Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1935, 1936, 1937 ... 2014, 2015, 2016  Volgende Plaats reactie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9667
Za Feb 17, 2018 3:07 am Reageer met quote

Je zal zo'n schaterende vierling hebben !! lachtherapie... Heb vanmiddag een uurtje in het zonnetje gewandeld met tussendoor even rusten..

Na het eten mijn elastische kousen uitgedaan, en met de beentjes hoog.. tot nu toe.. De voice of Holland gekeken.. Zo'n programma van

"Doe maar wat !" Ik wist niet dat we zulke talenten hadden bij sommige had ik zelfs kippenvel.. en een terecht winnaar !

Nu met dunne pootjes nog even de afwasmachine inruimen.

Morgenochtend ergens invallen om op te passen, dus ben ik pas laat hier..

Weer een gouden plak erbij van een debutant op de 5000 mtr. jong nog en zij is z onbevangen... wat een moppie !

IK wens jullie goede nacht.. en sterkte voor degenen die het nodig hebben !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

nenne13

Superlid
Superlid
Za Feb 17, 2018 5:05 pm Reageer met quote

Goede middag, ben weer terug op de Til... Jac druk, druk, druk, IK hoop dat je je beter voelt !

Tiny als je nog op bed of op de bank ligt.. heb ik een leuke kijk-tip voor je !!

ik weet zeker dat jij dit leuk vindt >> omdat je z van oude foto's houdt ..

op uitzending gemist NPO 2 "Nederland op film"

Het is een documentaireserie, gemaakt van duizenden uren filmmateriaal van Nederlanders uit het gehele land. Zo herkenbaar... Trouwen... geboortes, verjaardagen uit de tijd van je ouders...

Ik heb ervan genoten... het zegt zoveel over die tijd !

Hier op het balkon komt een versluierd zonnetje om de hoek kijken.. ik ga straks proberen, goed ingepakt, wat kleur op m'n toet te krijgen.

en wens jullie allen een mooie zaterdag.. tot later !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12295
Za Feb 17, 2018 6:29 pm Reageer met quote

Goede middag...ik was inderdaad even druk...Tiny ge-appt, en die is nog steeds erg beroerd, dus die ligt op bed!
Douwe gisteren gebeld, en die is druk als een klein baasje, maar het gaat gelukkig goed!!
En ik ben de 'rommelkamer' aan het opruimen...veel spullen van mijn ouders en mijn schoonmoeder...dus een emotioneel beladen karwei, maar ik ben er wel aan toe nu...daarbij hebben we de ruimte nodig voor de meiden als logeer/speelkamer Wink Dus druk,en nog eens druk..maar het gaat gelukkig goed!! Wink Wens ik iedereen een fijne dag!!Vraagje Aard...wilde jij nog een keer een blik werpen op de filmcamera's...ik ga binnenkort alles eens bij elkaar zoeken...gaat ook eindelijk gebeuren, maar als je geen belangstelling hebt is t ook prima natuurlijk...ik zet t op marktplaats, en zie wel wat er mee gebeurt!!

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2005
Za Feb 17, 2018 9:49 pm Reageer met quote

jjacqueline schreef:
Vraagje Aard...wilde jij nog een keer een blik werpen op de filmcamera's...ik ga binnenkort alles eens bij elkaar zoeken...gaat ook eindelijk gebeuren, maar als je geen belangstelling hebt is t ook prima natuurlijk...ik zet t op marktplaats, en zie wel wat er mee gebeurt!!

Ik wil wel weten wat het voor camera is, daarna kan ik pas besluiten of het iets voor mij is.

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Feb 18, 2018 3:09 am Reageer met quote

Goede morgen, is het bijna zondag ...

Nog even mijn lekkere zonnige hoekje op het balkon... het voetenkrukje staat buitenbeeld..

en vanavond rond zes uur was vanaf datzelfde balkon deze zonsondergang te zien

Jac, je kunt tegenwoordig met bijna elk fototoestel en telefoon een filmpje opnemen dus je zult een hobby- en film- liefhebber moeten vinden ...

Lekker h ? dat je nu ruimte moet maken voor logeerplaatsen voor de kleinkinderen.. anders was je er nooit aan begonnen, dat opruimen, wel

emotioneel ... maar het ruimt ook zo lekker op in je hoofd.

gelukkig dat het met Douwe goed gaat... en Aard vond het vandaag mooi fotoweer. !

Tiny nog steeds in de lappenmand.. Beterschap !!

Het is intussen zondag geworden dus wens ik jullie allen een goede nachtrust toe !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Feb 18, 2018 6:03 am Reageer met quote

Hrlijk zo'n zonnehoekje Love gezellig met Mr. Frog...al vind ik m nog steeds wat sacherijnig kijken Laughing
Wat de filmcamera's aangaat...dat klopt Jenny, ik verwacht er ook helemaal niets van...ik en marktplaats..sowieso. Laughing ...ik wilde gisteren een western gitaar op de foto zetten (van mijn vader, amper op gespeeld)zie ik dat doordat de snaren strak gespannen hebben gestaan, de hals is gescheurd..heeft op t spelen geen effect, maar ik gaat m zo niet verkopen)die staat dus nu als entourage in de zaak(staat wel erg gaaf!!)Toen een hometrainer...de afstelling van het computerschermpje lukte niet ..dacht dat het een lege batterij betrof...is de binnenkant naar zijn grootje Laughing dus met de hand instellen, slippen de pedalen door..afijn, het ding gedemonteerd, en die gaat naar een kringloop...Vervolgens een hele oude filmcamera..past wel in een museum...mooie ouderwetse tas, microfoon, en oortje...kijk ik op marktplaats, staan er genoeg van die dingen te koop...al maanden..t.e.a.b. Laughing Gaat m niet worden...Ik heb alle dvd's van mijn vader(6 vuilniszakken vol!!)weg gedaan!!Ik was van plan om die bij verschillende organisaties af te geven, maar realiseerde mij later dat hij dat zelf al lang gedaan had..en dit opnames waren die hij zelf bewaard had...even zo met alle foto-albums...Ik heb onderhand zijn 'levenswerk" bij het grof vuil gezet Shocked best wel triest eigenlijk!!zo zijn er straks ook nog wat spulletjes van mijn moeder die weg gaan...best moeilijk , maar zoals ik al eerder zei, ik ben er nu wel aan toe!!Het is alweer 16 jaar geleden...Nu slapen...ik wens iedereen een fijne zondag toe Kiss

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Feb 18, 2018 3:40 pm Reageer met quote

Goedemorgen allen!IK heb heerlijk geslapen, en ondanks dat het 1 van mijn schaarse vrije dagen is, heb ik niks gepland(er zijn op t moment ook geen aantrekkelijke treinkaarten)en daarbij ben ik ook toe aan wat rust...ga straks rustigjes aan weer wat opruimen...maar waarschijnlijk ook nog even fietsen...heb net een bod gedaan op een schattig kinderschortje, en een polkadot jurkje en een heksenjurk Laughing voor de verkleedkist(het is ergens in Arnhem, dus mocht ze met mijn bod akkoord gaan Rolling Eyes ,dan heb ik een mooi doel !!)
Ik las net van Tiny dat ze verandert is in een iewat kefferig en beverig mensje Laughing ,maar dat het al stukken beter gaat!Gelukkig...ik duik nu even aan mijn ontbijttafel...en ga lekker genieten van broodjes uit de oven..mmmmmmmm Kiss

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Feb 18, 2018 4:56 pm Reageer met quote

Eet smakelijk ! en weer is het zondag ! wat gaat die week toch snel !! als ik het goed begrijp ..gaat het iets beter met Tiny gelukkig ! zij lijkt dus met dat kefferige en beverigere.. op een juffershondje Laughing Laughing

Jac, eindelijk een even op de pas plaats... verstandig ! de boog kan niet altijd gespannen zijn. en ik duim voor je dat jouw bod op die items het hoogste is..

Mijn bedden-was draait.. en de zon schijnt ! dus mijn hoekje staat al klaar daar staat nu de zon na 13.00 uur.

Tiny, beterschap ! en verder iedereen een mooie zondag !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Feb 18, 2018 5:02 pm Reageer met quote

Ik zit nu nog even op te drogen achter mijn pc-scherm, voordat ik met een nat hoofd naar buiten ga op de fiets..de deal is rond(naar mijn zin)en nu nog even kijken of t dat waard is.. Laughing ...het leken mij zo op het eerste contact wel leuke mensen...het is een grappige bijkomstigheid, bij het afhalen..ik heb voor de deur gestaan, om iets in ontvangst te nemen, ik heb ik een luxueus landhuis gestaan nadat ik flink moest afdingen, voor box, kleed, n poppenhuis...Ik heb bij aller- aardigste mensen in hal of woonkamer de spullen in ontvangst genomen(Schleich diertjes, verkleedkleren,babyspeelgoed/mobile,enz)...en tot nu toe , had ik zelden spijt van een aankoop Laughing
Laughing Laughing Ik hoop dat ons Juffershondje" weer snel van de partij is!!Ik wens je een heerlijke tijd op jouw balconia Jenny...geniet va het mooie weer, dat doe je goed!!! Kiss Fijne middag allen...ik begin met mijn fietstochtje...wordt vervolgd!! Laughing

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Feb 19, 2018 12:53 am Reageer met quote

Nog even, en ik ga mezelf nog antwoord geven Rolling Eyes Afijn, ik heb wat leuks gescoord, vind ik zelf, voor weinig geld(vind ik ook fijn!! Laughing)

hier begon het mee..

en toen heb ik een deal kunnen maken, voor dit erbij...

de verkleedkist heeft zich weer leuk uitgebreid dus Laughing
Ik had wel een rare ervaring...vannacht heb ik een dvd opgezet, van mijn ouders en mijn broer met zijn toenmalige vrouw, en hun nog jonge tweeling..die op bezoek zijn bij onze ouders thuis...Ik hoopte mijn moeder daarop terug te zien, maar zoals ik al verwachtte bleef ze buiten beeld...ik hoorde echter wl haar stem, en......ik herkende die totaal niet meer...n dat is raar, want ik denk regelmatig aan haar...maar blijkbaar zonder stemgeluid...en nu ik er over nadenk, ook vaak zonder uiterlijk...het is veel meer een gevoel ,wat soms heel dichtbij komt...Maar terug naar vannacht,ik hoorde een stem, en was eerst van mening dat er ng iemand anders was...een tante, of een buurvrouw...tot ik besefte dat mijn broer tot zijn zoontjes zei, kijk nou naar oma, en ik dezelfde stem hun naam hoorde noemen...toen beseft ik wl dat het mijn moeder was....Het was een kort filmpje,dus ik heb m nog eens opnieuw opgezet,n geluisterd...n nog eens...tot er in mijn bovenkamer met horten en stoten d herinnering boven kwam, die matcht met de stem die ik hoorde, en eerst niet herkende....Zo raar!!! Herinneringen mooie of geen mooie, het zijn wl onze "vraagbaak" van ons verleden , en dus altijd met het heden verbonden....Ik ga nog even aan de poets...heb net heerlijk een film gekeken...Oja, eerst nog wat foto's van vanmiddag, een kort fietstochtje...naar een wijk waar ik normaliter niet snel naar toe zou fietsen...maar het was wl leuk, om te ervaren dat er dr veel rekening is gehouden met fietsers en wandelaars...
Mijn interesse wordt vaak getrokken door "kunstwerken"...ditmaal de Ontmoetingsboom, op het parkeergedeelte voor het winkelcentrum..

De Even helemaal sociaal-boom is een kunstwerk gemaakt in het kader van het project Lippenstift voor de stad. Dit project is opgezet om lelijke plekken in de stad tijdelijk op te kleuren

De boom is bedacht als ontmoetingsplek waar mensen elkaar weer in het echt kunnen ontmoeten in plaats van ontmoeten op social media. De twitterbirds en likes in de boom refereren aan de digitale ontmoetingen. Naast deze parkeerplaats ligt een groot open veld..

Dit veld is een archeologisch rijksmonument waar resten zijn gevonden van een bijna zevenduizend jaar oud kamp van verzamelaars, jagers en vissers.
Het kunstwerk Pandorama ,(een samenvoeging van panorama en Pandora)wat ik daar zag is van kunstenaar Alphons ter Avest en bestaat uit vijf "doosjes" die verwijzen naar het dagelijks leven van onze voorouders uit de midden steentijd. . Het kunstwerk bestaat uit een mensfiguur, een klokbeker, een visfuik, een zaad en een kano. De mensfiguur is 7 meter hoog, goed zichtbaar vanuit de omgeving, de kano is 7 meter lang en te gebruiken als parkbank. Hier tussen staan de andere 3 beelden opgesteld die een vallende beweging suggereren; van verticaal naar horizontaal. Daardoor ontstaat een ritme van het hoger gelegen duin tot het lager gelegen deel van het park. Deze kleinere beelden zijn beklimbaar."

Info 'Pandora
De doos van Pandora uit de Griekse mythologie, was een
huwelijksgeschenk van Zeus aan Pandora, met verleidelijke
inhoud die niet geopend mocht worden voor een gelukkig leven.
Zeus gaf echter ook de sleutel en de verleiding bleek te groot...
Naast rampspoed kwam er echter ook troost uit, als boodschap
voor de mensheid.
Bij het vergaren van kennis, waaronder ook archeologie, wordt
iets geopend om iets nieuws te ontdekken. Als een eindeloze,
onweerstaanbare zoektocht naar geheimen. De bodem wordt
geopend, waardoor zich een verleden openbaart. Ook de mens
zelf is als een doosje dat geopend kan worden en waaruit
telkens nieuwe ontdekkingen tevoorschijn komen.

Op de achtergrond het station van waaruit ik vaak vertrek..

er is goed over nagedacht, er zijn makkelijk begaanbare paden...kinderwagens, rolstoelen,e.d., en aan de andere kant ook speelse stapstenen..

de "kano" , ligt een beetje verborgen tussen het riet!!...Dit is nu weer zo'n typisch kunstwerk wat meer en meer gaat leven als je de uitleg er van begrijpt!!>>en nu als een speer aan het werk Shocked Voor nu een fijne avond gewenst!!Bij de weg...ik had blijkbaar mijn foto's nog op verkleinen staan Rolling Eyes

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Feb 19, 2018 2:01 am Reageer met quote

Jij komt altijd weer interessante dingen tegen... zo mooi die boom met die gestileerde vogels en de vele vogelhuisjes. Ook het verder pandorama ziet er goed uit.. het is allemaal zo open .Die kano is ook mooi, die zag ik op google bij afbeeldingen van Alphons ter Avest pandorama.. al zijn werken zijn zo doorzichtig..

Wat een lief schortje ! leuk "Brigitte Bardot" jurkje en die andere is ook echt om je te verkleden. Zal eens vragen of Marianne nog wat met de verkleedkist doet ...

Wat een vreemde gewaarwording had je na het zien van het filmpje.. het vervaagd allemaal .... ik hoor af toe Fred nog wel eens... wij hadden altijd familie grapjes bij speciale gebeurtenissen.. maar de stem van mijn moeder is vervaagd..

Bed is verschoond en de was weggestreken... dat doe ik anders maandag middag.. maar morgen middag komt Anja, vroegere hulp, bakkie thee doen..

Ben nu echt moe.. en ga er een eind aan breien...morgen vroeg komt Mieke...

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Feb 19, 2018 1:17 pm Reageer met quote

Goedemorgen, net van Tiny een app, dat ze nog enorm hoest, en haar middenrif pijn doet...Ook hier vandaan sterkte gewenst!!
Jenny, ik wens jou vanmiddag veel gezelligheid met Anja!!
Ik krijg zo de kapster, en dus ook Marcel...ga nu snel verse broodjes halen voor hen, dus tot laterss Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Feb 19, 2018 4:16 pm Reageer met quote

Goede middag, De Til is weer aan kant.. en eindelijk zit er shot in mijn kapotte middenraam .. dat is nt opgemeten en volgens de ramenzetter moet er bij 5 hoog een hoogwerker komen want de glaslatten zitten wl aan de binnenkant maar het dubbele raam moet aan de buitenkant losgesneden worden. Nu weet ik ook hoe het in elkaar zit ...

Jac, gezellig broodje eten met Marcel en de kapster ! en daarna weer een goed hairday !

Tiny, Iris moest ook zo hoesten en ze had ook later last van haar ribbenkast.... heb je goede medicijnen tegen het hoesten ? beterschap !

Had zaterdag hyacinten gekocht... die ruiken zo sterk ... ik vind het heerlijk, maar je hebt ook mensen die er niet tegen kunnen..

Bij Mieke sloeg het op haar keel. dus die bleef erbij uit de buurt..

Wens ik jullie allen een fijne maandag !

nenne13

Superlid
Superlid
Di Feb 20, 2018 1:47 am Reageer met quote

Was gezellig met Anja... zo'n heerlijk vrolijk mens ! lekker bijgekletst en een invitatie om in het voorjaar om naar de tuin te komen om te

fotograferen. Dat heb ik in het verleden ook een keer gedaan..

Jammer dat de heren met het schaatsen geen succes hadden vandaag...

Hebben jullie de aflering van de Luizenmoeder "lentekriebels"gezien ?

Tiny, lig je plat of loop je ook af en toe even rond ? ik hoorde vanmiddag dat als je blijft liggen de kans op longontsteking groot is..

en een gewaarschuwd mens telt voor twee...

De zon liet zich hier niet zien.. het was een beetje druilerig... dus niet in m'n balkonhoekje gezeten..

Jac, nog leuke items gescoord ? als je eenmaal zo'n hobby hebt... heb je het er maar druk mee..

Voor nu wens ik iedereen Lekker slapen en droom mooie dromen !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Feb 20, 2018 2:36 am Reageer met quote

Laughing ik heb ff snel een foto gemaakt ...had inderdaad een elfje gescoord, op een paard met een baby'tje Love Ik had er al 3 weken geleden een bod op gedaan, omdat ik de vraagprijs te hoog vond...maar uiteindelijk heb ik die er wl voor betaald..(ik wordt nooit rijk! Laughing )..het betreft een collector's item(bij ons is dat niet de bedoeling, en wordt er gewoon mee gespeeld!) Net even snel een fotootje gemaakt...het was er een beetje te donker voor...maar gaat even om t idee..

het is het elfje in het midden op het donkere paard...ze draagt een baby'tje met vleugeltjes in haar armen...ik zal er later een betere foto van maken, want juist de afwerking is zo mooi van dit spul...en zo groeit de verzameling telkens een beetje...Binnenkort kunnen ze boven op de meidenkamer(die we nu gaan creren) aan de gang , met thema's maken...ik ga nog op zoek naar veilingskisten, die we op de kant kunnen zetten, en zij daar een eigen ''toneeltje''kunnen plaatsen...en dat kunnen ze of laten staan, of veranderen...eerst maar eens kijken of ze het leuk blijven vinden!!Morgen weer even 2 vellen vilt halen...dan kunnen ze nu op de vloer nog even uitgebreid spelen(Novi zet ik er wel even bij in haar wipstoeltje, maar blijf zelf ook naast haar zitten)...
Dat wist ik niet Jenny, als je blijft liggen de kans op een longontsteking vergroot wordt, maar ik geloof het direct...sowieso lang liggen , breekt een lijf (en geest)veel meer op...als het even kan naar buiten, frisse lucht, bewegen...al is het maar in de achtertuin, of op het balkon...maar daarmee vertel ik niets nieuws!!
Leuk ook om uit te kijken naar het bezoekje bij Anja...zo fijn dat ze je af en toe nog bezoekt!!
Ik ga nu ff naar de Luizenmoeder kijken...gewldig , ik zit bij voorbaat al te grijnzen!!Wens iedereen welterusten, want na de uitzending ga ik ook plat!!Van mij dus maar een klein gaapje Laughing ik heb dan ook niet zo'n grote *** Laughing

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Feb 20, 2018 3:20 am Reageer met quote

Laughing Laughing Het was weer lachen en genieten van de luizenmoeder , met als thema Lentekriebels Laughing

nenne13

Superlid
Superlid
Di Feb 20, 2018 3:27 am Reageer met quote

Very Happy Laughing Lachuh... slaap lekker ! Dat gezicht van juf Ank ... pak nu je rekenschrift maar ! En die directeur had het nakijken..

nenne13

Superlid
Superlid
Di Feb 20, 2018 12:43 pm Reageer met quote

Goede morgen, toen ik gisteravond deze foto plaatste moest ik ineens terugdenken aan een tv serie waar destijds heel Nederland voor thuis bleef.

Zeg 'ns Aaa was een van de langstlopende en populairste Nederlandse sitcoms. De serie beslaat 212 afleveringen en werd van 1981 tot 1993 uitgezonden door de VARA.

Sitcom is een genre van het type komedieserie dat gesitueerd wordt rond een vaste groep personages in een tamelijk alledaagse omgeving.

Door het toeval en de vreemde eigenschappen van de personages ontstaan daarin komische situaties. Omdat sitcoms zich afspelen in alledaagse situaties is de herkenbaarheid een van de aansprekende punten van dit type komedie.

Sitcom is een Engelse samentrekking van situation comedy. De term is in het Nederlands inmiddels zo goed bekend dat hij voorkomt in zowel het Groene als het Witte Boekje.

KLIK HIER

Hier schijnt een waterig zonnetje en in Rotterdam (in de verte) is het nog heig... maar het ziet er naar uit dat ik later op de dag weer in m'n balkonhoekje kan zitten.

Snel voortmaken dus ! Ik wens jullie allen een mooie dinsdag !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Feb 20, 2018 1:01 pm Reageer met quote

Laughing ja, dat was toentertijd een geweldige serie Laughing met Mien Dobbelsteen , met d'r schelle stem '"Met de assistente van dokter Van der Ploeg" Laughing Tot op de dag van vandaag doen we haar nog imiteren!!
Even lekker mee lallen...
Zeg ns AAA, zeg ns AAA
Ik heb pukkels op mijn armen,
vreemde krampen in mijn darmen
en een kriebel in mijn keel.
Zeg ns AAA, zeg ns AAA
Ik heb vlekken voor mijn ogen,
tepelkloven van het zogen
en ik plas de laatste tijd wel heel erg veel.

Is er soms iets met mijn nieren?
Zijn het schild- of andere klieren?
Dokter, kijk eens naar mijn buik!
Heb ik soms iets aan mijn longen?
Is die ader soms gesprongen?
En ik ruik de laatste tijd niets als ik ruik.

Zeg ns AAA, zeg ns AAA
Heb ik suiker of is het K?
Waarom kwijl ik als ik zever?
Ik heb heel wat op mijn lever. Laughing
Zeg ns AAA, zeg ns AAA, zeg ns AAAAAAA!!!
Ik heb nog niet veel te vertellen, dan dat Hans nu ziek is, en Tiny weer opknapt..ik heb wel veel te doen de komende dagen(ben nog steeds aan het opruimen!! Rolling Eyes )er is hier ook van alles mis gegaan...had al een tijd een fiets gereserveerd met kinderzitje, maar die blijkt nu niet geschikt voor mij(en dus ook niet voor Gaby,want die heeft dezelfde lengte...maar ik heb gisteren al wl betaald, en mijn oude e-bike verkocht aan mijn kapster...om ruimte te maken... Rolling Eyes )
Afijn , het zal wel goed komen met de tijd..Nu als de wiedeweerga aan het werk....Fijne dag allemaal!!
Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Di Feb 20, 2018 5:35 pm Reageer met quote

Even lekker mee geblrd ! wat jammer van die fiets weet je broer er niets op te vinden ? om hem passend te maken ?

Ja, Hans ziek... Beterschap ook voor hem ! da's hier ook in elk gezin ze werken het hele rijtje af... achter elkaar, iedereen steekt de ander aan !

Tom belde van de week op naar huis: ik voel me niet lekker. ik kom naar huis. Nu is hij op deze school "het Farelcollege" nog nooit ziek geweest en Marianne zei hem gelukkig: je kan niet zo maar naar huis komen je moet eerst naar de mentor en dan naar de concierge en dan langs de secretaresse.

Het duurde vrij lang voor hij thuis kwam.. intussen werd er nog een keer naar huis gebeld dat Tom ziek was en naar huis kwam.. toen hij eindelijk thuis kwam zei dat het allemaal zo lang duurde (er waren er zoveel die zich ziek melden) en kreeg Marianne een nummer dat zij gelijk moest bellen met de mededeling dat hij nu thuis was.

Tom hoefde op zijn vorige school (aan het eind van de straat) alleen maar te laten weten dat hij zich niet lekker voelde en dan mocht hij weg.

Nu wordt het extra check, check en dubbelcheck. Wel verstandig natuurlijk !

Ik geloof dat ik het balkon hoekje vanmiddag kan vergeten.. het is hier een beetje versluierd. dus ga ik ook maar verder met opruimen. je hebt me aangestoken !

Deze kreeg gisteren van Anja

tot later...

Pagina 1936 van 2016 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1935, 1936, 1937 ... 2014, 2015, 2016  Volgende

Plaats reactie