Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2002, 2003, 2004 ... 2022, 2023, 2024  Volgende Plaats reactie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9712
Ma Dec 03, 2018 7:09 pm Reageer met quote

Uitgebreid bloedonderzoek ! om te kijken waar die erge moeheid vandaan komt.
Jac, dank voor dat artikel over Machteld zou zij nog leven ? heb nog gezocht maar niet gevonden... Je zal daar tuinman geweest zijn met zo'n baas boven je.. Ik geloof dat zij wel veel van tuinieren wist.. maar liet zich er ook erg voorop staan..

Het is weer vier uur .. voor mij de donkere uurtjes dan ga ik een film kijken.

Ik wens jullie allen een prettige voortzetting van deze maandag !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12353
Ma Dec 03, 2018 8:04 pm Reageer met quote

Wanneer mag je bloed geven?en krijg je dan ook snel de uitslag?Ik mag half december weer...z houden we t spannend! Rolling Eyes Wel fijn dat alle andere checks goed waren!!In dat korte gedichtje kan ik mij helemaal vinden... Love
Ik eet even rustig een boterhammetje thuis met een bakkie....het eten (vette hap)in de bioscoop is z duur, en tenslotte kom ik voor de film...mijn telefoon rammelde net al, of ik al in de stad was toevallig?Nou nee dus....maar ik kom er zo wel aan....eerst ff van mijn bakkie genieten nu!! Laughing
Jouw reactie op het schilderij kan ik mij wel voorstellen...z zijn er vele triggers die iets positiefs of iets negatiefs kunnen ophalen uit onze grijze hersencellen.... En inderdaad gravin Machteld leek mij ook wl een bemoeizuchtige tante...mja daar is ze dan ook gravin voor!!Het beschrevene was in ieder erg leuk om te lezen toch?Vooral dat stuk over die fotograaf deed mij Laughing Zo nu nog een beker yoghurt met fruit en muesli, dan kom ik de avond wel door....ben benieuwd of iedereen blijft zitten in zijn stoel! Laughing
Overigens " Mummies werden als haringen behandeld'...over haringen gesproken..

heftig klusje dus dat inzouten van vis...Nou het is donker, ik ga ook zo een filmpje kijken....fijne avond!!
Wink

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10610
Ma Dec 03, 2018 8:50 pm Reageer met quote

Middag.....................kan nog net.

Mooi schilderij Jacq, een schilderij met een verhaal. Ook fijn dat jij, tenminste neem aan dat jij het gedaan hebt, hebt ingezoomd op de tafel....zo was de gedekte dis beter te zien.

Recept Ingemaakte Mummies..............bbbrrrrrr wat een werk moet dat zijn geweest.............hersens via de neus er uit peuteren, ga er maar aan staan. Hihi Jenny zouden ze de lijken ook afgewaterd hebben net zoals bij de haring Question
Nou we het toch over de haring hebben, wij hadden zaterdag ook haring mee gebracht voor op een kadetje................nou die hadden ze dus veel te veel afgewaterd.............zat geen kraak of smaak aan! Erg jammer want ik ben zo gek op een zoute haring.

Ben benieuwd wat de uitslag van het bloed is Jenny, krijg je de uitslag vlug????? Vermoeidheid moet toch ergens vandaan komen!!

Het app. van ma B is van middag om 14.20u officieel verkocht...........of te wil de akte is verleden:lol: Zo noemen ze dat:roll:
Weer een gedeelte afgesloten en aan de slag met boekhouding, boekhouder en belasting Crying or Very sad

Hopelijk gaat het wat beter met de kijkers van Douwe...............!

Jacq naar de film...even lekker onderuit gezakt kijken, niets hoeven en niets moeten...........heerlijk toch.........het is haar van harte gegund.

Lieve groetjes Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Dec 03, 2018 8:58 pm Reageer met quote

Ik krijg een berichtje wanneer de laborante komt prikken !

Tiny weer een hoofdstuk afgesloten. dan krijg je ook een beetje rust.. heb je veel op moeten ruimen > en weg moeten doen ?

Have fun vanavond ! Laughing Laughing Laughing

cc

Superlid
Superlid
Di Dec 04, 2018 12:16 am Reageer met quote

Jenny veel op moeten ruimen en veel weg moeten doen..............maar dat is nu eenmaal zo..............je hebt dingen waar niemand iets aan heeft maar ook dingen waar je herinneringen aan hebt en die doe je gewoon niet weg...............kortom wij hebben het huis weer wat voller.
Waar ik persoonlijk wel heel veel waarde aan hecht is de vingerafdruk van ma B net zoals zus en ik van onze moeder hebben.Ze staan nu samen op het dressoir. Nu nog wachten op de lay out van de tekst op de steen(die afgelopen week al gestuurd zou zijn..............) en dan is het definitief afgesloten voor mijn gevoel.

Ben nu ontzettend moe................dus wens jou Jenny en alle andere van welterusten + meelezers een goede nachtrust.............welterusten!

Liefs en tot morgen,
groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Dec 04, 2018 3:44 am Reageer met quote

Was een prachtige Queen-avond, met toch ook veel emotionele momenten!!Het legendarische Live Aid-optreden in 1985 maakte veel indruk in de film...klik hier voor het origineel Love al kijk je maar het beginstukje, met een volle Wembley Stadium De film van vanavond werd heel bewonderenswaardig goed gespeeld door de acteurs!!
Daarna bij de Beren nog een drankje gedaan, en al weer even thuis...een prima avond dus!!
Nog even wat zoutweetjes uit het Zoutmuseum

en dan het 010-momentje maar weer...
De necrofiele, homoseksuele eend

op 5 juni 1995 vloog een mannetjeseend zich te pletter. Kees Moeliker hoorde de klap, keek uit het raam en zag dat de dode woerd 75 minuten lang werd verkracht door de mannetjeseend die hem eerder achtervolgde.

bioloog Kees Moeliker verzamelt nu dode dieren met een verhaal...is dus de directeur van het Natuurhistorisch Museum te Rotterdam. Laughing het kan maar zo verkeren dus!! Laughing
Ik ga naar bed ben erg moe, wens een ieder mooie dromen, en tot morgen hopelijk!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Di Dec 04, 2018 1:57 pm Reageer met quote

Goede morgen, ja dat van die dode eend haalde zelfs het nieuws ! Dat weet ik nog .

en ook de bonen uit het zout bij Oma uit de grote Keulse pot met een omgekeerd bord erop en daarop een kinderhoofdje (klinker)

Trouwens de echte zuurkool wordt nog steeds z gemaakt ! heb ik gezien vorige zomer in het zuiderzee museum.

Ga even onder de pomp > mijn ontbijt zit erin.. ik wens jullie allen een mooie dinsdag !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Dec 04, 2018 3:08 pm Reageer met quote

Goedemorgen...wie dat bedacht heeft met die kool in het zout, waar we zuurkool van maken(wat ik overigens heerlijk vind!)Ik heb net eens een recept er bij gepakt...maar het is nogal een ding zeg! Shocked Als je alles in een pot hebt zitten,met laagjes zout en kruiden...ik las in 24 kitchen "Voeg nu de grote koolbladeren toe om de kool af te dekken. Leg daarop een bord met een in plastic zak gewikkelde steen en dek het geheel af met een schone plastic zak of theedoek. Laat de pot enkele dagen in de woonkamer staan om het snelgistingsproces op gang te brengen. Na circa drie dagen controleer je of het vocht verdubbeld is en verplaats je de pot naar een donkere, koele plek. Schep na twee weken een laagje schimmel van het water en doe dit elke week tot er geen schimmel meer vormt. Na circa zes weken kun je proeven of de zuurkool klaar is. Zolang de zuurkool echt onder water staat, is de zuurkool tot een jaar te bewaren. Haal telkens een portie uit het vat en sluit het daarna weer luchtdicht af.'...nou ik haal mijn zuurkool wel bij de Appie...en het liefst wijnzuurkool(je weet maar nooit met die schimmel!! Laughing )
Ik heb vannacht enorm goed geslapen...ik had gisteravond sinds maanden 1 borreltje op...smaakte goed, en ik had na 2 uur er nog rooie wangen van Laughing heb dus heerlijk geslapen...maar vanmorgen ging het mis...deed alvast een paar aardappeltjes in de pan om voor te koken, en netjes de kookwekker gezet...wilde toen even een bakkie doen, had hier de pc aangezet..bedacht mij toen om eerst maar ff te douchen...dan heb ik geen natte haren meer als ik op de fiets stap...en onder de douche geheel in gedachte(ik probeer straks een keer met de tweeling een museum te bezoeken en was aan het bedenken hoe ik daar het beste naar toe kan werken op een leuke kindvriendelijke manier Laughing )geheel in gedachte doe ik na het haren wassen een beetje douchegel op mijn hand, n....wrijf mijn haren weer in, die ik dus net gewassen had...aangezien dat spul niet voor haren bedoeld was, dus weer snel uitspoelen...en vergeet mijn aardappeltjes die bij het voorkoken(om later te bakken)maar kort op hoeven te staan...de wekker hoor ik natuurlijk ook niet...Shit....snel onder de douche uit, en met een wapperende handdoek om(stink er niet meer in, vorige keer stond er zo'n hoge vrachtwagen precies voor mijn raam!! Rolling Eyes )naar mijn fornuisje waar het pannetje nog lekker stond te pruttelen...aardappelpuree wordt het dus!! Laughing
Ik weet niet of het nog enigszins te volgen is hierboven, maar dan maak je er maar een puzzel van!! Laughing
Afijn ZOUT ...

en dan kom ik weer op het fenomeen TRANEN....wisten jullie dat ; Ten tijde van Christus was het de gewoonte was om tranenflesjes te hebben. Tranenflesjes werden gebruikt wanneer een persoon overleed, de rouwenden (niet noodzakelijk de nabestaanden, in die tijd waren er professionele klaagvrouwen) lieten een stenen of glazen flesje gevuld met hun tranen achter in het graf van hun geliefde. Bij diverse archeologische opgravingen in Isral zijn deze flesjes of kruiken gevonden. Very Happy en dit ; Er zijn drie soorten tranen: basale tranen houden je ogen vochtig, reflextranen spoelen je ogen schoon (bijvoorbeeld als je uien snijdt) en emotionele tranen hebben een psychische oorzaak. of Tranen bevatten bevatten onder meer enzymen, protenen, mineralen, hormonen, ook stoffen die je lichaam aanmaakt in reactie op stress. Het kan zijn dat huilen helpt om die stoffen kwijt te raken en zo het evenwicht in je lichaam te herstellen Afijn dat was even een uitstapje naar tranen bij mensen..bij de meeuw zijn het dus ook tranen om het oog schoon te houden van zout!!

prachtige ramen in het Zoutmuseum...ik ga later weer verder, heb al veelte lang zitten l*llen hiero Laughing mijn tijd is op!!

wens iedereen een fijne en mooie dag toe!!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Di Dec 04, 2018 3:55 pm Reageer met quote

Hahaha wat zal jouw haar schn zijn ! Laughing

Ik ruik het nog.. die weege lucht .. in de oorlog maakte mijn vader ook zuurkool.. hij had ergens zo'n kei (kinderhoofdje) uit de weg gehaald en als wij meekeken .. zag je inderdaad dat laagje schimmel..

ik haal ze zelf k bij Appie de wijnzuurkool. ik heb voor mezelf aan zo'n klein pakje genoeg. Heb het altijd in huis en k zo'n pakje gekookte bietjes (emergency meals )noemt Iris dat , in de groentelade liggen.

Assistente huisarts belde nt ze kom donderdag tussen 8-14 uur bloed prikken..

Marianne stuurde net een foto.. bofkont.. van een dubbele

en toen ik hier van de mooie wolken een foto wilde maken (komt nog) zag ik dit en hier word ik helemaal blij van al de tweede keer dit jaar ..

geen mooie foto.. zal v d week een met mijn grote toestel maken dit is een tegen lichtopname ..

en k hier zit weer iets moois aan te komen

zag het nt ! blij blij k al de tweede keer dit jaar de clivia. wordt vervolgd.. bij dit kan ik emotionele tranen krijgen.

Fijn dat je vannacht lekker geslapen hebt dan voel je je k gelijk beter ! je was natuurlijk ontspannen van het meezingen in je hoofd met de film..

Is er geen museum in de buurt met voor kinderen een zoektocht ? Dat vond Tom destijds hl leuk .. even bellen met het open lucht museum.

succes en verder een fijne dinsdag voor allen !

Laatst aangepast door nenne13 op Di Dec 04, 2018 9:38 pm, in totaal 1 keer bewerkt

cc

Superlid
Superlid
Di Dec 04, 2018 7:42 pm Reageer met quote

Was ik dan............wel wat laat maar dat had z'n reden, vertel ik zo.

Dat inmaken met zout was voor toen een goede manier om de groentes vlees of wat dan ook lang te kunnen bewaren al was het wel een flinke hoeveelheid werk. Mijn buurvrouw van tig jaren terug maakte ook altijd zuurkool in met zout..............menig maal een lekker portie van mogen verorberen.

Fijn dat je genoten hebt van de film Jacq.............maar wat is de Beer?

Prachtig dat glas in lood!

Litcactus en Clivia..............voor de tweede maal. Volgens mij praat jij tegen je planten Jenny Wink

Waarom ik zo laat ben is omdat Hans om 14.00u bij de radiologe moest zijn en die liep verdulleme 45 min. uit. Wordt je niet vrolijk van maar het is zoals het is. In ieder geval de tumor is niet meer gegroeid....of ie weg is.......?, kreeg ik niet echt hoogte van. In ieder geval hoeft Hans pas over een jaar terug maar wel over 3 mnd foto's laten maken waarna de radiologe telefonisch contact opneemt voor de uitslag. Zij was in ieder geval erg tevreden, daar moeten we dan maar op vertrouwen.

Jenny donderdag dracula op bezoek.............ben heel benieuwd naar de uitslag.

Nu ma B's ordner pakken daar moeten nog wat papieren van het app. in zitten zoals bouwtekening etc. etc. en die moeten nu toch echt naar de nieuwe eigenaresse.

Lieve groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Di Dec 04, 2018 10:17 pm Reageer met quote

Goede avond !
als ik in de keuken bezig ben heb ik meestal een praatprogramma op de tv.
Deze middag was het in Tijd voor Max daar zat een item in daar heb ik werkelijk met gespitste oren naar geluisterd en gekeken (ik moet toch af en toe even gaan zitten) Het was in het eerst deel:

* Zangeres Julika Marijn is te gast. Met haar voorstelling 'Uit verdriet geboren' duikt ze in het leven van Helne Krller-Mller, de vrouw achter de wereldberoemde kunstverzameling in het naar haar vernoemde museum.
Julika kreeg toegang tot de ruim 3000 persoonlijke brieven die Helne schreef en weet op die manier een heel persoonlijk portret van haar te schetsen.
14 en 15 december in Krller-Mller museum (op locatie dus)
Ze gaat ook nog door het land .. Ik hoop dat ze hier in het Isala komt !

En vanaf april 2019 komt er een musical van t Schaep met de 5 Pooten

Raoel Heertje schrijft het script en is daar erg blij mee: ik ben trots en vereerd dat, vijftig jaar na hun geboorte uit het hart van Eli Asser, aan mag schuiven naast de illustere, tijdloze karakters in caf t Schaep

Zo was vanavond mijn uitzicht vanaf het balkon....

Je kan nu duidelijk de boog van de Brienenoordbrug zien !

Ja Tiny, je krijgt nog weken post voor Ma Ballenbak.. de administratie duurt nog even... succes ! en wat fijn dat Hans pas over een tijdje terug mag komen.. dat geeft de burger weer moed !

'k Krijg straks koffie visite .. dus wens ik jullie al vast een fijne avond...

cc

Superlid
Superlid
Wo Dec 05, 2018 12:00 am Reageer met quote

Schitterende foto Jenny...............! Ik ga op bed nog even naar spoorloos en opgelicht kijken en dan de oogjes dicht................ben moe.

Fijne avond en welterusten voor straks,
Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Dec 05, 2018 3:26 am Reageer met quote

De surprise van Iris

Ik wens jullie allen fijn Sinterklaasfeest en welterusten !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Dec 05, 2018 5:22 am Reageer met quote

Goedenacht, wt een gave surprise weer!!! Love Prachtige regenboog!!en mooie ontluikende bloemetjes...je hebt weer een boel harthuppels gehad vandaag!!!
En ja, ik ben ook stukken gaan lezen van Julika Marijn..en JA, ik wil k..dank voor de tip!!klik hier voor een stuk van Julika... Laughing klik hier ook maar!! Laughing Exclamation en als je dan toch zo bezig bent, hier ook ff klikken! Supergaaf lijkt mij...ik heb ook al wat recensies gelezen...allen zeer lovend...deze van het Noordhollands Dagblad springt eruit : 'Schoonheid van een voorstelling is Uit Verdriet Geboren...fascinerend solotoneelglimlach van zacht geluk.'vooral dat laatste vind ik z mooi omschreven!!Ik ben dus echt heel erg benieuwd naar het verhaal!!
Ach gossie een musical van t Schaep met de 5 Pooten
Love weer veel leuke momenten komen er aan dus!!
Het uitzicht vanaf jouw balconia is weer eens schitterend!! Love
Tiny, het is restaurant De Beren , en zit naast de bioscoop....mijn vaste locatie als ik afspreek voor een film...ik ben er tweemaal met omaatje geweest...en heb het hier vaker ter sprake gebracht...vandaar dat ik het over d beren had... Laughing

en dan het sprongetje naar Rotterdam..

een 'doodleuk museum' Shocked met de nadruk op dood...mja het is dan ook wel een Natuurhistorisch museum natuurlijk

ik heb het niet zo op opgezette dieren,en dit museum staat er vol mee...

en dan de dominomus..dt verhaal en de enorme ophef weet iedereen vast nog wel..
Ik ga iedereen welterusten wensen...en mooie dromen...en wie weet..

Laughing

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Dec 05, 2018 12:43 pm Reageer met quote

Goede morgen, ja, ZOUT.... ik had een vriendinnetje met engelse ziekte (Rachitis) een botaandoening die ontstaat door een tekort aan vitamine D en calcium (zij had vergroeide beentjes.) en die moest ieder weekend naar Hoek van Holland... in zee langs de vloedlijn gaan wandelen.. van de dokter..

Leuke surprise h.. kun je je voorstellen toen ze allemaal nog thuis waren en we 5 december uitgebreid vierden (met zulke grote surprises, gedichten en een "klein cadeautje" erin.

Oma begon een beetje doof te worden. had n van de meisjes een grote hoorn (zoals op dat plaatje van His Masters Voice gemaakt)bekleed met

aluminiumfolie! n voor mij ...altijd op dieet !! een grote lepel met een gat erin of een weegschaal die altijd het gewicht aangaf , wat je wilde...

Voor een ijdeltuit een super grote lippenstift ! Als ik daaraan terugdenk beleef ik de gein opnieuw ! Sweet memories !

Ja, zeker de domino-mus ! was hot nieuws overal ! Wat een mooie linken over die Julika Marijn ( een bezield mens !) Ik hoop z dat het k hier beneden

in het Isala theater komt . Ga 't van de week even vragen...

Dank voor je correctie van maan en zon.. ik moet al slaapdronken zijn geweest Laughing Laughing heb het al anders neergezet. Gave reactie van Rienus "op zijn kop "

Mijn ontbijtje zit erin koffiekop is leeg en ik wens jullie allen een mooie 5 december - woensdag !

Ik zag een plaatje op FB met de volgende tekst : Lieve Sint ik ben hl stout geweest.... mag ik nu mee naar Spanje ? alstublieft ??

cc

Superlid
Superlid
Wo Dec 05, 2018 5:13 pm Reageer met quote

Middag,
Laughing Laughing ikkes ben ook heel lief geweest Sint.................MAG IK OOK MEE NAAR SPANJE??????? Kom nl. net van een ommetje met Seb thuis en bbbbbbrrrrrrrrr wat is het koud, verlang echt naar Spanje Exclamation

Mooie surprise..............perfect in elkaar gefrutseld Exclamation

Moet nu plots denken aan Hans in een ver verleden, hij had mij getrokken met de lootjes. Ik had een bepaalde lp op mijn verlanglijstje gezet maar Tinus ongeduld en het idee dat ik die lp toch niet zou krijgen had ik de lp zelf gekocht. Dat liet ik, toevallig op de dag van de goede Sint, in de familie zo hier en daar vallen. Ook Hans kwam het dus ter ore. Had hij me toch iets in elkaar gefrutseld waar ik behoorlijk smerig van zou worden en jullie raden het al.....................daar zat dus mijn gevraagde lp in Laughing Laughing Exclamation
Heeft hij dat hele ding zelf moeten ontpellen en vlug ook want s'avonds was het pakjesavond. Maar goed hij heeft het op tijd voor elkaar gekregen en ik kreeg een lp van de Amerikaanse Henk Wijngaard zoals Hans Elvis Presley altijd noemt. Heb werkelijk in een deuk gelegen toen ik het verhaal hoorde van zijn mislukte surprise Laughing Exclamation

Jacq De Beer of Beren..............je denkt toch niet dat die 64 jarige weke massa daar boven dat nog onthouden heeft Wink

Ga weer wat doen,
Lieve groetjes Tiny

cc

Superlid
Superlid
Wo Dec 05, 2018 11:56 pm Reageer met quote

Hondje naar buiten en dan onder de warme veertjes...........ik zou bijna een kruik mee gaan nemen........bbbbbrrrrrrr!

Nog een fijne avond en voor straks welterusten, tot morgen

Lieve groetjes tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Do Dec 06, 2018 12:38 am Reageer met quote

Goede avond,

Vanmorgen staat er bij meldingen op mijn pc scherm van NU.nl : Politie zoekt zwaargewonde na explosie in snackbar dan krijg je het al benauwd..

open je het artikel staat er achter : in Schiedam ! waarvoor zetten ze dat niet gelijk in de kop ?

Ik zit naar "het perfecte plaatje "te kijken, waar BN-ers gesponsord door Canon & Camera Express, opdrachten krijgen om te fotograferen.. vanuit

een vliegtuig vanddaag en een shoot met baby's grappig om te zien.. ze krijgen ook alle toestellen en lenzen om te gebruiken..

Lieke en Iris kregen ook een leuke surprise terug... Iris had gisteravond een surprise show op school voor de ouders gehad.. met chocolade melk en speculaas.. Ik was erg nieuwsgierig.. want meestal in het verleden als een kind een leuke surprise had gemaakt kregen ze iets l.lligs terug.

Heb net een warme chocolade-melk gemaakt en er een koffieleutje bij gepakt en ga zo naar een ( waarschijnlijk flauw ) sinterklaas programma met Paul de Leeuw kijken. niet te laat naar bed... want morgen komt Dracula tussen 8-14.00 uur... dan wil ik toch om 8 uur klaar zijn.

Dus wens ik nu al vast een ieder hier een fijne avond en voor straks lekker slapen en morgen gezond weer p !

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11316
Do Dec 06, 2018 3:11 am Reageer met quote

Dinsdag ben ik naar het zkh geweest, controle van het oog. De arts vond dat het netvlies er perfect bijlag en kwam met een afbouw voor het druppelen. over een maand weer controle en naar verwachting over 2 maand wordt de olie weggepompt. Wel al een leestest gedaan met een speciaal glaasje en toen was ik ff blij.

De kerst komt er aan en dat betekent voor mij, dat ik morgen de kerstboom in de kamer ga plaatsen. Eerste kerstdag komen de kinderen en de 2e kerstdag ga ik met pixi naar haar oudste dochter.
Vandaag heb ik leuke kerst-tafel-versiering binnengekregen:

van deze elk 3 stuks, gebruik je om het bestek in te steken

en van deze 10 stuks, ook om je bestek in te doen.
gekocht via www.wish.com en dat alles voor 4 incl. verzendkosten.
Daar kun je tegen hele scherpe prijzen heel veel spullen kopen. Ik koop er ook mijn geheugen kaartjes voor de camera maar gebruik ze ook om een back-up te maken van alle bestanden.
Voor een kaartje van 512 Gb betaal ik daar ong. 10 incl. verzendkosten
En weet je, vele mensen gebruiken dit soort kaartjes voor camera of foon en dus een ideaal kado om weg te geven.
Mochten jullie er behoefte aan hebben, wil ik ze wel voor jullie bestellen, merken o.a. Verbatim / Huawei / Lexar / Extreme pro / PNY

en afsluitend met een kerstfoto:

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Dec 06, 2018 4:27 am Reageer met quote

Goedenacht...even kort...morgen Novi-dag! Love
Douwe , je bent er al helemaal klaar voor de kerst!!Leuke versiering!!
Fijn dat Lieke en Iris zelf nu ook op een leuke surprise zijn getrakteerd!Het is een hele familie-traditie bij jullie, een toepasselijke surprise knutselen !!!Ook een prachtig verhaal van Tiny's Sinterklaasfeest!! Laughing

Het sinterklaasfeest zit erop...vanavond de hele avond druk geweest met het verwijderen van de sinterklaasversiering(die hadden we inderdaad weer Jenny!!)Thuis heb ik de boekjes nog liggen, en ook hangt er nog een vlag, en de sinterklaasstickers zitten nog op het raam...morgen nog maar eens het afscheidslied ten gehore brengen voor Novi, en dan morgenavond de hele handel er af...dan eens rustig bekijken hoe we de kerst versiering aan brengen ...met zo'n kleine dame op onderzoeksexpeditie in huis, is niets meer zo vanzelfsprekend!!
Vandaag erg druk geweest, naar de pedicure,en een grote pan zuurkool gemaakt, n rendang met rijst...en morgen tussendoor nog een grote pan groentesoep...en dan vind ik het wel weer welletjes!!
Ik ga snel slapen, wordt een kort nachtje weer...welterusten, en sweet dreams

Pagina 2003 van 2024 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2002, 2003, 2004 ... 2022, 2023, 2024  Volgende

Plaats reactie