Crew Luchtballon Auto rijden Terrasje pakken Frans spreken
Hobby en zo
Plaats reactie

hans-k-1175

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Vr Aug 02, 2019 7:53 am Reageer met quote

Dag Beste lezer s

Ik ben Hans net 65 geworden en met pensioen maar blijf zo af en toe nog wel door werken
Maar ik nu meer tijd heb voor me zelf wil ik even laten zien wat ik leuk vindt en er iets over ga vertellen
Wat ik nu graag doe is auto rijden dat is leuk fijn en je komt nog eens ergens en hoeft niet zo ver te zijn maar ook Belgie veel in de Ardennen
En wat ik zeker zo leuk vindt even ergens gaan zitten wat drinken mensen kijken
Maar ook dagje Frankrijk behoord daar wel eens bij en nu zeker en daarbij praat ik wat Frans maar nog leuker iemand die mij nog wat kan bij leren
Hobby s heb ik eigenlijk niet wel gehad maar nu stort ik me weer op het Crew zijn van een luchtballon erg leuk werk en kom zo ook door het hele land
Dat is wat ik doe en zijn er vragen kom er maar mee

Groetjes Hans

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Pluk.1

Superlid
Superlid
Antw.: 4438
Vr Aug 02, 2019 10:58 am Reageer met quote

Goedemorgen Hans,

van harte welkom!

PS: Wat een prachtige camper heb je! Laughing

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12830
Vr Aug 02, 2019 1:17 pm Reageer met quote

Welkom, Hans! Je geeft aan dat je weinig hobby's hebt maar je doet wel leuke dingen, zoals ballonvaren. BelgiŽ en de Ardennen vind ik ook leuke bestemmingen om er eens even uit te zijn. Het is qua afstand goed te doen en je bent toch in een heel andere omgeving. Met wat basic Frans kun je je daar aardig redden maar het is natuurlijk leuk als je echt een gesprek kunt aangaan. Maar succes op het forum! Kijk gewoon eens rond en als je iets aanstaat of wilt reageren dan doe je dat gewoon.

ďNiemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie