Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2014, 2015, 2016 ... 2035, 2036, 2037  Volgende Plaats reactie

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11325
Za Jan 19, 2019 8:38 pm Reageer met quote

Hoi Remie / Piet,
ik kom hier al sinds 2009 0f 2010. Dus heb al veel mensen leren kennen, ook buiten deze groep heb ik heel vaak een excursie meegemaakt.

Ben van 1946 en een geboren Veendammer, maar nu woonachig in Emmen. Kon in Veendam geen appartement naar zin vinden en in Emmen wel.
Mijn vrouw is na huwelijk van 45 jaar voor 1,5 jaar overleden.

Ik ben nu voornamelijk hier in het gebouw bezig met diverse activiteiten en meestal in het weekend ben ik weg of heb bezoek.

Watersport doe ik niet aan, behalve dan af en toe een cruise. Ben ook liefhebber van formule 1 en dus onlangs Abu Dhabi bezocht.

uitzicht vanuit het hotel

de moskee in ondergaande zon

levensgroot aanplakbiljet in ons hotel

mijn dochter was ook van de partij

in het ferrari museum (de moeite waard om te bekijken)

de officiele opening zaterdags

zaterdag 's avonds naar concert van Sam Smith geweest

de rijders presentatie

op de voorgrond de haven en het gebouw .. daar was start/finish

en na afloop van de race, die jullie wel op tv hebben kunnen zien, zijn we naar een concert van Guns & Roses geweest.
klik hier voor het Fairmont hotel daar verbleven we dus

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Remie.

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 35
Za Jan 19, 2019 10:23 pm Reageer met quote

Hallo Douwe, fijn om van jou ook wat meer informatie te krijgen.

Joh Douwe, dat was een bijzonder uitje naar Abu Dhabi.
k Volg de F1 ook nog, niet meer zoals vroeger, maar ben toen wel ook tweemaal naar het Circuit Spa-Francorchamps geweest.
Was toen 600 gulden voor de intreekaartje (niet op de zwarte markt), rib uit mijn lijf kon ik wel 3 dagen voor op het circuit, dus kon ook de trainingen volgen.
Als ik nu kijk op TV, hoor ik altijd nog dat bijzondere geluid wat je via de TV niet tot je krijgt.

Maar goed, via dit

geitending zullen we elkaar hier nog wel meer treffen denk.

Mvgr.

Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9780
Zo Jan 20, 2019 3:02 am Reageer met quote

Douwe, dat waren mooie dagen dus ! met je kinderen .. heb je nu beter zicht met je oog na vrijdag want je zette weer voor het eerst foto's neer.

Mooi hotel, ik heb niet veel met autoracen maar mocht vroeger wel met mijn vader mee naar de speedway met motoren.. dat vond ik toen machtig !
Ik ben zoals aangegeven op verjaardagsvisite geweest en heb de tweeling gezien : schatjes en nog zo afhankelijk de dames zaten ze allemaal, met een dromerige blik in hun ogen, te knuffelen.

Je kunt hier in Rotterdam in het Ikazia ziekenhuis knuffelmoeder worden als je dan, na een strenge selectie, dt bent kun je de vader en de moeder van baby's even wat ruimte en rust geven en de zusters werk uit handen halen..

Ben nu moe en ga naar mijn bed toe wens jullie allen WELTERUSTEN ! en morgen gezond weer op !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Remie.

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Jan 20, 2019 10:23 am Reageer met quote

Goeiemorgen Luitjes

Van Harte Gefeliciteerd met je broer Jenny, fijn dat de verjaardag-borrel zo geslaagd is geweest. Kon verdorie hier het feestgedruis horen toen jullie al de nodige borrels op hadden. Wink
======================================================================

Om de 4 jaar wordt er groot onderhoud gepleegd aan de REMIE, afgelopen voorjaar van 2018 hebben onze twee zoons en mijn jongste broer (70) daar hun schouders weer onder gezet voor mij.
I.v.m. mijn zeer slechte mobiliteit, vanwege n ongeval jaren geleden (1999), ben ik daar zelf niet meer toe in staat. Varen doe/kan ik alleen met in achtneming van mijn tekortkomingen tegenwoordig, ben soms weken achtereen van huis als het weer dat toelaat.

Mvgr.

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Jan 20, 2019 1:41 pm Reageer met quote

Goede morgen luitjes ! Wr een stralende dag ! Dank voor de felicitatie !

Piet, jullie hebben net zulke lieve en behulpzame zonen als ik schoonzonen heb ! om dankbaar voor te zijn !

Mijn broer is zijn levensverhaal aan het schrijven (voor de kleinkinderen omdat hij zelf niets van zijn Opa's weet )en daarom had hij een paar foto's voor mij o.a. van 70 jaar geleden van onze zeilboot (hij was nog niet geboren ) ik was 10 jaar en zag geen gevaar.. ik weet nog dat pa als hij het over die zeilboot had.. zei dat er 16 m2 zeil op zat..

"de Tina "zo heette mijn moeder) maar zij had niets met zeilen.. was mijn vader zijn schuld ! Zij had watervrees en mijn vader niet, die zou het liefst het water tot karnemelk varen !

Dan ging hij naar Hoek van Holland met een lekkere bries .. dan zat mijn moeder (7 maanden in verwachting van mijn broer)aan de lage kant.. en dan had hij geen grotere lol dan het water in het gangboord en in haar nek te laten lopen..

Hij zette ons dan af bij Hoek van Holland en dan ging hij in zijn eentje buitengaats tot hij omgeroepen werd : Ship ahoy , u moet terugkeren !! want hij moest daar eerst tekenen dat hij op eigen risico de zee opging.

Ik weet ook nog dat wij bij Mook een keer in een windhoos terecht kwamen hij had het anker uit gegooid maar dat dikke en sterke manilla touw brak af als een woldraadje en toen moest hij die dreg opduiken.. Dat lukte..

en een keer in de Biesbosch waren we drooggevallen en moest wachten tot het weer vloed was..

Ja, als ik de foto's bekijk , komt het allemaal weer boven! Dt is z leuk van oude foto's ..

Ik zit op de verpleeghulp te wachten en wens jullie allemaal een fijn ZONDAG

Remie.

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Jan 20, 2019 1:56 pm Reageer met quote

nenne13 schreef:
Dan ging hij naar Hoek van Holland met een lekkere bries ..

Laughing Wat 'n leuk (spannend) verhaal Jenny Shocked

Ook voor jullie allen (hoeveel actieve leden zijn er hier nu feitelijk?) een fraaie dag toegewenst vanuit 't Moordrechtse...

Mvgr.

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10688
Zo Jan 20, 2019 5:20 pm Reageer met quote

Middag,
als eerste welkom Remie en echtgenote! Ik ben de oprichtster van de welterusten-fotosite -genaamd cc- maar in werkelijkheid Tiny. Ben sinds 2007 lid van de 50+ en bevalt prima zeer zeker wat betreft onze contacten hier op welterusten. Wel en wee wordt gedeeld, voor zo ver dat mogelijk is want welterusten blijft een openbare site. We hebben met ons clannetje al verscheidene uitjes gehad, helaas zit dat er de laatste tijd niet echt meer in door en om gezondheidsredenen etc. maar we houden contact en dat doen we al jaren!
Remie 1 ding heb ik hoog in het vaandel:
NIETS MOET HIER.................ALLES MAG!

Nou lieve mensen daar was ik dus weer na bijna 2 enerverende en drukke weken..................ppffffffffff het huis en ik zei de gekkin stond hier letterlijk en figuurlijk op de kop. Aanleiding was, zoals jullie weten, het overlijden van de vader van mijn zoon en als zoon en schoondochter in Spanje woonachtig zijn dan wil je ze graag kost en inwoning geven.....niet dan. Hoe dan ook ik heb het graag gedaan en nu......nu is de rust weergekeerd al hoewel onze slaapkamer momenteel een pakhuis is. Spullen van de ene slaapkamer naar de andere + de nodige spullen die ze nu nog niet mee naar Spanje konden nemen. Maar ach......alles is verder goed verlopen en dat is het belangrijkste.

Jenny ik las in de vlugheid dat jou voordeur ontzet was etc. is er bij jou ingebroken?

Heb globaal wat terug-gelezen, was best veel maar ook mooie foto's langs zien komen + de verjaardag van Robin en de opstandige kuren van Novi Laughing Jah dat hoort bij haar leeftijd..............gaat ook weer over Jacq....alle kleintjes worden groot met alle periodes die daarbij horen.
Ik was straks bezig met m'n foon............foto's sorteren en in het ronde archief kieperen maar de foto's\filmpjes van Novi gaan niet in het ronde archief vindt het veel te leuk om haar te zien opgroeien.

Tussen de foto's van mijn ex-man vond ik nog wat oude foto's van mezelf, zal er wat plaatsen:

.....begin van mijn werkzame leven op het gemeentehuis als typiste.

.....wat later als telefoniste/typiste/receptioniste op het gemeentehuis.

Hopelijk zijn jullie niet boos dat ik niet op alles reageer.......is gewoon een beetje te veel.............maar vanaf nu ben ik er weer bij.

Lieve groetjes Tiny

Remie.

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Jan 20, 2019 6:33 pm Reageer met quote

cc schreef:

als eerste welkom Remie en echtgenote! Remie 1 ding heb ik hoog in het vaandel:
NIETS MOET HIER.................ALLES MAG!

voor het welkom en gelijk de wat broodnodige informatie voor me Tiny.

En toen schrok ikke, dacht begint ze gelijk tegen me te schreeuwen, maar heb het begrepen hoor Tiny. Wink
Leuk, ga mijn best doen! Laughing

Mvgr.

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12433
Ma Jan 21, 2019 12:03 am Reageer met quote

Goedenavond allemaal, wt een verassing , zveel mensen, zveel mooie verhalen, met k nog eens foto's!
Nou Douwe,ik had dus dezelfde tip van die mevrouw...de Chihuly expositie in het extrovert en veelkleurige museum, namelijk het Groninger Museum Love
Nu moest ik gisteravond werken, en ik was redelijk op tijd klaar...maar toen begon het gedonder...mijn jonge collega was al snel weg, en terwijl ik de boel afsloot nadat ik nog het nodige had gedaan aan opruimen/schoonmaken bleek het slot van het hek dichtgevroren te zijn, evenals de sloten van mijn auto...nou, daar sta je dan midden in de nacht, niemand te bereiken...ik weer de hele handel naar binnen gedaan...en ben op zoek gegaan naar een slot-ontdooier(ondertussen heb ik de nodige tips voor als het weer gebeurt)Uiteindelijk gevonden, en het werkte...maar ik was dik 3 kwartier later...zou sowieso een kort nachtje worden, maar langzaamaan voelde ik mijn keel pijn doen,samen met mijn oren , en de bijholtes liepen vol...afijn een keelontsteking weer,er waren nog wat lichamelijke ongemakken die mij aardig uit mijn slaap hielden....amper anderhalf uur geslapen ,weer vroeg op vanochtend...kopje koffie,en op weg , de kou in en de bus gepakt bij Kronenburg

eerst nog wat foto's gemaakt van de met graffiti versierde pilaren van de Pasarelle brug Kronenburg, door Arnhem Art...(ik hou van streetart!!) voor ik de bus instapte

naar de trein....dt liep ondanks dat ik mij verre van fit voelde eigenlijk best gesmeerd...tot Zwolle, daar moest ik overstappen...vervolgtrein naar Groningen was canceled stond er op het info-bord...om mij heen begon iedereen driftig te bellen...de volgende trein zou een half uur later gaan...maar na een paar minuten stond daar ook Canceled achter!! Shocked Er ontstond een chaotische toestand, en het info hokje werd bestormd...dr werd duidelijk dat door wisselstoringen veel treinen niet reden....ik denk dan ook balen, maar veiligheid voor alles!!Het is niet anders...Er werden snel-bussen in gezet, maar voordat die er zijn, en iedereen zit, ben je een beste tijd verder...traject Zwolle -Assen dus met de bus...ik heb een beetje zitten dutten(en mij voorgenomen om nooit een bus-vakantie te boeken...zo'n stuk is goed te doen, maar wat een krappe toestand in zo'n bus!! Shocked )In Assen weer op de trein gewacht, ondertussen koffie gehaald die hoefde niet afgerekend te worden vanwege de overlast...(mooi gebaar)en na bijna 4 uur zette ik voet op Groningse bodem Laughing

mijn ogen wederom uitgekeken in de centrale hal van het Centraal Station van Groningen...

Love

het peerd van ome Loeks stond nog altijd trouw op zijn sokkel voor dit prachtige station..

een fijne gedachte, waar we lekker mee kunnen gaan slapen...want ik ben hondsmoe, en duik mijn bedje in...morgen weer tandarts/mondhyginiste...allebei dus...ggrrrrr!!Dus welterusten en mooie dromen.....tot laters!! Wink

cc

Superlid
Superlid
Ma Jan 21, 2019 12:17 am Reageer met quote

Jemig Jacq dat was dus een reis met hotten en stoten en je dan ook niet op en top voelen dat is super kl.te!

Jij ligt er al lekker vroeg in en wij volgen je subiet...............!

Allemaal lekker slapen en tot morgen maar weer........nieuwe dag, nieuwe kansen!

Lieve groetjes Tiny

Remie.

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Jan 21, 2019 1:20 am Reageer met quote

Goeienavond Luitjes

Morgenochtend zal ik hier niet vroeg zijn, poliafspraak (8:00u) in het Groen Hart Ziekenhuis (GHZ) in Gouda voor een controle en behandeling (om de 14 dagen en thuis iedere dag door mijn vrouw) voor een ongemak waar ik nu alweer bijna n jaar mee tobt.

Moet er dus vroeg uit morgen, straks dus vroeg tussen de vette-lappen..!

Mvgr.

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Jan 21, 2019 3:57 am Reageer met quote

Goede avond , Jac... Wat een mooi station in Groningen! nog nooit geweest

Het is nu buiten erg koud en al de beelden van die schaatsers op tv maken het voor mij nog kouder

Dus ga ik snel in mijn warme bedje.. Piet succes morgenochtend in het ziekenhuis.. ikzelf zal hier ook niet vroeg zijn de verpleeghulpen komen meestal om pas half twaalf en om 13. uur komt er iemand van de Senioren Welzijn om uit te zoeken : of ze wat voor me kunnen betekenen.

WELTERUSTEN !

Remie.

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Jan 21, 2019 2:41 pm Reageer met quote

jjacqueline schreef:
Nu moest ik gisteravond werken, en ik was redelijk op tijd klaar

Misschien nu nog net effe te brutaal Embarassed , maar wat doe jij voor werk Jacqueline als ik 't vragen mag?
============================================

Goeiemorgen Luitjes

Poli ziekenhuis weer gehad, waren (weer eens) niet echt tevreden, zat op het ogenblik weinig vooruitgang in mijn mankement(je), we gaan nu weer 'n iets andere behandeling uitproberen, 4 Febr. weer terug!

Toen ik thuiskwam is mijn vrouw gelijk maar ingestapt om ook nog even wat boodschappen te halen bij de supers (AH en ALDI, naast elkaar) hier in het dorp.

Schitterend weer op het ogenblik, nog maar even van gaan genieten. Wink

Mvgr.

cc

Superlid
Superlid
Ma Jan 21, 2019 2:51 pm Reageer met quote

Mogge,
allemaal richting de zorg....de ene naar de smoelsmid de andere naar de poli en Jenny verpleeghulp op visite......hopelijk komt een ieder er zonder kleerscheuren vanaf en dat Jenny goede afspraken kan maken.

Heb me net een bakkie troost gepakt huppakee 2 klanten op de stoep en dan wordt mijn troost koud menneke is naar Zwolle om examen te doen voor zijn APK-keurmeester. Moet eens in de 2 jaar anders mag hij niet meer keuren.

Zoon en schoondochter hebben er een hondje bij genaamd Benji, nou jah hondje, het schijnt een grote hond te worden. Omdat Max al aardig op leeftijd is hebben ze voor een tweede hond gekozen. Max is nog prima gezond hoor maar ze willen als Max er ooit niet meer zou zijn een grote hond om het huis hebben lopen en dat kan ik mij goed voorstellen......alleenstaand huis is aantrekkelijk voor inbrekers etc.
Heb wel wat foto's van Benji maar staan op de foon, zal proberen vanmiddag de foto's over te zetten op de pc.

Nu nog vlug wat h.h.-karweitjes en dan broodje eten in mijn uppie(bah vindt ik ongezellig).

Lieve groetjes Tiny

cc

Superlid
Superlid
Ma Jan 21, 2019 6:26 pm Reageer met quote

Onze eerste auto een Datsun Coupe.

Groetjes Tiny

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11325
Ma Jan 21, 2019 10:59 pm Reageer met quote

CC, hoe gaat het nu met Hans?
En lukt het met de verkoop van jullie huis?

Vandaag een relatief rustige dag gehad, vanmorgen inspectie gedaan naar een lekkage in het gebouw en overleg gehad met de gebruiker/huurder van het pand waar vermoedelijk de lekkage is. We denken aan een lek in een cv-leiding of warm-water leiding die in de vloer ligt.

Vanmiddag deelgenomen aan het sjoelen in ons appartementen complex. We spelen een competitie over ong. 15 weken, dus series per jaar. Op dit moment sta ik bovenaan nog met een gemiddelde van 110 per bak/keer.

Dinsdag heb ik de hulp, die mijn appartement schoon houdt en dinsdagmiddag ga ik biljarten; speel meestal met een gem. van n. en dat met een oog handicap. Wordt in febr. weer aan een oog geopereerd en hoop dan 2 week erna weer volledig en normaal zicht te hebben.

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

nenne13

Superlid
Superlid
Di Jan 22, 2019 2:32 am Reageer met quote

goede avond, ik kom toch nog even WELTERUSTEN zeggen. ik had vandaag een offday. dat kun je zo wel eens hebben.

Die man van de Senioren Welzijn Capelle heeft vandaag afgezegd en hij komt morgen, dus ik ben benieuwd ! Ook mijn schoonzoon komt dan, twee weten mr dan n.

Douwe, nog even geduld dan is het allemaal weer achter de rug.. maar jij verveelt je niet ! naar aanleiding van Tiny's foto vroeg ik me af of jij die Oldtimer nog hebt ?

Tiny, dit was mijn eerste auto(nadat mijn broertje ermee op vakantie was geweest) mijn ex was nogal frans georinteerd.. en hij had een Snoek... Later had mijn 2e man Fred een degelijke Volvo en kreeg ik een Kever voor mijn verjaardag met een grote strik erom !

Jac, ik scrolde nog even terug... mooi die graffiti van de pilaren v d Pasarelle brug ! Heel kleurrijk >> en ik zag dat het peerd van ome Loeks nog leeft en helemaal, zoals het liedje zegt, niet hartstikke dood is !

Piet en Gina hebben zo te zien een mooie landelijke achtertuin..

Ik ben benieuwd of we morgen een witte wereld hebben...Ik hoop niet dat iemand met de trein moet, want die hebben al aangekondigd, dat 't morgen uien wordt ..

Terwijl Aard hier wel eens een filmpje heeft laten zien van landen waar de sneeuw huizenhoog ligt en de treinen daar allemaal op de minuut reden !

Lieve mensen, slaap wel ! en droom mooie dromen en morgen gaat het vast beter !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12433
Di Jan 22, 2019 4:41 am Reageer met quote

Goedenacht, ook ik kom nog even hello,goodby zeggen Laughing Het was me een dagje wel...eind van de ochtend had ik twee afspraken staan, eerst de mondhyginiste(ik had nooit verwacht dat ik nog eens zou roepen dat het prettig kan zijn...maar ik heb er nu n , die zou ik bijna voordragen voor een lintje!!Ik heb jaren een soort van beulen gehad, maar zij is menselijk, en een hele fijne persoonlijkheid...ik moet tegenwoordig om de 4 maanden een behandeling ondergaan...en die zijn niet fijn, de tandplak en tandsteen onder de tandvleesrand wordt verwijderd, en regelmatig wordt er een pocketsonde in de pocket (=de smalle ruimte tussen het tandvlees en de tanden en kiezen)geschoven, om de diepte ervan te meten)Vorig jaar had ik in korte tijd parodontitis opgelopen..(Bij parodontitis laat het tandvlees zich los van de tanden en kiezen. De pocket, de smalle ruimte tussen het tandvlees en de tanden en kiezen, wordt steeds dieper. In deze smalle ruimte vormt zich opnieuw een laagje tandplak en vaak ook tandsteen. Zo gaat de ontsteking steeds verder de diepte in en bereikt uiteindelijk het kaakbot. Het kaakbot, waar de tanden en kiezen in vastzitten, wordt daardoor afgebroken. Door parodontitis kan er uiteindelijk zoveel kaakbot worden afgebroken dat de tanden en kiezen los gaan staan en uiteindelijk uitvallen.)Bij mij is het aardig hersteld, maar goed komt het nooit meer helemaal...ik moet zien dat ik deze toestand nu stabiel houd, en daar heb ik dus professionele gebitsreiniging bij nodig(je komt eenvoudigweg niet zelf zo diep met borstels)Het is vandaag wel duidelijk geworden wrom het ineens zo'n vlucht heeft genomen!!De tandarts (een nieuwe sinds afgelopen jaar, mijn oude tandarts is nu geheel met pensioen...hij heeft mij zo'n 35 jaar behandeld, en mij toentertijd van mijn angst voor tandartsen afgeholpen!)Afijn, zonder een centje pijn dit keer, ben ik weer op de fiets gestapt, moest nog een cadeautje scoren voor de pappa van Jildoe, want die was jarig!!En aangezien ik geen idee had wat te geven(rookt niet, drinkt niet,geen hobby's echt)ben ik naar het grote tuincentrum gereden...ik was in de ochtend al langs Tiny's huis gereden, ik dacht nog als ik haar zie, vraag ik of we straks samen gaan lunchen weer...ik was te laat om aan te bellen....en toen ik bij de tandarts naar buiten stapte was het al over enen, en ging ik ervan uit dat ze al wel met Hans haar broodje genuttigd zou hebben...Ik heb bij het tuincentrum een ouderwetse mok gevonden(email)met de naam van de jarige, en een hele lieve tekst in stoere letters...ik had al een idee bedacht, en dat ook gedaan....een voedersilo voor vogels, met een zak voer , voor bij hun in de tuin...Toen wilde ik nog een kleinigheidje voor Jildoe meenemen, en daarvoor reed ik naar het nieuwe winkelcentrum...ik hoopte even naar het toilet te gaan, maar die waren net nog in aanbouw Rolling Eyes Ben een lekker bakkie koffie met een tosti gaan bestellen bij een koffiecorner,die ook een toilet hadden...hrlijk genoten, en toen weer bepakt en bezakt op de fiets....het was natuurlijk ijzig koud, maar ik had mij goed ingepakt...toen de brug over...en daar gebeurde iets bijzonders...

een politiehelikopter kwam laag over de brug vliegen (zijwaarts), en was duidelijk op zoek in het water...nu zie ik zelden zoiets , dus ben afgestapt, om mijn fototoestel te pakken...

even later draaide die om langs de randen van het water te zoeken(naar een drenkeling bleek later, er is niemand gevonden uiteindelijk, en niemand als vermist opgegeven, dus hopelijk berust het op een misverstand)

een politieboot volgde even later, en vloog door het water leek het wel..

Ik had net de camera opgeborgen , en mijn handschoenen aangedaan, toen ik mijn mobiel voelde afgaan...handschoenen weer uit, mobiel aanzetten...en foetsie , weg was de beller...dat bleek Gaby te zijn, dus die terug gebeld, neemt niet op....mobiel weer in de zak, handschoenen aan, op de fiets...gt dat klereding wr!!weer terug gebeld, weer geen gehoor...en toen ben ik maar even gaan lopen met de fiets aan de had...en zowaar, ze belde weer...of ik thuis was...nou nee, het verkeer op de brug raasde langs mij heen, dus dat was wel hoorbaar Laughing ...Ze kwam dus een half uur later de pannen terug brengen(ik leen ze telkens gevuld uit, en na een tijdje krijg ik dan weer een hele stapel lege terug... Laughing )Ondertussen was ik thuis aangekomen, en met dat ik de voordeur opende, kwam er een jong rood katertje aanrennen, en ging bij mij naar binnen...het had een halsbandje om, en zag er goed doorvoed uit....voordat ik kon roepen dat het zich vergiste was het al de trap opgerend...ik eerst de spullen op tafel gezet, toen de fiets op slot, en toen maar eens gaan kijken wat meneertje kater boven aan het doen was....het was een vriendelijk diertje wat heel nieuwsgierig alles afging...liep de trap weer af, maar verdween niet door de voordeur naar buiten, maar ging de woonkamer verkennen...ik onderwijl achter hem aanlopend, en vriendelijk pratend...vond die wel leuk!! Very Happy Ttdat meneer in zo'n houding ging staan naar mijn meubelen, staart omhoog, maar voordat hij kon sproeien, heb ik geprobeerd hem rustig naar buiten te laten gaan...daar had hij geen zin in, en ging weer de trap op naar boven...en aangezien ik absoluut geen zin heb ik kattenpiesgeuren in mijn huis,heb ik hem vriendelijk , doch duidelijk de deur gewezen... Ondertussen tikte de tijd door, moest nog de cadeautjes inpakken, en een kaart schrijven...toen stond Faye voor de deur, met een vriendinnetje...daarna kwam Gaby aan met al de pannen, en met Novi ...die moest natuurlijk even geknuffeld worden...Toen zij weg gingen heb ik de boel in orde gemaakt....voor Jildoe had ik een koffertje gekocht met de afbeelding van Takkie erop, en in het koffertje (wat ze heel graag wilde hebben had ik gehoord, ze had zich een paar dagen daarvoor helemaal "uitgeleefd", midden in de winkel, omdat ze het terug had moeten zetten van haar moeder) zat de mok voor haar vader!Het werd een schot in de roos bleek later...Echter ik had alles ingepakt inclusief mijzelf, en daar ging het weer op de fiets...daar aangekomen, kom ik erachter dat ik koffer met inhoud nog thuis had staan...dus weer heen en weer...uiteindelijk had ik het taartje bij de thee dik verdiend!! Laughing Ondertussen was het eind van de middag, en had ik nog geen boodschappen, laat staan wat in huis gedaan...uiteindelijk is het goed gekomen...we hebben lekker spruitjes op!!Nou, dat was dus mijn dag...omgevlogen!!
Leuk jullie oude foto's, ik ,maak veel foto's, maar ik geloof niet dat ik ze van mijn auto's heb Laughing De foto's van Benji heb ik gezien, wt een droppie is dat!! Love
Jenny , ik hoop dat jouw dag morgen een betere is...alles lijkt nu ook tegen te zitten...ook dat lange wachten op de hulp...niemand wil graag afhankelijk zijn, maar op deze manier wordt je bijna geleefd...zoals ik al eerder zei, probeer wat leuks in die tussentijd te doen, muziek, boek, film...dn heb je dat alvast in the pocket!! Kiss
Douwe, krijgen we nog meer foto's van jouw hand te zien?Zou leuk zijn!!Of zijn ze alweer op?
Laughing

in Velp nam ik een andere weg naar het tuincentrum, en kwam toen deze (andere
Laughing )heks tegen....had ik nou toch maar Tiny gebeld , ze schreef (broodje eten in mijn uppie(bah vindt ik ongezellig ) )
Remie, met de mooie achtertuin van Piet en Gina schreef wat doe jij voor werk Jacqueline als ik 't vragen mag? Vragen mag altijd,
Laughing Ik ben werkzaam in de horeca, en als ik het over de bult opgaan heb, dan bedoel ik daar een hoger gelegen bebouwing mee.... Laughing
Nog wat foto's van het bijzondere gebouw in Groningen..

vanaf het station kan je het al zien, aan de overkant van de weg, en water

je gaat een poort onderdoor, en daarna wordt het uitkijken...Groningen is een echte studentenstad, dus hl veel fietsers....en dit is dus voetpad/fietspad in n....

de Italiaanse ontwerper Alessandro Mendini is voor dit gebouw verantwoordelijk

ik las op de site van het Groninger museum ; De goudkleurige toren heeft geen ramen en is niet toegankelijk voor het publiek; dit komt omdat Mendini deze oorspronkelijk bedacht heeft als depot. Dit depot plaatste hij bewust in het midden van het museum, zodat het prominent zichtbaar is. Meestal bevindt een depot zich in een museum achter het gebouw of in een kelder, zoveel mogelijk uit het zicht. Mendini maakt er juist een symbool van waar je niet om heen kunt. De kleur van het bekledingsmateriaal van laminaat, een geperste kunststof, is speciaal voor het museum ontwikkeld door Abet, en verwijst naar schatten in het binnenste. De toren is al van veraf zichtbaar. Hierdoor is het museum als het ware een moderne kathedraal vol met kunst en daar hoort een hoge toren bij.

De buitenkant van de paviljoens van Mendini zijn bekleed met het zogenaamde Proust-motief.

alles in de omgeving is bijzonder kleurrijk...ik hou er van!!Wordt vervolgd...maar nu eerst slapen...Welterusten en sweet dreams!!
Wink

Remie.

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Di Jan 22, 2019 9:52 am Reageer met quote

jjacqueline schreef:
Ik ben werkzaam in de horeca, en als ik het over de bult opgaan heb, dan bedoel ik daar een hoger gelegen bebouwing mee.... Laughing

Bedankt Jacqueline. Je bent een actieve vrouw zoals ik uit je berichten haal.
Het duizelt me wel voor de ogen, ben dan effe de draad kwijt, met alle namen die ik (nog) niet thuis kan brengen hoor.

Maar ik werk ook niet in de horeca Wink
Mijn vrouw vroeger wel, lang lang geleden hoor..!

===========================================

Goeiemorgen Luitjes

Nu vind ik wel dat het in de media, het beetje sneeuw wat er waarschijnlijk gaat vallen, enorm opgeblazen word alsof het 'n wereldwonder is in de winter!

Mvgr.

nenne13

Superlid
Superlid
Di Jan 22, 2019 1:26 pm Reageer met quote

Goede morgen, ja, onze Jacqueline is een bezig bijtje ! Hoe die alle ballen in de lucht houdt is me ook een raadsel !

Maar zij heeft altijd haar camera op zak en plaatst dan wonderschone foto's! hoewel dat depot in Groningen vind ik persoonlijk wl erg geel.

dan wordt de onze straks mooier met al die spiegels !

Ga gauw voortmaken want voor je het weet staat de verpleeghulp op de stoep.. tot later !

Pagina 2015 van 2037 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2014, 2015, 2016 ... 2035, 2036, 2037  Volgende

Plaats reactie