Tabaksindustrie betaalt Jan Roos 42.200 euro voor campagne
Blik op het nieuws
Plaats reactie

BigEd

Superlid
Superlid
Antw.: 1121
Vr Nov 09, 2018 12:36 pm Reageer met quote

De betuttelingscampagne van BN'er Jan Roos tegen onder meer de strenge aanpak van tabak wordt betaald door de tabaksindustrie. De domeinnaam van de campagne, Nee-derland.nl, is geregistreerd door de Vereniging Nederlandse Sigaretten- en Kerftabakfabrikanten (VSK) en het idee voor de campagne komt mede uit de hoek van de VSK.
Hele artiikel is op AD.nl te lezen (bedankt, link aangepast)

Die Jan kan fluiten naar de betrouwbaarheid van zijn imago. Ik had dit achter hem niet gezocht. Dacht eigenlijk dat hij meer activist dan zakkenvuller was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 2672
Vr Nov 09, 2018 12:44 pm Reageer met quote

"Wiens brood men eet diens woord men spreekt", zei mijn vader altijd al.

Je link werkt niet Big Ed, maar ik heb het artikel gevonden.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

luciaT..1

Superlid
Superlid
Antw.: 3114
Vr Nov 09, 2018 12:45 pm Reageer met quote

BigEd schreef:
De betuttelingscampagne van BN'er Jan Roos tegen onder meer de strenge aanpak van tabak wordt betaald door de tabaksindustrie. De domeinnaam van de campagne, Nee-derland.nl, is geregistreerd door de Vereniging Nederlandse Sigaretten- en Kerftabakfabrikanten (VSK) en het idee voor de campagne komt mede uit de hoek van de VSK.
Hele artiikel is op AD.nl te lezen

Die Jan kan fluiten naar de betrouwbaarheid van zijn imago. Ik had dit achter hem niet gezocht. Dacht eigenlijk dat hij meer activist dan zakkenvuller was.

https://www.ad.nl/binnenland/tabaksindustrie-betaalt-jan-roos-42-200-euro-voor-betuttelingscampagne~a673bada/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Plaats reactie