zo maar een praatje
Archief Weblog hulpforum
Plaats reactie

Scharretje.1

Superlid
Superlid
Antw.: 2977
Do Apr 03, 2008 11:41 am Reageer met quote

Goede morgen zo maar een praatje

Ik was van de week even op scheveningen,lekker weertje en dacht kom op schar wie doe je wat. Rolling Eyes
Heerlijk op een bankie bij de haven,en even turen over de zee,kom er een heer aan,is dat plaatsje vrij?
Ik zeg zo, denk het wel er zit nu niemand,kom ik even gezellig bij u zitten als dat goed is. Crying or Very sad
Maar natuurlijk, u zit op je eigen kont toch, ja dat is wel de bedoeling, had een beker koffie bij hem en genoot er van. Very Happy
Zo alleentjes, ja zeg ik wij zitten toch maar met zn tweetjes op het bankie,ja ja en een zenuwachtigen lach. Laughing
Komt u hier vandaan, denk nou uit kijken schar, zeg nee ik woon in brabant ik loog niet dat is ver weg. zegt hij. Razz
Ja ik kom van de Laan van meerdervoort,weet u die,net doen of je gek ben schar ,nee o dat ligt in den Haag. Wink
heb een hogen betrekking gehad zij hij weer, zeker in de lucht zei ik ,ja hoe weet u dat?
Ja u zei toch een hogen betrekking,en hoger als de lucht kan je dan niet ,bij de K L M zo dat is niet misselijk ik weer. Cool
mijn vrouw is overleden , wat vervelend voor u, ja maar ik heb al een vriendin thuis,,maar die is nu het eten aan het klaar maken. Smile
Pardon zeg ik een vriendin, ja zegt hij en u zit hier op de boulevard de groten man uit te hangen!!! Wink
hij ging zitten draaien en zei kom ik stap maar ns op, zij zal nu wel het eten klaar hebben, ooooooooo u huishoudster
Nee mijn vriendin zegt hij weer,kijk mij ns aan en ik hoor hem denken boeren trut dat kennen jullie daar natuurlijk niet. Shocked
En ik zegt op zn schevenings pand non motje men iet zo an kikken ,ij dogt die griert verstaet men tog iet,maer ik eb et in de gaeten or
manneke zegt dus toch een scheveningse , ja man dat had jij niet gedacht met zo een hogen betrekking ,en een huishoudster. Very Happy
En ik geniffelde op het bankkie verder, en zong zachtjes daar boven in de lucht ,wij zaten zo gezellig in het schuitje. Smile
Mensen pluk de dag maak er wat moois van regen of geen regen,deze dag kom niet meer terug scharretje

Picture resized

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

margaritha

Superlid
Superlid
Antw.: 5093
Do Apr 03, 2008 1:02 pm Reageer met quote

goede morgen scharretje
leuk verhaaltje hoor, dan denk ik, ja ,een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pagina 1 van 1

Plaats reactie