Groenlipmossel
Gezondheid & zorg
Plaats reactie

jck

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Di Jan 02, 2018 3:57 pm Reageer met quote

Ik heb artrose.
Vanaf mijn schouders, via m'n duimen, naar m'n heupen, knieen en grote tenen. Ja, op veel plaatsen.
Dit even ter informatie.
Nu gebruik ik al jaren glucosomine.
Alleen hoor je steeds meer over het gebruik van GROENLIPMOSSELS.
Overal duiken mensen op die er profijt van hebben.
Er is zelfs een heuse professor die ze aanbeveelt.
Er zijn nu legio tabletten en drankjes hiervan op de markt. van €10,= tot €100,=.
Want men ziet dat mensen het gebruiken en wil er dan een graantje (het liefst een héél brood)van meepikken.
Ik wil het graag uitproberen een aantal maanden om te kijken of het mijn pijn verlicht. (ik blijf lopen en ben een bezige bij.)
Maar heb geen behoefte om allerlei gieren die van de ellende van anderen willen profiteren en ook zo'n product op de markt zetten.
Wie kan, en wil mij objectief voorlichten hierover en zijn of haar ervaring delen. Zonder bijbedoelingen van verdienste.
Ik denk dat velen mèt mij hiermee gebaat zouden zijn.
Ik heb deze vraag ook als antwoord onder het kopje artrose geplaatst, maar denk dat het als zelstandige topic beter tot z'n recht komt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 3920
Di Jan 02, 2018 4:22 pm Reageer met quote

spam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Gribou---Greet

Stamgast
Stamgast
Antw.: 328
Di Jan 02, 2018 4:46 pm Reageer met quote

Ik heb er zelf geen ervaring mee .

Je kunt de samenstelling van een capsule / tablet toch met elkaar vergelijken , als die hetzelfde is bij de goedkoopste en de duurste dan lijkt het mij niet zo moeilijk om een keuze te maken uit het grote aanbod .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

jck

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Wo Jan 03, 2018 1:31 pm Reageer met quote

Beste Greet,
Ik vraag om reacties van mensen die ervaring hebben met Groenlipmossels.
Lezen kan ik al en de vergelijkingen op papier zijn geduldig.
Graag ervaringen Exclamation Exclamation Exclamation waar ik wat mee kan.
vr. gr.

GerardS

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 31
Za Jan 06, 2018 12:32 am Reageer met quote

Zelf heb ik artrose aan een knie en ben hier voor bij een orthopedisch chirurg geweest. Foto wees uit dat knie-operatie niet zinvol meer was daar de slijtage in een ver gevorderd stadium was. Raadde me fysiothearpie aan doch na verloop van tijd ging de pijn niet over ondanks het advies van veel bewegen.
Via het blad Plus kwam ik in bezit van het boekje Bewegen zonder pijn en las daar veel over o.a. groenlipmossel.
Via de site van synofit las ik daar veel over en na lang wikken en wegen besloot ik toch maar de vloeibare te bestellen hetgeen behoorlijk aan de prijzige kant was.
Precies volgens de richtlijnen deze medicatie ingenomen en na ruim drie weken merkte ik dt de pijn verdween en heb er wel profijt van gehad.
De fysiotherapie heb ik gehalveerd in overleg met therapeut en bewegenoefeningen doe ik bijna elke dag evenzo voor een huishoudelijke boodschap op m'n e-bike.

Laatst aangepast door GerardS op Za Jan 06, 2018 11:51 am, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

jck

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Za Jan 06, 2018 1:38 am Reageer met quote

Dank je GerardS
Met dit soort reacties kan ik iets.
Ik hoop dat er meer volgen.
vr. gr.Jack

Pagina 1 van 1