Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2509, 2510, 2511 ... 2548, 2549, 2550  Volgende Plaats reactie

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11216
Ma Mrt 25, 2019 1:41 pm Reageer met quote

Madelief, lezen is ook een bezigheid dat je graag doet. Een Hobby, maar dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde 'hobby' in de betekenis zoals marlie dat ingevoerd heeft. Zeker weet ik wel dat het mijn echte hobby niet is. Laughing

Ik ga aan de slag. Het kan maar gedaan zijn.

Marlie, groot gelijk dat je rustig aan doet. even uitzieken.

Vanmiddag komt mijn terrasvriendinnetje. Even bij kleppen en insectenkaartjes brengen.

Dit keer spaar ik ze zelf Embarassed

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

hehety

Superlid
Superlid
Ma Mrt 25, 2019 3:02 pm Reageer met quote

Uit gehobbyd

Zo een lekker bammetje en dan wat plantjes verpotten.
Een weg doen in de groenbak, want dat ging niet zoals ik wilde. Maar goed, als je niets probeert weet je het ook niet.
Een orchidee is weer uitgebloeid, maar dat mag wel van voor de Kerstmis. Die krijgt nieuw orchidee potgrond. De uitgeboeide tak knip ik af en dan mag ie boven weer rusten totdat hij weer nieuwe bloemen wil gaan maken. Die heb ik al vanaf 2014. Laughing

Dan komt mijn terrasvriendin

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 7212
Ma Mrt 25, 2019 5:47 pm Reageer met quote

Lezen en wandelen zijn allebei hobby's Madelief, maar Henny en ik hebben dus nog een hobby, fijn als die weer gedaan is. Laughing
Lekker eten hebben jullie vanavond!

Henny jij hebt altijd van die hele mooie orchideeën, mooie kleuren ook. Tja als je groene vingers hebt hè? Veel plezier met terrasvriendinnetje!
Hier op het balkon staan en hangen wel mooi de viooltjes te bloeien en ik kocht vorige week een bakje met een primulaatje erin en blauwe druifjes, staat leuk op de tuintafel.

Heb zojuist maar een paracetamol genomen, hopelijk straks wat minder hoofdpijn. Rolling Eyes

Allemaal een hele fijne middag/avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Ma Mrt 25, 2019 7:07 pm Reageer met quote

Marlie, te veel eer. Groene vingers heb ik niet echt. Alleen met orchideeën gaat het vrij goed. O ja en met de Hoya of te wel wasbloem.

Peter vond ook dat de cactus, die ik als piepklein plantje gekocht heb, voor 1.50, ook weer een potje groter mocht hebben. Dat heb ik gedaan. Wat een prikding

De volgende keer trek ik wel tuinhandschoen aan, of hij mag het zelf doen. Laughing

Mijn terrasvriendin had erg veel plaatjes meegebracht en niet een dubbel. Ik ben kei blij.

Heel verstandig om een molletje in te nemen, marlie. Het heeft even z'n tijd nodig.

Madelief, jullie eten vanavond lekker. Maak je witlofsalade, of witlof in de oven? Koken en bakken kan ook nog.
Wij eten vandaag verse worst van de slager. Niet van de slager zelf gemaakt, natuurlijk, maar door de slager. Laughing
Met spruitjes, goed weer voor en gekookte aardappels.

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Antw.: 1615
Ma Mrt 25, 2019 8:06 pm Reageer met quote

Henny wij eten witlof op de ouderwetse manier gekookt, witlof salade hebben wij nooit gegeten ik ga toch eens op het sulweb kijken hoe je dat klaar kan maken.

Marlie je gaat toch niet ziek worden hè, de griepgolf is net achter de rug, ga vanavond maar snel onder de wol, gewoon even naar je lichaam luisteren dan komt het wel goed.

Ik ben blij dat ik ook een hobby heb, die hobby die jullie hebben vind ik niet zo erg, als ik dat kan overzien dan is het een fluitje voor een cent, ik laat dat selder oplopen

Ik heb vanmiddag weer aan mijn hobby gewijd en misschien morgen weer verder

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3250
Ma Mrt 25, 2019 10:38 pm Reageer met quote

Goeie avond allemaal,

Gisteren een fijn namiddagje met mijn zus gehad. Eerst alles nog eens nagekeken wat we moeten doen ivm het overlijden van ons ma. Nog een heleboel dus.

Daarna samen met haar naar ons ma haar huis gegaan. Mijn nichtje heeft het gekocht en is er serieuze verbouwingen aan het doen. Raar doet dat wel. Er zijn muren uitgeklopt en muren op andere plaatsen gezet. Toen ik naar huis reed heb ik er 2 u over gedaan (ipv 3 kwartier). Er was ergens een ongeval en gans de snelweg was geblokkeerd.

Vandaag al wat van dat administratief werk gedaan. 'k Moest oa naar de belastingen bellen. Een half uur heb ik naar een wachtmuziekje geluisterd en toen maar afgelegd en een mail gestuurd. Dus wachten op antwoord.

Deze namiddag naar de diëtiste geweest ter controle van mijn suiker. Ze was heel tevreden. Ik ben op een jaar tijd 7 kg vermagerd, gewoon door mijn dieet (suikerloos eten) te volgen. Daardoor dat ook mijn suikerwaarden laag staan en ik minder insuline mag spuiten.

Tim mag officieel op 1 april in zijn appartement. Dus maandag sleutels halen, meters (water, elektriciteit,...) laten open zetten. Dan nog eens naar de verzekering en al wat gerief (kuisgerief en koffiezet, enz...) wegdoen. En vooral de meubelen gaan bestellen. We hebben ook een planning opgemaakt, wanneer we wat gaan kopen. Mijn portemoneetje gaat het de komende maanden voelen denk ik. Very Happy

Marlie, als je je zo ziek voelt van die nieuwe medicatie, zou je dan toch niet eens naar de dokter gaan. Dat is toch niet normaal.

Madelief, witloof salade lust ik niet zo erg. Dat is nog al bitter hé. Ik kook het ook altijd.

Hety, is het de moment om zaadjes te zaaien. Wij hebben van iemand zaadjes gekregen van wilde bloemen (ze zaten in een neutraal zakje). We gaan ze wel in een hele grote bak zaaien. Hopelijk lukt dat ook. Fijn dat de sauna nu doorging.

Roto, wij hebben hier ook last van de vogels die onze houtschilfers komen "pikken". Maar eens ze hun nestjes gemaakt hebben, smijten we een laagje nieuwe schilfers en dan is de tuin terug mooi.

Ik wens iedereen een fijne avond toe.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Rotomaori

Stamgast
Stamgast
Antw.: 365
Di Mrt 26, 2019 12:03 am Reageer met quote

hehety schreef:
Een flinke wandeling, Roto. Dat zal genieten zijn geweest.
Nederland heeft met het voetbal verloren, maar ik moet wel zeggen dat de winnende doelpunt, in de laatste minuut, erg mooi was. Eerlijk is eerlijk.

Het was zeker een flinke wandeling, maar wel weer lekker om zo'n eind te wandelen.
Ja helaas hebben we van Duitsland verloren, wel een beetje frusterend dat het winnende doelpunt in de laatste minuut viel, maar dat is typisch Duits.
Volgende keer maar beter.

Oh Liliane ook al last van vogels die de houtsnippers pikken, ben ik dus niet de enigste. Very Happy

Tot later,
Rotomaori

Madelief46

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 11:41 am Reageer met quote

Goedemorgen,

Liliane een kennis van ons heeft het huis van zijn ouders gekocht toen ze overleden waren, zij slapen nu in de slaapkamer van zijn ouders en daar moest hij heel erg aan wennen de eerste paar weken kon hij niet slapen.

Ik wou eerst een plaatje met ontbijt hier neer zetten maar ik dacht gelijk dan gooi ik het schema van Henny in de war Wink

Ik doe vandaag niet zo veel gisteren genoeg gedaan

Fijne dag en tot later

hehety

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 12:17 pm Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.

Marlie, ik begrijp uit het antwoord van Liliane dat je ook andere medicatie hebt gekregen. Dat kan ook de oorzaak zijn van je klachten. Als je het nog hebt kun je even de apotheek bellen. Daar weten ze het precies te vertellen. Het kan natuurlijk ook gewoon een zomergriepje zijn. Ik hoop dat je al een stuk opgeknapt ben en kunt gaan voorlezen bij de oude dame.

Madelief, dus je gaat de luie kat uithangen. De ontspannen poes kan ook. Laughing Groot gelijk!
Wij vinden rauwe witlof erg lekker, maar natuurlijk niet de harde punt aan de onderkant gebruiken. Dat is echt heel bitter
De witlof in fijne stukjes snijden. Wat stukjes fruit er door heen en een honingdressing er bij. Eventueel met een hard gekookt ei. Visje er bij en smullen maar.

En, ach, mijn schema in de war gooien. Ook ik heb wel eens graag een ontbijt op bed. Laughing

Liliane, dat is snel gegaan met de sleuteloverdracht. Daar komt zeker veel bij kijken, maar Tim zal straks echt een eigen paleisje hebben. Het gaat stil worden bij je thuis.
Ja, het ouderlijk huis zo zien veranderen zal wel een rare gewaarwording zijn, maar het is toch wel leuk dat het huis in de familie blijft.

Roto weer aan het werk.
Wat Elise nu doet en hoe het weer daar nu is? We zullen het binnenkort wel horen.

Nu is het toch wel tijd voor een lekkere

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 1:36 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Voelde me vannacht toch niet zo lekker, spierpijn, de neus dicht en wat benauwd, zal toch wel een griepje zijn. Ga niet naar het verzorgingshuis, wil de oudere mensen daar niet aansteken.

Wat een leuke poezen Madelief, grappige achterkant ook. Wink Laughing

Henny dat dacht ik in eerste instantie ook dat het aan de medicijnen lag, maar lijkt ook op de griep. Ik wacht maar gewoon af, het is al wat beter dus...………….
Zo maak ik rauwe witlof ook klaar, lekker hoor!

Liliane wat een veranderingen bij jullie zeg, wel leuk om samen met Tim zijn appartement in te richten. Zal zeker heel gezellig worden. Hij zal toch wel regelmatig terugkomen naar het ouderlijke nest. Fijn dat jouw ouderlijk huis in vertrouwde handen blijft.

Ga vandaag nog maar een beetje lui doen en hoop me morgen beter te voelen.

Allemaal een hele fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 5:33 pm Reageer met quote

Goeie middag allemaal,

Een ganse voormiddag de dozen met gerief voor Tim (van Rik zijn ma) leeg gemaakt, na gekeken en alle spullen in het afwasmachien gedaan. Ook alle handdoeken, enz... nagekeken. Hij heeft er genoeg Laughing

Ik heb ook al een EHBO doos gemaakt. Die nemen we de eerste dag al mee, kwestie van dat in huis te hebben bij ongelukken en Rik heeft een koffer vol gerief om te timmeren, enz klaar gemaakt. Die gaat ook de eerste dag mee.

Toen ik zelf alleen woonde en we daarna naar Tienen kwamen wonen had ik 6 mooie glazen en een kan in een doos gestopt. In Tienen vond ik die niet terug en dacht: ja die is in Merchtem achtergebleven. Nu doe ik hier een doos open en wat zat daar in een koffieservies én mijn glazen en kan. Dus na 32 jaar een leuke verrassing!

Voor de rest nog wat papierwerk voor ons ma verricht (pensioendienst, belastingen,...). Er komt toch heel wat bij kijken bij een overlijden zulle.

Marlie, hou het toch maar in het oog, dat griepje. Wel goed dat je niet gaan voorlezen bent, want die bejaarden zijn heel gevoelig voor bacteriën hé. En je hebt groot gelijk dat je wat lui bent vandaag. Rust is veel waard bij ziekte.

Madelief ook een lui dagje. Geniet er maar van hoor. Zeker met een boekje in de hand. Laughing

Hety, en wat ga jij vandaag uitspoken? Razz Razz Laughing

Roto, werk goed hé.

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag.

Elke dag heeft een lach!

hehety

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 6:28 pm Reageer met quote

Liliane, jullie zijn ze zeker erg druk geweest. Fijn dat Tim al zoveel heeft voor zijn woning. Scheelt weer in de kosten.
De nasleep van een overlijden kan behoorlijk lang duren tot alles rond is en dat het bij alle instanties doorgedrongen is dat post en aanbiedingen sturen geen zin meer heeft. Sterker, zeer ingepast is.

Wat ik gedaan heb. Naar mijn vriendin geweest. Dat was weer even gezellig. Very Happy

Ik had een paar dagen geleden een gedicht anoniem ingestuurd bij Web Tales. De bedoeling is dat geraden wordt wie de auteur is.
Gezien ik nooit gedichten schrijf ben ik ook niet geraden.

Vandaag is het bekend gemaakt en dit is mijn hoogdravend werkje.

https://www.webtales.org/?menu=webtale&werk=65470

We hebben er allemaal plezier om gehad en dat is het belangrijkste. Laughing

Ik ga afsluiten en wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 8:17 pm Reageer met quote

Marlie ik denk ook dat het een griep is maar als het volgende week nog niet over is dan moet je de dokter bellen, heel verstandig om niet naar het verpleeghuis te gaan die mensen zijn toch al zo vatbaar, maar mevrouw die je altijd voorleest zal je wel missen denk ik.

Dat is zeker een verrassing Liliane, dat je na 32 jaar je spulletjes weer terug vind, soms ruimt men iets op dan kan je het met geen mogelijkheid terug vinden, ik heb spullen op zolder staan, ik weet niet eens wat er in sommige dozen zit, ik mis het ook niet dus laat ik het maar zitten.
Tim zal wel blij zijn met zulke ouders, wanneer gaat het echt allemaal gebeuren, was dat appartement keurig onderhouden of moeten jullie alles doen om het in goede staat te brengen.

Dat heb je knap gedaan Henny je krijgt echt zin in de lente, en morgen begint die hoor dat komt vast door je gedichtje

Allemaal een fijne avond

marlie49

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 8:27 pm Reageer met quote

Wat een leuk gedichtje Henny, geeft de sfeer van het voorjaar goed weer! Laughing Even naar je vriendin, altijd leuk.

Ik had een vriendin aan de telefoon, en de post met een pakje aan de deur, het is immers Boekenweek!

Ja Madelief ik hou het in de gaten, als het volgende week nog knudde is, ga ik naar de dokter. Maar de griep moet je uitvieren zeggen ze.

Leuk Liliane dat je nog spullen van weleer terug vond, echt een verrassing! Ik heb dozen in de berging die er nu 7 jaar staan, weet echt niet meer wat erin zit. Laughing Wink

Allemaal een hele fijne avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3523
Wo Mrt 27, 2019 12:39 am Reageer met quote

Wilde wél komen maar zo druk van het weekend ! Zoals ik al eens schreef dat ik bijna alles leuk vind is dan mijn probleem.

Zaterdags weten jullie dat ik naar het marktje ga Daarna jeu de boule en dan tegenwoordig is er bij Divi happy hour met een leuke band ! Happy Hour eerder afgelopen muziek tot 1/2 -10 maar is zo leuk en daar ook een prachtig plekje aan het water met mooie ondergaande zon. Vertrekkende verlichte cruiseboten pal voor je neus ! Klotsen van het water tegen de kust. En gezellige mensen niet te vergeten. Personeel lief en attent wat wil 'n mens nog meer.

Zondags liep de planning ook weer anders. Eerst even wat boodschappen nog. Daarna naar muziek bij Lac en daar was het zó druk !! Toen naar de voetbal bij spice is daar om 4 uur happy hour een uurtje. Maar nu dus voetbal Ned. Duitsland op de 2 t.v. schermen. Ben niet zo'n fanatiekeling maar ga meer voor de gezelligheid ! Was erop tijd hier dus komt de voetbal om kwart voor vier ! Alle krukken al bezet en stoelen maar gelukkig waren en 2 kindjes in de pool en zee daar aan het zwemmen, dus de handdoek maar effe opzij gelegd. Vader keek ook voetbal en vond het oké ! Daarna naar huis maar had Shirley me gemaild dus daar nog even naar toe gegaan.. En zo vliegen de dagen voorbij ! Tegenwoordig iedere dag happy hour ergens anders. Kan thuis ook wat drinken maar een uurtje of een paar uurtjes daar is gezelliger als in je uppie. Al ben ik ook graag thuis hoor ! Zit niet altijd te praten maar geniet van de mooie ondergaande zon en bootjes en de muziek. En mensen kijken is altijd ook leuk niet ??

Nu eerst reacties..

MADELIEF

Lezen is vlg. mij ook een hobby hé ! Vertel apart nog wat ik op 't marktje zaterdag allemaal kocht. Wiltlof sla lekker vind ik maar hier is witlof nogal duur. Bij jullie ook ? Ik maak deze altijd :

Witlofsalade
Nederlands
20-30 min.
Geplaatst op 10-04-2010
INGREDIENTEN 4 personen

500 gr. witlof
3 paprika s (rood, groen, geel)
1 appel (elstar of jonagold)
blikje mandarijnen
blikje ananas
3 à 4 eetlepels zilveruitjes
200 gr. kaas
eventueel 2 hardgekookte eieren
dressing naar keuze

HULPMIDDELEN

Blikopener, Snijplank, mes

Met fruit en kaas erg lekker zonder kaas doe ik ook het zo maken als ik het bij ander vlees eet + frietjes enz.

ROTOMAORI

Ja het was triest en zeker dat 2e doelpunt van Duitsland. Normaal gaan ze als de tegen partij een doelpunt scoort.. in de aanval... Maar was alleen maar héén en wéér ! Moest aan dat liedje denken. We dachten na de rust zal het nu wel spannend worden maar niets nada.. Normaal dwaal je niet af en is het spannend maar NU......... Heb wel gelachen om de opmerkingen kan de heertjes die keken geen ongelijk geven !!

O ja een vraagje ik heb last van duiven nooit gehad ja meer mensen hier maar ze vliegen binnen en dat is niet erg maar ze laten wat vallen. 1 Keer al op mijn gezicht en boobies.. Doe de rolpoort nu meer verder dicht als ik daar zit komen ze niet maar als je wat gaat doen dan... Maar is heter dan ook natuurlijk, als je of iemand anders een middeltje weet om ze foetsie te laten gaan hoor ik het graag !

HEHETY

Gelukkig weer lekker warm voor jullie in de sauna ! Prachtige foto's weer van je en plaatjes ook ! OOk van de anderen trouwens ! Geniet ervan ! Webtales vergeet ik nog al eens heb het nu weer bekeken eventjes wat een TOP gedicht !!

MARLIE

Misschien helpt dit een beetje ? Las al dat het wat beter ging. HIer ook veel mensen grieperig ! Niemand is er fit ik ook niet. Raar want er is een lekker windje en dan normaal voelen we ons dan oke ! Maar nu ook gauw moe ... Ik heb ook in 'n berging in Ned. ook nog spullen. Hier eerst begonnen met in de winter te komen en dus spullen van mijn ouders met nieuwe dingen wat gecombineert. Heb wel een lijstje maar niet uitgebreid dus ook surprise dingen bij denk ik ?

LILIANE

Wat een mooie foto's van je kussens ! Toppie zijn ze ! Zó mooi ! Ik deed ook veel handwerken! De laatste tijd niet zo. Versier hier wel altijd Nu weer net de carnavals dingen buiten en binnen er af gehaald. Opgeruimd nog niet... Straks weer voor Pasen. Maak altijd wel nog iets nieuws erbij, al heb ik genoeg !! TIM proficiat met de sleutel alvast. Wat fijn dat jullie hem zo helpen met alles !!

Over de aankopen Boeken op het zaterdag marktje later... Zo begint seire Thuis dus even kijken en dan naar Hillside eventjes.. Heb nog wel een leuk filmpke om te lachen Zal dat ook nog plaatsen ! Fijne avond en Slaap lekker strakjes lieve vrienden !!

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3523
Wo Mrt 27, 2019 12:53 am Reageer met quote

Even lekker lachen ! Je kunt er nog meer zien ! Kijk hier onder ! Veel PLEZIER !!

Hilarische OUDJES zingen met HELIUM ballonnen
https://youtu.be/coBrP7l8Qs8

Welkom op het nieuwe kanaal 'Oudjes'!
Klik hier om te abonneren: https://bit.ly/ABONNEEROUDJES
is de eerste video van deze ouderen! In deze video zingen zij het lied 'Maak me gek' van Gerard Joling en dit proberen zij met helium ballonnen!! Abonneer, like en deel de video. Veel kijk plezier!

Elke woensdag en vrijdag komt er een nieuwe video.
Helpen jullie ons om 500 likes te krijgen?!
Facebook: https://bit.ly/FacebookOudjes

hehety

Superlid
Superlid
Wo Mrt 27, 2019 11:28 am Reageer met quote

Goedemorgen Klessebessers.

Nou, Elise, zo vroeg al lachend beginnen is niet verkeerd.

Jij vermaakt je wel, dat is wel duidelijk.
Zo als in je recept staat maken wij ook witlof klaar. De fruit kan variëren. Net wat we in huis hebben. Stukjes walnoot en blokjes geitenkaas en zo. Variatie genoeg over.
Witlof kost ongeveer 40 cent per stuk, bij Jumbo. Net opgezocht.
In de tuin hebben we twee koppels duiven te gast. Die wonen zo ongeveer om en op ons huis. Gewoon wel onze huisduiven te noemen.
Laughing Ik heb er geen last van. Ik vind ze zelfs wel gezellig en het lijkt er op dat ze onze zonnepanelen zelfs ontzien bij het flansen. Op de was heb ik nog geen flans meegemaakt.
Ze gedragen zich netjes.

Marlie al wat opgeknapt?
Verder nog niet veel te melden. Tijd voor

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Wo Mrt 27, 2019 1:11 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Ik ben opgegroeid met duiven ik vind het altijd gezellig als ze op mijn schuurtje zitten, maar nog leuker vind ik als er een merel op zit want die fluiten zo mooi.

Ik heb de boodschappen al binnen en ik ga zo even een espresso maken want ik heb mezelf getrakteerd op een Bosche bol

marlie49

Superlid
Superlid
Wo Mrt 27, 2019 1:33 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Wat schattig Henny die duifjes, en mooi dat ze geen rommel maken, want daar staan ze wel een beetje om bekend. Maar jij voedt ze goed op. Wink
Vannacht heb ik veel gehoest en voelde ik me niet lekker, zelfs mét paracetamol niet. Och het slijt wel weer.

Madelief de boodschappen al binnen en aan de koffie met een Bossche Bol, je hebt het goed voor mekaar. Laughing

Ik hou me heel rustig vandaag, want voel me niet zo lekker nog.

Allemaal een hele fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Wo Mrt 27, 2019 2:29 pm Reageer met quote

Goeie middag,

Mijn werkjes zijn gedaan. Gestoft en de tegeltjes tussen de keukenkasten wat afgekuist. En met de fiets naar de post en het station geweest. Dat is niet ver maar na de winterrust voel ik het toch. Vooral in mijn armen. Laughing
Als het weer mee valt gaan Rik en ik zaterdag al een klein toertje doen. Wat trainen zogezegd Laughing Laughing Laughing

Tim zijn appartement is tiptop in orde. Alle muren zijn "gebroken wit" geverfd. Zo proper dat ik aan de eigenaar vroeg: "mogen wij aan die muren wel iets ophangen?". Die bekeek mij en ik verduidelijkte: "ja zo proper dat die zijn". Er mag dus gerust iets opgehangen worden als we het maar in goede staat terug geven als Tim er ooit weg gaat. Laughing Het enige dat mij een beetje zorgen baat is dat het in de living en slaapkamers "parket" is. Ik ga eens goed opzoeken hoe je dat moet onderhouden. Maar voor de living gaan we 2 tapijten kopen, kwestie dat er niet te veel krassen op het hout komen.

Omdat Tim al vele jaren van school is en ofwel werkloos was, ofwel werkte hadden we met hem afgesproken dat hij een "redelijk" deel van zijn inkomen aan ons stortte en dat ik het ging sparen, zodat wij nu van dat geld alles betalen. En met al de spullen die ik van Rik zijn ma kon recupereren, scheelt dat toch ook weer een beetje.

Oei Marlie, dat hoesten kan een mens uitputten hé. Heb je geen licht hoestdrankje in huis. En voor het slapengaan een lepeltje nemen zodat je de nacht goed doorkomt.

Madelief, ik hou ook zo van de vogeltjes en duiven in de tuin. Als ik in de zomer in mijn zeteltje zit, kan ik ze een hele tijd in het oog houden en er van genieten. Groot gelijk dat je jezelf verwend met een Bossche bol. Als ik het goed zie op de fototjes die ik googelde, zijn het een soort eclairs maar dan in een rond vorm.

Hety, dresseer jij de duifjes Laughing Laughing Laughing Hier komen ze op het voederhuisje zitten en dat dak is vol met "flansjes". Mooi gedicht is dat Hety. Hoopvol naar de lente en zomer.

Elise, als een mens maar kan lachen hé. Een dag zonder lach is er geen. Dank je wel om ons ook te doen lachen. Groot gelijk dat je de gezelligheid opzoekt.

Morgen en overmorgen werkendag. Dus de groetjes en tot zaterdag.

Elke dag heeft een lach!

Pagina 2510 van 2550 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2509, 2510, 2511 ... 2548, 2549, 2550  Volgende

Plaats reactie