Parkeerkosten bij ziekenhuizen
Gezondheid & zorg
Plaats reactie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12866
Di Apr 30, 2019 12:23 am Reageer met quote

De kosten van parkeren bij ziekenhuizen variŽren van gratis tot tientallen euro's als bezoek of een poli-afspraak qua tijd wat oploopt. Soms ben je bij betaald parkeren niets verschuldigd als je binnen een uur klaar bent maar als het langer duurt kun je een stuk duurder uit zijn. Ik heb de afgelopen paar jaar betaald geparkeerd voor mijn twee staaroperaties (mag natuurlijk niet van de verzekering maar die kan ik verzekeren dat ik na die operaties een stuk betere visus had...). Dat kostte me voor die twee sessies een euro of tien waar ik niet van wakker kan liggen en meestal ben ik tot nu toe met polibezoek binnen het gratis uur wel klaar. Maar ja, ik word er niet jonger op, mogelijk toch met toenemend meer obligaat en langduriger ziekenhuisbezoek terwijl mijn rijbewijs nog een jaar tien mee kan. Dat kan dan toch aardig in de papieren gaan lopen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Artikel te lezen op: Hoge parkeerkosten bij ziekenhuizen: 'Ik word er knettergek van'

ďNiemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26723
Di Apr 30, 2019 9:52 am Reageer met quote

Bij "mijn" ziekenhuis is het zo dat bezoekers parkeergeld betalen maar patiŽnten langs de balie kunnen gaan en daar dan een gratis uitrijkaart krijgen.
Netjes geregeld, vind ik zelf.

Faber quisque fortunae suae
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 33682
Di Apr 30, 2019 9:58 am Reageer met quote

Tympaan schreef:
Bij "mijn" ziekenhuis is het zo dat bezoekers parkeergeld betalen maar patiŽnten langs de balie kunnen gaan en daar dan een gratis uitrijkaart krijgen.
Netjes geregeld, vind ik zelf.

Dit is ook bij "mijn" ziekenhuis.

Achter de wolken schijnt de zon

christoffel

Superlid
Superlid
Antw.: 2911
Di Apr 30, 2019 11:10 am Reageer met quote

Hier in Leeuwarden is het max.bedrag 3/50 euro voor bezoekers. Ben je er als patient dan krijg je een gratis uitrijkaart.

Aan het onmogenlijke, is niemand gehouden.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12866
Di Apr 30, 2019 12:31 pm Reageer met quote

christoffel schreef:
Ben je er als patient dan krijg je een gratis uitrijkaart.

Ik ga eens bij 'mijn' ziekenhuis vragen hoe dat geregeld is.

ďNiemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pluk.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4438
Di Apr 30, 2019 5:59 pm Reageer met quote

Huisartsenpost ziekenhuis, ik zal het nooit vergeten ...
Midden in de nacht rond een uur of drie voor een gesloten slagboom
gestaan met een koliek (niersteen). Natuurlijk niet aan geld meenemen gedacht.
Een toevallig aanwezie medewerker heeft de slagboom voor me geopend.
Toen ik na behandeling mijn medicijnen ophaalde heeft een aardige dame van
de ziekenhuisapotheek gelukkig wat geld gegeven om uit te rijden.

Zou er uberhaupt iemand zijn die snachts voor de lol op een ziekenhuisterrein
wil parkeren?

Sad

ron1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 686
Di Apr 30, 2019 9:27 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
De kosten van parkeren bij ziekenhuizen variŽren van gratis tot tientallen euro's als bezoek of een poli-afspraak qua tijd wat oploopt. Soms ben je bij betaald parkeren niets verschuldigd als je binnen een uur klaar bent maar als het langer duurt kun je een stuk duurder uit zijn. Ik heb de afgelopen paar jaar betaald geparkeerd voor mijn twee staaroperaties (mag natuurlijk niet van de verzekering maar die kan ik verzekeren dat ik na die operaties een stuk betere visus had...). Dat kostte me voor die twee sessies een euro of tien waar ik niet van wakker kan liggen en meestal ben ik tot nu toe met polibezoek binnen het gratis uur wel klaar. Maar ja, ik word er niet jonger op, mogelijk toch met toenemend meer obligaat en langduriger ziekenhuisbezoek terwijl mijn rijbewijs nog een jaar tien mee kan. Dat kan dan toch aardig in de papieren gaan lopen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Artikel te lezen op: Hoge parkeerkosten bij ziekenhuizen: 'Ik word er knettergek van'

Als je er knettergek van wordt kan het reguliere ziekenhuis je ook niet meer helpen.

Pluk.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4438
Wo Mei 01, 2019 2:04 pm Reageer met quote

Maak parkeren voor ziekenhuisbezoek weer betaalbaar.

Teken de petitie HIER (KLIK)

Hizhi.o

Superlid
Superlid
Antw.: 5299
Do Mei 02, 2019 9:15 pm Reageer met quote

Getekend.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie