Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2028, 2029, 2030 ... 2059, 2060, 2061  Volgende Plaats reactie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9923
Vr Mrt 15, 2019 12:48 pm Reageer met quote

Wat een prachtige foto's van het museum ! Fred was ook in Indonesi en bij de diverse familieleden staan nog beeldjes. Mr vakantie souveniers ! en geen kunst ! Ik wil dr k naar toe !

Wat een leuk en vrolijk regenpak heb je gescoord Dr ga met plezier in de regen voor lopen ! en wat een mooie paasjurk !! goed, dat je k een keer nee kon zeggen !

Liesbeth en Jens gingen gisteren met de laatste mogelijkheid naar het Fries Museum.

Zij vonden het een leerzame item over chatelaines. Je ziet ze veel op oude schilderijen !

Het is hier winderig en guur !Ik wens jullie allen een goede vrijdag !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10823
Vr Mrt 15, 2019 8:39 pm Reageer met quote

Middag,
inderdaad Jacq, gelovig of niet het zijn prachtige beelden een waarlijk kunstje vakmanschap. Wij hebben ook 2 van die beeldjes geerfd van ma B, zijn kleintjes, had graag ook de bijbehorende grote gehad maar die werd voor mijn neus weggebietst Crying or Very sad Exclamation Vader B heeft begin jaren 50 in Indie gediend en heeft deze beeldjes mee gebracht. Alleen al om het feit dat hij ze mee heeft genomen uit Indie wilde ik ze graag hebben. Als ik er morgen aan denk zal ik er een foto van maken.

Lig nog steeds overhoop met de MediaMarkt, eigenlijk niet zozeer met MM maar met Service Planet, zelfstandigbedrijf dat door MM wordt ingehuurd.
Zouden ons dus gisteren gebeld hebben(beloofd aan MM), vandaag afgewacht maar weer niets. Nu heb ik MM gemaild dat ik de hele handel annuleer en mijn geld terug gestort wil zien. Medewerker van MM begreep het volkomen en ging een verzoek indienen voor annulering en op nadrukkelijk aandringen van mij .....met de reden waarom!
We gaan het zelf wel zien te versieren............!

Oh die Novi.............een waar fotomodel, hoe ze triomfantelijk zal ik maar zeggen de gordijntjes van de tent opzij doet, kostelijk. Hihi en dan dat regenpak geen wonder dat ze niet naar binnen wilde...........daar komt geen drup door en wat is nu mooier voor zo'n wurmpie als lekker spetteren en spatten in de plassen:lol: Exclamation

Goed Jacq dat je het woordje "nee" in je woordenschat hebt gevonden. Als de nood aan de man is(nood breekt wet....) alla dan help je, nogal wiedes maar gewoon zo omdat het zo uit komt...........nee...........ik vindt het hartstikke goed van je.

Nu botje pakken voor Seb, krijgen hij en de kat altijd om 17.45u(kat kattenstokje). Dan even naar buiten om zijn blaas te legen en dan is het al bijna weer 18.00u en gaan we journaal kijken.

Lieve groetjes, Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

cc

Superlid
Superlid
Vr Mrt 15, 2019 11:12 pm Reageer met quote

Dag dag,
kom weer even gedag zeggen, gaan zo eten en dan weer film kijken.....jah jah het is wat als je Netflix hebt maar alles beter als die kl.te programma's van tegenwoordig. Zelfs Flikken Maastricht wordt herhaald. Goed je hoeft er niet voor te betalen zoals Ned. 1, 2 en 3 wat ze nu trouwens netjes onder gebracht hebben in de belastingen die je betaald maar de commerciele brengen ook niets wat kijkenswaardig is.

Groetjes en welterusten voor straks,
Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12597
Za Mrt 16, 2019 5:32 am Reageer met quote

Goedenacht, ik zit nog even aan een lekkere anijsmelk, en duik daarna onder het dekbed...we hebben er wr een patint bij... Rolling Eyes ..Door de rug gegaan...dus het was al "Alle hens(van wat er van over is) aan dek...nu is het cht niet fijn meer, ik ben dan ook helemaal total loss!
Prachtig die chatelaines , zo mooi en gevarieerd Love uiteindelijk vervangen door de handtassen....of net als bij mij, een schortzak! Laughing
Netflix heb ik nu zo'n beetje een jaar....heeft geen invloed gehad op mijn manier van kijken...ik ben groot liefhebber van films, kan er enorm van genieten , maar dat komt denk ik vooral omdat ik er zo weinig tijd voor heb!
Mijn melkje is op, ik ga jullie welterusten wensen..

je kan de weerspiegeling zien van het raam aan de andere kant van de kloostergang

ook dit was een prachtige verzameling!! Love

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11361
Za Mrt 16, 2019 10:49 am Reageer met quote

hier gaat alles normaal door. Andere auto is binnen, is nu een Toyota Prius.

In het Rensenpark is men nog steeds drukdoende met het project Nachtwacht. Er wordt op donderdag t/m zaterdag aan gewerkt van 11.00 - 17.00 uur.
emmeninbeeld.nl/nachtwacht/rensenpark-nachtwacht (copy-paste)
Deze Nachtwacht krijgt de originele grootte, zoals ie ooit geschilderd is.
Leuke aanvullende filmpjes op Youtube, zoek/selekteer op "nachtwacht emmen".

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Za Mrt 16, 2019 5:24 pm Reageer met quote

Goedemiddag,fijn, een berichtje van Douwe...
Ik had een stukje willen typen, maar er liep een vervelend telefoongesprek door heen...dus nu even geen zin meer!!
Wil wel even oma Jenny feliciteren met de verjaardag van haar kleinzoon Tom!!! Wink Fijne middag allemaal gewenst|!!

cc

Superlid
Superlid
Za Mrt 16, 2019 7:23 pm Reageer met quote

Middag,
oma Jenny gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon......wordt onderhand al wel een (kleine)grote man.
Zat net de rok met aanhang zal ik maar zeggen eens goed te bekijken dat moet toch behoorlijk zwaar zijn geweest om die rokken te dragen. De rok op zich is volgens mij al zwaar en dan hebben ze er ook nog verschillende attributen aan gehangen.

Ellendig Jacq een naar foontje..............dat kan je helemaal van de wap af brengen en goede zin veranderd op slag in verdriet of wat voor humeur ook. Is allemaal niet leuk om mee te moeten maken.

Douwe een nieuwe auto.........had je genoeg van de vorige auto of heb je die gewoon ingeruild om onkosten te voorkomen na een x aantal jaren?

Jacq zijn die vogels etc. geborduurd ?

Wij hebben het zaterdagritueel allang achter de rug. Hans ligt nu even lekker zijn middagdutje te doen op de bank en ik heb voor de verandering eens mijn laptop gepakt i.p.v. de desktop. Omdat ik de laptop niet veel gebruik moest er een hoop ge-update worden en daar was de laptop best een tijdje mee bezig.

Wens jullie voor wat nog rest een prettige zaterdag,
Groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Mrt 17, 2019 5:42 am Reageer met quote

Goedenacht, ik mis onze Jenny hier Crying or Very sad het gaat allemaal nog niet zoals ze zou willen, helaas!!Dat voelt ook zo machteloos!!Hopelijk heeft ze morgen een betere dag!!
Tiny, dat is gechilderd...prachtig gemaakt, sierlijke vogels en bloemen... Love

ik las ; Het Missiemuseum in Steyl beschikt over enorme volkenkundige en zologische verzamelingen uit alle werelddelen, bijeengebracht door missionarissen. In oorspronkelijke vitrines en in de originele opstelling is het een authentieke, vroeg-20ste-eeuwse museumpresentatie, die elders in Nederland is verdwenen.

Naast de museale ruimte met de Hindu-Javaanse houten beeldengroep is het insectenkabinet

Met wel 60 eikenhouten vitrines, geheel gevuld met duizenden prachtige vlinders, kevers en andere opgeprikte insecten.

Ik zei het al eerder, je moet het museum wl in de tijd terug plaatsen, zo rond 1935 ....ik zelf houd niet van opgezette dieren, maar in die tijd was er geen National Geographic ,of internet, en waren wilde dieren een bezienswaardigheid....gelukkig is er veel veranderd, maar in het licht van die tijd gezien, is dit een museumbezoek waard! Wink Nu lekker slapen, en wordt vervolgd een volgende keer!!

Oja, voor ik het vergeet...gistermiddag tijdens het boodschappen doen in de winkel...meisje van een jaar of 4, of 5...met haar moeder n grote zus,...ze had haar zinnen op iets gezet(ik kon het niet zien, gebeurde een pad achter mij) wat voor baby's was, waarop haar moeder antwoorde , 'joh maar je bent geen baby meer, dus dat nemen we niet mee!!"Waarop die ieniemieni riep dat ze wl een nepbaby was... Laughing ...blijkbaar speelde ze met grote zus, af en toe dat ze een baby is...maar ze kreeg het niet!!en zo hoort het ook, maar dat stemmetje vol verontwaardiging....mr ik ben wl een nepbaby Laughing Laughing

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Mrt 17, 2019 1:19 pm Reageer met quote

Goede morgen, daar heeft iemand boven nt de kraan dichtgedraaid ! het wordt nu lichter aan de horizon in Rotterdam.
Dank voor jullie felicitaties voor Tom ! Hij groeit nu zijn moeder boven het hoofd !

Wat een prachtig monument die insecten en vlinder -kadavers ! Daar in Steyl..

Ik lag vanmorgen naar "vroege vogels "te luisteren en toen hoorde ik dat ondanks het regenachtige weer er al wel jonge families werden gezien !

Dat gaat dus gewoon door .. ik hoorde ook dat bij nestonderzoeken al andere materialen gebruikt werden dan vroeger. Ik had toen ik nog een tuin had een sigarenkistje met lapjes en wol draadjes hangen met kippengaas ervoor.(als winkeltje) en toen ik het nestkastje later schoonmaakte vond ik dat daar k allemaal terug !

Ik wens jullie allen een fijne zondag !

cc

Superlid
Superlid
Zo Mrt 17, 2019 7:47 pm Reageer met quote

Middag,
wat een collectie.....jemig.......zou spontaan jeuk krijgen Wink .
De vlindercollectie is helemaal schitterend, wat zijn er dan veel soorten.....heeft de vlindertuin in Burgers nog lang niet alles!

Moeder had groot gelijk.......niet toegeven aan het willetje van haar dochtertje.....dan is het eind zoek.

Bij jullie ook zo,n naar weer? Hier de hele morgen donkere luchten waar het nodige uit kwam.....van regen tot hagel, wonder dat er geen onweer bij zat.
Sinds een uurtje of anderhalf schijnt zo af en toe de zon en terwijl ik dit typ trekt het weer dicht. Je zou bijna naar Camposol gaan verhuizen daar is het al een tijdje rond de 25 gr. Zoon en schoondochter zijn bezig hun huis aan de onderzijde van de muren te bekleden met natuursteen.
Kreeg gisteren een foto waar schoondochter in een zomerjurkje bezig was het resterende cement van het natuursteen af te soppen.
Je zou bijna jaloers op hun worden!!!!!

Menneke heeft vanmorgen om 06.00u naar Verstappen(
Laughing Laughing ) gekeken terwijl ik nog heerlijk op 1 oor lag. Nu zit hij naar Asterix en Obelisk te kijken op Netflix. Niet dat ik die film niet leuk vindt maar kan hem altijd nog kijken.

Nu even een bakkie koffie, nog een fijne zondag gewenst,
groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Mrt 18, 2019 5:14 am Reageer met quote

Goedenacht, Hans was zekers niet de enige die naar de Grand Prix van Australi heeft gekeken Laughing ik ken er zekers nog n, zoon Marcel.Zijn vader die er ook niet vies van is, heeft het later gekeken...
Kan mij voorstellen dat jullie graag naar Camposol zouden willen gaan, heerlijk weertje daar dus!!
Jenny heb ik nog even gesproken via de app., het gaat allemaal niet zoals je graag zou willen....wl fijn dat ze enorm toegewijde dochters heeft!!Hopelijk knapt ze toch steeds weer wat verder op...ik hoop dat z!!
Asterix en Obelix, wt leuk, zal zo eens ff kijken of die nog even op Netflix blijft...ik houd er wel van!!
Op weg naar de nieuwe afdeling van het Missiemuseum

Ik las ; Het Missiemuseum in Steyl beschikt over enorme volkenkundige en zologische verzamelingen uit alle werelddelen, bijeengebracht door missionarissen. In oorspronkelijke vitrines en in de originele opstelling is het een authentieke, vroeg-20ste-eeuwse museumpresentatie, die elders in Nederland is verdwenen.

Deze "nieuwbouw" dateert van 1931 Laughing

Ik las ; Gemodelleerde landschappen

De zorgvuldig ontworpen architectuur en inrichting van de nieuwbouw komen tot uitdrukking in symmetrisch verdeelde plafondbalken en achtkantige vloertegels en randtegels rondom de vitrines. De vitrines met samengevoegde missiologische en volkenkundige objecten zoals maskers, beeldjes en muziekinstrumenten zijn afgesloten door fraaie, op wieltjes geplaatste glasdeuren in houten lijstwerk van wel 4,5 meter hoog. De invloed van de Duitse dierenverzamelaar Carl Hagenbeck, die dieren in hun natuurlijke leefomgeving toont, is evident. Rondom de omheinde open dierengroep bevinden zich vitrines met dieren op gemodelleerde en beschilderde landschappen gemaakt van afvalhout en jute. Door driehoeksopbouw en symmetrie wordt er rust gecreerd in de opstelling van de opgezette dieren in de zologische vitrines. Zelfs na vele jaren oogt deze nog fris door de circulerende lucht tussen alle vitrines en de lucht die binnenkomt via de openingen boven de glazen tussenwanden.

en dan valt je mond open... Shocked

ik wist niet wat ik moest verwachten in dit museum, het was een spontane ontmoeting eigenlijk....zveel opgezette dieren...bijzonder, maar het gaf ook een vreselijk vervelend gevoel....Nu ik dit weet, kijk ik er anders naar....het ging in die tijd nu eenmaal z ,en het vernietigen nu van deze (opgezette) prachtdieren, die helaas allemaal slachtoffer zijn geworden, zou toch echt zonde en onzinnig zijn.....maar eerlijk gezegd heeft t wel even geduurd dt ik er z over kan denken...

Ik heb niet echt foto's staan maken voor de lol, het was cht even slikken, maar heb er toch wat gemaakt, om dit verhaal te vertellen...Wordt vervolgd....nu lekker slapen....gisteren geen oog dicht gedaan, hoop dat het nu beter gaat!! Wink Welterusten, en een goed begin van de week....overigens, het stortregent hier weer!! Rolling Eyes

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Mrt 18, 2019 11:24 am Reageer met quote

Goede morgen, heb ook met gemengde gevoelens gekeken naar de hoeveelheid opgezette beesten !

Hier schijnt een waterig zonnetje boven Rotterdam !

uit het arboretum Trompenburg !

Fijn begin van de nieuwe week !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Mrt 18, 2019 6:37 pm Reageer met quote

Goedemiddag, nja goed? Ondertussen is iedereen wel op de hoogte van een schietpartij in een tram in Utrecht....Ik wist het niet , maar mijn kapster kwam aangeslagen binnen, en was zeer verwonderd dat ik de tv niet had aan staan....die heb ik aangezet, en toen ik op de hoogte was , mensen die ik ken en in Utrecht zouden kunnen zijn ge-appt....gelukkig geen bekenden van mij, wt niet wegneemt dat dit weer een verschrikkelijke gebeurtenis is natuurlijk!!Ondertussen is een naam bekend(een hele nare veelpleger, met geen enkel respect voor vrouwen)...maar hoe de aanslag genoemd kan worden is niet duidelijk... een terroristische aanslag,of een vorm van eerwraak, die meerdere slachtoffers het leven heeft gekost...we zullen het wel horen!!Ik vrees al langer dat onze Nederlandse maatschappij nog veel onveiliger gaat worden de komende jaren....op allerlei gebied....Ik heb de tv uitgezet, en ga aan mijn huishouding beginnen....eerst nog een foto uit het missiemuseum in Steyl

op de achtergrond vanuit het nieuwe gedeelte zie je de klooster-gang met dubbelhard gebakken keramische vloertegels , in de gentegreerde vitrines in de vensterbanken liggen schelpen tentoongesteld..

gelukssymbolen uit China...helaas kan ik er verder geen info over vinden...maar een beetje extra geluk, kunnen we vandaag wl gebruiken!!Wens iedereen een goede dag verder
Oja....die grote schele ogen

ht museumicoon van steyl kunnen blijkbaar ronddraaien, vanuit de beer komt ook een woest gegrom...stel je dit weer een halve eeuw geleden voor!! Very Happy klik hier

cc

Superlid
Superlid
Di Mrt 19, 2019 2:54 pm Reageer met quote

Mogge,
jemig wat een collectie..............ben ook niet echt weg van die opgezette dieren maar in die tijd was het de normaalste zaak van de wereld.
Buiten de opgezette dieren is er ook van alles verzameld uit de verschillende landen............krijg je toch een beeld van hoe en wat.

Wat ontzettend het gebeuren in Utrecht............waar gaat het in vredesnaam naar toe in de wereld!!

Gisteren ben ik niet aan terusten toe gekomen............druk met van alles en aanloop, de ene is nog niet de deur uit of de volgende stond er al weer voor................en maar opzitten en pootjes geven is het dan. Wilde ik een uurtje geleden al hier wat posten............hupsakeeee weer aanloop en weer koffie etc. etc. afijn jullie weten hoe het gaat en zoals ik al vaker gezegd heb...............huize de zoete inval Wink Exclamation

Menneke komt binnen dus moet broodjes gaan smeren,
Lieve groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Mrt 20, 2019 4:19 am Reageer met quote

Goedenavond , er was inderdaad heel veel te bezichtigen in het missiemuseum..

een kleine greep uit het tentoongestelde materiaal..

er wordt ook een info-film gedraaid...de moeite zeker waard!

in die ruimte staat op de vensterbank deze beeldjes

in de gang staat deze authentieke Ghanese doodskist klik hier voor een kort filmpje

in de hal een bijzondere klok, als afsluiting van dit bijzondere museum...

volgende maal neem ik jullie nog een stukje dit kloosterdorp in..nu eerst maar even slapen!!Welterusten!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Mrt 20, 2019 10:50 am Reageer met quote

Goede morgen, gaan jullie k stemmen ? ik heb Marianne gemachtigd !

we hebben er al vele jaren over gedaan om stemrecht te hebben!

Met die beeldjes op de vensterbank was ik weer even terug naar de kleuterschool bij ons in het klooster . De nonnen hadden, weet ik nog een speciale geur en ruisende rokken... en het gekliklak van de kralen van de ceintuurs. Zij waren erg lief en hadden de wind eronder !

Wat een bijzondere doodskisten in Ghana ! Stuk voor stuk juweeltjes !

ik wens jullie allen een fijne woensdag !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Mrt 20, 2019 2:31 pm Reageer met quote

Goedemorgen, verstandige gansjes Jenny!!Ze moeten nog wel leren uitkijken met oversteken...ik kom ze hier overal weer tegen, en vooral s'nachts rijd ik zachtjes , met de voet bij de rem....ze lopen dan massaal langs de weg, en kunnen ineens zo maar over steken...
Gelukkig had jij goede ervaring met nonnen , mijn moeder zou onder andere door hen haar leven getekend blijven Crying or Very sad
Ghana en sterven....ik las Overlijden in Ghana gebeurt in een totaal andere context dan overlijden bij ons.
Na zijn dood gaat een Ghanees zich bij de voorouders voegen.
Dit betekent dat tijdens de begrafenisplechtigheden lles in het werk wordt gesteld, ten eerste omdat de overledene in alle geval zou worden opgenomen door de voorouders en ten tweede omdat de overledene dan zelf voorouder wordt, iemand die bij alle belangrijke gebeurtenissen aangesproken wordt voor hulp en bemiddeling.
Redenen te over dus om geld noch moeite te sparen om de begrafenis zo indrukwekkend mogelijk te maken om zowel de pas overledene als de voorouders te behagen.
Op openbare plaatsen worden affiches opgehangen met de naam en de foto van de overledene, de namen van zijn familieleden en de plaats en data van de plechtigheden.
Familieleden worden opgetrommeld uit heel Ghana, maar ook uit Europa en Amerika. Honderden mensen moeten gedurende minstens een week dit is de gemiddelde duur van een plechtigheid die naam waardig- onderdak en te eten krijgen (er moet dus vaak nog vlug accomodatie worden bijgebouwd).
De uitvaart en de ceremonies worden gefilmd en op video uitgebracht; er worden T-shirts met de foto van de overledene uitgedeeld; vaak meer dan honderd meter kant en stof wordt er gebruikt om het dodenhuis en de omgeving te versieren; er wordt een prachtige doodkist gemaakt die qua thema of stijl naar de overledene verwijst.
Het hele gebeuren baadt in muziek en speeches die uit luidsprekers schallen, dans, frisdrank en aardig wat alcohol als ceremonile drank.
Er moet dus heel veel geld worden bijeengebracht
..er is ook een dikke bedenkelijke maarrrr aan....dat een Ghanees veel meer en makkelijker geld uitgeeft aan een dode, dan aan iemand die ziek is of honger heeft. en Begrafenissen zijn natuurlijk ook ht sociale netwerk bij uitstek. Iedereen ontmoet iedereen en er worden belangrijke beslissingen genomen en plannen gesmeed.In mijn zoektocht naar de rituelen rondom een uitvaart in Ghana stuitte ik op een script van Sjaak van der Geest(zijn achternaam zal toch toeval zijn Laughing )Het is een lang stuk om maar zo even te lezen, maar wel heel boeiend...de titel ; Culturele tranen op begrafenissen in Ghana Boeiend!!Maar ik zou jullie meenemen naar de kloostertuin achter ketelhuis van Steyl

ik las ; Het Ketelhuis van Missiehuis St. Michal was in zijn tijd een technisch hoogstandje. Het Ketelhuis produceerde elektriciteit voor de kloosters, produceerde stoom om de kloosters te verwarmen (via een stelsel van stoomkanalen dat onder Steyl ligt) en zorgde voor watertoevoer naar de kloosters.

Het Ketelhuis is gerenoveerd door de vrijwilligers van Stichting Behoud Monumenten Steyl. Het Ketelhuis kan in actie gezien worden tijdens openstellingen (enkele keren per jaar). Ook kunnen groepsexcursies geboekt worden vanaf 5 personen.

klik hier voor een filmpje Toen wij er waren was het ketelhuis uiteraard niet open...ook de omgeving was behoorlijk aangedaan door de lange droge zomer..

begin van de kloostertuin, die een plek voor bezinning zijn , voor het genieten van de natuur, de vogels, vlinders, bijen. Het resultaat van noeste arbeid en vindingsrijkheid. Onthaasten, ontspannen...wie heeft er geen behoefte aan tegenwoordig!!

wordt vervolgd...ik heb natuurlijk weer veelte lang achter de pc gezeten...maar was ook wel even een heerlijke vlucht uit de drukte van de afgelopen dagen....volgende keer maar weer verder.....Fijne dag gewenst!! Very Happy en Jenny, voor jou hoop ik uit alle macht dat het nog verder bergopwaarts mag gaan!!Van Douwe begreep ik dat het oog wat geholpen is het prima doet, maar dat hij bijna nt zo druk was als ik ben Laughing nja...ls het maar goed gaat dus!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Mrt 20, 2019 8:14 pm Reageer met quote

Wat waren die met hun ketelhuis al ver vooruit en wat een mooie opbouw van talud naar het christusbeeld !

Douwe evenals Jac, druk, druk, gelukkig dat het het oog goed is.. Morgen novidag voor Jac. Gezellig !!

En bij Tiny en Hans is het nog steeds de zoete inval...

De apotheek bracht net plakkers die 1 keer in de vijf dagen op de doorzitplek moeten worden aangebracht !!

Hopen dat het helpt ! Het weer werkt ook niet gezellig mee

Maar we halen de zonnetjes naar binnen !

cc

Superlid
Superlid
Do Mrt 21, 2019 6:24 pm Reageer met quote

Middag,
het talud zie ik meer als een prachtig aangelegde tuin. Interessante verhalen Jacq, waar ik echt van op keek was dat de vrouwen dus ook wapens hadden.
Heb het filmpje over de lijkkisten ook bekeken wat een kunstwerken zitten daar bij zeg maar wel heel mooi en met veel geduld vervaardigd.

Vanmorgen makelaar gehad, dacht dat dat niet zoveel om het lijf had maar dat valt vies tegen. Half boekwerk om in te vullen en tig dingen die je moet regelen. Er wordt tenminste nu iets concreet ondernomen want op marktplaats..............zet geen zoden aan de dijk! Jah degene die reageerden waren lieden die wat te verbergen hadden want er mocht beslist geen notaris aan te pas komen.....nou dan weet je genoeg.

Volgende week vrijdag komt schoondochter deze kant op en maandag over een week vliegt ze weer terug. Het is nl. zo dat ze morgen(als alles goed gaat) oma wordt van een kleindochter. We weten dat zo zeker van morgen omdat het kindje vrij groot is en ze het morgen gaan halen.

Ik vindt het maar spannend als surrogaat over-oma..... Laughing Laughing

Lieve groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Mrt 22, 2019 12:27 am Reageer met quote

Wat een leuk nieuwtje Tiny, duimen dat alles morgen goed mag gaan!!Overigens is een keizersnede nt zo spannend als een 'gewone' bevalling....die van Novi ligt nog vers in het geheugen!!
Ga je ook op kraambezoek, als de kleine meid is gearriveerd?
Jenny , het weer was hier vandaag stukken beter!!Hoe gaat het nu met jou?Nog steeds zo moe?En dan die vervelende decubitus er ook nog bij , het herstel duurt vaak lang, ondertussen ook nog zien te voorkomen dat er niet meer wondjes ontstaan!Hoe kan het leven ineens op z'n kop staan!! Crying or Very sad
Vandaag had ik ze alle drie...was heel gezellig, n geslaagd, maar ben nu echt gevloerd, en uitgeteld!!Ik had gisteren ineens een probleem met mijn rug, dus moest vandaag alle zeilen bijzetten...n dat is gelukt, maar ga nu zo al naar bed....komende dagen/weken en misschien wel maanden worden hectisch(z geen zin meer in Crying or Very sad )maar wat moet, moet maar!Vandaag kreeg ik zo maar ineens een hele grote bos bloemen, vanwege dat het de eerste lentedag is, n voor alles wat we doen voor hen!!Morgen probeer ik een foto te maken Wink

weinig foto's kunnen maken, maar met Novi in de tuin gespeeld en gegeten, daarna in bad gedold, voorgelezen, zingen en lekker geslapen, de meisjes uit school,cake gemaakt, film gekeken, kwis daarover gedaan, in het bad met een super bruis bal...en na het eten , plakje cake met ijs....zij naar huis, en net pas klaar met opruimen...dussss...welterusten!!! Laughing

Pagina 2029 van 2061 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2028, 2029, 2030 ... 2059, 2060, 2061  Volgende

Plaats reactie