Ik heb jullie advies nodig!
Archief Digitale fotografie & computers
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk

Wat vind je van layout van deze boek?
Helemaal niks
0%
 0%  [ 0 ]
Redelijk
7%
 7%  [ 1 ]
Best goed gedaan
84%
 84%  [ 11 ]
Ik zou zo een boek gelijk kopen
7%
 7%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 13

Julia21

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Vr Mrt 17, 2006 6:48 pm Reageer met quote

Beste forumleden!

Ik ben Julia, en ik doe een grafische opleiding. Deze keer heb ik een heel leuk project gekregen, om een boek over de kunst van de Rotterdamse museum Boijmans van Beuningen op te maken. En ik heb als mijn doelgroep senioren gekozen.

Daarom heb ik jullie advies nodig.

Ik heb al een ontwerp gemaakt, en ik wil graag weten wat jullie ervan vinden, wat de plus punten zijn en min punten natuurlijk. Ik wil namelijk weten of iemand van jullie mijn boek zou kunnen kopen, of tenminste bekijken, als het in de winkel zou liggen.
Ik zou heel dankbaar zijn, als er reacties op komen.

Hierbij doe ik plaatjes van de voorkant, twee spread-pagina's en de achterkant van mijn boek.

Groetjes, Julia.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Hagar_.1

Superlid
Superlid
Antw.: 2801
Vr Mrt 17, 2006 8:29 pm Reageer met quote

Een stem alleen heb je weinig aan lijkt mij. Ik vind het ontwerp van de kaft wel mooi zo met de tijdlijn in perspectief, alleen wat donker. Misschien kun je kleuraccenten aanbrengen.

De tekst van een van de tijdlijn-items loopt tegen de rand de kaft, dat vind ik minder mooi. Iets meer naar het midden centreren lijkt mij.

Denk ook na over lettergrootte van de tijdlijn-items, ouderen zien vaak minder goed.

Binnenkant ziet er mooi uit. Frisse afbeeldingen, mooie titelkop (rococo), de hoekversiering zou mischien iets minder groot mogen, maar past wel bij zo'n boek.

Hagar

"Memento mori"

Laatst aangepast door Hagar_.1 op Za Mrt 18, 2006 9:00 pm, in totaal 2 keer bewerkt

Julia21

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 2
Za Mrt 18, 2006 4:18 pm Reageer met quote

Bedankt voor je reactie, ik zal het zeker menemen, en aantal dingen inderdaad aanpassen.

elsie

Stamgast
Stamgast
Antw.: 136
Za Mrt 18, 2006 10:34 pm Reageer met quote

Hallo Julia,
Leuk je project en dat wij onze mening mogen geven!
Het binnenwerk vind ik erg mooi.
Om heel eerlijk te zijn schrok ik van de buitenkant. Ik zeg je maar eerlijk wat als eerste in me opkwam: een concentratiekamp of de weg naar de dood. Terwijl ik het verder wel heel stijlvol vind!
Het is ook heel persoonlijk. Kleuren en zonnige taferelen spreken mij gewoon meer aan. Maar iets meer licht zal al een groot verschil maken.
Heel veel succes!
Elsie

JP

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 5
Vr Mrt 31, 2006 11:34 pm Reageer met quote

Mooi gedaan, geeft direct sfeer van het boek weer, twijfel maar niet, dit zal zeker meevallen. Good luck JP Razz

Pagina 1 van 1

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk