Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2051, 2052, 2053 ... 2058, 2059, 2060  Volgende Plaats reactie

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12587
Do Jul 11, 2019 12:26 pm Reageer met quote

Aaah Jenny , wát fijn om jou hier toch weer te lezen... Kiss Hopelijk vandaag een dag die beter verloopt, dikke knuffel, denk aan jou...ik ga zo treinen, en jij bent erbij!! Wink

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10808
Do Jul 11, 2019 12:54 pm Reageer met quote

Mogge,
Jenny gelukkig weer even hier.............je bent een echt doorzetter Jenny met 4 hele lieve dochters die ook van aanpakken weten. Ben blij dat het naar omstandigheden goed met je gaat............net zoals Jacq, die nu aan het treinen is, denk ik aan je.

Kom straks nog wel terug..............moet Velp nog in voor wat boodschappen, Mien van de Markt een bezoekje brengen, apotheek etc. etc. ach zo blijven we bezig.

Sterkte bij de oogarts Jenny en Jacq veel plezier met wat je ook moge gaan doen.

Lieve groetjes Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9917
Do Jul 11, 2019 10:13 pm Reageer met quote

Dank jullie wel ! Vandaag in het oogziekenhuis een goed bericht : ik mankeer niets aan mijn ogen ..

Ik ga morgen naar een revalidatie adres in Schiebroek/R’dam voor onbepaalde tijd totdat ik mij weer op de Til kan veilig voort bewegen !

Ik laat jullie wel weten hoe of wat ! Mijn broer kreeg na zijn darmonderzoek ook goed nieuws .. zijn darmen was niks mis mee bloeding was misschien ontstaan door geknapte ader !

Een zorg minder voor mij en mijn 10 jaren jongere broertje !

Met dit goede bericht wil ik jullie allen een fijne avond wensen ! Jullie horen snel van mij...

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....

cc

Superlid
Superlid
Do Jul 11, 2019 10:47 pm Reageer met quote

Jenny fijn om te lezen dat het met je broer goed gaat, tenminste goede berichten maar nog fijner is dat je (tijdelijk) onder gebracht wordt tot je weer redelijk de oude/trouwe Jenny bent! Misschien niet echt helemaal jou ding toch beter in de situatie waarin jij nu verkeerd!!!!!Heb je daar trouwens wifi ozid................? Hoop het dan hebben we in ieder geval nog contact!

Jacq is nog bezig met haar ervaringen van vandaag, zullen we ongetwijfeld nog van horen en zien,

Lieve groetjes en terusten voor straks,
Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Jul 12, 2019 2:36 am Reageer met quote

Goedenavond...ik had het goede nieuws al vernomen, en dat kleurde mijn dag meteen nog mooier! Love
Die woonzorglocatie is een mooie locatie, ál wil je er natuurlijk eigenlijk helemaal niet zijn...toch is het nu beter om die zorg te aanvaarden , het is echt nodig , gezien de laatste valpartij!
Ik duim en hoop op een spoedig en goed herstel!! Love
Ik was vandaag in Amsterdam , had geen beste nacht, en twijfelde vanmorgen...helaas zit ik niet echt in de vrije dagen, en de treinkaarten zijn beperkt in hun beschikbaarheid...dus enigszins verlaat toch de stoute schoenen aangetrokken....toen ik die echter uitdeed vanavond,werd mij duidelijk waarom ik de laatste uren meer strompelde dan liep...ze zagen er zorgwekkend uit...voetenbadje gemaakt, en dik ingesmeerd...hopelijk morgen beter!!Ik heb nieuwe zooltjes , die al 3 maal terug zijn geweest om aan te passen...het is écht een drama voor mijn onderdanen(en rug)...desondanks heb ik een hele fijne dag achter de kiezen..daarover later meer(foto's moet ik nog uitzoeken)maar ik neem jullie weer even mee naar de Hortus Haren..

Grand Café De Plantage ligt midden in de Hortus,er werken mensen die met een afstand tot de arbeidsmarkt behept zijn...door de sluiting van het park , waren de meeste mensen al naar huis, een drietal was er nog aanwezig, en ik werd keurig bediend...o.a. door een reus van een man, die toen ik vroeg of ik een cappuccino kon bestellen , heel hard NEEE! riep Laughing én daarbij zelf de slappe lach kreeg...ook toen hij het aan mijn tafeltje kwam brengen, liepen de tranen hem nog over de wangen van het lachen.. Laughing

het eten was zalig, en de koffie ook!! Love Ik had 2 plakken boerenbrood belegd met: Zachte geitenkaas met dadels, walnoten, honing en verse thijm (veg.)...het water loopt mij weer in de mond bij de gedachte alleen al! Laughing
Ook daar een prachtige vijver met waterlelies en een panoramisch uitzicht op de tuinen..

je blijft kijken!!

Na deze heerlijk maaltijd, de hitte weer in..

de rotstuin in....een uitdaging in de brandende zon..

lees mee ; Klimmend en klauterend langs rotsige trappen en smalle bergpaden kunt u zich hier bijna in de Alpen wanen. Toen in 1970 uit de bouwput van het naburige voormalig Biologisch Centrum een enorme hoeveelheid leemgrond vrijkwam, besloot men hiervan een heuvel te maken in de Hortus. Deze werd bedekt met gesteenten uit Duitsland, België en Zweden. Door de aanwezigheid van kalkarme, kalkrijke, harde en zachte gesteenten zijn er groeimogelijkheden voor diverse soorten rotsplanten.

Intussen hebben ook meer inheemse kruidachtige planten zich op de rots gevestigd. Enkele voorkomende soorten zijn: wilde akelei, grasanjer, spoorbloem, muurleeuwenbek, viltige hoornbloem en echt bitterkruid.

Prachtig werk van Eddy Gherres ...verstilde beeldhouwkunst...Ik vind het prachtig!! Love

met dit schitterende werk ,en nog wat vergeten foto's uit de watertuin...neem ik voor vandaag afscheid...

Ik wens Jenny een goede verhuizing toe, en een prettig verblijf...en hoop ook dat we kunnen blijven contacten met elkaar!!Welterusten en sweet dreams!! Kiss

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Jul 12, 2019 5:30 pm Reageer met quote

Jenny geïnstalleerd op haar voorlopige nieuwe adres..hopelijk heeft ze het wel naar haar zin, het is gelukkig een doorgaans vrolijk mensen-mens...dus ze zal er vast wel wat van maken!!Ik hoop dat ze zich spoedig hier laat zien, ben best benieuwd naar haar verhalen!!
Het heeft hier flink ge-onweert, en het is erg klam geworden...voor de bomen en struiken, bossen , weiden en akkers is het maar goed dat het regent!!Ik heb een welkom thuis bloemetje geplaatst bij de vakantiegangers die vandaag weer terug komen,..én een grote pan kippensoep gemaakt , vers stokbrood met kruidenboter, en wat lekkers voor bij de koffie...huisje is ook weer schoon, dus ik heb mijn best gedaan!!Net even gekookt voor mijn collega's, dus nu de bult op...moet wel een half uur eerder van huis, door alle omleidingen is het een gekkenhuis op de weg rondom Arnhem...en op de fiets is nu geen optie...en met alle pannen, ed ook niet om de bus te pakken...die er dan overigens nog langer over doet om er te komen(en ik moet vannacht ook terug natuurlijk!)
Wens ik een ieder een goede namiddag en avond...Jenny , ik hoop dat je jouw draai snel vindt!!
Kiss

deze rozen zou je moeten ruiken... Love ...doei, doei!!

cc

Superlid
Superlid
Vr Jul 12, 2019 6:31 pm Reageer met quote

Middag,
Loekske is de deur uit en komt de eerst komende 3 a 4 weken niet terug die vertrekt nl a.s. zondag naar Oostenrijk.

Hopelijk heeft Jenny het een beetje naar haar zin in het revalidatiecentrum al kun je dat natuurlijk na 1 dag nog moeilijk zeggen. Over het algemeen is de eerste indruk de beste om te beoordelen. Het is gelukkig maar tijdelijk Jenny als ze je weer redelijk op de been hebben schoppen ze je gelijk weer naar de Til Wink Laughing Exclamation En..............en dat is wel niet zo belangrijk als wel belangrijk....ik hoop dat ze daar wifi hebben en dat je met ons in contact kunt blijven..............zouden wij maar ook zeker jij heel graag willen Exclamation

Jacq wat een mooie tuin is die Hortus..........sommige beelden vond ik minder maar zoals het meisje dat in de vijver staat spreekt mij echt aan!
Het prieeltje(of hoe heet zo'n ding) met die prachtige witte rozen........hartstikke mooi, vond de hele foto trouwens mooi.......doet romantisch en sprookjesachtig aan:!:

Hier vanmiddag ook regen met onweer, onweer stelde niet zo gek veel voor regenen doet het nu nog...............maar het is goed voor het land van de boeren........jah toch?, laat dus maar ff siebelen.

Nu ga ik even lekker hangen op de bank,

Lieve groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Vr Jul 12, 2019 7:09 pm Reageer met quote

Nou, hierm is ikke dan. ik zit in een prachtig zonnige kamer .. alhoewel het een wolkbreuk was toen we hier aankwamen. En het was een hevig onweer met harde klappen.

Een lieve zuster en een vrouwelijke arts kwamen een intake gesprek doen en de gang van zaken uitleggen. IriS liep er tegen aan dat er maar een hangertje in de kast hing.

Dus zij heeft een hele lijst voor Marianne gemaakt , die brengt morgen de rolstoel en wat ik nog mis..en zij belt mij morgen als zij in de Til is.. misschien schiet me dan nog wat te binnen .

Ik heb hier ook een knop om mijn nek. Ik moet niet  schromen te bellen voor als ik bij het naar het toilet gaan hulp nodig mocht hebben.

Jac, je bent een moeder en een Oma uit duizenden ! Mijn moeder deed dat ook als ik van vakantie terugkwam...

Ze kwamen net een heerlijke kop soep brengen de boterham moet ik zelf klaarmaken. Dat ga ik nu ook doen.. ik moet nog even mijn weg hier vinden.. meld me later wel weer.!!

Dank voor jullie lieve wensen !

cc

Superlid
Superlid
Vr Jul 12, 2019 11:21 pm Reageer met quote

Jenny ik ken de omgeving een beetje waar je nu vertoeft..............ben blij dat ze zo lief voor je zijn!! Die knop om je nek is gewoon voor de zekerheid maar dat hoef ik jou niet te vertellen. Tuurlijk kom je dingen tegen waar je van denkt "he dat wil ik anders....", gewoon simpele dingen als een kleerhangertje blijken plots heel belangrijk te zijn en dat zijn ze ook.......je bent toch niet van plan daar in je blootje te gaan lopen Wink
He Jen sta je vrouwtje zoals je altijd doet................laat je de kaas niet van het brood eten(als of ze dat doen........... Laughing ) en probeer daar de tijd door te komen met behulp van je lieve en onschatbare dochters Exclamation Exclamation

Ga nu onze vierpotige naar buiten laten en dan onder het dekbed...... .

Wens jou in het bijzonder Jen een goede nachtrust want het is toch allemaal een beetje vreemd,

Alle trusters ook terusten.....................slaap lekker, ga ik ook proberen.

Lieve groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Za Jul 13, 2019 5:40 pm Reageer met quote

Beetje laat, maar alsnog een wel gemeende goedendag...had jullie vannacht nog gelezen, én was ook zeer verheugd dat ik vanmorgen een berichtje kreeg van Jenny....ik merk dat ik er toch veel mee bezig ben in mijn hoofd...dus fijn als er goede berichten van haar komen...'goede berichten', gezien in het licht van de situatie natuurlijk!!
Het wordt even een snel en kort berichtje...moet zo de bult op(heb er gisteren anderhalf uur over gedaan, om van zuid naar noord te komen....twee pech-auto's ook nog in de al enorme grote file Rolling Eyes ) Vandaag een boek gescoord , waar ik op zoek naar was(3 euro z.g.a.n. , in de winkel kost die 20 euro)én een magneten-spel voor Novi...twee kindjes , een jongen en een meisje, die je kan aankleden door middel van kleertjes met een magneetje (leuk spelletje aan tafel, als ze al klaar is met het eten, en wij nog niet, én voor het benoemen van de kledingstukken, rok, trui, broek, sok, schoen, e.d.)..onderweg op een bijzondere muur midden in de natuur gestuit, en voordat we het wisten een wandeling van anderhalf uur gemaakt...met hele leuke ontdekkingetjes ... Laughing Gelukkig had ik mijn kleine toestel bij mij, dus foto's en verhaal komen nog...nu als de wiedeweerga mijn thee op drinken, én aan het werk.. Crying or Very sad ...ik heb zó géén zin!!en ik heb óók geen zin om die zin te maken Laughing ...maar t MOET !! Rolling Eyes Wens ik iedereen een fijne dag toe......

nenne13

Superlid
Superlid
Za Jul 13, 2019 5:44 pm Reageer met quote

Ik ben er weer en nu helemaal geïnstalleerd ! Er staat een nespresso apparaat voor de bezoekers.. en ik heb nu op mijn tablet WiFi en op mijn iPhone...en de rolstoel staat hier ook..deze

Twee lieverds hielpen hun moeder sjouwen en verrichten hand en spandiensten..

En zij heeft een extra WiFi voor mij versierd !

Goed gegeten ..rijke spaghetti en vla toe..

Er kwam er een van hier vanmiddag een plompverloren binnenlopen en die schrok zo toen ze mij zag zitten (ik dacht dat ze er in bleef) ze was van hier dacht dat de kamer nog leeg was en wilde naar het toilet 1
Duizend maal excuses !

Fijne zaterdag nog voor allen

cc

Superlid
Superlid
Za Jul 13, 2019 8:32 pm Reageer met quote

Middag,
Jen die maaltijd ziet er inderdaad rijkelijk en smakelijk uit.....zal best gesmaakt hebben.
Extra wifi versierd......wat houd dat in Jenny?
Fijn voor jou maar ook voor ons dat je in contact kunt blijven met ons en iedereen...............(...........wij zijn belangrijk hoor Laughing Laughing Wink Exclamation )
Heb niet zo gek veel te melden behalve dat ik heel google aan het afstruinen ben naar een gepaste hondentas(gewoon als reserve voor de zekerheid). Heb nog steeds niets gevonden, werd er onderhand gaar van dus voor vandaag ben ik daarmee gestopt. Snap niet dat ze bij transavia zo'n ongelukkige maat opgeven en dat ze zelf die tassen met die maat niet verkopen! Heb gelukkig nog genoeg tijd dus ik struin nog wel ff door.

Lieve groetjes en Jenny sterkte......probeer te zorgen dat je vlug weer op de Til terug kunt keren,

Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Jul 14, 2019 4:36 am Reageer met quote

Tiny, nog altijd in de weer voor een hondentas...ik heb eens gegoogeld, en las het volgende ; alleen type chihuahua mag in een tas met je mee in het vliegtuig. en wat ik ook zorgelijk vindt ; het geven van kalmerende middelen wordt in principe afgeraden. Een kalmerend middel heeft een bloeddrukdaling en lichaamstemperatuur daling tot gevolg. Dat is niet zonder risico. Bovendien kan een duffe hond sneller zenuwachtig worden omdat hij voelt dat-ie niet in staat is om adequaat te reageren in vreemde situaties. Hij kan zich niet goed schrap zetten als de bench wordt verplaatst en hij heeft moeite zijn evenwicht te bewaren.
Bovendien heeft een verdoofde hond meer kans op ademhalingsmoeilijkheden op grote hoogten en kan hij niet goed braken als-ie onverhoopt luchtziek wordt. Sommige luchtvaartmaatschappijen nemen een verdoofde hond ook niet mee. Dan kan je dus gewoon naar huis en gaat je hele vakantie niet door. Zorg dus dat je van tevoren goed op de hoogte bent van alle regels.
..er zijn echt heel veel reis-tassen te koop...ik las ook dat de hond gedurende de vlucht steeds in de reistas moet blijven....Persoonlijk lijkt t mij wél een hele spannende onderneming..ik vind Seb niet bepaald een 'type chihuahua'...ik heb hier geruime tijd twee formaten gehad...en zelfs de grootste was een stuk kleiner dan jullie lieve hond....begrijp mij goed, ik wens jullie die reis helemaal toe...zou zó gaaf zijn, toch hoop ik niet dat je in de problemen gaat komen bij het inchecken...is er niet een mogelijkheid om van te voren een check te doen...of Seb én reistas aan de gewenste grootte voldoen?Als dat nou maar duidelijk is, dan ga je ook veel ontspanner op pad...want óók dat voelt een hond direct aan natuurlijk!!Ik hoop echt dat het allemaal gaat lukken, en deze beren van de weg zijn!! Wink
Jenny wat een lieve foto's van jou met jouw gouden hulpen! Love En wat een rare ervaring zal dat geweest zijn, dat er zomaar iemand jouw kamer op loopt....Het eten ziet er prima uit, daar is niets mis mee!Krijg jij nu ook fysio en logopedie aan huis?Jij vertelt eigenlijk altijd wel dat je overal kan slapen....gaat dat nu hier ook op?Ik hoop het zo!!

Prachtig beeld, maar die prikker in de rug vind ik niks Laughing

De Hortus Haren....wordt nog vervolgd!!Maar nu eerst lekker slapen , dus Welterusten!!!

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Jul 14, 2019 1:59 pm Reageer met quote

Prachtige foto’s weer ! Die pin in de rug vind ik ook niks !

Fysio wordt morgen over gesproken . Ik wil ook naar de kapper !

De meisjes wilden dat ik in de gemeenschappelijke ruimte bij de lift ging koffiedrinken..kom ik daar ..

Geen hond.
.

maar er was koffie..

Omdat het zondag was... een gebakje erbij ..dan moet je weten dat er bij mij in het koelkastje zo’n heerlijk slagroomtaartje staat !

Iris komt straks, die heeft een drukke week voor de boeg voor de schoolvakantie..

Tiny ik hoop zo dat het lukt met Seb ! Laat je nou zoals Jac zegt goed informeren !

Dan wens ik jullie allen een fijne zondag !!

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Jul 14, 2019 2:05 pm Reageer met quote

Vergatik nog je krijgt als gast WiFi voor een item ik heb mijn tablet en IPhone.. nu heeft Marianne voor drie namen ook drie wachtwoorden gevraagd !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Jul 14, 2019 5:18 pm Reageer met quote

Laughing Géén hond?...ja een leuke ruwharige teckel was wél gezelliger geweest!!Wordt er helemaal geen gebruik van gemaakt, of is dit een toevalligheid...ik denk dat er meer mensen tegen aan lopen, niemand vinden om tegen aan te ouwehoeren...en weer naar hun kamer verdwijnen...misschien volgende keer even een boek of krantje mee, en stug volhouden...er zullen ongetwijfeld meer mensen wonen die wel even behoefte hebben aan een (kort) samenzijn(denk ik maar) Wink
Kapper komt daar vast aan huis...kwestie van een afspraak maken!Gelukkig heb je het luikje naar de buitenwereld weer open staan(social media), en ik denk dat er zo meteen een stroom aan bezoek op gang zal komen...dus vervelen zal jij je niet!!
Vandaag een gebakje, én een slagroomtaartje? Laughing mmmmmmm!!

prachtig beeld van Eddy Gheress..

De Hortus Hermitage heeft een back-to-basics accommodatie. Laughing Het is een gastenverblijf met een maatschappelijk karakter. Het is ontworpen door het kunstenaarsduo Sjaak Langenberg en Rosé de Beer en gebouwd en ingericht in samenwerking met Refunc.

De basis van de Hortus Hermitage wordt gevormd door een voedselsilo. (ik had foto's gemaakt van het binnenwerk, maar er heeft een vlek op de lens gezeten blijkbaar Rolling Eyes )klik hier voor een kort informatief filmpje

Geweldig hé!!! Wink Fijne dag, ik moet de bult weer op....

cc

Superlid
Superlid
Zo Jul 14, 2019 7:46 pm Reageer met quote

Middag,
krijg zo langzamerhand het idee dat alles tegenwoordig kunst genoemd wordt...............ik zal het wel niet voelen of zien...........geef mij die twee koppen maar op die houten sokkels...die vind ik mooi.

Jenny meestal komt er 1 of 2 x in de week een kapper in zo'n instelling, tenminste dat was bij mijn ma het geval...........! Ben heel benieuwd wat de fysio morgen zegt. Hihi de koffiekamer, geen hond te bekennen.......misschien was je te vroeg Jenny want anders zouden er geen volle kannen koffie staan. Tenminste ik dacht dat ze vol waren ik wilde je foto van de koffiekamer terug kijken maar ik krijg ze niet meer te zien, alleen hele kleine soort van postzegeltjes.
Heb je trouwens goed geslapen Jenny?

Jacq bedankt voor je zoekerij op google en je goed bedoelde raad......het heeft gewerkt.
Ik had die schop onder mijn kont(dat bedoel ik bij wijze van spreken hoor........) nodig om nog eens goed na te denken en ben tot een voor mij minder prettige slotsom gekomen maar ik mag niet egoistisch zijn Exclamation
Seb gaat definitief niet mee naar Spanje................hij gaat naar Hans zijn nicht/neef in Leersum. Ondanks dat ik weet dat hun goed voor hem zullen zorgen weet ik van mezelf dat ik toch geen rust zal hebben in die zelfde kont waar ik het net over had. Hun wonen aan een drukke provinciale weg dus ben als de dood dat hij ontsnapt.........gelukkig hebben ze mij verzekerd dat de poort altijd dicht is en dat het helemaal goed komt met Seb! Daar moet ik dan maar op vertrouwen.......voor Seb is het gewoon beter en zoals jij vorige week al aanhaalde "ik doe hem er geen plezier mee" om hem mee naar Camposol te nemen.
Ben ook een miep he mensen..............kan niet buiten haar Seb zullen jullie wel denken Exclamation Maar goed we hebben gelukkig de sociale media dus zal iedere dag even informeren en kijken hoe het met Seb gaat Exclamation

Nogmaals Jacq niets aan te merken op jou raad etc. ik had die schop nodig om dat brein eens goed aan het werk te zetten...........dank daarvoor Jacq Kiss Exclamation

Voor wat er nog van de zondag over is..............een prettige avond gewenst voor allemaal,

Lieve groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Jul 14, 2019 10:22 pm Reageer met quote

Een lieve hulp zette de Wi-Fi-netwerkvoorziening op het tablet onder haar account want ze zei dat gasten WiFi erg slecht was.

Tiny, verstandig ! Seb inde hitte je zou er alleen maar mee bezig zijn

Jac ik geniet van alle foto’s ! Morgen om 10 uur komt de kapper me halen ..en ik slaap hier voortreffelijk ! Ze komen rond negen in mijn pon helpen dan kan ik nog even lezen of tv kijken..en na de wisseling van de wacht Om 23.30 uur, komen ze nog een keer helpen bij het toilet en dan leggen ze mij in mijn bed .

Ik slaap goed.ondanks dat hier de vliegtuigen van Zestienhoven overvliegen . Meestal moet ik dan om 5uur weer plassen . En daarna val ik wel weer in slaap.

Morgenmiddag komen mijn broer en schoonzus op bezoek..

Ik ben nu moe ..heb drie uur naar een bloedstollende spannende tennis wedstrijd gekeken !

Ik wens jullie allen een prettige zondag avond !

cc

Superlid
Superlid
Zo Jul 14, 2019 11:40 pm Reageer met quote

Rustig blijven Jenny al is het nog zo bloedstollend............... Wink Exclamation

Hoop dat je weer lekker slaapt en morgen weer lekker fris, fruitig en gekapt terug komt op je kamer dan voelt een mens zich gelijk een stuk beter!

Ik ga ook afsluiten, ben moe...............en waarvan............van het bankhangen etc. + de stress van Verstappen, Wink jemig wat was dat spannend.

Wens iedereen een goede nachtrust en tot morgen zullen we maar zeggen,

Terusten, liefs
Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Jul 15, 2019 3:57 am Reageer met quote

Goedenacht...ach Tiny, het was zeker niet mijn opzet om Seb thuis te laten...wat ik zei toen we samen een brunch deden ,"je zal Seb er geen plezier mee doen", dat meen ik ook zekers...maar hij zal het ook niet leuk vinden dat je weg gaat....mja, soms zijn er nu eenmaal wat minder fijne dingen..én hij is in goede handen...geen stress van het vliegveld, het vliegen, en een ander klimaat...én uiteindelijk zijn jullie vlot weer terug...Maar in het stuk wat ik nu schreef, deed ik slechts de punten op een rijtje zetten, van wat ik gelezen had...zelf heb ik geen ervaring met het vliegen met een hond...En dat deed ik omdat het allemaal niet duidelijk was of het zou gaan lukken met reismand...jouw beslissing om Seb toch hier te laten juich ik zekers toe, en zeker niet in de laatste plaats vanwege zijn leeftijd...Heb vertrouwen in de goede zorgen van zijn pleeg-baasjes..en ga lekker genieten van en met jouw familie!! Wink Het komt vast en zeker goed!!
Jenny , je hebt nu al vrienden gemaakt, wat fijn dat het netwerk voor jou geregeld heeft!! Love en heerlijk om te lezen dat je goed slaapt!!Ik kijk nu al uit naar jouw volgende vertelsels!! Laughing
Ik las net de spannende taferelen op het Silverstone Circuit, en begreep dat het een bloedstollende partij tennis was tijdens de Wimbledon Championships...ik heb alleen de verhalen via de radio gehoord...verder heb ik heel hard gewerkt...en ben nu best wel moe! Wink

toch nog wat kunst Laughing sorrie Tinus...heb je wel t filmpje bekeken van de Hortus Hermitage?...echt heel leuk, en misschien verandert jouw beeld een beetje(hoeft natuurlijk niet...ik vind die koppen op die sokkels best mooi, maar het feit dat een hoofd op een sokkel staat weer niet...net als dat lijf op die pin...leg je dat beeld in een bloembed, dat staat het veel mooier(volgens mij!) Laughing

dit is weer héél andere kunst...van de hand van de Nederlandse beeldhouwer en tekenaar Gjalt Blaauw (Het materiaal dat Blaauw gebruikt is staal, geverfd in vrolijke kleuren of roodbruin geroest en steen. Ondanks de zwaarte en vastheid van het materiaal ademen de sculpturen één en al lichtheid. Vaak lijken ze te wapperen als een vaandel of te flakkeren als een vlam. Andere werken doen denken aan een wolk of rookpluim.)

deze vaas zou best goed in mijn tuin passen!! Laughing

Bijen in de Hortus...het zijn er heel veel...

Onder deze berk heb ik heerlijk uitgerust....ik kan mij goed voorstellen wat die mevrouw in het filmpje vertelde...

maar liefst 9 uitlopers..het was onwijs warm die dag(vandaar dat ze het park dicht hadden gedaan...hier onder deze berk was het heerlijk vertoeven...in de schaduw, en het ruisen van de bladeren...genieten!!
Love

en dan als slot het vrolijke werk van Sjaak Smeters..

In zijn werken wordt het menselijke en dierlijke met elkaar verenigd.

héél vrolijk word ik hier van!!Wens jullie een goede nachtrust...ik heb een drukke week voor de boeg...heb ik zelf gedaan, want ik heb van alles georganiseerd Laughing maar nu eerst lekker slapen!!Welterusten!!!

Pagina 2052 van 2060 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2051, 2052, 2053 ... 2058, 2059, 2060  Volgende

Plaats reactie