Notities in Smartphone S4
Computer, apps, software, tablet & smartphone
Plaats reactie

Herman63

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 14
Ma Nov 12, 2018 12:46 pm Reageer met quote

Ik heb meer dan 300 aantekeningen in mijn notities staan in mijn al wat oude Samsung Galaxy S4 mini. Nu zou ik een andere mobiel willen, maar hoe krijg ik al die aantekeningen overgezet in een nieuwe mobiel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Adamm

Stamgast
Stamgast
Antw.: 628
Za Nov 17, 2018 12:03 am Reageer met quote

Ik neem aan systeem: Android.

1. Overzetten via Google
Eén van de gemakkelijkste manieren om data over te zetten is met behulp van je Google-account. Vanaf Android 5.0 Lollipop is het mogelijk om een back-up van al je gegevens op te slaan in dit account. Dit betreft niet alleen zaken als apps, maar ook bijvoorbeeld je contacten, wachtwoorden, bladwijzers en ga zo maar door. Foto’s en video’s worden gesynchroniseerd door gebruik te maken van een clouddienst als Google Foto’s. Die zorgt ervoor dat je altijd en overal toegang heb tot al je foto’s en bespaart bovendien opslagruimte op je toestel.

Op welk account de data wordt opgeslagen zie je als je naar ‘Instellingen → Accounts → Google’ gaat. Hier kun je eventueel een ander of een extra account instellen. Tik op de schuifjes achter de desbetreffende onderdelen om ze aan te zetten. Zo is Android in staat om constant apps, contacten en documenten te synchroniseren.

gr Adamm

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Plaats reactie