Op de koffie bij IneMaartje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 749, 750, 751 ... 1017, 1018, 1019  Volgende Plaats reactie

inemaartje

Superlid
Superlid
Antw.: 7333
Do Jan 10, 2019 3:53 pm Reageer met quote

joke schreef:

Straks even op de fiets zoals elke dag
en begin de dag met een dansje
en begin de dag met een lach
dan komt alles wel goed.
kijk vooruit in het leven
en ook al mis je hem iedere dag
dat hoort bij het leven
al valt dat echt niet mee .

Goedemorgen lieve koffietjes.
coffee Laughing Love
Joke, je hebt er een gedicht van gemaakt.
Het heeft een mooie cadans.
Reëel hoor want het is waar wat je zegt.
En dan de prachtige toren.
Ik blijf ernaar kijken!
Christoffel met ons Jezuskind.
Patroon van de reizigers.
Waar staat deze pracht?

Anneke, leuk die foto van de zaal.
Gezellig geweest en de Radetskymars toe. jocolor
Het beloonde wel dat jullie gegaan zijn. thumleft
Zo'n concert vrolijkt je leven op en dat doet de mens deugd.
Stoer hoor, fietsen door weer en wind!
Is gezond en je hebt gratis de training voor lijf en leden.
Ik heb veel respect voor jou, voor jullie.
Zo positief als je in het leven staat.

Moontje, ha het bakske koffie staat klaar
en heet zeg je erbij. Ja dan blaas ik wel.
Je vroeg gisteren of Lorita avocado had meegepikt.
Nee, ze draaide haar kopje af, lust ze niet.
Twee keer geprobeerd maar nee, afgewend weer.
Leuk is dat he, dat zo'n vogel precies weet wat ze wil.
Net een mens maar misschien iets slimmer.
Lorita eet precies wat ze op kan en nooit te veel.
Moest ik ook eens aanleren geek
Zou me kilootjes schelen Mr. Green
Waar denk jij piet te zien in de zaal?
Ik denk hem ook te zien. Laughing
Ik wil nog zeggen dat ik je waardeer in hoge mate.
Jeu brengen in het leven, is jou wel toevertrouwd.
Waardevol als je bent. sunny

O maar Sibilla, ik zie dat je de dingen
gewoon doet zoals je gewend bent.
Sporten, zingen, eten opwarmen, en wat nog meer.
Het gaat mooi door bij jou, fijn is dat.
Ja je zegt het zelf, mede dankzij Wils aandeel.
Mooi geregeld hoor, zo'n handige man in huis geeft rust. thumright
Je vecht nogal eens met de pc, merk ik.
Floep, de tekst weg en foto's die niet willen. Shocked
Maar de koffie is bij jullie toch wel bruin he? Laughing

Ik heb ook al een poos vervelende klachten.
Wilde er geen aandacht aan geven.
Ik heb al genoeg aan mijn hoofd. scratch
Vanmorgen weer erg draaierig geweest.
Dan word ik wel een beetje veel angstig.
Maar met rustig blijven, kom ik ver, dat weet ik wel.
En een extra medicijntje, hoop doet leven, zeg ik maar.

My old day is just my friend.

Laatst aangepast door inemaartje op Do Jan 10, 2019 4:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Anneke123.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 462
Do Jan 10, 2019 4:14 pm Reageer met quote

gmiddag allemaal Even pauze na de doche te hebben gepoetst en de bovenverdieping de vloeren gedweilt
Neee dat is piet niet moon We waren alvroeg in de zaal maar later stroomdde het vol hoor Het was helemaal uitverkocht
De burgermeester en nog wat bestuurders waren er ook die zaten op de voorste rij
De burgermeester woont bij ons in de wijk Ik weet niet precies welke woning maar wel welke laan
Wij fietste er langs en de dienstauto stond wel bij hem voor de deur
Er waren ook nog meer bewoners bij ons uit de straat
Toen het concert afgelopen was stond de dienstauto van de gemeente wel voor Ik zei tegen piet zullen we hier mee terug gaan Nou ik denk niet dat ze dat goedvinden hihi
Maar we gaan ff lunchen en dan moeten er nog boodschappen worden gehaald en morgen weer oppasdag
Groetjesssss

Kiss

moontje

Superlid
Superlid
Antw.: 3965
Do Jan 10, 2019 4:17 pm Reageer met quote

goedemiddag men lief moeke jazeker de koffie staat nog altijd heet dus blazen e moeke blazen haha ja ik weet dat ons loretje fruit eet maar dus geen avokaat ze weten goed wat ze willen e onze dietjes , en stoppen op tijd en stond wij toch ook moeke Laughing awel moeke lief waar piet zou zitten daar in de zaal links ? zie jij dat ook dan ? dank je wel moeke dat is wederzijds hoor en oei draaierig geweest deze morgen is niet fijn voor jou moeke !! doe maar rustig aan hoor !! helemaal met jou eens joke en jazeker drink mor een bakske koffie hoor het staat ervoor geniet van je dag ,, sibilla jou koffie staat er ook maar die heb je al op fijne dag iedereen en moeke rustig aan e gij !!! kuske oe keind en groetjes koffiebuskes moontje het koffieboontje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

moontje

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 4:25 pm Reageer met quote

ooo haha sorry anneke ik dacht dat het piet was , kon toch e ? en jullie zijn al goed bezig geweest zo te lezen en nu luchen en boodschapen gaan doen op de fiets ? geniet er samen van tot later groet moon

sibilla68

Superlid
Superlid
Antw.: 2535
Do Jan 10, 2019 11:41 pm Reageer met quote

Ha koffietjes, ik kom jullie nog even groeten. Ik zie dat Ine, Moon en Anneke vandaag ook nog binnen zijn geweest. Zo, Anneke, de burgervader woont bij jou in de laan? Chic zeg, hihi. Ja, die zal zeker wel op de eerste rij hebben gezeten, zo gaat dat. Ach, dat geeft ook niks, als je zelf maar hebt genoten en dat hebben jullie. Fijn dat de zaal vol was, geeft toch een bepaalde sfeer. Ik heb Piet niet gezien in de zaal, maar volgens mij was het ook niet goed te zien. Al zijn de foto's wel mooi.
je bent ook goed bezig geweest, lees ik: de bovenverdieping gedweild en de douche gepoetst, geeft een goed gevoel hé, alles weer schoon.
Was je weer draaierig vanmorgen, Ine? Wees maar voorzichtig, nou ja dat doe je vanzelf wel. Die andere klachten zijn ook vervelend, ze werken vaak belemmerend, maar ik snap dat je daar niet steeds bij stil wilt staan. Sterkte, lief mens, ik meen het.
Moon als ik vroieg genoeg ben zal ik voor jou eens een bakkie troost neerzetten. En voor de andere koffietjes ook natuurlijk. Die van jou is altijd extra lekker, je maakt er altijd iets speciaals van.
Zojuist heb ik naar Rail away gekeken, van de EO. De treinreis ging door Noord-Amerika/Canada, het Ontariodistrict. Schitterende natuur! Zo'n reis zou ik ook wel eens willen maken, maar ik vrees dat dit een droom zal blijven. Nou ja, er mag wat te dromen overblijven, ze hoeven ook niet allemaal uit te komen, toch? Wink
Nu ga ik jullie groeten voor de nacht en nog even naar Poirot kijken. Slaap wel allemaal, tot morgen.

inemaartje

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 12:36 am Reageer met quote

Uh, ja, ik las dat de burgemeester bij Anneke in de wijk woont. Niet in de laan. Dat scheelt een straatje om. Idea
Mijn droom is om nog een poosje hier te mogen zijn.
Ik ben al heel blij als ik het elke dag nog een beetje red in mijn eigen huisje met mijn oud lief vogeltje erbij.
Dat is het grote verschil tussen de een en de ander. Idea
Ik ga een appeltje eten.
Voor ons allemaal hoop ik op een mooie avond en voor straks slaap wel.
Het was een fijne dag Op de koffie. coffee Dank jullie wel.

P.S. Ik heb dit bericht ingekort. Leek me achteraf toch beter.

Laatst aangepast door inemaartje op Vr Jan 11, 2019 12:17 pm, in totaal 3 keer bewerkt

Anneke123.1

Stamgast
Stamgast
Vr Jan 11, 2019 1:06 am Reageer met quote

Goedenavond
Klopt ine d d burgermeester woont bij ons in de wijk in een laan
Met allemaal villa's of bungalows
Wij wonen in een straat maar wel gezellig hoor
Ine wat erg dat je gevallen bent hoop je je niet bezeerd hebt
Ja ik heb prikkelbate darm syndroom maar kan en moet er mee leven het gaat op moment aardig goed
Moon wij gaan wel is met de fiets boodschappen doen maar meest met de auto
Heb ook naar raiaway gekeken prachtig wij reizen ook graag met de trein soms naar familie in amsterdam
Ik wens jullie goede nacht en slaap lekker tot morgen

inemaartje

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 1:24 am Reageer met quote

O Anneke wat fijn dat ik je nog even zie vanavond.
Ik heb me niet bezeerd hoor, was wel geschrokken.
Ja dat syndroom is lastig he Anneke.
Ik heb iets dergelijks, heel vervelend.
Wat je zegt: je moet ermee leven.
Slaap wel Anneke en dank dat je er nog was. Echt fijn. Embarassed
Goedenacht! Tot morgen weerom. coffee

moontje

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 12:25 pm Reageer met quote

goedemorgen men lief moeke en koffiebuskes

wat een donker weer hebben we hier zeg met regen ook nog , goed om een lekker appelke van men moeke te nemen en weer bedje in te duiken , en tomke is buiten , wil niet binnen zit aan de deur te wachten op de postbode en het hondje van de buren kwik ,, ik geef men moeke een dikke ochtendknuffel van oe keind en alle koffie buskes een lieve groet van mij moontje het koffieboontje en lief moeke doe mor kalm aan vandaag en buskes heb een fijne dag tooot later

sibilla68

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 1:10 pm Reageer met quote

Goeiemorgen allemaal. Ik lees dat je gevallen bent, Ine. Jemig, ja, je zult zeker geschrokken zijn. Gelukkig dat je je niet erg hebt bezeerd, misschien wat blauwe plekken? Dat is ook niet fijn en die zijn er gauw bij een val. Confused
Sorry Anneke, ik vergiste me, de burgervader woont in je wijk, dat is inderdaad een straatje om, zoals Ine zegt. Laughing
Lastig is dat voor je, prikkelbare darmsyndroom, ik ken een paar mensen, die daar ook last van hebben. Heel vervelend.
Ik ben weer aardig op de huppel, zoals ze zeggen. Was deze week wat aan het kwakkelen, zoals zoveel mensen in deze tijd van het jaar. Enfin, we zijn oud en moeten daar gewoon rekening mee houden.
Het is donker en grijzig buiten, maar hier zet ik vast koffie klaar voor wie wil. Dat heb ik Moon gisteren beloofd. Die is er altijd vroeg mee, maar ik geloof dat ze nog even in bed is gekropen. Groot gelijk: Tomy redt zich wel daar buiten, misschien met het hondje van de buren, leuk speelkameraadje, lijkt me.
Hier is de koffie, ik ga even aan de wekelijkse poetsbeurt beginnen en drink daarna ook een bakske. Tot later, lieve dames.
Laughing
[img]]

Voor elck wat wilsch! Wink

Anneke123.1

Stamgast
Stamgast
Vr Jan 11, 2019 1:42 pm Reageer met quote

Goede morgen koffieleutjes Wij gaan zo richting oppasdag
Het is droog dus lekker op de fiets het is niet koud
Dank je moon voor de koffie het was lekker warm nog Kiss wens jullie allemaal een mooie dag ine doe rustig aan Ik zou dat kastje wel nemen voor aan de voordeur is veel veiliger en geruster voor je

Love

sibilla68

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 1:51 pm Reageer met quote

Anneke123 schreef:
Goede morgen koffieleutjes Wij gaan zo richting oppasdag
Het is droog dus lekker op de fiets het is niet koud
Dank je moon voor de koffie het was lekker warm nog Kiss wens jullie allemaal een mooie dag ine doe rustig aan Ik zou dat kastje wel nemen voor aan de voordeur is veel veiliger en geruster voor je

Love

Ha Anneke, een fijne oppasdag voor jullie, altijd gezellig. Lekker op de fiets, meteen een frisse neus. De koffie was vandaag van mij, had ik gisterenavond beloofd aan Moon. Die zorgt altijd vroeg voor ene lekkere kop koffie 's morgens en ik dacht: laat ik haar en jullie nu eens verrassen. Ik ben toevallig vroeg vandaag. Fijne dag en tot later!

moontje

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 4:22 pm Reageer met quote

anneke geniet van je oppasdag van zonne ? ja zegt hier nat donker weer 6 graden nu over een kwartiertje geleden is men tomyke binnen gekomen hij zit graag voor de deur fijne dag ook voor jou groet moon

dank voor de koffie sibilla , ik ben niet weer in men bed gegaan zelle ! ik in bed en men tomyke buiten laten dat doe ik niet hoor ! geniet van je poetsdag groet moon

awel ik hoop dat ons joke niet ziek is heb ze nog niet gezien vandaag !

ik ga zo meteen een boterham eten samen met tomyke , en dan even ons stoeimomentje en daarna men avondeten voorbereiden , en soep maken , en dan door men living gaan ik wens iedereen smakelijk eten !! toot straks groeten moontje het koffieboontje

inemaartje

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 5:06 pm Reageer met quote

Wat een gezelligheid hier. cheers
En dubbele koeien ook nog, die zijn van Anneke. Idea
Ik lees er verder niets over bij de herhaling. Question
Het zijn prachtige dieren maar helaas voor de slacht, denk ik.
En verder is ieders plaatje uniek en eigendom.
Bij de prachtige dubbele toren met Christoffel had ik een vraag gesteld:
Waar die schoonheid te vinden is?
Dat was de reden. Verder verdubbel ik niet zo snel.
Ja ik mis Joke ook. Hoop ook dat ze niet ziek is.
Ik was uit het niets onverwacht schuin achterover gevallen.
Was dus geschrokken, verder niets.
Ik ga verder met de dag.
Ik ben de thermoskan aan het proberen: hoelang de koffie warm blijft.
Nu ga ik een kopje eruit schenken en ik zeg het later aan jullie.
Groetzzz en tot gauw hoop ik.
flower coffee

moontje

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 5:15 pm Reageer met quote

koekoe moeke lief , heb je een nieuwe thermos ? doe ik ook altijd een nacht kokend water in doen en kijken of hij warm blijft , veel succes ermee , ja normaal komt joke rond de middag mor ik heb ze even gezien dacht ze komt even dag zeggen maar hoop dat ze echt niet ziek is hoor !! doe maar rustig aan met je dag moeke kuske oe keind xxxx

inemaartje

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 5:30 pm Reageer met quote

Het is een oudje, Moontje.
Maar ik dacht eraan om hem te gaan gebruiken en dat bevalt goed.
Ik drink nu de koffie van gisteren die nog lauw is.
Mooi uit kunnen dokteren.
Lauwe of koude koffie lust ik ook.
Er zit melk en zoetstof in.
Het viel me op hoe goed heet de koffie erin blijft.
Daarom dit proefondervindelijk bewijs, hahaha. coffee
Ik ben net aangekleed, blauwe spijker en de grijze gebreide trui.
Dezelfde die ik droeg toen we bij jou op je verjaardag waren.

Laatst aangepast door inemaartje op Vr Jan 11, 2019 5:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt

moontje

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 5:34 pm Reageer met quote

haha moeke dat was toch een leuke dag e ? oe keind samen met der pleegmoeke op de kiek wat was ik toen verwent door mun vake lief en men moeke worstenbroodjes en konfituur die zo lekker was en taart mmmik proef het weer si als ik eraan terug denk en dat is nu allemaal kaal moeke al die bomen zijn weg die je ziet ooo en mun tobyke men sloeberke ook nog en sibilla haar wagen op de achtergrond ,, ooo ik ook lauwe koffie of koud als het maar koffie is e ? dan zal je thermoske het nog wel doen zelle moeke lief , olala wat zal je pronken moeke lief met je warme grijze trui en je blauwe jeansbroekske of spijkerbroekske xxxxx

inemaartje

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 6:08 pm Reageer met quote

O Moontje is dat nu allemaal leeg en kaal?
Ik had het al gedacht maar nu je het zegt, dringt het fiks door.
Da's dan heel anders voor jou.
Shocked Rolling Eyes Houd de moed erin hoor!

Het was een verrukkelijke dag!
Onvergetelijk.
Ben er nog steeds heel blij van. Love
Wat een prachtige ontmoeting!
En ik moet een beetje huilen, ook. xxx

moontje

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 6:15 pm Reageer met quote

aja e moeke alles is kaal vooraan en dan bij guske ook alles weg en achter jou daar waar guske zen bomen waren alles kaal haha , zei ik je toch e skatteke zeker houd oe keind de moet erin vandaar dat angelo men tuin rondom afspand e !! zeker was het een heerlijke fijne dag moeke lief ben er ook nog steeds blij om zelle , zeker een traantje mag e moeke twas veel te fijn toen bij oe keind xxxxx

sibilla68

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 8:47 pm Reageer met quote

Ha Ine en Moontje, leuk jullie te lezen hier. Ja, het was zeker een fijne dag bij jou, Moon. Bij het zien van de foto's denk ik daar steeds aan. Ik heb ze ook nog steeds in mijn bestand, samen met de andere foto's van die dag. Het was zo lekker ook in de tuin, mooi weer voor en verjaardag. Wat lees ik nu? Alle bomen weg? Helemaal kaal? Krijg je daar nu een hek of zo, of begrijp ik dat verkeerd? Bij Guske ook? Nou, dan wordt het inderdaad ene kale boel bij jullie, jammer hoor. Met bomen is het veel sfeervoller, idyllischer. Waren de bomen ziek?
Goed idee, die thermoskan, Ine. De koffie blijft er inderdaad heel lang warm in. Persoonlijk hou ik niet zo erg van koude of lauwe koffie, dat komt misschien omdat ik hem zwart drink. Met melk en suiker smaakt toch anders, maar ik houd het toch maar bij black. Laughing
Ik zie dat ik niet op de koeienfoto van Anneke heb gereageerd, daar heb je gelijk in, Ine. Het is een mooie en ook grappige foto, met die twee kalfjes. Zo te zien inderdaad vleeskoeien, maar dat kan ik mis hebben.

Ik ben aan het koken geslagen. De appelmoes is klaar, ook de cranberriecompote. De laatste had ik nog in de koelkast liggen, daar moest maar eens iets mee gedaan worden.
Vanmiddag kocht ik stoofpeertjes bij de sinasappelman. Daar ga ik morgen mee aan de slag. Het voordeel is dat je de moes en compote lang kunt bewaren in de vriezer.
Voor vanavond heb ik een omelet met groente in gedachten. Wat eten jullie voor lekkers?

Pagina 750 van 1019 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 749, 750, 751 ... 1017, 1018, 1019  Volgende

Plaats reactie