Sony A7SII: bij maanlicht filmen alsof het daglicht is
Foto- & videobewerking
Plaats reactie

kas45

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 8
Ma Nov 28, 2016 7:16 pm Reageer met quote

Ik wil meer met video gaan doen en heb mijn oog op de Sony A7SII laten vallen.

Dit filmpje van Phillip Bloom https://vimeo.com/99893160 laat zien hoe deze camera de concurrentie lichtjaren vooruit is. Mijn vraag of er meer mensen met een DSLR filmen en misschien al ervaring met de A7SII hebben.

afbeelding is van het filmpje bij maanlicht

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

kas45

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 8
Ma Nov 28, 2016 7:45 pm Reageer met quote

Ik wil graag bij kaarslicht, feestjes 's avonds in de tuin of op straat kunnen filmen. En dan vooral die sfeer die je vaak verliest vastleggen. Het hoeft er dan niet zoals bij daglicht uit te zien maar weel kraakhelder zonder ruis. En dat is mogelijk.

dit is toch fantastisch https://www.youtube.com/watch?v=brKno4sBJmY

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11390
Ma Nov 28, 2016 8:18 pm Reageer met quote

Deze film heb ik in Bali opgenomen:
een dans

gefilmd met Fujifilm Finepix S1 zonder statief, gewoon uit de hand, evenals de volgende aan boord van een cruise:
David Meyer and Dawn. november 2015 Australia ook deze gewoon uit de hand (vanaf nagenoeg de achterste rij op het balkon in het theater waar plaats is voor meer dan 800 personen, dus vanaf een redelijk grote afstand)

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

BramJ

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 82
Di Nov 29, 2016 12:10 pm Reageer met quote

Mooie films Douwe. Die tweede is een stuk beter gelukt. Daar zie je goed hoe afhankelijk je van goede belichting bent. Even op internet gekeken. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie