Op de koffie bij IneMaartje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 760, 761, 762 ... 1284, 1285, 1286  Volgende Plaats reactie

moontje

Superlid
Superlid
Antw.: 5884
Ma Feb 11, 2019 4:03 pm Reageer met quote

jazeker men lief moeke zou oe keind dat kunnen gewoon worden als ze maar kort bij der moeke is konden we samen e wandelinkse maken arm in arm en ons tomke voorop en ook voor ons beikes koken enz en mijn huis als ons buitenverblijf e xxxx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

inemaartje

Superlid
Superlid
Antw.: 9268
Ma Feb 11, 2019 4:24 pm Reageer met quote

Dat laatste is helemaal mooi, het ziet er goed uit zoals jij het voorstelt, maar op de flat met tomke is het geen doen, hij leeft als een vrijbuiter in Vlaanderen, mooier kan nie he keind? Kijk maar naar die leuke foto nog met Tobias in oewe fijne tuin.

Fotootje: bij ons jarige Moontje in de tuin op 10 april 2016

My old day is just my friend.

Laatst aangepast door inemaartje op Ma Feb 11, 2019 4:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

moontje

Superlid
Superlid
Ma Feb 11, 2019 4:28 pm Reageer met quote

zeker weten men lief moeke dat het voor tomke wennen zal worden dan e maar niet voor oe keind zele ja dat was een mooie dag ook e moeke met ons vorig hondje tobyaske zoals jij hem noemde men sloeberke even slikken nu maar mooie herinnering !!! xxxxx

inemaartje

Superlid
Superlid
Ma Feb 11, 2019 4:32 pm Reageer met quote

Love Laughing Love Laughing Kiss Kiss

moontje

Superlid
Superlid
Ma Feb 11, 2019 4:33 pm Reageer met quote

Love Laughing Kiss Laughing Love Kiss

inemaartje

Superlid
Superlid
Ma Feb 11, 2019 5:04 pm Reageer met quote

joke schreef:
Moontje wat erg zeg heb het even gelezen ja
kan je zien wat een oplader kan doen ja nooit hem opladen in de nacht
en als je weg gaat dan de stekker eruit wat erg voor die kinderen
en Moeder door de vlammen uit het raam gesprongen.

Weet je wat het ook is, koffietjes, let altijd goed op dat er geen kaarsje ergens brandt, ik ben een hele maand uit huis gemoeten in 2010 omdat ik wegging terwijl een kaarsje aanbleef, ik zag het niet want het zat diep in een houdertje, het smeulde door de bodem heen en fikte mijn kast aan en de hele kamer was onbewoonbaar en alles was met roetpoeder/ roetvet besmeurd. Heel mijn huis moest worden ontruimd en alles naar de stomerij toe, zelfs het vloerkleed en bankstel; en de slaapkamerkast werd ontruimd, alles was vol roet. Het was een hel en ik had nog geluk dat er geen grote brand was ontstaan maar dat de vlam in het eikenhout was gesmoord. Dit wil ik toch ook nog even zeggen op het bericht van de brand in de krant van ons moontje. Ik gebruik sindsdien ledlampjes, nepkaarsjes, niet zo leuk maar ongevaarlijk. Trouwens wel duur, vind ik.

joke

Superlid
Superlid
Antw.: 29612
Ma Feb 11, 2019 5:54 pm Reageer met quote

Ojee Ine dat is ook wat zal dat vies geroken hebben
en groot gelijk geen kaarsje meer in huis en een ledlampje
Gelukkig nu weer alles normaal .
wat een leuke foto een mooi koppel bij elkaar.

Moontje die foto zijn ganzen kijk maar
heerlijk uurtje wezen fietsen

heb hem wat kleiner gemaakt

Fijne dag allemaal.

Bij het voorraam nog een vogeltje

Bewegen is gezond voor lichaam en geest

moontje

Superlid
Superlid
Ma Feb 11, 2019 6:03 pm Reageer met quote

whoehahaha joke ja ik zag het later wel hoor had men brilleke ni op fijn dat je erlangs kan fietsen vallen die niet aan of blazen die niet bij ons wel hoor ik lig plaaaaaat heeeeeeelp haha Embarassed Embarassed Embarassed

moontje

Superlid
Superlid
Ma Feb 11, 2019 6:07 pm Reageer met quote

jazeker men lief moeke dat was heel erg toen e , komt iedere keer toch weer boven zegt oe keind ook ledlampjes op batterijen hoor en this net wat je zegt ook zeer gezellig xxxx

sibilla68

Superlid
Superlid
Antw.: 3508
Ma Feb 11, 2019 6:52 pm Reageer met quote

Hallo koffietjes, ik ben al anderhalf uur bezig om jullie te groeten en te reageren op alles wat ik hier lees, maar telkens vliegt mijn tekst weg en de hele pagina hier. Geen idee wat dit nou weer is, internet, je weet het nooit.
Confused
Laat ik het dan maar kort houden.
Die onderbroeken is lachen. Dat idee van Ine had ik inmiddels zelf ook al: ik koop er twee, mooi inpakken met strik eromheen en een cadeaubon erbij. De hele familie, inclusief de jarige zelf, zal in een deuk liggen als ik er mee aan kom, lachen toch. Laughing Nog wel even aan zijn moeder de maat vragen. Het is een gezelligheidsdier, komt graag zomaar even aanwaaien voor een bak koffie en een klets. Met opa over voetbal bijvoorbeeld. Hij is helemaal voor Ajax, voetbalt zelf ook. Opa gaat altijd kijken bij thuiswedstrijden.
Ik zie ook mooie foto's van Ine, en een hele leuke van twee boerinnekes/begijntjes. Very Happy

Tomyke heeft het heel erg naar zijn zin in de tuin van Moontje, dat kun je zo wel zien. Net als Tobyke destijds, die was ook graag in de tuin.
Het was heerlijk verjaardagweer toen deze tuinfoto van jullie werd gemaakt. Mooie herinnering. Wink

Joke en Anneke, jullie fietsen allebei veel en graag. Was er niet teveel wind zaterdag? En gisteren goot het hier met bakken, bijna de hele dag.
Leuk, die ganzen in de sloot Joke en zie ik daar een koolmeesje van de zaadslinger snoepen?

Ja die brand is vreselijk. De reflexsprong van de moeder begrijp ik wel. Ik hoop voor haar en haar kinderen dat ze goed geneest van haar verwondingen. Opladers en stekkers blijken gevaarlijk te zijn als ze lang in het stopcontact zitten. Dat was een tijdje terug op de tv. Sindsdien gaan bij ons de mobiele telefoons ook niet meer 's nachts aan de stekker, dat deed ik voorheen altijd wel. kaarsje bij Maria gaat uit als we de deur uit moeten, al is het maar voor even. En ledlampjes zijn een goede, veilige vervanger voor kaarsverlichting.

Ik zie dat jullie lekker hebben gegeten dit weekend. Wat wordt het vanavond? Bij ons zuurkool met speklapjes. Yoghurt met wat lijnzaad en siroop toe.

Zo, ik eindig maar voor vandaag en hoop dat dit ook niet voortidig verdwijnt. Morgen kom ik een kopje koffie halen en zal ik nog eens nalezen of ik niemand ben vergeten.
Groetjes voor nu, eet smakelijk, fijne avond.

inemaartje

Superlid
Superlid
Di Feb 12, 2019 12:49 am Reageer met quote

https://www.instagram.com/p/Btv4qIiD7W1/?utm_source=ig_web_button_share_sheet

Klik op de link als jullie willen,
dit is de schattige pomeriaan
van mijn kleinzoon en zijn vrouw,,
hij heet Suka en is achtenhalve maand.

Ik heb net Blind Getrouwd gekeken.
Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.
Ze zijn allemaal tot nu toe postief.

moontje

Superlid
Superlid
Di Feb 12, 2019 11:54 am Reageer met quote

goedemorgen men lief moeke en koffiebuskes

he he ik ben al overal e beetje geweest si , en dat met een lekker bakske koffie naast me , hebben jullie goed geslapen ? ikke goed en niet goed door het harde gesnurk van tomke wakker geworden maar toch weer inslaap gevallen en deze morgen heeft tie bij me nog een uurtje verder komen snurken dan even gestoeid zoef bedje uit tomy buiten het heeft hier flink gevroren en ons petje zou eind deze week LENTEWEER geven eerst zien en daarna geloven zo we zijn dinsdag vandaag dus wens ik iedereen een fijne dag toe geniet van alles wat jullie gaan doen dan doe ik het ook dikke ochtendknuffel voor men moeke lief xxx oe keind en hartelijke groetjes koffietjes van moontje het koffieboontje

inemaartje

Superlid
Superlid
Di Feb 12, 2019 12:18 pm Reageer met quote

Goedemorgen Moontje keind, ik zie dat da jong ook wakker is, ja goed geslapen hoor en ik was al bij den dokterspraktijk voor bloedafname enzovoort, fijn weer thuis nu. En gauw ontbijten, heb trek, ik kom straks koffiedrinken coffee cheers Alle koffietjes, schuiven jullie dan ook mee aan?

moontje

Superlid
Superlid
Di Feb 12, 2019 12:27 pm Reageer met quote

goedemorgen men lief moeke ben blij dat je weer thuis bent , en nu eten en thee drinken en je pillekes niet vergeten smakelijk en tooot strakskus xxx

moontje

Superlid
Superlid
Di Feb 12, 2019 12:56 pm Reageer met quote

zo ik heb net ontbeten twee boterhammen met smeerkaas en een eike toe

anneke goedemorgen neen e niet in een andere kamer haha ocharm hij ligt in zijn bedje achter mijn bed van als tie klein was dus kan ik dat niet meer veranderen hoor jij wel ? ik denk het ook niet Laughing Laughing wat een leuke dag hebben jullie weer gehad gisteren den action en bij den boer youhurt en koemelk gaan halen anneke een vraagske vers van de koe of al verwerkt ? ja dat klop anneke als je zelf je bloeddruk meet is altijd lager dan als je bij de dokter langs gaat hahaha das goed een fijne fietstocht wens ik jullie en laat alles maar goed uit je hoofd waaien anneke die foto ken ik nog heel goed mooi hoor fijne dag groetjes moon

moontje

Superlid
Superlid
Di Feb 12, 2019 1:08 pm Reageer met quote

haha zie je we anneke dat je het ook niet kunt ,, karnemelk lust ik wel maar dan wel met suiker in ,, ja eerst koken dacht ik ook zo want ehte verse melk neen merci hoef ik niet al heb je veel mensen hier ook die iedere dag met hun ijzeren emmertje naar de boer gaan om verse melk te halen e sja versr kan niet e anneke xxx

inemaartje

Superlid
Superlid
Di Feb 12, 2019 1:10 pm Reageer met quote

Goemorgen en proficiat met de aankoop van de bloeddrukmeter Anneke.
Ik hoop dat die het goed doet en je er veel plezier van mag hebben.
Ja fietsen, zo goed van je dat te doen, gezond en preventief ook.
Nee, ha ha, niet alles uit je hoofd laten waaien Anneke, ben ik met je eens.
Prachtige foto van jou bij Varsen. Mooie omgeving is het daar toch he.

Ik lees dat Tomke lekker snurkt als het nacht is, Moontje, laat maar doen.
Gezellig in huis, mooi gezelschap, want wat is liever dan een onschuldig snurkend tomyke?
Ik snap dat ge van hem geniet keind, vertederend he.

Koffie! Fotoke is van vorig jaar zomer.
De hartjes zijn voor jullie, de lieve dames van de koffiekrans.

inemaartje

Superlid
Superlid
Di Feb 12, 2019 1:16 pm Reageer met quote

Ja Anneke en Moontje, maar zelf eerst de melk moeten koken, vind ik gedoe hoor. Bij De Diervoort in Alverna hier dichtbij is ook zo'n automaat in een modern hok vóór de boerderij geplaatst. Ook weer een heel gedoe, want dat betekent gepast geld inwerpen. Ja het is bussiness voor de boer natuurlijk. Maar geen gezellige boerderijsfeer waar het mij het meest om gaat. Binnen in de winkel verkopen ze de melk in flessen. Maar Anneke, ik koop alleen volle melk, want ik gebruik die in de koffie, vind ik veel lekkerder dan koffiemelk.

joke

Superlid
Superlid
Antw.: 29612
Di Feb 12, 2019 1:18 pm Reageer met quote

Goedemorgen Koffie leutjes,

Kom ook even aan schuiven
Ine al vroeg op pad naar de huisartsenpost
en vast nuchter komen om bloed te prikken.
Wat een leuk hondje Suka even gekeken Laughing
Moontje die Tomke toch een echte snurker dus
ja en vlak bij je dan hoor je het wel gauw hoor.
en ook al een vroege vogel op deze dag
Anneke wat fijn dat je dat bij de boer kan halen
lekker verse karnemelk en yoghurt.
en fiets ze vandaag is zeker goed voor je .
Ga straks ook een stukje fietsen en dan gelijk
vers brood haken
maar eerst een broodje en een bakkie koffie

Fijne dag allemaal

Bewegen is gezond voor lichaam en geest

sibilla68

Superlid
Superlid
Antw.: 3508
Di Feb 12, 2019 1:22 pm Reageer met quote

Goeiemorgen Ine, Moon, Anneke. Heerlijk, koffie, heb ik zin in.
Wat een schattig hondje is Suka, om te stelen. Lijkt me wel een heel werk om haar vachtje mooi te houden.
Zo'n klein snurkertje naast je, die zou ik ook in een andere kamer zetten. Tenzij je er geen last van hebt natuurlijk, dan lekker laten doorsnurken.
Ine was ook al vroeg op pad voor bloedafname, hoop dat alles goed is.
Anneke, wat en geinige fiets is dat. Staat die ergens langs de weg naar Varsen? Ik zie dat je daar lekker even op kunt uitrusten, goed gedaan hoor van die gemeente. Laughing
Ja, de action, daar kun je fijn rondsnuffelen. Bij Xenox ook, vind ik. Die hebben we hier allebei, en toch zijn het verschillende winkels. Wij krijgen hier ook een zorgwinkel in het dorp, in het pand waar eerst Blokker zat. Wel handig, hoeven we er niet meer voor naar Amstelveen of Woerden.
Een bloeddrukmeter is zeker wel duur, maar ook wel handig, lijkt me. Dan kun je zelf je bloeddruk in de gaten houden, zeker als je er last van hebt dat die regelmatig te hoog is. Bij mij wordt die bij de bodycheck gemeten, is tot nu toe gelukkig altijd goed.
Het is hier nog niet zonnig, maar wel een lekkere temperatuur. Ramen open, keukendeur ook een poosje voor de frisse lucht. Wat gaan jullie doen vandaag? Eerst koffie natuurlijk. Very Happy
Zoonlief bivakkeert weer een paar dagen onder ons dak, hij heeft al koffie gezet, heel luxe. Kan ik ondertussen eens nadenken over de maaltiijd van vanavond, want er komt nog iemand eten.
Hs Joke, ook goedemorgen, Ik zie je aanschuiven, gezellig. We nemen een bakkie. Koffieeeee. Laughing

Pagina 761 van 1286 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 760, 761, 762 ... 1284, 1285, 1286  Volgende

Plaats reactie