Steeds schefmpje met scriptfout
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

spookyeen

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 37
Ma Sep 26, 2016 2:22 pm Reageer met quote

Hallo misschien kan ie mand mij helpen want ik krijg vaak een schermpje als ik inlog en naar een website toe ga over een script fout.
Er staat;

Er is een scriptfout opgetreden het is een grijs vierkant schermpje
Teken 11485
Kan de eigenschap van de setplay van een niet gedefinieerde verwijzing of een verwijzing naar een lege waarde niet ophalen.
Hoe kan ik dit veranderen zodat dit niet meer gebeurd?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want dit is heel irritant. Ik kan niets doen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

ron1.1

Superlid
Superlid
Antw.: 5168
Ma Sep 26, 2016 9:21 pm Reageer met quote

Gebruikt U internet explorer ? Bij deze browser komt het vaker voor.
De oorzaak ligt meestal bij de website zelf, doordat bijvoorbeeld een bepaald onderdeel niet goed kan worden geladen.

De site blijkt u vaak toch probleemloos te kunnen bekijken, ondanks de foutmelding.

Deze kunt u uitschakelen. Ga in het menu naar Extra, Internetopties. Zet een vinkje bij Foutopsporing in scripts uitschakelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12905
Ma Sep 26, 2016 9:38 pm Reageer met quote

spookyeen schreef:
Hallo misschien kan ie mand mij helpen want ik krijg vaak een schermpje als ik inlog en naar een website toe ga over een script fout.
Er staat;

Er is een scriptfout opgetreden het is een grijs vierkant schermpje
Teken 11485
Kan de eigenschap van de setplay van een niet gedefinieerde verwijzing of een verwijzing naar een lege waarde niet ophalen.
Hoe kan ik dit veranderen zodat dit niet meer gebeurd?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want dit is heel irritant. Ik kan niets doen...
Heb je nog andere problemen behalve die melding? Anders zou ik er niet zo'n probleem van maken want risico's loop je er niet mee. Het is alleen maar irritant en anders gewoon wegklikken en overgaan tot de orde van de dag. Kijk anders eens of de update functie van MS Windows iets uithaalt.

O, sorry, Ron. Ik had jouw bericht nog niet gezien. We vullen elkaar aardig aan, dunkt mij.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie