Scootmobiel en vakantie
Archief Lichaam & Geest
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

bo

Superlid
Superlid
Antw.: 11264
Zo Jan 28, 2007 8:55 pm Reageer met quote

Voor de mensen die gebruik maken van een scootmobiel is dit mischien een goede tip;

Via een aanvraag bij '"Welzorg"kan men er voor zorgen dat op het Nederlandse vakantieadres een scootmobiel klaar staat.
Het is een goede voorziening die nog bij weinig mensen bekend is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

gvvianen

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 43
Zo Jun 10, 2007 11:59 pm Reageer met quote

De Welzorg die kan zorgen voor een scootmobiel op het vakantieadres, is dat dezelfde Welzorg die scootmobiels levert? Dan wens ik u veel succes met het bereiken van Welzorg, begin in elk geval ruim op tijd. Zelf namen wij de scootmobiel altijd zelf mee. Er zijn ook speciale aanhangers voor, die soms voor een redelijke prijs worden aangeboden via patientenverenigingen. Een groot genoegen is ook de opvouwbare scootmobiel.
Geertje

ladyzzz1

Superlid
Superlid
Antw.: 5745
Ma Jun 11, 2007 12:04 am Reageer met quote

maar die scootmobiels zijn dan vervolgens mij een standaard maat of niet mijn man rijd ook in een scootmobiel maar die heb een zwaarderde en is helemaal op hem af gesteld

Men moet de gebreken van zijn vrienden kennen, maar hen er niet om haten.

gvvianen

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 43
Ma Jun 11, 2007 11:06 am Reageer met quote

Ladyzzz1, een scootmobiel heeft naar ik meen een standaard buitenmaat, net als de vroegere invaliden-autootjes. Een kennis van mij had een hele zware scootmobiel, wij noemden het altijd haar tank, maar die had dezelfde buitenmaten als de mijne. De kleine, opvouwbare scootmobiels, zijn voor jouw man wellicht minder geschikt, maar dat is na te vragen. Succes en tot horens.
Gedertje

ladyzzz1

Superlid
Superlid
Antw.: 5745
Ma Jun 11, 2007 12:45 pm Reageer met quote

Die op vouwbaree scootmobiel is niet voor mij man haalbaar.Want die die nu heb is helemaal aan gepast op hem.Dus die opvouwbare gaat mooi niet door

Men moet de gebreken van zijn vrienden kennen, maar hen er niet om haten.

M.Visser

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 16
Zo Nov 18, 2007 12:33 am Reageer met quote

Er zullen er vast wel meer zijn, maar ik ken twee websites waar mensen met een rolstoel/ scootmobiel reizen kunnen vinden. De ene is Violet's vakantiewijzer: www.violets.nl
Hier staan begeleide groepsreizen op: rondreizen, excursiereizen en activiteitenvakanties. Bij het selecteren van de vakanties kun je onder "extra wensen" aangeven dat je een rolstoel mee wilt nemen. Dan komen de reizen naar voren waar dit kan. Dit is een onafhankelijke site. Nu staan er niet veel mogelijkheden op, maar afgelopen zomer waren dat er een stuk of 10.

Via www.zorgvrijvakanties.nl kunnen hotels en bungalows in Nederland worden geboekt. Deze reisorganisatie zorgt ook dat thuiszorg en hulpmiddelen ter plekke wordt geregeld.

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk