Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2004, 2005, 2006 ... 2027, 2028, 2029  Volgende Plaats reactie

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12388
Zo Dec 09, 2018 5:34 pm Reageer met quote

Goedemiddag...(deze lazy sunday voor mij dan Laughing )Altijd leuk die verhalen te lezen die opborrelen bij het bekijken van de foto's Love Ik zie in gedachte al die meiden uit zo'n torenraampje hangen Laughing
Ik had nog wat foto's van Haaksbergen...een mooie omgeving om door heen te fietsen!!

of te varen dus! Laughing Ik las Van de 15e tot de eerste helft van de 19e eeuw voeren er kleine platbodems over de Buurserbeek en Schipbeek. Allerhande vracht zoals: poteerde (witte klei), etenswaren, brandewijn en textiel werd vervoerd tussen het Duitse Ahaus en Deventer. Een deel van deze vaarroute is in ere hersteld. Via de nieuwe Oude Omvloed vaart vanaf de houtschuur op Waterpark Het Lankheet een replica platbodem de Buurserpot over de Buurserbeek. Meevaren met de Buurserpot is een stukje scheepvaartgeschiedenis beleven. In mooie verhalen weten de schippers het reilen en zeilen van vervlogen tijden op en rondom de Buurserbeek te vertellen.

minder vredelievend id de volgende plek...

een reconstructie gemaakt van de Galgenbult.

Gelukkig leven we (hier)niet meer in de middeleeuwen, maar toch...als je de tv beelden af en toe ziet, en de wetenschap hebt dat het elders in de wereld nog niet veel veranderd is.....Zou het ooit eens vrede worden?...ik denk het niet eerlijk gezegd...maar het zijn niet alleen de mensen..maar ook dieren kunnen extreem gruwelijk zijn, en zo ook planten..denk maar aan een klimop die bomen doen verstikken..schimmels die elkaar het leven zuur maken...Volgens mij is elke vorm van leven wl op de een of andere manier gruwelijk.... :roll:Nou, na deze constatering ga ik maar weer eens door met de kerstversiering aanbrengen Laughing in de mensen een welbehagen...was het toch?! Laughing FIJNE DAG ALLEMAAL!!!maak er wat van, probeer ik ook!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9738
Zo Dec 09, 2018 6:11 pm Reageer met quote

Ik ben in de gevangenpoort geweest in Den Haag daar hadden ze ook zulke folter werktuigen !

Ach je hebt gelijk ! in alle leven probeert men te verleven ten kostte soms van elkaar !

Dan ligt het toch dichter bij Duitsland dan ik dacht. Die blokbouw is wel typisch Duits als je over de grens gaat zie je hele dorpjes. ze doen z lieflijk aan !

Je hebt het over een platbodem.. dat doet me denken aan de film de Fanfare in Giethoorn opgenomen.. dan zie je opeens koeien voorbijschuiven ??

Maar dan komt de camera dichterbij en dan zie je dat ze per platbodem naar een andere wei werden vervoerd.

Ik lig al weer in een deuk, want het ene beeld haalt het andere naar voren Dan zie ik die gekke Albert Mol .. die probeerde met een stok

een sloot over te springen n komt er middenin terecht . in het kroos en roept dan, hangend aan die stok, met zijn hoofd net boven water: kwaak, kwaak Laughing Laughing

Hebben jullie dat nu ook ? dat je aan iets denkt en dat er hele film voorbijtrekt . Als het jullie stoort da'k van de hak op tak spring (kon ik dat maar in het echie !) dan zeggen jullie het toch wl h ?

Ben je thuis de boel in kerstsfeer aan het brengen ? Is de Saks al klaar ?

Nu ik niet naar Leiden ga.. haal ik morgen met Mieke de doos met versierspullen naar boven.. ik neem geen boom meer maar ach ik heb genoeg frutsels om het gezellig te maken

Ga nu een potje thee zetten .. Lies en Jens komen z... tot later..

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10640
Zo Dec 09, 2018 7:35 pm Reageer met quote

Middag,
heb schitterende foto's voorbij zien komen van de natuur en van martelwerktuigen...............wat waren ze toen toch barbaars! Trouwens dat geldt niet alleen voor toen................in deze tijd kunnen ze er ook wat van alleen hebben ze nu andere martelmethodes.

De watermolen vind ik helemaal schitterend!!!!!!

Vraag me ook af hoe ver Jacq is met de kerstversieringen op de Saks, die is er altijd maar druk mee. Zullen zeker foto's verschijnen van de versieringen he Jacq Exclamation

Voor ons dit jaar weer geen kerstboom, zolang Donder er is voor ons geen boom meer. Heb altijd mijn eigen-gemaakte kroonluchter met kerstlampjes er in dus toch een beetje Kerst(hihi al brand dat ding het hele jaar al..... Wink )

Heb wat foto's gemaakt van ons stel op vier poten(Cool buiten was er toch niks aan dus dan binnen maar wat frutselen.
Jullie hebben Seb zonder onder-snijtanden nog niet gezien he......die zijn er zo'n maand of 3 geleden uit gehaald.
Hij is nu echt lief om te zien...........niet meer zo angstaanjagend Laughing

Lieve groetjes Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

cc

Superlid
Superlid
Ma Dec 10, 2018 12:00 am Reageer met quote

Vroeg...........maar wij gaan slapen, koekske is op...............morgen nieuwe dag nieuwe kansen.

Terusten en tot morgen,
Groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Dec 10, 2018 12:07 am Reageer met quote

ahhh , kijk Seb dan tch!! Love mt snijtanden vind ik m ook n dotje, maar hij heeft nu wel en heel aandoenlijk bekkie...en Donder doet zijn naam nog altijd eer aan!! Laughing met die felle blik!!Mooie kat is het toch ook!! Love
Buiten op de fiets was toch best wel even lekker hoor....ik fietste hier langs de sloot, kwam er net een reiger aanvliegen van de andere kant van de sloot, had een kikker in zijn snavel...het arme dier zat geklemd, en zijn onderlijf wiegde heen en weer..mooi fotomoment, maar het toestel had ik niet bij mij, en ik zou uiteraard altijd te laat geweest zijn ...moest even denken aan dt Vrede op aarde -gedachte! Laughing
Ik heb een bus spuitsneeuw gehaald, wilde zoals ik vroeger deed de ramen in winterlook brengen...terwijl ik dat vroeger met een volledige baan, en 2 jonge kinderen allemaal in mijn eentje eventjes tussendoor deed Shocked was ik nu blij met de helpende handen...dit ga ik volgend jaar niet meer doen, wat een troep is dat in die spuitbussen Rolling Eyes
Maar het effect is wel weer heel erg leuk...zal proberen er later een foto van te maken...Bedacht mij ook ineens dat er ergens nog een pop als kerstengel moest zijn van mijn moeder...die heb ik gevonden, ik vermoed dat de meiden het geweldig zullen vinden...ik ben er nog niet over uit of ik de kerstboom naar beneden haal...hoort er absoluut bij, maar dan moet die sowieso op een andere plek staan, dus het wordt een beetje creatief zijn met de ruimte...ik zie het morgen wel...mijn vrije dag ziet er al weer bijna op, ik ga lekker zo even op de bank hangen..en genieten van de besneeuwde ramen!! Laughing
Overigens...op jouw vraag Jenny ; Als het jullie stoort da'k van de hak op tak spring (kon ik dat maar in het echie !) dan zeggen jullie het toch wl h ? Laughing wt dacht jij nou, ik vind het juist superleuk dat soort kattebelletjes !!Dus lekker blijven doen aub!!! Wink

vanaf Haaksbergen weer de weg op...en een klein Duits stadje aan gedaan(?)

...maar waar?Ikweetutnietmeer!!

en dat is jammer, want ik kan dus niets opzoeken over deze beeldengroep..

soort van 'levensboom' lijkt t wel...

op de vorige foto kon je al zien dat de zon laag staat...hier begon het al een beetje te schemeren...dus van het volgende plaatsje maar een paar fotootjes...ik wil er zeker ooit terug..

onderweg gespot...

en dan aangekomen in het plaatsje Asbeck , de Hunnenpoort (

het lijkt wel of de tijd heeft stilgestaan hier

die zie je in ieder geval bij ons niet meer in het straatbeeld...

Romaanse Galerie

De geschiedenis van het dorpje is nauw verbonden met het klooster dat hier in de 12e eeuw gesticht werd en dat vanaf 1173 een vrouwenklooster werd. In 1805 werd het klooster opgeheven en in de loop van de tijd werd een groot deel van het kloostercomplex afgebroken.

de St. Margarethakerk.

het geeft een beetje beeld...vond het zo jammer dat het donker werd...dus ik hoop op een herkansing!!Wens iedereen een goede avond, en nacht toe!! Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Dec 10, 2018 12:14 am Reageer met quote

ik zie nu pas Tiny's posting...welterusten , en sweet dreams!!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Dec 10, 2018 2:58 am Reageer met quote

Ik kom nog even welterusten wensen...verstandig op tijd naar bed...Volgende keer neem ik jullie mee met mijn foto's hier naar toe....

Ondertussen ga ik proberen wat beelden nog te laten zien van mijn bezoek in Rotterdam..het zogenoemde 010-momentje...

in het natuurhistorisch museum dus

en dan ook nog een leuke tentoonstelling met de dierenillustraties van Fleur van der Weel , en de teksten van Mohammed Benzakour( ik las ; met teksten in zowel het Nederlands als het Berbers is deze kleine tentoonstelling ook een literair hoogtepunt. Wink )

veel te zien in dit museum...

hartstikke interessant , maar ik sluit toch af met een mooie muur...in dit geval onder een brug...hier in de buurt!
Wink

Welterusten!!!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Dec 10, 2018 5:07 pm Reageer met quote

Goedemorgen....ik heb al twee uur kerstliedjes op staan....heb de boom naar beneden gehaald, en die bleek geheel ontkleed(dat zie ik pas als ik de boom beneden uit de doeken haal Laughing alhoewel het wel een makkie was ditmaal om er mee de trappen af te dalen...normaliter hoor ik altijd van alles rammelen Laughing)Ik wist het dus niet meer, maar het is wel logisch...de kerstverlichting zit er al z lang in, dat het de afgelopen jaren een wonder was dat die het met de kerst niet begaf...nu met de meisjes hier wil ik dat niet laten gebeuren, dus blijkbaar vorig jaar ontdaan van alle franje en dt kwam ineens weer boven drijven, die herinnering dat we vorig jaar op koopjesjacht gingen na de feestdagen om verlichting /versiering te scoren tegen opruimprijzen Laughing en ik herinner mij nu ook dat ik verder niets heb gekocht dan alleen de verlichting....Moet ook erbij vermelden dat ik tot nu toe 2 kerstafdelingen heb bezocht, en mij niet heb laten verleiden om ook maar iets te kopen...geen leuke dingen dan?Oja. wel...maar met prijskaartjes eraan, echt niet leuk meer....een mooie kerstengel, en dan 75 euro moeten neertellen?...no way...Daarbij trek ik dit jaar letterlijk alles bij mij uit de kasten , en vind daar nog zveel spul, daar ga ik het mee doen...nog veel mooie herinneringen op de koop toe ook, die er aan kleven..Maar het is een hele klus...daarbij denk ik nu dat ik dat zoetsappige muziekje maar eens ga vervangen door hard-rock nu.... Laughing Wens iedereen een fijne dag toe...nog wat fotootjes...

door de reflectie van het glas wel wat vertekend, maar het geeft een idee!! "De geduldige ezel streeft het ongeduldige paard voorbij", wat je zou kunnen vertalen als "een ezel mag dan langzamer zijn dan een paard, zijn geduld brengt hem verder."

Reizend op de rug van een ezel en gewapend met een bandrecorder, trok de schrijver door zijn onherbergzame geboortestreek om mooie, grappige en dwaze spreuken uit het Berbers op te tekenen. Hij kwam in gebieden waar hij nooit eerder was geweest en waar je heel moeilijk kunt komen. "Maar dankzij de "Tomtom" van de ezel, raakte ik nooit de weg kwijt." klik hier voor een leuk stuk uit de NRC

als je het krantenbericht leest, snap je waarom er zoveel "ezels-spreekwoorden" zijn..

Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Dec 10, 2018 5:44 pm Reageer met quote

Goede middag, Mieke weg en de Til aan kant. gisteravond gezellig bij de bank gegeten en in stromende regen die paar stappen afgelegd..

Ik had mijn regenhoedje op... da's handig want als je met de rollator loopt kun je natuurlijk geen paraplu hoog houden en dit (heeft een afdakje )en houdt je bril schoon van regendruppels.

Lies maakte daar een foto van en vond me nt Vera. gn idee wie Vera is ? Vera is een Britse detective serie gebaseerd op de boeken van Ann Cleeves..

Ik heb mooie foto's voorbij zien komen en ik hoop dat je naar die duitse stadjes nog een keer teruggaat want het smaakt naar meer.

Ik kan niet zo lang achter de pc zitten ..ongezellig voor Liesbeth !

Maar ik heb goed nieuws ! ik durf het nog niet hardop te zeggen maar die dodelijke vermoeidheid is gedeeltelijk weg en ik kan weer rustiger ademhalen.. loop niet zo naar lucht te snakken..

Had geen zin in kerst... voor mij hoefde het niet en 'k wilde dat ik kon gaan slapen en 6 januari wakker worden..

Nu met Mieke de dozen uit de berging gehaald en regelmatig iets uit de doos halen en in de lege doos prullaria doen. die doos zetten we op het balkon.. en in januari andersom

Ik zal wel foto's maken als alles versierd is.. het is toch wel gezellig en dt ik er zin in heb .. dt zegt al hl wat. Ik ben z blij !
Geen boom dit jaar maar wel allerlei dingen die ik in de loop der jaren gemaakt en geknutseld heb.

De thee staat klaar !en Liesbeth wil d'k ga zitten die is bang dat ik mijn kruit ineens verschiet (zij is geinstrueerd door haar zussen .....)

ik groet jullie allen en wens je een mooi begin van de nieuwe week !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Dec 10, 2018 5:56 pm Reageer met quote

Laughing Laughing Laughing uiteraard als detective-liefhebster ken ik Detective Chief Inspector Vera zeker...en inderdaad jij lijkt erop!!!Toen ik de foto zag, nog vrdat ik gelezen had wat je erbij geschreven had, maakte ik die connection al Laughing Ik las Zij is obsessief over haar werk en gedreven door haar eigen demonen. Ze is eenzaam en bekijkt de wereld met bijtende humor, list en moed...dt ben jij zekers niet...dus de vergelijking houdt op bij jou met hoedje Wink en dat is maar goed k, want als personage in de film vind ik het maar een irritant wijfie...ze lost altijd wl alles op!! Laughing Maar dt kan ik ook....beetje zoutzuur doet wonderen Laughing die bijtende humor heb ik zelf wl een beetje eigenlijk!!
Groetjes aan Lies, en geweldig fijn te lezen dat die vermoeidheid op z'n retour lijkt!!!Ik word er helemaal blij van!!! Love Geniet van elkaars gezelschap!!We zien je t.z.t. wel hier verschijnen weer!! Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Dec 10, 2018 6:54 pm Reageer met quote

Kennen jullie dt....je zoekt een specifieke versiering...n die kan je dan niet vinden!!!!Gggrrrrrrrrrrrrr......eerst maar ff een bakkie thee zetten dan!! Rolling Eyes

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Dec 11, 2018 2:00 am Reageer met quote

Pffff, dr was ik dan weer...al bijna klaar met de versieringen, en k de kerstcadeautjes zijn besteld voor de meiden, en komen woensdag binnen...donderdag doen we een beetje kerst-gezellig maken, want de tweeling zien we pas na de kerst weer(die zijn eerste kerstdag bij hun vader en familie, en tweede kerstdag bij hun opa en oma, de ouders van Gaby)Voor de meiden heb ik weer het trendy-LOL -surprises gekocht,n voor Novi een paar lekkere stoere meidenlaarzen,die lekker warm zullen zitten...hopelijk is de maat ok, want ze zit net in zo'n overgang van maat 21 naar 22..Ook ben ik gevallen voor een paar heerlijke kerstfilms...misschien niet zo handig om die op dvd te kopen, maar ik kijk zelf ook graag...klik hier voor 1 van de trailers... Love en dan nog even het Natuur historisch museum

Ik las ; Deze vaste presentatie geeft een overzicht van de door dr A.B. van Deinse bijeengebrachte collectie dierkundige rariteiten en resten van zeezoogdieren.

Geschiedenis van de verzameling
In het begin van de Eerste Wereldoorlog spoelden vier dode vinvissen aan op de Hollandse kust. Ze waren in aanvaring gekomen met drijvende mijnen. Bioloog Anton Boudewijn van Deinse (1885 - 1965), leraar aan het Erasmiaans Gymnasium in Rotterdam, had er lucht van gekregen, toog naar de kust en verzamelde tussen Katwijk en Scheveningen zeven baleinen. Na deze gebeurtenis staat de rest van Van Deinses leven in het teken van walvissen en andere zeezoogdieren.

In een halve eeuw bracht hij in het Erasmiaans Gymnasium een indrukwekkende natuurhistorische verzameling bijeen, het zogenaamde Kabinet Van Deinse. Het bestond uit skelet-onderdelen van walvis- en dolfijnachtigen, de op sterk water geconserveerde vlezige delen van deze dieren en alle mogelijke relikwien van de Nederlandse walvisvaart. Als leraar verrijkte hij zijn kabinet ook met talloze dierkundige rariteiten die hij bij zijn biologie-lessen gebruikte.

ik had uiteraard een audiotour..

klik hier voor een kort filmpje...Volgende maal ga ik een stukje Hortus laten zien... Wink Welterusten en sweet dreams!! Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Dec 11, 2018 1:58 pm Reageer met quote

Goedemorgen allen...even n kort berichtje....iedereen druk, ik dus ook!!Gelukkig loopt het allemaal zoals ik hoopte dat het zou lukken..Douwe net even gesproken via de app....hij heeft een nieuwe hobby!! Laughing Handige man is het toch!!
In januari oogcontrole, en in februari wordt de olie verwijderd is de verwachting...
Hopelijk heeft Jenny nog steeds een energie als een jonge meid
Love en Tiny heb ik vrijdag gesproken via de foon.Verder gebeuren er een heleboel minder fijne dingen om mij heen met vrienden en bekenden....soms voel je daar erg onmachtig bij

Het begin van mijn kersthuisje

deze pop had ik niet eerder staan...is dus nog van mijn moeder...tot nu toe heb ik voor de kerst-aankleding weinig uitgegeven(buiten de cadeautjes en knutselspulletjes om)...de kerstboom staat op een andere (veilige)plaats...en dt bevalt enorm...Morgen de maaltijd voor donderdag maken, en dan heb ik mijn handen vrij om met de meiden leuke dingen te doen...dat hoop ik maar, want ik begreep dat er weer zieken zijn...zo ook Novi, die ondanks een flinke verkoudheid,en oorontsteking gewoon haar dingetjes doet,behalve slapen...
Rolling Eyes ..ze begint wel heel erg op mij te lijken , geloof ik...ze krijgt k krulletjes Laughing

deze chocolaatjes zijn z gaaf, van de pedicure gehad...moest ze even laten zien aan jullie...

Koffie is op....wens ik iedereen een fijne dag toe!!

cc

Superlid
Superlid
Di Dec 11, 2018 2:54 pm Reageer met quote

Laughing Laughing leuk die chocoladevoetjes...............zit geen dooie vleermuis tussen he Wink zal je maar gebeuren dat je die tussen de vlokken vindt......bbbbbrrrrrrrrrr!

Jacq jou huisje ziet er weer prachtig uit, je bent al aardig druk geweest met de versieringen. De pop van je moeder is schitterend, ik ben dan wel volwassen maar ben nog steeds gek op poppen vooral als ze zo gekleed zijn als die van je moeder.

Novi ziek, moeder ziek..............als oma nu maar niet ziek wordt want dan heb je de poppen aan het dansen Rolling Eyes Exclamation

Jenny fijn dat je vermoeidheid aan het afnemen is..........voel je je gelijk een stuk lekkerder en actiever maar zoals je dochter al aanhaalde niet over-actief worden svp! Bloeduitslag nog niet binnen?

Douwe een nieuwe hobby................ben benieuwd wat dat is Exclamation

Hier weinig gebeurt.........behalve nog wat administratie klaar gelegd voor de nieuwe eigenaresse van het appartement. Straks nog ff Velp in voor de nodige boodschappen(noodzakelijk kwaad). Moet ook nog zien dat ik een bepaalde foto van m'n foon krijg, wil ik een kerstkaart van maken om via de mail te versturen want zoals jullie weten ik stuur geen kaarten meer....................pen me lamme arm/hand en laten we eerlijk zijn het kost ook nog eens een lieve duit.............zeker als je er zoveel moet versturen als ik.
Maar iedereen die mij een beetje kent weet, of je nu vriend of vijand bent, hele fijne feestdagen wens Exclamation

Nu aan mijn stutten trekken zoals Jenny zo mooi kan zeggen.

Oi Jenny zou ik nog vergeten te reageren op je regenhoedje. Je lijkt echt een beetje op Vera...........ook ik ken haar uit de serie. Mag altijd graag een detective zien.

Lieve groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Dec 12, 2018 3:05 am Reageer met quote

Goede avond, Jac wat een enorm en SUPER-gezellig kersthuis heb jij !!

Ik ben geen cultuurbarbaar maar dat kleine museum met die dode beesten trekt mij niet ik ken wel de verhalen van de dominomus en die dode eend die werd verkracht, en de ijsvogel in het ijs maar met schedels heb ik niets.

Van morgen samen koffie gedronken bij Marianne en Edward.

.

Daarna wilde ik een keer naar Schmidt (dat kwam omdat Lies bij de Bank zeeduivel wilde eten en die hadden ze niet) en ik had zin verse aal.. (was de tijd niet !) in de Spaanse Polder > richting Schiedam en over de brug de eerste afslag naar de Spaanse Polder< dan zie je het schip links al liggen . Als je met Rienus in Rotterdam bent beslist een bezienswaardigheid ! Google even Schmidt zeevishandel. Ik was er nog niet geweest. zij zijn drie jaar geleden verhuist.

Een immens grote zaak met een lunchcorner waar zakenlunches werden gegeven met midden op de dag witte wijn en aquavit . Je zal er werken... die lui bralden als ballen en de een probeerde de ander te overstemmen. wij kochten zeeduivel en een broodje garnalenkroket (Heerlijk in de auto opgegeten) zo ergerlijk was die groep kerels.

Lies had een heerlijk recept van zeeduivel met couscous!

was verrukkkelijk !!

Tiny nav dat bloedonderzoek heeft de dokter de apotheek opdracht gegeven om vrijdagavond nog drie capsules te brengen voor de komende drie weken op vrijdag 1capcule innemen en na de eerste ( ik was al bezig met Supradyn Forte) maandag de apotheek gebeld of ik die door kon slikken. Dat kon.. dat beet elkaar niet..

Ben k benieuwd wat Douwe z'n nieuwe hobby is ? Tiny ik schrijf met mijn reuma handjes k geen kaarten meer.
De eerste geschreven kaart heb ik al binnen. De jouwe is de eerste virtuele

Mijn pedicure had niet zulke leuke en lekkere voetjes.. maar een handig opvouwbaar tasje, voor in je handtas.. Lies is klaar in de badkamer .. dus ik ben aan de beurt !

Wens jullie allen een goede nacht en Jac niet ziek worden ! en beterschap met de familie.

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Dec 12, 2018 5:51 am Reageer met quote

Ik zit hier net dik 3 kwartier te typen...van alles uit te leggen,foto's toe te voegen...n foetsie, beeld valt weg, dussss......ik ga er met vreselijk veel de pest in slapen!! Mad ...hoop dat het morgen beter gaat...al vrees ik dat ik weinig tijd zal hebben om mij hier te laten zien!!en donderdag waarschijnlijk ook niet.....dus niet denken dt ik z kwaad ben, omdat het niet gelukt is nu...maar gewoon druk , maar ook met leuke dingen!!Sweet dreams....en tot later!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Dec 12, 2018 1:12 pm Reageer met quote

Goede morgen,

Ik kn dat gevoel van: uitgebreid reageren en vertellen en daarna > alles kwijt zijn. Dan heb je k geen puf meer.

Ik sla mijn stukje eerst p voor ik er foto's bij ga zetten.! Want dr gaat het meestal fout !

Ik hoop dat we later wel over die leuke dingen horen !

Ik wens jullie allen een mooie woensdag !

met de telefoon gemaakt. niet de beste foto maar je ziet hoe uitbundig deze lidcactus staat te bloeien ! n nog vl knoppen !

cc

Superlid
Superlid
Wo Dec 12, 2018 2:51 pm Reageer met quote

Mogge,
oh oke Jenny...........hopelijk blijf je je een stuk fitter voelen!
Heb ook een tijdje Supradyn geslikt maar inmiddels op advies van een specialist over gegaan op vitamine D dat kwam ik nl. goed tekort toen ik zo'n pijn in mijn benen had.

Wat een ellende is dat als je een heel stuk hebt getypt en dat dan de hele handel als sneeuw voor de zon verdwijnt. Gekke is............ik heb er nooit geen last van...zou ik dwingende vingertjes hebben Wink Wink

Jacq weer druk met de voorbereidingen voor oppasdag. Je moet toch wel een bult fantasie hebben Jacq om iedere keer wat te verzinnen zodat de kids zich kunnen vermaken.

Jenny mooi joh die lidcactus, mijn ma zweerde er ook bij die had zo'n hele plantenstandaard met ruimte voor een stuk of 10 planten en die stond vol met lidcactussen in allerhande kleuren, was een lust voor het oog.

Ga vanmidddag even naar Mien van de Markt die had nl. weer wat leuke kleding ingekocht voor een schappelijke prijs en wat nog mooier is zij verkoopt over het algemeen grote maten en dat vindt je niet zo vaak.
Ga nu naar Mien voor wat kleding met glittertjes voor de kerst want al heb ik geen boom ik kan er toch wel een beetje kersterig Wink bij lopen Laughing

Nu naar de keuken voor de lunch,
Fijne woensdag en groetjes
Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Do Dec 13, 2018 1:01 am Reageer met quote

Goede avond, lekker gehuttemut vandaag samen ...Liesbeth heeft mijn pantalons afgespeld en met de naaimachine gezigzagd... en de zoom erin geperst zodat ik van de week kan gaan zomen (onzichtbaar).

Mijn zus is in een revalidatiecentrum opgenomen in Emmen. voor zes of zeven weken.. de Prednison was aangeslagen en zij moet nu langzaam weer afbouwen met dit medicijn.

Mijn broer en schoonzusje willen mij in de komende weken komen ophalen om haar te gaan bezoeken.

Ik kreeg vanmiddag een leuke foto van Mieke mijn hulp, zij had verteld dat zij vanmiddag op de knutselclub een kerststukje op een stuk hout ging maken ..

mooi met die amaryllis ..

Morgen gaat Lies weer naar Leeuwarden. dus ik ga nu nog lekker met haar thee drinken !

Tiny geslaagd bij Mien van de Markt Laughing is dat haar achternaam f staat zij p de markt ?

'k Wens jullie allen een goede nacht en mooie dromen !

cc

Superlid
Superlid
Do Dec 13, 2018 1:28 pm Reageer met quote

Mogge,
mooi kerststukje Jenny. Een met verlichting dat zie je niet vaak!

Dus jij kunt met draad en naald aan de gang....zit er op jou naaimachine geen blindzomen? Zou een hoop werk schelen.

Nee ben niet geslaagd. Mien had wat voor mij apart gehangen(dat doet ze voor 3 dagen als je reserveert) was op het label een grote maat maar viel helaas heel klein uit, jammer ik vond het zo'n leuk stelletje. Jah en Mien v.d. Markt heet eigenlijk geen Mien maar Ria. Zij heeft haar winkel nl aan het marktplein op de bult(Geitenkamp) zoals Jacq het altijd noemt.
Hoe ze aan Mien als naam is gekomen weet ik niet, zal het haar de volgende keer vragen.

Nu aan de nodige h.h.-karweitjes beginnen.

Fijne dag allemaal en Jacq ik hoop dat je een geslaagde oppasdag hebt met de kids,

Groetjes Tiny

Pagina 2005 van 2029 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2004, 2005, 2006 ... 2027, 2028, 2029  Volgende

Plaats reactie