Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2053, 2054, 2055 ... 2059, 2060, 2061  Volgende Plaats reactie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9922
Do Jul 18, 2019 12:30 pm Reageer met quote

Goede morgen, Tiny succes met de laatste voorbereidingen ! Ging Seb goed mee naar zijn logeeradres ?

Jac. Ik wens je quick toe met die twee.. want het is net een bossie met vlooien ze springen en klimmen , overal in/op !zoals ze al op hun knietjes
Naar buiten te kijken in de trein !

Ben benieuwd hoe de vlag er vanavond bij hangt ? We horen het wel

Voorne wens ik iedereen een fijne donderdag toe !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10822
Do Jul 18, 2019 12:37 pm Reageer met quote

Mogge Jenny en de rest van de meelezers.
Nee Seb is nog niet mee Jenny wij gaan pas 27 augustus om 07.00u de lucht in vanaf Eindhoven. De gastbaasjes halen Seb 26 augustus op! Ze kwamen gisteren een brander terug brengen die ze hadden geleend en het 1 en ander bespreken. Als ik het goed beoordeel zal Seb het goed bij hun krijgen!!!!

Jacq met de meiden treinen en treinen etc. bekijken, ben ook heel benieuwd hoe de vlag er bij zal staan vanavond.....................of: dat nooit meer! Of: was leuk, doen we nog een keertje!!!!

Nu aan de h.h.-karweitjes,

Liefs en een prettige donderdag,
Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12596
Vr Jul 19, 2019 12:28 am Reageer met quote

HET WAS GESLAAGD!! Laughing Maar ik ben helemaal opperderpop!!Het is inderdaad net een bossie met vlooien!! Laughing
Kom er later nog wel op terug...maar ik wil nu maar een ding...én dat is naar bed!! Wink Welterusten allemaal , en sweet dreams!!

nenne13

Superlid
Superlid
Vr Jul 19, 2019 9:10 am Reageer met quote

Goede morgen, ik zit nu al in mijn stoel, ik was gisteravond heel vroeg naar bed geholpen.. omdat ik zat te knikkebollen ..... lekker geslapen en nu helemaal wakker !

Jac, ik had wel verwacht datje gesloopt zou zijn ..je moet voortdurend opletten .en je wilt ze toch ook heelhuids bij hun ouders afleveren.

Tiny ik dacht dat je deze week al zou vertrekken ...ik zit hier in Schiebroek onder de aanvliegroute van Rotterdam The Hague AirPort. En hoor regelmatig vliegtuigen overgaan.

Dan ga ik in gedachten terug naar de fijne reizen die ik gemaakt heb o.a. Naar Californië, waar Iris toen studeerde, Carla was daar al, en toen hebben met ons drietjes in een camper 10 dagen rondgereden daar.. of bv toen Imad bij de BAM werkte in Saoedi en ik daar drie weken logeerde..

Ja, als men verre reizen doet kan men veel verhalen ! Zo ook beleef ik Gran C weer opnieuw.. hoe jou verjaardag vierden bij dat terrasje en daarna gingen we hoedjes kopen en Rienus die ons overal heen reed en eenprima chauffeur was ik heb toen voor het eerst gezien hoe bananen groeiden !

Mijn broer en schoonzus zitten nu in Dublin en appen hun wetenswaardigheden naar mijn zus en mij.. vroeg mijn zus is het niet lastig om daar links te moeten rijden ? Hij zei: je kunt hier wel rechts rijden maar niet lang ! Het barst hier van de spookrijders...Laughing Laughing Laughing

Ik wens jullie allen een mooie vrijdag !

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2042
Vr Jul 19, 2019 12:27 pm Reageer met quote

Hier wat foto's van woensdag, bij de Oostvaardersplassen.

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

cc

Superlid
Superlid
Vr Jul 19, 2019 1:50 pm Reageer met quote

Mogge,
prachtige foto's Aard maar dat had ik al gezegd op FB.

Jenny jij was dus al vroeg uit de veren...............en hebben ze je vannacht nog naar het toilet geholpen?

Hihi prachtig die opmerking van je broer wat een humor heeft die man........het barst hier van de spookrijders Laughing Laughing Exclamation

Jacq onze super-oma is helemaal uitgeteld..........kan ook niet anders met 2 van die koters die op een leeftijd zijn dat ze van alles willen zien, klauteren etc. etc. dat is constant opletten geblazen, dat vreet energie! Dus Jacq is muuuuuussss kapot Wink Exclamation

Zoon en schoondochter gaan vanmiddag naar een huis kijken(opknappertje) waar ze hun blik op hebben laten vallen. Ze zouden ons vanmiddag foto's sturen via de app maar wat ik summier op de site heb gezien zou ik mezelf wel 2x bedenken. Maar goed het is hun leven en ze mogen doen wat ze willen..............we wachten het weer af.

Loekske is aan het flierefluiten in Oostenrijk dus ik ga soppen etc.

Lieve groetjes en een fijne vrijdag gewenst,
Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Vr Jul 19, 2019 2:15 pm Reageer met quote

Tiny, goed zo de juiste houding >niet mee bemoeien ..

Jac. Heb je meer oppasdagen nu de kinderen vakantie hebben ?

Aard, speciaal voor de vogeltjes gegaan ?.mooie opnamen en vlijmscherp !

Geen konicks-paarden gezien ? En de zilverreiger ?

Tiny, wij noemden dat, als de hulp met vakantie was..dan moet je zelf weer met je hol omhoog ! Om te dweilen !

Verder een prettige vrijdag !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Jul 19, 2019 5:53 pm Reageer met quote

...dáár ben ik dan voor een paar regeltjes, moet zo de bult op...Alles van jullie gelezen, en weer helemaal b(l)ij, Laughing de foto's van Aard bewonderd! Ik was vanmiddag ook al op de bult aan het werk..op de terugweg snel boodschappen gehaald(ook nog eens heel druk..waarschijnlijk mensen die van de vierdaagse terug komen)en nu amper een half uurtje om even te zitten, en wat te eten...
en even wat fotootjes plaatsen

Het bekendste gebouw in Enkhuizen.De Drommedaris is de zuidelijke toegangspoort van deze stad...

De bronzen geitjes van Paulus Potter

De schilder zelf is ook in het brons gegoten,en is op een afstand de diertjes aan het schetsen..
De beelden zijn gemaakt door kunstenaar Jan van Velzen ..

De Dromedar is neergezet als verdedigingswerk bij de ingang van de Oude Haven,

Enkhuizen was de geboortestad van Paulus Potter in 1625.Al op jonge leeftijd legde hij een groot schilderstalent aan de dag, waarbij zijn voorkeur uitging naar de dierenwereld. Paulus Potter verwierf zich een plaats onder de grootste kunstenaars van de 17e eeuw. Hij openbaarde niet alleen een buitengewoon talent, maar tevens een reusachtige werkkracht ook al had hij een zwak lichaamsgestel. Toen hij op 29-jarige leeftijd in Amsterdam overleed, had hij meer dan 130 schilderijen voltooid, waaronder ‘’de jonge stier’’ (1647), die in het Mauritshuis in Den Haag veel bewondering wekt.
En nu weg wezen Laughing tot laterssss

cc

Superlid
Superlid
Vr Jul 19, 2019 6:06 pm Reageer met quote

Enkhuizen...........ben ik ooit met Hans geweest en de Drommedaris in het echies gezien.................heeft indruk op me gemaakt want ben het nooit vergeten. Paulus Potter en de geitjes niet gezien...........wij waren er hebben mosselen gegeten en zijn weer vertrokken. Jacq heeft daar verandering in gebracht met haar foto's zodat ik de beelden alsnog kan bewonderen. Ik vind ze heel mooi......maar mijn smaak op het gebied van kunst kennen jullie al Wink .

Nog niets gehoord van de kids in Spanjolika.......ben bloed-nieuwsgierig Exclamation

Lieve groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Vr Jul 19, 2019 8:07 pm Reageer met quote

Ik was daar met Dea dezelfde foto’s met dea onder de poort

Van middag waren Marianne en Lieke hier .brachten mijn medicijnen en de gewassen kleding !

Iris gaat maandag met vakantie en op 4 augustus op Max zijn verjaardag Spelen Edward Max en Tom in Sparta tegen Feijenoord !

Huisartsenposten hebben veel last van geweld hoor ik net op het nieuws. Hoe zo je bent toch blij als je geholpen word ??

We leven in een rare wereld tegenwoordig..... ik wens je een fijne avond !

cc

Superlid
Superlid
Vr Jul 19, 2019 11:30 pm Reageer met quote

Jenny verzorgen ze in het revalidatiecentrum niet de medicatie..........zo ver ik weet neemt het centrum de medicatie over....maar misschien is het in de loop van de jaren veranderd, kan maar zo!

Heb het ook op het nieuws etc. gehoord dat er veel dreigementen etc. naar de verzorgden hun hoofden worden gegooid.................voor mijn gevoel wordt de wereld er niet beter op! Laten we, al is het maar hier op terusten, er het beste van maken..............meer kunnen we niet doen!

Wens iedereen welterusten en hopelijk is onze super-oma een beetje bij de mensen gekomen..... Wink Exclamation

Liefs Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Za Jul 20, 2019 11:27 am Reageer met quote

Goedemorgen, Tiny, ik ben hier maar tijdelijk...dus de medicijnen worden nog verzorgd door de apotheek in Capelle ,ik houd ook mijn eigen huisarts . En voor de acute gevallen is er hier een aardige arts in huis.

Ik heb mijn medicijnen in een rol (baxter) Die werden iedere vrijdagmiddag in de Til bezorgd..en nu in de brievenbus gedaan dan gaat een v d meisjes de post en gelijk de medicijnen halen en brengt die mee. Ze zoeken voor mij een plek in Capelle.. ik ga van de week met Marianne een locatie bekijken...

Ben net weer van mijn stoel gegleden ik wilde iets v d vloer oprapen. Niet meer doen dus ..ik ben nu een beetje bibberig. Maar niks bezeerd. Ik ben wel veel afgevallen maar er waren toch twee nodig om me op te rapen LaughingLaughingLaughing

Ik ga nu naar de gemeenschappelijke koffietafel.. daar ben ik de beste van ..je ziet hier van alles wat ook...erge gevallen...dan ben ik nog heel blij dat ik zo ben ! En verzoend met mijn lot!

Ik wens jullie allen een prettige zaterdag !

cc

Superlid
Superlid
Za Jul 20, 2019 11:26 pm Reageer met quote

Zeg het maar eerlijk Jenny.........je wilde voor paus spelen.................de grond kussen Wink Exclamation Geintje hoor......maar niet meer die rol proberen te spelen he.............worden wij niet vrolijk van Rolling Eyes Exclamation

Hopelijk vindt je samen met je dochter een mooie plek die voldoet aan jou eisen voor een prettige woonomgeving maar wel met de nodige zorg etc.!
Zelfstandigheid staat bij jou hoog in het vaandel...............wat je zelf kunt doen doe je gewoon en zo kennen we je..............dus:
waar je ook maar mag komen wonen................blijf zoveel mogelijk zelfstandig...................moet de zorg maar mee dealen............!

Ga nu Seb naar buiten laten en dan richting de blauwe hemel,

Wens iedereen nog een prettige avond en welterusten voor straks,

Lieve groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Jul 21, 2019 4:44 am Reageer met quote

ach Jenny, tóch weer van de stoel gegleden....menske toch Crying or Very sad ...je schrijft dat jij je verzoend hebt met jouw lot...het lijkt mij zó frustrerend als het lijf niet meer wil....maar jouw gedachtes en overpeinzingen zijn nog zó up-to-date, dat combineert bijna niet met een onwillig lijf!
Ik hoop zó dat er een fijne en veilige plek wordt gevonden, wáár je nog in lengte van dagen kan genieten van alles wat jou boeit...en wij van jou uiteraard!! Love
Ik ben erg moe weer...heb een been wat protesteert..en veel vervelende zaken die lopen op het werk..ik kan daar hier niet over uitweiden, maar leuk is het allemaal niet! Rolling Eyes
Mijn uitstapje in Enkhuizen was dat wel, dus snel wat foto's plaatsen...

prachtige info-borden hebben ze daar Love

mooie vergezichten ook!!

Klapbrug bij de Dromedaris op de achtergrond...en op de voorgrond iemand die wel in het plaatje past Laughing

zowel aan de achterkant van deze toegangspoort de Stedemaagd

als aan de voorkant..

en nu dan echt even een slaapje doen...ik hoop op wat herstel vannacht!!Welterusten , en mooie dromen...

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Jul 21, 2019 3:46 pm Reageer met quote

Goede middag, je wordt met alles geconfronteerd... gisteren werd er een studio uitgeruimd door kinderen en kleinkinderen van een mevrouw die overleden was. Wat je dan niet al verzameld in zo’n korte tijd ?

Je zit aan de koffie tafel met de koffieverzorgster die houdt het gesprek gaande.. en schilt intussen fruit en dan deelt ze dan uit ! Zij moet sommigen helpen met eten en drinken .. het zijn over het algemeen lieve mensen ! Zij liep vanmorgen achter.. daarom kregen we geen gebak..bij de koffie , die krijgen we nu bij de thee...

Om 12 uur wordt het diner opgediend met toetje.. om vijf uur volgt dan soep en daar moet ik zelf brood ,dat ligt er verpakt met beleg , bij klaarmaken .. en dan ‘savonds nog thee of koffie ..ik heb zelf een koelkastje met sappen en appelmoesjes (daar neem ik mijn pillen mee in.)

Ik krijg zo bezoek .. en wens jullie allen een mooie zondag !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Jul 22, 2019 4:32 am Reageer met quote

Goedenacht, het was een erg zware dag vandaag...sowieso is het dan aan het einde van een paar drukke werkdagen..Vanmiddag even naar het verjaardagsfeest van de tweeling geweest..ze zijn pas de 29ste jarig, maar dan zijn ze met hun vader op vakantie....en hun kinderfeestje hebben ze 2 weken geleden gehad(anders zijn de kinderen ook met vakantie)...dus ze zijn hééél lang jarig!! Laughing Het was wel grappig, Novi liep in een blauw jurkje rond, wát haar zó schattig stond, net een klein elfje...ik ga Gaby vragen of ze het een keertje meegeeft, dan kan ik me weer even uitleven met mijn fototoestel Love Ze kwam met gespreide armpjes op mij af en riep een paar maal zó schattig Ooomaaa, en dan zo'n diepe zucht er achter aan!! Love kippenvel!! Laughing
Ook de tweeling kwam echt even knuffelen...ik heb ze een enveloppe gegeven met geld, wat bij hun "grote cadeau" wordt bijgelapt...zo'n GPS telefoon horloge...de drager (kind)is traceerbaar, er zit een soort van uitdaging op om te bewegen, en wordt er beloond met virtuele munten , kind is altijd bereikbaar ,en er zit een SOS knop op(direct verbinding met ouder)..Het is in ieder geval zo handig, en ook niet meer weg te denken..
Jenny, ik vind het echt tof dat jij ons laat meeleven in jouw wereldje..ik hoop dat je een leuke tijd had met jouw bezoek!! Love

Enkhuizen heeft zóveel leuke huisjes en dito geveltjes, met versieringen...je blijft kijken! Laughing

een kleurrijke gevelsteen..

en met deze mooie duif,gaan ik ook mijn bedje opzoeken...welterusten en mooie dromen...morgen ga ik naar The Lion King..klik hier voor de trailer

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Jul 22, 2019 12:45 pm Reageer met quote

Goedemorgen, Hopelijk iedereen weer fris & fruitig aan deze nieuwe week begonnen!Ik ben net wakker, en de koffie smaakt heerlijk!Vanavond naar de bios, al kreeg ik vanmorgen een appje van de jongste dat ze vannacht op de sportschool had overgegeven, en niet lekker was, dus ik denk dat zij afhaakt....( overigens is die sportschool 24 uur per dag open!)Ik had op mijn telefoon nog een foto staan van de feestelijke enveloppe voor de tweeling...

Ik heb mijn bakkie koffie op, en ga aan de slag....rustig aan, want mijn been en rug protesteren nog wel....Fijne dag allemaal! Wink

cc

Superlid
Superlid
Ma Jul 22, 2019 1:08 pm Reageer met quote

Mogge,
al 8 jaar wordt de tweeling.............worden echt al kleine pubertjes. Wat een uitvinding zo'n horloge........gerust gevoel voor de kids maar zeer zeker voor ouders en grootouders! Die kleine Novi met gespreide armpjes op oma af.........................heb wel geen kleine kleinkids maar kan me voorstellen Jacq dat je er echt even kippenvel van kreeg...............ontroerend! Ben ook benieuwd naar het blauwe-engel-jurkje.

Enkhuizen is zeker mooi en die oude prenten.............schitterend.
Vanavond dus een bioscoopje pakken Jacq, gezellig met zo'n stel!

Jenny ik ervaar het tegenwoordig ook dagelijks dat je in de bovenkamer wel wilt maar dat het lijf zegt "bekijk het maar mooi......" en dan ben ik pas 65, jij 81 waar loop jij dan al niet tegen aan!!! Jen jij op je 81ste accepteerd het zoals het is en ik op mijn 65ste loop nog wel eens te vloeken en te mopperen als iets niet meer zo wil als vroeger.....ik heb respect voor je Jenny en ik moest mezelf eigenlijk schamen!

Zo nu weer aan die 65-jarige stutten trekken , kaboutertjes doen het niet.

Liefs en nog een fijne maandag gewenst,
groetjes Tiny

p.s. de onderste 2 foto's kreeg ik vanmorgen.
Max, Micky, Benji en Kitty.

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2042
Ma Jul 22, 2019 2:01 pm Reageer met quote

Misschien toch oppassen met een GPS horloge (tracker) voor Kinderen!!

Lees Hier

en ook hier

Zie het als waarschuwing, er is op tv ook aandacht aan besteed!

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Jul 22, 2019 6:45 pm Reageer met quote

Waar is je kind nou wel veilig deze dagen .. je denkt hun wel eens beschermengeltjes toe en dan maar hopen en bidden dat die hun werk doen !

Jac , wat fijn dat Novi op je af kwam stormen ... dat loont zich toch ....

Ik wil ook wel naar de Lyon King.... Marianne was blij dat zij zaterdag Tom en Lieke had meegenomen naar Pathe.. die hebben de hele dag popcorn staan vullen . Het was een gekkenhuis !!!! Mensen die gepland hadden om naar Blijdorp te gaan , bedachten zich vanwege het slechte weer.. en gingen ja, naar de Lyon King.

Van middag bezoek van Anja (mijn vroegere hulp )gehad...gezellig bijgekletst..

Van Carla die gisteren een wandeling in de omgeving ging maken .. haar zoon ging met de motor, haar man met de elektrische fiets en zij te voet en onderweg maakt zij dan foto’s . Zij troffen elkaar bij het restaurant waar zij gingen eten..

Ik wens je een fijne avond in de bioscoop Jac... en alle anderen een plezierige avond !

Tiny, gaat jouw schoondochter een dieren asiel beginnen ?

Pagina 2054 van 2061 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2053, 2054, 2055 ... 2059, 2060, 2061  Volgende

Plaats reactie