Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1933, 1934, 1935 ... 2046, 2047, 2048  Volgende Plaats reactie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9850
Zo Feb 11, 2018 6:45 pm Reageer met quote

Gelukkig dat Seb weer de oude is... had misschien een dipje hebben we allemaal wel eens .
Leuke fotos.. wat was het thema ??

Hier regent het af en toe een beetje.. Ik hoop dat het in Elden droog blijft.. met al die vlaggen ?
Als ik dichter in de buurt woonde.. was ik gaan kijken ! Had jij geen zin om daar te gaan kijken ?

Krijg zo visite.. die heeft zich aangekondigd >>> Tot later...

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10744
Ma Feb 12, 2018 12:06 am Reageer met quote

Nee Jenny had er niet echt zin in komt bij dat ik vorig jaar ons kleine carnavalsstoetje ook gemist heb.............niet dat ik dat zo erg vindt hoor!
Heb even op de site van mijn moeders geboorteplaats gekeken................nou.............daar kunnen ze er wat van...........kan Velp niet aan tippen!

Onze Rienus heeft de beker weer in de wacht gesleept...................was te verwachten.............of de anderen doen er zo weinig aan of Rienus zo veel...................! Het is hem in ieder geval van harte gegund.......al zal hij toch wel een andere prijzenkast moeten kopen............!

Ga afsluiten..................indringende en doordachte debatten achter de rug in huize B....................dus voor nu liggen de pannen er op.

Hoop dat het bij Ria/Ben/Ni/Mark en zeker Johan een beetje voorspoedig verloopt.

Terusten.................Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Feb 12, 2018 1:15 pm Reageer met quote

Goede morgen !

Zo'n zelfgehaakt kastenrandje had mijn moeder ook !

Wat heb ik gisteren genoten van het schaatsen op tv n van de gestuurde foto's uit Elden !! alsof ik er een beetje bij was ! Hij, heeft het hem wr geflikt ! de "ouwe baas" hoe glunderde hij met de behaalde beker ! Zo te zien op de foto's was het in Elden droog.. maar wel koud !

Hier is het nu zonnig maar echt waterkoud ! De Til is weer aan kant en Mieke is iets vroeger naar huis gegaan. Is zelf aan het verhuizen.. dus heeft op mijn aanraden het meest nodige gedaan.

Zij komt hier dichterbij wonen, aan de overkant van de achteringang van het Isalatheater.. Gemakkelijk.. want zij heeft de sleutel.. voor het geval dt er iets is !

Ga z weer mee-schaatsen.... oh oh wt ben ik sportief ! wel spannend !! zit op het puntje van m'n stoel.

'k Wens je allen een mooi nieuw begin van de week en een fijne maandag !

tot later...

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12513
Ma Feb 12, 2018 1:19 pm Reageer met quote

Laughing Pas je op dat je niet van die stoel glijdt!! Laughing Ik ben nog niet fit, en het op de been blijven de afgelopen dagen heeft mij veel energie gekost...dus ik ga rustig aan puin ruimen Laughing ...Tiny net gebeld, heel kort gesproken, want ze moet vanmiddag naar haar "nagelmiepje'...Jullie horen later weer van mij...eerst even in de benen zien te komen nu...Fijne dag allemaal, en kracht voor degene die het nodig hebben!!klik hier...ze hadden een liedje voor mij, werd me gisteren medegedeeld Laughing[url]

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Feb 12, 2018 7:39 pm Reageer met quote

Nou, ik was niet van m'n stoel gegleden . maar zat die laatste vier ritten wel met samengeknepen billen. Z spannend... en ik heb echt een paar traantjes gelaten toen de ontspanning kwam.

Wat hebben we toch een leuke koning ! zo enthousiast k !

Weer goud en brons voor nederland. Naar het holland heineken huis schakel ik nooit over (mij teveel herrie !) maar ik moet wel even slikken als ik dan (bij de huldiging )weer het volkslied hoor.

Jacqueline heb je de vaseline nog gevonden ? wat een geinig carnavalslied !

Moest je vandaag ook nog oppassen ? ?

Tiny , zijn jullie al klaar met debatteren ?

Verder een fijne voortzetting van de maandag !!

cc

Superlid
Superlid
Ma Feb 12, 2018 7:40 pm Reageer met quote

Middag,
Hihi moest niet alleen naar het nagelmiepje Seb moest ook eten hebben, krijgt hij altijd om half tien.....en onze krullenbol is er normaliter niet zo vroeg.....dus vandaar dat we niet lang gekwekt hebben.
Halen we wel weer in.
Nageltjes zien er in ieder geval weer piek-fijn uit.

Ma B zit ballen te schieten op de desktop......ik zit te peuteren op de ipad. Ik noem dat peuteren omdat ik op de desktop gewent ben om met tien vingers te typen, dat schiet lekker op.

Ik peuter er nu dus een end aan.....hihi.

Lieve groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Feb 12, 2018 11:37 pm Reageer met quote

de Jury komt al vroeg een kijkje nemen...

dan is het nog even rustig..

de bar is geopend...

en het loopt direct storm... Laughing ...Omdat ik als figurant mijn rolletje had, kon ik onmogelijk verder foto's maken....erg jammer, want dat het VVV-kantoor is geopend door de Burgemeester van Elden en Hare Majesteit Koningin Mxima....dr zijn volgens mij geen foto's van gemaakt...de meeste carnavalvierders staan met een drankje in de hand toe te kijken Laughing dus helaas....en ook niet van de optocht dus...jammer, maar ook helaas...Ik ga zo lekker een film kijken, en vroeg onder de wol...mijn imitatie van een zeehond is overgegaan in een soort gekef door de kriebelhoest Rolling Eyes je wordt er gewoon heel moe van...dus alvast iedereen WELTERUSTEN gewenst! Wink

cc

Superlid
Superlid
Di Feb 13, 2018 12:25 am Reageer met quote

Ach Jacq.................hopelijk piep je morgen alleen nog maar en ben je verlost van die nare kef Wink Laughing Exclamation

Rienus heeft de beker weer echt verdient..........eerlijk is eerlijk Exclamation Volgens mij is hij de enigste in heel Elden die er zijn hele ziel en zaligheid in probeert te leggen.........dus voor mij dubbel en dwars verdient die ere-plaats incl. beker.

Ga richting het land om Seb te laten pieselen.................en dan heerlijk onder de blauwe hemel en het warme dekbed.

Slaap lekker allen...................en kracht voor een ieder die het nodig heeft,

Lieve groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Di Feb 13, 2018 1:07 am Reageer met quote

Tjee, wat heeft Rienus alles uit de kast getrokken ! cht verdient !! Mooi die borden met wat er te doen is in Elden..

Twee ervan heb ik meegemaakt de Westerveldfair en het Oogstfeest ! Leuk die spinnewielen en die kippen op stro ! Hoe scharralt hij het toch allemaal bij elkaar ?

Jammer, dat de medicijn met die gekke naam niet doet waar het voor staat ! Al thee met honing geprobeerd ? tegen die rauwe keel en die blaf !

Tiny, een variant op: als je haar maar goed zit ! : als je nagels maar mooi zijn... Is dat niet een naar gevoel met typen.??

Ik ga mijn eigen nagels doen.. heel kort ! i.v.m. het aantrekken van de elastische kousen.

Ik wens jullie allen vast een verdere prettige avond en Jac beterschap !

en voor straks lekker slapen en mooie dromen !

cc

Superlid
Superlid
Di Feb 13, 2018 1:41 pm Reageer met quote

Mogge,
............nagelmiepje was gisteren ook helemaal niet lekker, keelpijn, snotteren etc. komt haar helemaal niet uit want ze gaat a.s. zaterdag een 2-weekse bustrip maken. Hopelijk gaat het zaterdag wat beter met haar.

Nee Jenny ik heb totaal geen last van mijn nagels bij het typen, alleen als ze te lang worden dan zit ik of met mijn nagels te typen of ik raak een toets boven de bedoelde toets aan met die poken.

Misschien dat ik vanmiddag even naar Lobith rij........daar moet onze oude serviceauto bij een schadebedrijf staan die hem gaat spuiten. Alleen weet de nieuwe eigenaar nog niet wat hij precies wil..............of de serviceauto zo laten als hij is met authentieke reclame etc. of helemaal effen spuiten. De auto is ergens in een oostelijk land weer helemaal gelast en daarna dus weer naar Nederland gekomen.
En ik ben dan zo bloed nieuwsgierig he.......wil dan graag zien hoe het oude beestje er uit ziet.

Nu eerst in de benen met natte lap etc. de kaboutertjes doen het niet,

Lieve groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Feb 13, 2018 2:20 pm Reageer met quote

Goedemorgen...ik moet de eerste nog tegenkomen waar de griep "uitkomt" Laughing Bah, ben het behoorlijk zat nu...overigens heb ik een flinke verkoudheid, met griepverschijnselen...maar bij een echte griep sta je niet meer op de benen!!Ik had het middel . met de onuitspreekbare naam Oscillococcinum gekocht nadat de verkoopster mij dat bijzonder sterk aanraadde...(normaliter bekijk ik zelf wel of ik iets gebruik, en laat t anders aan de huisarts over)...Naast haar mening, dat ze erbij zweerde dat ze er zoveel baat bij had, sprak ik later nog meer mensen die het gebruiken...ik heb flink kunnen doorwerken afgelopen weekend, maar nu denk ik er toch anders over...heb een lichte huiduitslag gekregen...en bij mijn zoektocht op internet kwam ik toch wel heel erg vaak de term 'kwakzalverij'' tegen voor dit homeopathisch geneesmiddel. ...er is nogal wat te doen geweest(lees ik nu dus)over de claim ; dat het de symptomen van griep zou verlichten', dat mg dus niet!!Het staat in de winkel waar ik het gekocht heb bij de z.g. griepbestrijders...ik neem zelf meestal een zakje citrosan...daar is uiteindelijk de paracetamol de werkende stof ...voor mij is het gemakkelijk om in te nemen..prettig voor mijn keel,en het helpt mij om de periode toch werkend door te komen..laat ik nu ik dit aan het typen ben , een herhaling te zijn van Radar over dit soort producten Laughing ik ga ff kijken dus...tot laterssss

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Feb 13, 2018 2:28 pm Reageer met quote

Kortom alles blijkt marketing...een paracetamol wil nog wat uitkomst bieden, de rest is pure onzin en geldklopperij Rolling Eyes wat rustiger aandoen, geen marathons gaan lopen of zoiets...n het kan echt weken duren, voordat het over is...hoesten kan zelfs 6 weken aanhouden...Lang leve dit soort programma's!!! Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Feb 13, 2018 4:36 pm Reageer met quote

Rustigjes aan , zo in huis en tuin is het redelijk te doen....af en toe een flinke hoestbui en hoofdpijn ...maar er zijn ergere dingen!!Daarbij...ik heb net een bult strijkgoed weg gewerkt..en ondertussen maar liefst 2 afleveringen van De Luizenmoeder ingehaald.. Laughing ...zijn er mensen hier die dat ook volgen?...Hilarisch, en ondertussen nog herkenbaar ook, al is alles natuurlijk enorm uitvergroot!!Het is een programma waar je naar uitkijkt, of juist haat!Ik ben niet in de mogelijkheid dit te volgen zodra het op tv is , maar het is een prima iets om te kijken (via uitzending gemist) als ik dus bijvoorbeeld sta te strijken....Hallo allemaal... Laughing

nenne13

Superlid
Superlid
Di Feb 13, 2018 6:15 pm Reageer met quote

Goede middag, was net op tijd thuis om weer een gouden medaille mee te pikken !! Ben nog nooit zo (passief) sportief geweest Laughing Laughing

Was van morgen vroeg plas wegbrengen en gelijk doorgereden naar Marianne ik had alle bewaarbare dingen van de kerststukjes en die van Iris nog in mijn auto... koffie gedronken.. en dan rijdt zij mijn peugje (zij heeft dezelfde, alleen een schakelbak) naar garage die iets verderop ligt en bergt alles gelijk op !

Tom kwam ziek naar huis balend...hij wist niet precies hoe dat ging op deze school (was voor het eerst) dan moeten ze op zijn school eerst naar de concierge en dan bij een leraar een briefje halen.. daarna weer naar de balie.. die bellen dan eerst de ouders op ... Marianne moest toestemming geven en toen hij thuiskwam met koorts bellen dat hij thuis was. Wel erg omstandig.. maar wel hl veilig !!

Goed uitzieken ! beter deze week .. want zij gaan volgende week skien bij Carla.
Na de lunch nog even langs het parkje hier achter gereden. Was zonnig maar koud ! en kaal...

Werd nt gebeld door de assistente van de huisarts.. Urine was schoon !
hoefde geen afspraak te maken ... er wordt aangebeld !

tot later...

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Feb 13, 2018 6:34 pm Reageer met quote

Gaston aan de deur....en toen had je een lot in de loterij gewonnen Laughing It's Youre Lucky day!! Wink Fijn dat de urine schoon was...En een goede manier van ziek melden...voorkomt een boel problemen!!! Wink Mijn thee is klaar...ga ff en bakkie doen! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Di Feb 13, 2018 7:43 pm Reageer met quote

Nee, was jammer genoeg Gaston niet ! maar een Jehova getuige ! Very Happy

'k vind het toch wel mooi werk wat die mensen doen.. uit overtuiging, door de kou, om zieltjes te winnen ! Heb respect voor de mensen die ook met de bijbel in de hand langs de deuren gaan, om de boodschap te brengen.. maar zij komen altijd op ongelegen tijden !

Je ziet de kou af aan de foto... Ga even de keuken in.. de inwendige mens moet straks versterkt worden..

ik kijk ook naar Luizenmoeder... ik heb het allemaal meegemaakt, niet zo extreem, op de school destijds bij Lieke en Tom, die maffia-ouders op het speelplein ! De brutaalste schreeuwde het hardst .. sterkte met het werken straks !!

redone

Superlid
Superlid
Antw.: 4898
Di Feb 13, 2018 8:55 pm Reageer met quote

Goedemiddag allemaal,sterkte met de griep Jac, ik heb nu 3 jaar achter elkaar de griepprik niet gehaald en ( eerste keer door een operatie) en geen griep gehad, toen vorig jaar ook niet en nu de gok genomen en tot nu toe geen griep. Wel een keer wat keelpijn maar gorgelen met het oude middel superol ( niet meer verkrijgbaar) en het zakte.
Fijn Nenne dat de blaasontsteking over is.
Ons huis is zo goed als klaar, alles is geschilderd, lampen hangen, we zijn net terug, we hebben zoveel hulp gehad, geweldig, vrienden van Johan en van ons.

Gisteren is een nichtje uit Engeland onze bank wezen halen, daarvoor was ze naar Johan geweest, ze had hem in het voorjaar ontmoet, dus dat was heel emotioneel voor haar, ze is van dezelfde leeftijd, wij zijn zaterdag geweest, was heftig Edith en Desi zagen Johan voor het eerst!

Vrijdag gaan we weer naar Antwerpen, nu moeten we nog wat dingen regelen en ook hier in huis wat troep ruimen, vroeger vond ik verhuizen leuk, maar nu Cool
Maar goed dit was het weer voor even, allemaal een fijne avond!!!

Kijk eens op mijn weblog, ik zou het leuk vinden!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2030
Di Feb 13, 2018 9:42 pm Reageer met quote

Vandaag even langs de Eem gewandeld.

En toen was het visje (Baars) op!!

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

cc

Superlid
Superlid
Wo Feb 14, 2018 12:32 am Reageer met quote

Mooie foto's Aard, hoe heeft die vogel ook al weer?

Ria ik kan mij het niet echt voorstellen, verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik wat jullie/Johan overkomen is niet heb meegemaakt...............maar realiseer mij wel dat het ook mij/zoon/schoondochter/man kan gebeuren.......het leven is onvoorspelbaar en in zekere zin is dat maar goed ook! Dat je de hele verhuizing een rot zorg is kan ik mij wel voorstellen..............als je zulke ingrijpende dingen mee moet maken met iemand die je zo ontzettend lief hebt dan zal je de hele handel, op materieel gebied, gestolen kunnen worden.........!

Heel fijn dat je ons toch weer even iets laat weten........want hoe we het ook wenden of keren..................we denken aan jullie.

Lieve groetjes, ik ga Seb laten plassen en dan slapen,
Welterusten Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Feb 14, 2018 1:48 am Reageer met quote

Tiny, volgens mij is het een fuut ! Overigens goede foto's Aard !

Ria, mooi dat je af en toe even je hart kunt uitstorten.. Ik bid en hoop toch z dat er voor jullie ook een keer betere tijden komen.

Ik heb wel een griepprik gehaald en ook griep gekregen.. die vrij lang duurde..

Ik ga nog even een filmpje kijken en daarna naar de bedstee, dat doet me denken aan bij Opoe ,de moeder van mijn vader, die had een bedstee zoals je

nu nog wel ziet in musea.. deze was in Museum De Locht..

weten we k waar dat vandaan komt.... WELTERUSTEN

Pagina 1934 van 2048 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1933, 1934, 1935 ... 2046, 2047, 2048  Volgende

Plaats reactie