Forum wil Polen en Bulgaren op zetels PS
Het Grand Café
Plaats reactie

Welk medium biedt het betrouwbaarste nieuws?
Main Stream Media
0%
 0%  [ 0 ]
Social Media
0%
 0%  [ 0 ]
Thierry Baudet
0%
 0%  [ 0 ]
De Speld
100%
 100%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 2

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12267
Za Mrt 23, 2019 12:09 am Reageer met quote

We konden erop wachten...

Quote:
Het leek een probleem te worden voor Forum voor Democratie: de partij heeft meer zetels in Provinciale Staten gewonnen dan ze kandidaten heeft. Partijleider Thierry Baudet heeft daar echter een oplossing voor gevonden. Forum gaat Poolse en Bulgaarse gastarbeiders naar Nederland halen om de zetels in te vullen.

“Het is werk dat onze eigen mensen niet willen doen”, legt Baudet uit. “Dan is het een praktische en rationele oplossing om arbeidsmigranten te halen. Zolang we in de Europese Unie blijven kan dat gelukkig zonder al te veel problemen.”

Forum wil Polen en Bulgaren naar Nederland halen om provinciale zetels in te vullen

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 2738
Za Mrt 23, 2019 12:54 pm Reageer met quote

Laughing

Daar zal Baudet het niet zoeken, maar het lijkt me zeker niet ondenkbaar dat er LPF-achtige toestanden gaan ontstaan als nu alle gewonnen zetels bezet moeten gaan worden. De kandidaten zijn veelal onbekend en er is geen programma voor de provincie. De meesten zijn niet eens voor commentaar bereikbaar en weigeren met de media te praten over hun plannen voor de provincie waarin ze zijn gekozen. Er doen zich veel dubbel- en zelf driedubbele functies voor (zetel in de Eerste Kamer, in de provincie en straks ook in de EU). In de profielen ontbreekt informatie over achtergrond en ervaring, zelfs over geslacht en sommigen wonen niet eens in de provincie waar ze geacht worden een zetel te bezetten. Als grote fractie zul je dan vervolgens moeten gaan vergaderen en onderhandelen en welk standpunt ga je dan innemen als er geen standpunt is? Gaat die Baudet het nog druk mee krijgen als die bestuurders hem vervolgens allemaal gaan bellen...
Het is wachten op de eerste rel.

Thierry Baudet zet een vat vol onbekenden, voornamelijk mannen, in

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Za Mrt 23, 2019 1:51 pm Reageer met quote

We weten maar al te goed waar een exponentiële groeispurt van een politieke partij toe kan leiden en dat is alleen maar chaos. Ik snap de neiging niet om op een fascistische zweefteef te stemmen die nog niets waargemaakt heeft, nazipropaganda verkondigt in een naar lavendel geurend klassiek/mediterraan pakje en verder alleen maar uit is op zelfverheerlijking. Waarom niet de partij kiezen die jouw overtuiging het minste geweld aandoet? Er lid van worden en zo directe invloed uitoefenen? Ik wed dat geen van de FVD-stemmers weet te vertellen welke invloed zijn stem zou kunnen versterken, laat staan hoeveel.

Overigens heb ik niets tegen op lavendel. Ik gebruik scheerschuim en after shave met die geur. Verhaaltjes over zelfhaat, witte superioriteit, binnen je bekrompen eigen kaders blijvend heb ik niet nodig, al was het alleen al omdat je die normen er slechts in kunt rammen met pseudo-intellectueel gebruik van antieke talen die toch geen hond begrijpt. Mijn bescheiden narcisme en aan matig lavendelgebruik ontleende charisma lijkt me ruim voldoende om het volk zonder al die fratsen en franje te redden, dus redenen genoeg om de volgende keer op mij te stemmen. Smile

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25906
Za Mrt 23, 2019 2:13 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
…. redenen genoeg om de volgende keer op mij te stemmen. Smile

Laughing Laughing Laughing

Stem Keesvi…. Absolute garantie voor de totale ondergang...…

Laughing Laughing

Faber quisque fortunae suae

WillemijnF

Superlid
Superlid
Za Mrt 23, 2019 2:19 pm Reageer met quote

Helaas Kees, het volk heeft de roep om brood en spelen ingeruild voor de behoefte aan fratsen en franje. Kansloze missie dus.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.

Keesvi

Superlid
Superlid
Za Mrt 23, 2019 3:12 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Stem Keesvi…. Absolute garantie voor de totale ondergang...
Ik wil ermee zeggen dat kiezen voor satire erg leuk kan zijn en je zelfs in staat van euforie kan brengen maar waar het je eigen en het landsbelang betreft werkt het natuurlijk niet en dat heb je door. Chapeau! Aan de kant staan blijven roepen wat er allemaal mis is en alleen wat anderen fout doen werkt ook niet. Ik ben al jaren lid van een politieke partij. Niet dat ik zo vreselijk actief ben maar zo heb ik ook buiten de enkele keren in het stemhokje wel invloed op de koers die de partij vaart. Om diezelfde reden heb ik een hier ergens een lullig doosje met een gouden speldje van mijn vakbond liggen wegens 40 jaar. Je kunt schelden op grote ondernemingen die het belang van hun werknemers onderschatten maar organiseer dat verzet liever in plaats van te roepen dat de bonden er niets van maken terwijl 5% of minder van de werknemers van die bedrijven lid is.

Laatst aangepast door Keesvi op Za Mrt 23, 2019 9:18 pm, in totaal 1 keer bewerkt

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 25906
Za Mrt 23, 2019 3:53 pm Reageer met quote

Ik heb het nog geen moment over de vakbond gehad laat staan dat ik mij daar negatief over heb uitgelaten. En dat gouden speldje zou ik ook nog ergens moeten hebben want die 40 jaar heb ik ook wel ruimschoots vol gemaakt. Ben trouwens nog steeds lid ondanks mijn pensionering. Waarom er zo weinig werknemers lid weet ik ook niet. Terwijl het juist in deze tijd zo nodig is..

Ik denk alleen maar dat al dat gescheld - en dat bedoel ik dus algemeen, landelijk - op de FvD zinloos is en alleen maar mensen naar die partij toe jaagt. Mensen zijn ontevreden en willen een nieuw geluid. Doet er niet toe of het over uilen of borealen gaat. Men wil het huidige beleid afstraffen in de hoop dat er nu wel naar hen geluisterd wordt. En met fascisme is het gros van de stemmers helemaal niet bezig..

En als Thierry zo door blijft gaan met die uilen, dan voorzie ik dat het weer vrij snel voorbij zal zijn met de FvD.

En dan er wel weer een nieuwe kandidaat in dat gat op rechts zal springen die het misschien wat slimmer aanpakt.

Dat is mijn persoonlijke mening en daar mag men verder van vinden wat men wil

Voor mij is dit topic verder wel voldoende uitgekauwd...

Faber quisque fortunae suae

Keesvi

Superlid
Superlid
Za Mrt 23, 2019 5:23 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Waarom er zo weinig werknemers lid weet ik ook niet. Terwijl het juist in deze tijd zo nodig is..
Helaas beseffen veel mensen niet hoe belangrijk het is om je te organiseren om een vuist te kunnen maken tegen werkgevers waarvoor winstmaximalisatie prioriteit heeft.
Quote:
Ik denk alleen maar dat al dat gescheld - en dat bedoel ik dus algemeen, landelijk - op de FvD zinloos is en alleen maar mensen naar die partij toe jaagt.
Schelden mag van mij maar als je het daarbij laat leg je je bij de situatie neer. Kiezen voor een partij die zich beperkt tot het honoreren van dergelijk gescheld en zich beperkt tot het bevestigen ervan en raszuiverheid predikt gepaard met fascistisch gebral voor het cachet maar niets concreets in de aanbieding heeft schiet m.i. ook niets op. Integendeel, van tegenstellingen vergroten of bewerkstelligen worden we alleen maar slechter.

Als jij uitgekauwd bent op het topic dan geldt dat voor jou. Ik vind dat we voortdurend moeten blijven praten over hoe we met elkaar om willen gaan. Ik heb diep respect en grote bewondering voor de premier van Nieuw Zeeland, Jacinda Arderns. Wat zij doet is precies wat ik bedoel met leiderschap. Dat soort mensen hebben we nodig om ons land stabiel te houden, tegenstellingen tegen te gaan en ervoor te zorgen dat iedereen zich hier thuis voelt. Haar toespraak van begin afgelopen week is de moeite van het lezen meer dan waard. Gewoon doen:

Lees hier: Zo spreek je als politicus die wél in diversiteit gelooft

luciaT..1

Superlid
Superlid
Antw.: 3114
Za Mrt 23, 2019 5:36 pm Reageer met quote

Geen politicus maar hij sprak zich wél uit tegen Baudet.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/freek-de-jonge-staat-op-tegen-baudet-ik-krijg-alleen-maar-stront-over-mij-heen-maar-ik-kan-hier-niet-over-zwijgen-~b709aba1/

luciaT..1

Superlid
Superlid
Antw.: 3114
Za Mrt 23, 2019 5:47 pm Reageer met quote

De toespraak van Jacinda Arderns is bewonderenswaardig. Zoals Kees al schetst, zulke mensen hebben we nodig. Niet die lui die mensen tegen elkaar op zetten.

WillemijnF

Superlid
Superlid
Za Mrt 23, 2019 5:59 pm Reageer met quote

luciaT. schreef:
De toespraak van Jacinda Arderns is bewonderenswaardig. Zoals Kees al schetst, zulke mensen hebben we nodig. Niet die lui die mensen tegen elkaar op zetten.

Een premier om jaloers op te worden inderdaad. En wat gezegd van het onmiddellijke verbod op automatische en semi-automatische wapens! Dat is nog eens doorpakken.

Pagina 1 van 1

Plaats reactie