Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2011, 2012, 2013 ... 2052, 2053, 2054  Volgende Plaats reactie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9886
Wo Jan 09, 2019 3:23 am Reageer met quote

Dit moest ik vroeger voor Nederlands leren en voordragen .. dat kwam vandaag ineens bij me p....

Het regent, - o wat regent het!
Ik hoor het uit mijn warme bed,
Ik hoor de regen zingen,-
Het regent, regent dat het giet-
Dat niemand daar nou iets van ziet
Van al die donkre dingen!

Het ruist en regent en het spat-
Nou worden alle bomen nat
En plast het in de sloten.
Het regent, regent overal-!
O h! daar loopt het zeker al
Bij straaltjes uit de goten!

Wat is dat gek en leuk geluid!
Wat is dat lekker om dat uit
Je donker bed te horen:-
't Is of dat een kerel buiten staat
Te fluistren aan je oren.
Nou druipt het in dat open gras-
Nou zal er wel een grote plas
Op alle wegen komen,-
Nou lopen nergens mensen meer-
Verbeel-je eens, in zo een weer-!
Daar wou ik wel van dromen.

En vroeg, morgen, in de zonneschijn,
Als dan de blaadjes zilver zijn,
Met droppeltjes bepereld-
Dan doe ik toch mijn eigen zin:-
Dan loop ik heel - en heel ver in
De schoongeworden wereld!

van Adema van Scheltema

Voor allen een goede nachtrust !! en een mooie woensdag !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12550
Wo Jan 09, 2019 5:03 am Reageer met quote

Love Prachtig gedicht Jenny, ik reageer later wel op jouw postings!!!Eerst even slapen, ik ben zooo moe nu!!! Neutral welterusten allen!

nenne13

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 2:23 am Reageer met quote

Dat is de hele dag niet uit mijn hoofd > Die Nashville verklaring !

in Amsterdam op een bijeenkomst :

De homoseksuele predikant Wielie Elhorst uit Bussum begon zijn toespraak met een voordracht uit de Bijbel. "Al sprak ik de talen van alle mensen, en die van engelen - had ik de liefde niet, ik zou niets meer zijn dan een dreunende gong of schelle cimbaal", citeerde hij 1 Korinthirs 13.

Elhorst noemt de taal van de Nashville-verklaring nietsontziend en gevoelloos. "Het getuigt van zo weinig respect voor de integriteit en eigenheid van ieder afzonderlijk mens. Als n ding de laatste dagen duidelijk is geworden, is het dat we dat niet meer willen." Hij roemde onder meer minister Van Engelshoven voor haar afwijzing van het pamflet, en vertegenwoordigers van de kerk voor hun steun.

Burgemeester Halsema droeg een paar regels voor uit het gedicht "De intiemste zichtlijn" van dichter Willem-Jan Otten. "Ik wilde jou en dat ik missen zou, wist ik al voor het begonnen was. Jou willen is je missen. Het was missen op het eerste gezicht." Halsema noemde het gedicht haar mantra "toen ik heel lang geleden om de haverklap verliefd was".

"Er wordt gezegd dat mensen hun verliefdheid moeten verbergen", voegde ze daaraan toe. "En dat de keuze voor een geslachtsverandering een ideologie is. Natuurlijk kunnen we ervoor kiezen om de liefdeloze Nashville-verklaring te negeren. Maar we kiezen ervoor om te praten."

"We zijn hier samen om het vooroordeel te loochenen dat alle gelovigen homofoob of intolerant zijn", zei Halsema. Ze riep daarbij op om in gesprek te blijven met andersdenkenden. "Maar we zijn ook onvermurwbaar. De liefde heeft geen toetssteen of moreel oordeel nodig. De liefde kunnen we gewoon niet missen."

Iedereen heeft in zijn familie wel iemand die het aangaat Mijn oudste kleindochter woont samen met haar vrouw... verder heb ik twee zulke nichtjes en een neef die van de herenliefde is..

Ik dacht dat het nu wel geaccepteerd was maar er worden nog regelmatig homo's aangevallen..

Ik las net dat n op de tien wereldburgers is homoseksueel !

Twee kennissen op FB zijn moeder van een Lesbisch stel... die vragen zich af waar dat heen moet ?

Ik ga er een nachtje over slapen dan trek ik er misschien niet zo zwaar meer aan.. Ik wens jullie allemaal WELTERUSTEN

kon ergens geen regenboogvlag downloaden dus dan maar een foto van de regen in Ridderkerk

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 5:08 am Reageer met quote

Owww geweldig hoe jouw foto uit Ridderkerk , perfect past bij 'kindergedachten", (want zo heet dit stuk)van Adama van Scheltema....n heerlijk duurt het langst vind ik echt gaaf...kende het niet!!Zo'n zin als 'ik ben walgelijk zelfstandig" Laughing
Die Nashville verklaring ..ik heb het half/half meegekregen....volgens mij doen we weer tig stappen terug in de tijd Rolling Eyes ik vind het belachelijk, maar maak me er niet (al) druk om...homoseksualiteit is voor mij totaal geen discussie waard...De liefde kunnen we gewoon niet missen.", z is het maar net!!
Ik laat het jachthuis Sint Hubertus even voor wat het is, er valt zoveel over te vertellen, en ik heb momenteel z weinig tijd...daar kom ik graag een andere keer op terug...Ik ben in november een aantal keren in het Het Nationale Park De Hoge Veluwe. geweest...ik had vrijkaarten, en het was schitterend mooi weer nog..n er valt steeds weer veel te zien...dus ik begin aan mijn tweede bezoek aan dit park...

wt een weelde aan kleuren, n wat een heerlijk weer...en dan een stadsbus, in het park...

in het park rijden zelfs meerdere stadsbussen...vanaf station Apeldoorn, Arnhem, Barneveld of Ede-Wageningen Wink

een troffel, dat bij de T-splitsing naar het museum staat, de naam is Trowel van popartkunstenaar Claes Oldenburg. Oorspronkelijk was de troffel zilver, maar het moest in 2016 gerestaureerd worden, en heeft men voor de kleur blauw gekozen , omdat het verwijst naar de kleding (de overalls) van de werklieden die de troffels gebruiken. en bovendien in deze kleur veel meer opvalt in de omgeving!

bij het Museonder gekomen, bleek rondom het het centrum en restaurant van dit park veel bouwactiviteiten

Het ondergrondse museum even doorgelopen, maar persoonlijk vind ik dat die wel vernieuwd mag worden...ik heb er geen foto's gemaakt, alleen bij de uitgang het werk van

Leidingen stelsel waar doorheen gesproken/ geluisterd kan worden verbind ondergronds museum met de bovenwereld en omgekeerd.
Wink

wordt vervolgd...morgen Novidag, dus nu snel mijn bedje in...mijn bakje thee is ook op nu!! Very Happy Welterusten, en sweet dreams!!

nenne13

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 1:53 pm Reageer met quote

Goede morgen, de site is wr z langzaam !!

Maar die troffel van Claes Oldenburg als je de afbeeldingen bij hem gaat kijken doet hij alles in het groot !

Zoals een handzaag die in een gazon steekt en een poortje van een nijptang hamer en schroevendraaier... mijn favoriet is de houten knijper die een heuveltje in het gras bij elkaar houdt f dat omgekeerde ijsje op het dak van een gebouw.. n een levensgrote sportshuttle..

Meesterlijk ! Heel gewone dingen die hij tot leven roept.. 'k wist niet dat de SCHROEF bij Boymans ook van hem was..

Goed om te weten dat er stadsbussen rijden voor als ik met de meisjes weer opstap ga.. Ok goed dat zij bij trachten te blijven en weer gaan bouwen.

Bij die flapperende stropdas uit Frankfurt kwam er weer een verhaal bij me op...

Ik was met mijn broer en de onderdirecteur op een ingewikkeld zakengesprek geweest. Het was warm die dag en ik stapte achterin de auto. waar mijn broer het dak openzette en al wegrijdend zijn stropdas afdeed en dacht hij op de achterbank gooide maar die stropdas werd door de vaart het open dak uitgezogen... dag stropdas ! en je zit op de rijksweg je kunt niet even stoppen ook.. toen we vorige week naar Ella reden kwam dit verhaal weer naar voren. toen hij het dak even open zette..

Er ligt een heleboel administratie op me te wachten... mijn favo bezigheid.
het is er weer voor >hier grijs en somber ze hadden beloofd dat de zon nog even om de hoek zou kijken maar niet welke hoek en de kaboutertjes staken nog steeds ..

dus wens ik jullie allen een fijne donderdag en Jac een mooie Novi-dag !

tot later...

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Jan 10, 2019 3:13 pm Reageer met quote

Laughing heerlijk dat verhaal van die stropdas! Laughing Ik zie het voor me!!!Vandaag een uiterst vrolijke Novi,ze ligt nu even te slapen!En ik zit met samengeknepen billen...bij mijn buren wordt een badkamer verbouwdt...dat al vanaf maandag...en blijkbaar zijn ze nog niet klaar...het is telkens weer een boren..en dat dreunt aardig door....gelukkig slaapt ze door tot nu toe Wink

: Wens iedereen een fijne dag!Tot laters, want ik mag zonde tweeling ophalen.... Wink

Laatst aangepast door jjacqueline op Di Jan 15, 2019 3:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 12:59 am Reageer met quote

Goedenavond, ik kan weer terug kijken op een geslaagde dag....Novi heeft erg lang geslapen hier, ondanks de herrie...en ze had een uitstekend humeur, veel gelachen samen,getutteld....en toen de tweeling opgehaald uit school...toen was het gedaan met de rust! Shocked Desondanks toch gezellig gehad, maar ik ben gesloopt nu....

(foto's verwijderd)

heerlijke koekjes gebakken, waren voor de kerst gepland, maar ze smaakten er niet minder om...we hebben ook nog de glazen potjes opnieuw gevuld en versierd...maak later nog wel foto's van....grappig is dat ze het erg leuk vinden als ik foto's stuur van hun plantjes Laughing ..of ik dat nu ook wilde doen!! Laughing Ik plaats dit eventjes...

Laatst aangepast door jjacqueline op Di Jan 15, 2019 3:56 pm, in totaal 1 keer bewerkt

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 1:51 am Reageer met quote

nog wat foto's van het nationaal park De Hoge Veluwe Love

er was een fraaie buitenexpositie

jaarlijkse natuurfotowedstrijd van natuurmagazine Roots

knap staaltje houtzaag werk!!

Ondanks dat het niet de tijd van de paddentrek was, waren er wel de schermen en emmers om ze over te zetten...misschien had dat te maken met de nieuwbouwwerkzaamheden, om zo padden te redden...

niet geshopt, maar wel weer verder gereden...

wordt vervolgd....nu lekker slapen!!Morgen de jongste zoon onder het mes voor een liesbreuk, ik vermoed dat ik nog wel eens gevraagd ga worden om even op te passen....dus nu maar even de rust pakken, die ik sowieso wel even kan gebruiken nu!!Trusten!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 2:28 am Reageer met quote

Dus jij had een leuke dag met Novi ! De foto's spreken voor zich !

en mooie koekjes .. leuk dat ze het proces kunnen volgen van de hyacinthen ! en de amaryllis van Novi.

Hebben jullie het nieuws gezien ? vorige week zaten Carla en familie nog buiten te eten.. Vanmorgen maakt mijn schoonzoon met de quad met de sneeuwschuiver erop gemonteerd maar als hij een stuk had schoon gemaakt kon hij weer opnieuw beginnen. Dweilen met de kraan open !

Er is zoveel sneeuw gevallen.. De regen valt hier met bakken uit de hemel..

Ongezellig weer.. maar ik kreeg gisteren van Carla het zesde boek over de "Zeven zussen" van Lucinda Riley.. dat lees je achter elkaar uit.

Het is echt weer voor erwtensoep ! Nu is gisteren AH bezorgd en ik heb vanavond de groenten, prei, wortel schoongemaakt en krabbetjes, soepvlees en een ham schijf in de slowcooker gedaan met de spliterwten en ik heb staan klooien met de knolselderij omdat ik bijna geen kracht in mijn handen heb kost het veel moeite om hem in blokjes te krijgen ik had maar een halve knol nodig en de andere helft heb ik geblancheerd en afgespoeld onder koud water en in gevroren.. Iris zei Mam, ze verkopen ze ook in schoongemaakte blokjes, dan koop je die toch.

Water erbij en n u straks als ik naar bed ga zet ik slowcooker op slow en dan morgenochtend half negen is de soep klaar..

Ik zag dat Novi haar nieuwe sokjes aan heeft met antislip.. Ging dat goed ? ik heb ze k gehad.. maar dreigde steeds te vallen als ik snel liep dan remde die sokken mij en dreigde ik te vallen . Morgen eens informeren wat die val-preventie inhoudt.

Zie net nog de foto's die je geplaatst hebt toen had je mooi weer ! en wat een kunstenaars zijn dat toch die mensen die met een kettingzaag figuren maken van boomstammen !

Ik ga nu plat.. ben echt wel moe.. Welterusten

nenne13

Superlid
Superlid
Vr Jan 11, 2019 10:45 pm Reageer met quote

Goede avond , Jac is alles goed gegaan met je zoon's operatie?

Moest je nog als oppas inspringen ! Ik snap soms niet hoe je dat doet ?

maar als ik nadenk en dezelfde leeftijd had als jij en Marianne , had ik dezelfde instelling, hoe drukker ik het had hoe harder ik liep.. en het bezig blijven gaf me ook energie .. maar ik was niet zo'n nachtbraker zoals jij. En alles kon Mam, mogen zij mee-eten. Ja, waar zes eten kunnen ook acht eten. Het was net de zoete inval !

Ik ging op normale tijd naar bed en stond 's morgens vroeg weer op. ik had natuurlijk k niet zo'n avondbaan.. dus kwam geen slaap tekort.. maar ik

snap als jij thuiskomt je niet gelijk je ogen kan dicht doen en gaan slapen. zo ok mijn jongste dochter ik ben heel trots op haar

KLIK HIER

Je ziet zelf bij het gezin van je zoon hoe het gaat in een druk gezin,tandarts/huisarts, trainings en sport -afspraken voor de kinderen..
en dit zijn uurtjes voor haar zelf.

1e Kerstdag was zij met die heer bij de kinderboerderij bij haar in de buurt maar omdat hij in de rolstoel zat had hij het koud, toen heeft ze hem mee naar huis genomen en zijn ze gaan sjoelen met het hele gezin. Zij maakt voor de verzorgsters altijd een verslag van hoe of wat ze gedaan hebben.

Ik ga nu aan de erwtensoep ! al geproefd.. Heerlijk ! vanmorgen was de pedicure er die vond het heerlijk ruiken.. Toen zij weg was heb ik een pannetje met water en azijn zachtjes laten koken.. om de lucht te zuiveren.

Fijne avond en misschien tot laten....

nenne13

Superlid
Superlid
Za Jan 12, 2019 2:55 pm Reageer met quote

Goede morgen, Kan iemand die kraan boven even dicht draaien ?

Het komt met bakken uit de hemel en dan mag je blij zijn dat het geen sneeuw is... zoals in Oostenrijk of Zuid Duitsland want daar zitten mensen ingesneeuwd.

Carla zond gisteren deze foto.. (die pootafdrukken zijn van haar katje) en nt vertelde zij dat dr ok code oranje is afgegeven voor de rest van vandaag en morgen.

Ook dat nieuwjaarsvuur in Scheveningen heeft na alle schade die het toebracht aan huizen en auto's nog een opvolger:

Anderhalve week na het vreugdevuur op het strand van Scheveningen kampt Den Haag opnieuw met naween ervan. De gemeente Den Haag roept mensen op om voorzichtig te zijn als ze hun hond uitlaten op het strand. De spijkers liggen ook bij het Zuiderstrand, aan de andere kant van de haven van Scheveningen.

ze hadden beter kerstbomen kunnen inzamelen ipv pallets ! om een vreugde vuur te maken.. hoewel deze konden ook ingeleverd worden bij diverse dierentuinen...

We willen het leven van de dieren verrijken. Dat betekent dat we de zintuigen van de dieren prikkelen. Dat doen we onder meer met de kerstbomen. Die krijgen zo een tweede leven", zegt Hilke Steggerda van het dierenpark bij Amersfoort.

Onder meer de tijgers, olifanten en kamelen vinden zondag een kerstboom in hun verblijf. De diersoorten gebruiken de boom allemaal anders. Voor tijgers is de boom een soort krabpaal. "Olifanten gaan er mee slepen en chimpansees doen er van alles mee", zegt Steggerda. "En een kameel sleept zo'n boom met zijn neus door zijn hele verblijf."

Ik krijg zo lunch-visite en ga de oven aanzetten om straks de broodjes af te bakken..

Ik wens jullie een heel gezellige zaterdag ! tot later als ik weer wat te vertellen heb...

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Jan 13, 2019 5:35 am Reageer met quote

Jenny schreef;"tot later als ik weer wat te vertellen heb..", nou dat had ze Crying or Very sad wr een valpartij, wr pijnlijke ribben!!Lees ik nu net hier haar posting van daarvoor... Crying or Very sad Wijffie , mocht je hier nog lezen , hl veel beterschap, en luister naar jouw dochters....ze hebben ongetwijfeld het goede met jou voor!!Sterkte...wat baal ik , dat ik zo ver weg woon...maar mocht ik iets voor jou kunnen betekenen, laat het aub weten!!Hl graag!!
Heb contact gehad met Tiny vanmorgen, die is druk met het helpen van haar zoon, met de perikelen rondom het overlijden van zijn vader.En Douwe is heel druk met van alles en nog wat, maar het gaat gelukkig goed!!
Ik ga met mijn foto's nog even terug naar Het Nationale Park De Hoge Veluwe , ditmaal stond een bezoek aan het Krller-Mller Museum op het lijstje...met name de beeldentuin...dr ben ik nog niet zo lang geleden geweest, maar met het prachtige decor van de herfst was het wederom een bezoek waard....

bossen blijvend boeiend.... Love

de lege vijver...zonder de drijvende sculptuur van Marta Pan...hl vreemd!!

de gestapelde gekleurde olievaten ; 56 Barrels van Christo

Christo is vooral bekend door zijn ingepakte gebouwen, zoals de Pont Neuf in Parijs en de Rijksdag in Berlijn, maar hij maakte ook installaties van verpakkingsmaterialen, zoals olievaten. Zijn laatste barrel-project tot nu toe, een installatie van 13.000 olievaten, voerde hij uit in 1999. 56 Barrels in de beeldentuin van het Krller-Müller Museum is het enige vatenkunstwerk van Christo dat nog voor het publiek zichtbaar is.

Het Rietveld Paviljoen...ik las ; In 1955 ontwierp Rietveld het openluchtpaviljoen voor beeldhouwkunst in het Sonsbeekpark nabij Arnhem en kort na zijn dood werd in 1965 besloten om dit tijdelijke bouwwerk als monument opnieuw op te bouwen op het terrein van het Krller-Mller Museum. Barbara Hepworth werd uitverkoren om als eerste kunstenaar een tentoonstelling in het paviljoen in te richten en samen met de directeur van het museum, Rudi Oxenaar, werd er rond het paviljoen zorgvuldig een plek gekozen voor elk van haar sculpturen. Op de feestelijke opening stelde Hepworth dat ze 'nooit meer mijn werk in zo'n volmaakte en schitterende omstandigheden en omgeving' zou zien.

Rietveld gebruikte eenvoudige, functionele 'kant-en-klaar' bouwmaterialen om een opstelling te creren waarin binnen en buiten in elkaar overliepen. Zijn paviljoen bestaat uit een reeks ruimten en schermen waartegen als contrapunt en complement beeldhouwwerken konden worden gexposeerd.

ik leer steeds meer "kijken"...en ervaar dat als waardevol...

in de hoop dat iedereen een goede nachtrust heeft, wens ik een prettige zondag!!!
Oja, de operatie van zoonlief is goed verlopen, hij wordt maandag 33 jaar, en ik krijg de hele bups hier voor zijn feestelijk etentje...
Wink

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2035
Zo Jan 13, 2019 10:09 am Reageer met quote

Heel veel beterschap Jenny!!

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Jan 13, 2019 1:10 pm Reageer met quote

Goede morgen, Jac, je helpt al door me af te leiden met de foto's waar ik ooit eens was.. hadden ze dobberende sculptuur voor de winter uit de vijver gehaald ben jij er ooit geweest in deze periode ? preventie tegen het vastvriezen.

Preventie haha Aard Laughing Laughing Laughing mijn schoonzoon opperde gisteravond dat hij zo'n pak voor me zou laten maken met allemaal op blaasribbels zoals het Michelinmannetje.

Maar er moeten nu spijkers met koppen geslagen worden ! vanmiddag komt oudste dochter en zij is door hem geinstrueerd.

ER zou dinsdag een senioren voorlichter komen.. hadden een afspraak.. maar nu komt er een familie lid te overlijden.. en juist op dat tijdstip is de crematie... dus afspraak verzet.

'k Moet met haar een lijstje maken, zoals vervoer/valys (voor ritjes verder dan 25 km) op maat regelen..

het bezoeken van allerlei huizen waar je je in kan laten schrijven. De auto wordt na mijn verjaardag verkocht..

(Carla komt intussen nog twee keer uit Zwitserland) en dan rijdt zij ermee.. Er moet in huis een lichte rolstoel komen zodat zij met me.( als ze op bezoek komen) willen gaan wandelen of boodschappen doen.

Valpreventie wordt ook een cursus voor gezocht... Verder ben ik blij dat de MRI van het hoofd drie maanden vervroegd kon worden.. en volgende week afspraak met cardioloog..

Had gisteravond voor ik naar bed ging nog een Bruis-Brufen genomen, het was een hele crime om de goede houding te vinden..

Heb Goddank goed geslapen maar net het uit bed komen was killing. links zijn volgens de verpleeghulp een paar ribben gekneusd.. het voelt nu stijf en bij elke beweging doet het pijn. (k als ik lach ! Laughing Laughing of hoesten moet )

Het ontbijt zit er nu in en ik ga zo de de paracetamol-spiegel opbouwen 4 x 2 per dag.

Jullie horen nog van de gevallen vrouw.. en hoe er ineens twee potige aardige politiemensen in mijn kamer stonden.

De politie is je beste vriend is een stelling die ik onderschrijf.. Tot later en voor jullie allen een fijne zondag !

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11348
Zo Jan 13, 2019 4:30 pm Reageer met quote

Jenne, beterschap he en dat die ribben maar snel weer genezen.

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Jan 13, 2019 7:05 pm Reageer met quote

Was ik weer eventjes....bord vol (restje, maar dan zonder je)rendang, met sperciebonen, rijst en een gebakken eitje... Very Happy Hrlijk!!!
Kom Jenny nogmaals sterkte wensen, en ik hoop dat de pijnstilling aanslaat...en hoe nu verder?...je wilt niet doorgaan met dit soort valpartijen natuurlijk!!Ik ben blij dat zij zulke toegewijde dochters met aanhang heeft
Love
beter kan ze niet hebben!!
Mijn tijd is weer op...wilde nog vertellen over mijn kerstboompje, die net weer verhuisd is...maar dat doe ik later weer...morgen is Robin jarig, en heb ik de hele bups te eten...en mijn kleindochters haal ik uit school, en gaan we gedrien de boel versieren,en wat lekkers bakken!!Ik heb er zin an , maar kom dan niet even hier waarschijnlijk!! Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Jan 14, 2019 2:32 am Reageer met quote

Goede avond, Douwe dank voor het zenden van de engel en de beterschapswens !

Jac heb ik al via whatsapp gesproken en bedankt... Iris en Tamara waren hier vanmiddag en hebben veel verholpen,, ik bracht altijd het vuil en oud papier

naar de containers op de rollator naar beneden maar ik heb nu geen kracht meer om de deksels op te tillen.

Gisteren hebben Mar en Edward het vuil meegenomen en zij vanmiddag het oud papier en het plastic..

Zij hebben ook bij de buum aangebeld ( hij is zo'n beetje hier de concierge )en hem bedankt voor de goede zorgen en omdat politie mijn slot heeft

kapotgemaakt om binnen te komen hebben zij gelijk gevraagd of hij morgen een goede slotenmaker kan bellen..

Ik was zondag middag gevallen in de kamer en had de lamellen open naar de galerij toen de mensen van twee deuren verder thuis kwamen zagen zij mij

op de grond liggen en gingen naar de Buum om te vragen of hij de organisatie wilde bellen die op de sticker naast het sleutelkluisje hangen..

Zij kregen geen gehoor en hoe ik al zei dat er iemand onderweg was van de alarmcentrale. maar toen hebben ze de politie gebeld en een paar minuten

later werd de deur eruit geramd en kwamen twee jonge kerels naar binnen.. die hadden mij in no time op een stoel gezet. en twee seconden later kwam

de verpleegkundige binnen die heeft mij onderzocht. en de agente bleven tot hun klusjessleutel-man er was en hij kon hetzelfde slot nog gebruiken,

dat was wel gelukkig omdat de sleutel in de sleutelkluis moest alleen heeft hij het zo gedan dat ik het slot van binnen op slot moest doen en de sleutel

eruit halen.. De agenten hebben van de verpleegkundige het juiste telefoonnummer gekregen en hij heeft ook nog met Marianne gesproken om haar

telefoonnummers te noteren: Als we dan weer een melding van dit adres krijgen weten we hoe of wat ?

Morgen is Mieke er weer dan ben ik hier niet zo vroeg en ik ga nu nog even onder de warme douche lekker voor de stramme spieren..

Ik wens jou morgen een gezellige dag Jac ! met de hele bups.. en voor nu fijne voortzetting van de avond ! en voor straks Welterusten

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Jan 14, 2019 5:13 am Reageer met quote

Goedenacht!!Toch even een kijkje nemen hier...ofwel heel even acclimatiseren...Ik hoop dat de pijnstilling helpt Jenny!!

Het werk van Jan Fabre..met een laagstaande zon, en omringd door prachtige herfstkleuren,z zag ik zijn beelden als nooit eerder...

In 8 bronzen koppen met dierlijke hoorns en oren, portretteert Fabre zichzelf van jong tot oud, in verschillende stemmingen, en niet zonder ironie....het gewei is overigens afkomstig van de Veluwe zelf en fraai verwerkt...

Ik had ze al eerder geplaatst op FB, ik vind ze nog steeds supermooi!!Nu welterusten!!!

Wink

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Jan 14, 2019 3:02 pm Reageer met quote

Goede morgen, de Til is weer aan kant, het bed verschoond en de schone lakens opgevouwen in de kast Mieke heeft weer haar best gedaan.

prachtige foto's ik heb ze k maar niet z mooi het lijkt in dit mooie herfst licht wel of ze van goud zijn..

Bij mij is alles nog ontzet aan de linkerzijde, elke beweging doet me pijn, mr het in bedwang te houden met Brufen. als ik op bed eenmaal de juiste houding heb gevonden, slaap ik de hele nacht dr. tot zes uur...

Jac allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van Robin ! hoe gaat het nu met hem ? hij mag nog niet zwaar tillen zeker ?

Gezellig een tafel vol mensen ? gezelligheid kent geen tijd.. wat bijzonder die amaryllis dat deze nog een toegift geeft.

Het is hier nu het mooiste weer van de wereld, vergeleken met de dagen hiervoor.. het zonnetje schijnt, het is een beetje heig maar wel koud volgens Mieke. Lekker vriesweer.

Ga nu een boterhammetje maken..met een kopje koffie en wens jullie allen een fijn en mooi begin van de week !

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Jan 14, 2019 3:44 pm Reageer met quote

Goede middag, ik zag zoiets kunstigs .. bij mijn nichtje heb het gepikt om jullie te laten zien... is wel monnikenwerk !

KLIK HIER

fijne middag verder !

Pagina 2012 van 2054 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2011, 2012, 2013 ... 2052, 2053, 2054  Volgende

Plaats reactie