeer eens vitaminesupplementen: Vitamine B6 en Magnesium. In één pilletje verkrijgbaar van het merk Solgar. Wordt wel geslikt door vrouwen die veel last hebben van PMS en ook door kinderen met flipbuien, om het maar netjes uit te drukken.

Ben je zeker mee bekend Bas??
Heeft helaas niet gewerkt bij jou!!

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Do Jun 02, 2016 3:15 pm Reageer met quote

redone schreef:
Bas schreef: Voor de sociopaten hier, probeer eens vitaminesupplementen: Vitamine B6 en Magnesium. In één pilletje verkrijgbaar van het merk Solgar. Wordt wel geslikt door vrouwen die veel last hebben van PMS en ook door kinderen met flipbuien, om het maar netjes uit te drukken.

Ben je zeker mee bekend Bas??
Heeft helaas niet gewerkt bij jou!!

Redone ik gebruik geen enkel medicijn, even voor jouw geruststelling. Misschien kun jij het in jouw kring aanbevelen?

humor

Superlid
Superlid
Do Jun 02, 2016 3:19 pm Reageer met quote

Het moet in haar kring goed werken, denk ik....de variabelen hebben ook van die "flipbuien".....vind ik...... Very Happy

amber

Superlid
Superlid
Antw.: 6850
Do Jun 02, 2016 3:23 pm Reageer met quote

humor schreef:
NicolaasP schreef:

Dit topic gaat over de leider van de boeddhisten die zijn mening ventileert over moslims.
Het zou hem sieren (hij, die zelf ook al jaren een vluchteling is die in een ander land woont) om dan ook eens te kijken naar wat zijn eigen kudde gelovigen uitspookt in deze wereld.

Marokkaans/Arabisch koken; verras jezelf en anderen en bezoek eens mijn Weblog.
Klik daarvoor op WWW hieronder en je bent er meteen......

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Do Jun 02, 2016 3:24 pm Reageer met quote

amber schreef:
humor schreef:
NicolaasP schreef:

Dit topic gaat over de leider van de boeddhisten die zijn mening ventileert over moslims.
Het zou hem sieren (hij, die zelf ook al jaren een vluchteling is die in een ander land woont) om dan ook eens te kijken naar wat zijn eigen kudde gelovigen uitspookt in deze wereld.

Wat let je om een nieuw topic te openen......

amber

Superlid
Superlid
Antw.: 6850
Do Jun 02, 2016 3:28 pm Reageer met quote

Waarom zou ik: e.e.a. past uitstekend op dit topic.

Marokkaans/Arabisch koken; verras jezelf en anderen en bezoek eens mijn Weblog.
Klik daarvoor op WWW hieronder en je bent er meteen......

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12475
Do Jun 02, 2016 3:52 pm Reageer met quote

Bas12 schreef:
Redone ik gebruik geen enkel medicijn

Vitamines en mineralen zijn geen geneesmiddelen maar supplementen voor mensen die om wat voor reden dan ook een deficiëntie (dreigen te) hebben. Deficiëntie is de wetenschappelijke benaming van een tekort en vanuit dat perspectief zou je er hoogstwaarschijnlijk goed aan doen je standpunt dat je geen supplementen nodig hebt te heroverwegen.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Do Jun 02, 2016 4:08 pm Reageer met quote

Wanneer er geen directe aanleiding bestaat tot een heroverweging m.b.t. respectievelijk medicamenten of (voeding)supplementen wil ik voorlopig een besluit cq standpunt hiertoe nog even uitstellen.

Echter tussen het tijdstip van het primaire besluit en de beslissing op bezwaar kunnen zich echter feiten voordoen die mij ertoe kunnen nopen het besluit cq standpunt te herroepen. De vraag of ik deze feiten en omstandigheden m.b.t. het definiëren van bovengenoemde middelen dien mee te nemen in de heroverweging zal ik zo mogelijk bevestigend beantwoorden.

humor

Superlid
Superlid
Do Jun 02, 2016 5:05 pm Reageer met quote

amber schreef:

En als je een beetje rondleest, dan kom je dus tegen dat de Dalai Lama dat ook doet.
Quote:
Woorden van de Dalai Lama:

In April 2013, the Dalai Lama openly criticised Buddhist monks' attacks on Muslims in Myanmar "Buddha always teaches us about forgiveness, tolerance, compassion. If from one corner of your mind, some emotion makes you want to hit, or want to kill, then please remember Buddha's faith. We are followers of Buddha." He said that "All problems must be solved through dialogue, through talk. The use of violence is outdated, and never solves problems." In May 2013, He said "Really, killing people in the name of religion is unthinkable, very sad."

Bron: Wikipedia

Tympaan

Superlid
Superlid
Do Jun 02, 2016 6:53 pm Reageer met quote

amber schreef:

Wat er gebeurd is, is erg genoeg. Maar het staat in geen verhouding tot wat de kudde binnen de islam uitspookt...

Een ding is voor mij wel zeker: de wereld zou een stuk beter af zijn zonder al die moordzuchtige religies...

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Do Jun 02, 2016 11:19 pm Reageer met quote

Bron: https://wijblijvenhier.nl/23634/etnische-zuivering-myanmar/

De etnische zuivering in Myanmar
Nourdeen Wildeman, 10 juni 2014

Een golf van geweld
Op 28 mei 2012 wordt Thida Htwe – een boeddhistische vrouw van 28 jaar oud – verkracht en vermoord bij het dorpje Kyaw Ne Maw, net buiten Ramri. Een foto van haar ontzielde lichaam verschijnt al snel in de media met het bericht dat de daders Rohingya zijn. De politie arresteert drie mannen, waarvan er een zelfmoord pleegt. De andere twee worden vervolgd, schuldig bevonden en krijgen uiteindelijk de doodstraf. De verkrachting is de vonk die de jarenlange haat tegen de Rohingya doet ontsteken.

Dus ging het ook over een verkrachting door een moslimman.
Dat is dus voor ons niets nieuws dat moslims de vrouwen verkrachten omdat ze geen enkel respect hebben voor vrouwen.
Genoeg voorbeelden in Duitsland (Keulen, Darmstad en nog wat plaatsen).
Nederland en Duitsland zijn heel tolerante landen, maar ook daar kan, als de mensen er genoeg van krijgen, zomaar de vlam in de pan springen, en dan zijn het zeker weer die Wilders aanhangers………..
In dit geval was het bij de Boeddhisten net de druppel…………………………..

Fyrano

Superlid
Superlid
Antw.: 2063
Do Jun 02, 2016 11:35 pm Reageer met quote

Lezen en fatsoen zijn zeker niet jouw sterkste kant.

Probeer het nog maar eens een keer
In dit geval was het bij de Boeddhisten net de druppel…………………………..

Begrijp je het een beetje???

Oetlul

Albertus47.1

Superlid
Superlid
Do Jun 02, 2016 11:52 pm Reageer met quote

De islam staat het verkrachten van vrouwen toe, ook van getrouwde vrouwen, zolang ze beschouwd kunnen worden als slavinnen. In de koran wordt geforceerde seks niet verboden. Het verkrachten van gevangen vrouwen is niet verboden. Of van vrouwen van gevangen mannen. Dat zijn natuurlijk ruime begrippen. Wanneer is een vrouw een slavin? Wanneer is ze gevangen? Het is duidelijk dat de regels ruimer toegepast kunnen worden als het om ‘ongelovige’ vrouwen gaat.

Momenteel bestaat er een verkrachtingsgolf in Europa, waarbij blanke, niet-moslimvrouwen massaal worden verkracht door moslims. Daar is nu sprake van in Noorwegen, waarbij de verkrachters in overgrote meerderheid moslims zijn, en de slachtoffers Noorse vrouwen en meisjes. In Zweden is sprake van hetzelfde. Omdat er in deze landen veel taboes bestaan over criminaliteit en immigranten, zal deze teneur niet snel doordringen tot de mainstream media. Het is vaak behelpen met de politiecijfers.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2013/07/moslims-verkrachten-massaal-westerse-vrouwen-we-zwijgen/

Pagina 2 van 3 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Plaats reactie