Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2003, 2004, 2005 ... 2022, 2023, 2024  Volgende Plaats reactie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9709
Do Dec 06, 2018 12:09 pm Reageer met quote

Goede morgen ,

Zoals gezegd. ..vroeg p ! zit nu al aan de koffie.

Jac , je hebt gisteren weer voor een hl weeshuis gekookt. Hihi die laatste foto het lijkt wel of de Sint dr opgehangen is ! moest even goed kijken.

Jij gaat nu zoals Toon vroeger zei : de boom optuigen en kinderen aftuigen !

Ik had 29 jr geleden toen Tamara en Laura nog klein waren een kinderboompje op de theetafel (ooghoogte) staan met houten figuurtjes en fondant- kransjes. Bij de grote boom kwamen ze niet in de buurt..

En als ze bij dat kinderboompje stonden was : kijken met je gjes en handjes op de rug !

Ik moet nog ergens een foto hebben waar Tamara zich onbespied waant en idd met haar handje sop de rug met haar mond een kransje uit de boom pikte ..

zulke leuke herinneringen komen nu allemaal weer terug.. zou dat de ouderdom zijn ? terugzien op het verleden ? Later mochten zij hun eigen boompje optuigen..

Dat was groot feest ! het hing niet naar mijn zin maar als ze weer naar huis gingen , herstelde ik dat totdat n van hen zei : de Kerstman heeft aan onze boom gezeten !

Douwe je hebt mazzel dat je die spullen nog vr kerst in huis hebt gekregen.. want het schijnt chaos te zijn bij Post.nl en DHL .. ben je k, zoals vorige jaren, nog betrokken bij een lunch of ontbijt met bewoners in de flat.. in het Atrium ?
Wat een grappige kerstfoto plaatste je Kerst-elfen aan het werk om vogelhuisjes te maken .

Tiny, ik had het juist een mop gevonden als Hans destijds je zelf je surprise uit had laten pakken en smerige handen kreeg dat zou dan je straf geweest zijn voor je ongeduld ! om zelf een cadeautje te kopen van Henk Wijngaard Laughing

Ik wens jullie allen een fijne donderdag !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12349
Do Dec 06, 2018 2:45 pm Reageer met quote

Goedemorgen, even vanaf mijn ipad.Gelukkig is Sint niet opgehangen, maar nu je het zegt, het lijkt er best wel op!😁
Novi ligt even te slapen, maar eerst hebben we heerlijk gespeeld...ze heeft vandaag een kort lontje...(vermoeidheid?Ze wordt nog vaak wakker, en ligt al meer dan een half jaar tussen haar ouders in te slapen gedurende een deel van de nacht...als ze dat niet doen krijst ze het hele huis bij elkaar ,en is de tweeling ook wakker)In ieder geval is ze gefrustreerd als iets niet lukt...en dingen gaan mis als je moe bent... Rolling Eyes

Toch is ze makkelijk af te leiden als iets even niet lukt, en wat ik echt heel gaaf vind is dat ze zelf telkens haar boekjes pakt, en daar heerlijk mee aan het tutten is...de boekjes met drukknopjes ( als je drukt op een bepaald punt dan maakt het geluid, ik heb 3 verschillende, dus ze moet telkens even schakelen, maar dat vindt ze blijkbaar ook een uitdaging) Laughing Ik ga nu snel even wat soepballetjes draaien, dan hoeft dat straks niet meer....wens iedereen een fijne dag toe! Wink

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10608
Do Dec 06, 2018 2:55 pm Reageer met quote

Mogge,
gelukkig goede berichten van Douwe! Leuke kerstspulletje heb je ingeslagen Douwe...................jij bent dus helemaal klaar voor de kerst...........behalve de boom dan maar die zien we hier ongetwijfeld nog wel verschijnen.

Jenny Dracula op bezoek en een leuk verhaal over de handjes op de rug "niet aankomen"............hihi slim toch als je dan met je mondje er wat uit probeert te happen.

Jacq ik dacht idem als Jenny................moest ook 2x kijken voor ik in de smiezen had dat Klaas niet opgehangen was. Waar is die foto trouwens genomen........leek wel een begraafplaats.

Ook een leuke foto gekregen van Novi Boekenwurm...........vindt het zo fijn om zo af en toe een foto te ontvangen van die kleine meid.
Zie net dat Jacq een posting heeft geplaatst en volgens mij hoorde daar 2 foto's bij van Novi maar ik zie alleen maar een soort van kleine postzegeltjes. Ach misschien probeert Jacq het nog keertje........JAH TOCH Jacq Exclamation

Nu richting keuken voor de lunch en vanmiddag wat administratie brengen naar de eigenaresse van ma B's app., wat boodschappen doen en dan is de dag al weer bijna om.

Groetjes Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

nenne13

Superlid
Superlid
Do Dec 06, 2018 3:08 pm Reageer met quote

Tiny, opnieuw Wtr starten dan zie je waarschijnlijk de foto's wl !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Dec 07, 2018 1:26 am Reageer met quote

Tiny, ik zie de foto's op mijn pc, op mijn ipad, en op mijn mobiele telefoon....eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe ik t anders zou moeten plaatsen? Neutral
Antwoord op jouw vraag 'Waar is die foto trouwens genomen........leek wel een begraafplaats. "heb ik wel!!Zou trouwens wt wezen als de mijter van Sinterklaas op een begraafplaats zou vertoeven Laughing ik vrees dat er direct wr n of andere enge actiegroep in het leven wordt geroepen...

Het is rotonde-kunst(ben er groot liefhebbert van!!)Ik las, en kan daarmee ook de uitleg geven ; In rotonde die toegang verschaft tot het dorpscentrum Milsbeek siert het kunstwerk Stone Hands, genspireerd op de eeuwenoude Stonehenge. Het kunstwerk verwijst naar de rijke Milsbeekse pottenbakkerscultuur en is een ode aan kunstschilders, keramisten, beeldhouwers en pottenbakkers. Zij hebben hier door de eeuwen heen fijn- en grof-keramische producten gemaakt, zoals keramiekkunst, bloempotten en het bekende Limburgs Bont.

Dit krijg je dus als er buurkatten rondsluipen, en je geen hond meer hebt!! Rolling Eyes
Jenny, ik had ook al het idee om de tweeling in het versieren te betrekken, en hun eigen boompje te laten maken...Voor Novi wilde ik een houten boompje kopen waar ze zelf haar Nijntjes-engeltjes in kan ophangen(had ze twee weken geleden gezien bij Xenos, en je raadt het al, toen ik ze een week later wilde kopen, waren ze weg!! Rolling Eyes )dus dat wordt even zoeken nu!Overigens is er niets mis mee met zulke leuke, lieflijke herinneringen !!Het zit echt allemaal opgeslagen in de hersens, maar soms moet je eerst 'getriggerd' worden...
Ik plaats deze tekst even voordat het weer verdwenen is... Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Dec 07, 2018 1:50 am Reageer met quote

Het zoutmuseum...

Onwijs leuke peper-zoutvaatjes...

het zijn er cht hl vl!!dus een kleine hoeveelheid hier..

een schilderij van een Zoutboortoren

en later in Boekelo een replica van een zoutboortoren , onderweg veel karakteristieke groene zouthuisjes gezien, maar geen mogelijkheid om foto's te maken...

Er stond ook een joekel van een schoorsteen

die is van de voormalige Boekelosche Stoom Bleekerij ..Ik las ; De blekerij werd aan het einde van de 19e eeuw opgericht en ingezet voor een deel van de productielijn van textielfabrieken in Enschede. Daarmee begon de ontwikkeling van het tot op dat moment agrarische dorp, welke enkele decennia later werd voortgezet toen in Boekelo zout werd gedolven Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Dec 07, 2018 2:00 am Reageer met quote

en dan nog vandaag als afsluiter...

het glazen bos van Gerard Koopman en Frank Bolink ,met in totaal 12 groene, rose en blauwe bomen , . Deze zijn op het glas geschilderd en voorbijgangers en het verkeer op straat worden weerspiegeld. Helaas is dit kunstwerk al driemaal vernield, zelfs door een vuurwerkbom! Shocked

Ik vind het onbegrijpelijk, het is echt een prachtig kunstwerk, mooi bedacht en uitgevoerd!! Love
Volgende keer ga ik weer verder(heb nog veel te vertellen!)voor nu een goede nacht en morgen fris en fruitig op!! Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Dec 07, 2018 2:20 am Reageer met quote

nou...heel ff...deze wilde ik jullie niet onthouden...

Novi kan echt 'klieren'met het brood eten....hierboven begint het..daarna gaat het brood er in, en eruit, en smeert ze het overal waar ze bij kan komen, en anders gaat het over de grond!!Dt vind oma Jacqueline niet zo'n goed idee, maar daar heeft zijn geen boodschap aan...ik laat haar merken dat ik dit niet fijn vind, en vervolgens haal ik het bord weg, doe de stukjes brood(die natuurlijk niet in haar mond zijn geweest)in een bakje....en de kans is groot dat ze een uur later zo het brood opeet, zoals ze vandaag ook deed...zo min mogelijk negatieve aandacht(al kan je daar zeker niet altijd omheen)en zoveel als mogelijk is positief benaderen..althans ik hoop dat ik het als oma goed doe... Laughing en nu cht welterusten!!

nenne13

Superlid
Superlid
Vr Dec 07, 2018 2:24 pm Reageer met quote

Goede morgen... wat een mooie en interessante foto's zag ik gisteren weer voorbijkomen..
Vooral dat bomen bos. schande dat het iedere keer weer vernield wordt !!

en dan Novi die met haar boterhammetje jou zit uit te dagen .. dan kun je aan dat koppetje zien ! Prachtig ! wat een expressie heeft ze ! Je zou wel willen weten wat er in zo'n hoofdje omgaat ?

Het zijn nu echt de donkere dagen voor kerstmis ook in het weer.. het regent hier.. als je naar buiten kijkt (naar beneden) lopen de mensen diep in hun jas gedoken snel door

het benvloedt mijn humeur.. dat grauwe, die donkerte.. dat trieste...

Maar als ik dan weer naar deze plant kijk dan weet ik dat er iets moois op komst is en n de duisternis het k wel weer licht zal worden.. We hebben de winter nog niet eens gehad... en ik kijk al naar het voorjaar uit.

Maar ja, men zegt eerst moet het slechter gaan.. wil het beter worden !

en om nog maar eens een gemeenplaats te gebruiken achter de wolken schijnt toch de zon !

ik wens jullie allen een mooie vrijdag toe mt of zonder paraplu !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Dec 07, 2018 6:04 pm Reageer met quote

Goedemiddag,loop nog in mijn nachtgoed Rolling Eyes Vandaag het ene na het andere telefoontje....Jenny, ik heb Annie sinds lange tijd gesproken, en wat had zij een zin om weer af te spreken in Burgers Zoo, met jou, mij en Tineke,...maar het kan gewoon niet meer!!! Crying or Very sad Als het goed is gaat zij jou binnenkort contacten!Het werd in ieder geval een heel lang gesprek, en ondanks dat ik nu wel n beetje vastloop in mijn tijd , was het zeker waard!Fijn om iemand te spreken, en al zat er een lange tijd tussen, het leek wel gisteren dat we elkaar voor t laatst hebben gesproken!
Moet nu echt opschieten, wens iedereen een mooie middag/avond!Ik heb net hier de herfsttafel weg gehaald...tijd voor de kerst!! Laughing

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11315
Vr Dec 07, 2018 7:18 pm Reageer met quote

Wat een zeurders die buren van mij,
Ik heb gisteravond een paar lichten buiten gehangen voor een beetje kerstsfeer. Heel eenvoudig. Met wat muziek op de achtergrond en met lichtjes die subtiel aan en uit gaan op de muziek, gewoon echt leuk !!!
Ik dacht, goed voor wat gezelligheid hier in de straat
Heeft die mutz deze ochtend direct geklaagd dat ze niet konden slapen vanwege het geluid en de lichten die ook storend zouden zijn!
Man man man ....
Wat zijn mensen tegenwoordig snel gerriteerd , niets kun je nog doen om alles een beetje op te fleuren
Kijk zelf maar, het is echt leuk ....

denk dat er iets te veel bas in zat...

klik hier voor het filmpje

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

nenne13

Superlid
Superlid
Vr Dec 07, 2018 7:43 pm Reageer met quote

Hahaha Douwe, zeker een geintje ik dacht al !

Mijn oudste dochter vindt zo'n bamboe windvanger zo leuk.. Had ze ook opgehangen in de tuin. Na n dag de overbuurvrouw (er zit een water tussen) aan de deur! Zij had de hele nacht geen oog dicht gedaan !

Iris heeft hem gelijk weggehaald. Maar heeft haar gelijk gevraagd of, als ze weer eens de avond op het terras doorbrengen met vrienden en er wordt flink geschonken.. of ze dan hun stemmen kunnen dimmen.

Kreeg nt een telefoontje van de apotheek de huisarts had nav de bloedtest vitamine D voorgeschreven > 1 pil per week op dezelfde dag dus nu vandaag en volgende week vrijdag weer. Heb even gegoogeld.. symptomen kunnen zijn erge vermoeidheid ! "Cross my fingers" dat dt een schot in de roos zou kunnen zijn !

Is het bij jullie k zulk pisweer ! Je zou er bijna depressief van worden maar ik heb "spotify"met heerlijke kerstmuziek op in de huiskamer en in mijn kantoortje ... dus loop zo af en toe mee te galmen.

Kreeg net van Jac via whatsapp een foto gestuurd die is op weg naar de Saks om te versieren had een kerst man en sneeuwpop in haar auto met de mededeling : prima meereisgezelschap !

Eet smakelijk straks !!

nenne13

Superlid
Superlid
Za Dec 08, 2018 2:40 am Reageer met quote

goede avond, kom nog even me afmelden..

Marianne en Lieke kwamen kerstukjes brengen. Jac, er staat een filmpje met het resultaat op haar FB bij het antw. aan nicht Dianne..

Is de Saks in kerstsfeer ? Ik zat nog even terug te kijken in het zoutmuseum zijn er de afgelopen jaren heel wat zout- en pepervaatjes bijgekomen !

Ik denk dat Tiny al onder de blauwe hemel ligt ! Welterusten en slaap lekker allemaal !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Za Dec 08, 2018 6:23 am Reageer met quote

Goedenacht...filmpje bekeken, ziet er weer allemaal top uit!!
Ja we zijn aardig in kerstsfeer, maar wat een werk toch elk jaar....
Ik had nog een kunstwerk gezien in Boekelo

altijd nieuwsgierig naar de kunstenaar , kwam ik terecht bij een erg leuk filmpje over deze Nederlandse beeldhouwster.
klik hier Wink
zo , het is al vreselijk laat, snel mijn bedje in...dus Welterusten allemaal!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Za Dec 08, 2018 1:42 pm Reageer met quote

Goede morgen, op deze sombere morgen .

Mr dan wordt je weer blij van zo'n filmpje van Marie van Eitink.. ze loopt k met een rollator (en vindt het vervelend als ze daarmee gefilmd wordt) heeft k een beetje moeite met spreken maar dat heeft haar geest niet gebroken.. met haar 93 jaar.. zij legt k goed uit wat zij met haar kunst bedoeld uit te drukken !

"de familie" geeft een soort van saamhorigheid wr ! zo de armen om elkaar heen geslagen ! n voor allen, allen voor n ! Het motto van de drie musketiers . Dt zou je alle mensen willen wensen !

Liesbeth wordt morgen door Jens gebracht. en hebben al een tafel besteld bij de Bank. Hij gaat in de avond weer huiswaarts en Lies blijft tot donderdag.. gezellig.

Het ruikt in huis al naar dennengeur door de kerststukjes ze zijn weer mooi..

ik ga er als mijn koffie op is z foto's van maken .. Ik heb met weemoed naar het filmpje van Marianne zitten kijken .. dat was vroeger mij mij thuis k nt een werkplaats van de kerstman. Zal kijken of ik nog in de albums een foto kan vinden en hem dan digitaliseren en hier laten zien !

Ik wens jullie allen een mooie zaterdag ondanks het pisweer !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Za Dec 08, 2018 5:18 pm Reageer met quote

Goedemorgen deze winderige dag..mijn vriendenvogeltjes moeten flink wat moeite doen om goed te landen aan hun gevulde dis! Laughing Toch pak ik zo even de fiets, om naar zo'n goedkope winkel te fietsen...het zal er op zaterdag stervensdruk zijn, dus geen parkeertoestanden voor mij...en even door wind en weer fietsen vind ik niet erg...ik denk op dit soort momenten in de trend'Hoera ik voel dat ik lf!!" Wink
Jenny veel plezier met jouw bezoek...heerlijk toch, in jouw ongetwijfeld gezellige til!!
Leuk h, dat filmpje van Marie!! Love
Nog even terug naar die dag in september (bezoek zoutmuseum)...

op de toeristische route huiswaarts komen we langs een parkje aan de zuidzijde van Haaksbergen

Ik las 'De beelden van Robert W. Jansen zijn figuratief met een symbolische strekking. Met zijn beelden refereert hij aan mythologie, semantiek, kunsthistorie en cultureel bepaald gedrag.'

ik las ; Het kanon is gemaakt voor de viering van het 800-jarig bestaan van Haaksbergen in 1988. Twee van deze kanonnen sierden toen de ingang van de versierde Blankenburg. Een daarvan is later op verzoek van de Schutterij naar het Scholtenhagenpark verplaatst.

wordt nog steeds vervolgd...wens een ieder een fijne zaterdag, ik moet weer in de benen...ik heb een druk daggie voor de boeg!!! Wink

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10608
Za Dec 08, 2018 11:42 pm Reageer met quote

Ben hartstikke laat.................................druk, druk en nog eens druk.
Mensen-lief wat moet je allemaal regelen bijv. invullen, kopieeren etc. etc.
zeker kopieeren want originele stukken naar de belasting sturen.....no way!
Zal blij zijn als alles achter de rug is en dat in januari 2019 de bijgewerkte steen op mijn schoonvader en moeders graf ligt. Dat had ook de nodige voeten in de aarde................had een rouwkaart gestuurd zo er geen fouten in de spelling zouden komen en wat gebeurt ik krijg de lay-out en er staat in plaats van N. als initiaal van moeders voornaam de letter H te zien...........fouten zijn menselijk maar heb notabene een rouwkaart gestuurd! Kreeg de verbeterde versie toegestuurd.................lay-out dus..........en wat denken jullie lay-out als bijlage zat er niet bij..............mens je wordt er echt niet goed van. Weer mailen etc. etc. hopelijk is het nu wel goed.
Hoopte dat de bijgewerkte steen voor de kerst geplaatst zou worden maar dat kan ik dus schudden, helaas.

Wens jullie voor nu nog een fijne avond en welterusten voor straks,

Groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Dec 09, 2018 1:47 am Reageer met quote

Goede avond,,

Ja, tiny dat duurde bij mijn moeder wel een half jaar voor alles afgehandeld was. n idd overal kopien van maken !

Jac, als je verre reizen maakt kun je veel verhalen en dan kom je nog eens ergens dan kom je langs Haaksbergen

en doe je het Volkspark Scholtenhagen aan.

klik hier dan zie de boot op stelten omdat de vijver leeg stond

Laat Marianne dat kanon maar niet zien... zij beklimt ze allemaal en wil dan dat wij een foto maken !

Zij heeft het vroeger van mij afgekeken.. kerststukjes maken..

Het ruikt hier naar dennengroen !

Zo gezellig er is net een whatsapp gemaakt van alle deelnemers aan de eerste kerstdag in de jachthaven .... gezellig

ieder neemt een deel van het diner voor zijn rekening wij zijn dan met 15 personen.. en zoals gewoonlijk staat de

restaurantkeuken weer tot onze beschikking.. ik breng de kerstkoekjes mee (bak ze niet zelf dit jaar )

Marianne heeft gisteren een trommel meegnomen die ze voor me zal vullen ) en ik ben gevraagd om mijn camera mee te nemen..

dat vinden ze elk jaar toch wel prettig zo'n reportage..

'k Ga nog even een kaart printen voor mieke, die was vandaag jarig, en als zij maandag komt ligt de envelop klaar..

'k zou vandaag ook 51 jaar getrouiwd geweest zijn met Fred.. een datum die nooit ongemerkt voorbij gaat.

met Iris en Carla in het Gemeentehuis van de Javastraat in Den Haag..

ik wens jullie allen een goede nachtrust ! en sweet dreams !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Dec 09, 2018 6:48 am Reageer met quote

Wauwww wat een prachtige kerststukken zijn er weer gemaakt!!Fantastisch toch weer die viering eerste kerstdag bij de jachthaven...kan jij mooi weer eens met de camera aan de slag! Wink
Marianne en kanonnen?!! Laughing
Vandaag zou je 51 jaar getrouwd zijn geweest (Mooie foto!!)..het is anders gelopen....je hebt er een paar prachtige meiden aan overgehouden die je herinneren aan jouw echtgenoten,...zij maken die dromen werkelijkheid!! Love
Tja Tiny, je bent sowieso erg druk na het overlijden van ouders....wat bij mij vooral leeft,is de gedachte dat wij nu aan de beurt zijn qua generatie om het leven te verlaten....ik zou mij met die wetenschap absoluut niet zo druk maken dat de steen wat later komt...mooi kerststuk op de graven plaatsen, fijne herinneringen ophalen....en die steen komt volgend jaar wel!!Toch?
Het is al laat, maar ik plaats toch nog wat foto's...morgen vrij, en ik ga lekker uitslapen , en wel zien wat ik verder ga doen...

onderweg een aardig stulpje gespot...doet bijna on-Nederlands aan Laughing

De Oostendorper Watermolen heeft vanwege de oude constructie een hoge cultuurhistorische waarde. De molen met omgeving behoort tot de mooiste plekjes in het waterschapsgebied.

De Oostendorperwatermolen is een dubbele watermolen uit 1548 met drie onderslagraderen. De molen werd gebruikt voor olie en koren. Het onderstuk van de molens bestaat uit Bentheimer steen, het bovenste gedeelte uit vakwerk.

Tussen de beide molengebouwtjes bevindt zich een aalkorf, een soort houten gang met lattenbodem. Kleine aaltjes konden door de openingen in de bodem ontsnappen en grote palingen niet.

Een bakspieker of bakhuis. In zo'n bakhuisje bevindt zich de bakoven. In het noorden van Nederland worden dergelijke gebouwtjes ook wel stookhut of stookhok genoemd.

wordt vervolgd!!nu toch echt slapen!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Dec 09, 2018 12:57 pm Reageer met quote

Goede morgen...

Wat een juweeltje is die Oostendorper watermolen.. wat bewaken wij ons erfgoed toch goed ! Prachtige foto's k !

Met de vakbouw doet het bijna duits aan .. er schijnt een goed restaurant bij te zitten.. met een (als de zon schijnt ) prima terras .

Dat stulpje wat je onderweg zag met de ronde toren, waarvan jij vond dat het on-nederlands aandeed.. die zie je veel in Spanje die ronde torentjes.

Wij hebben destijds toen de kinderen nog klein waren een vakantie op Menorca doorgebracht in zo'n soort huis. De kinderen vonden het prachtig en

riepen steeds uit het torenraampje:" Rapunsel laat je haren los" en "zuster Anna ziet gij al iets komen"?

Ik begrijp Tinus Ongeduld wel.. die wil alles voor het nieuwe jaar achter de rug hebben.. de zaken afgehandeld .. maar z werkt het hier in ons land niet.. bureaucratie ten top !

Alles heeft zijn tijd nodig .. en de mensen zijn het zt.. vandaar die gele hesjes in Parijs en Belgi en ook hier ! Godzijdank gaat het er hier nog rustig aan toe...)

Maar je zal in Parijs een mooi restaurant hebben..(ruiten ingegooid en plunderringen) als je de beelden op tv ziet is het bijna burgeroorlog..

Ik ga maar onder pomp en laat het water alle angsten en schrikbeelden van mij afspoelen.

Als dt zou kunnen ! Dus wens ik jullie ondanks de storm een mooie tweede zondag van de Advent !

Zou het ooit eens vrede worden ??

Pagina 2004 van 2024 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2003, 2004, 2005 ... 2022, 2023, 2024  Volgende

Plaats reactie