Op de koffie bij IneMaartje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 831, 832, 833 ... 1030, 1031, 1032  Volgende Plaats reactie

inemaartje

Superlid
Superlid
Antw.: 7203
Ma Mrt 25, 2019 5:13 pm Reageer met quote

Ja keind, ik neem nog een pilleke, da kan nou wel.

My old day is just my friend.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

moontje

Superlid
Superlid
Antw.: 3876
Ma Mrt 25, 2019 5:24 pm Reageer met quote

zeker doen moeke lief en voorzichtig met opstaan e niet te snel xxxxx oe kind

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

sibilla68

Superlid
Superlid
Antw.: 2500
Ma Mrt 25, 2019 5:54 pm Reageer met quote

Ha koffiemaatjes, nu is mijn tekst alwéér verdwenen. Ik zit hier een half uurtje te lezen en te schrijven aan jullie en telkens floept mijn tekst weg. Heel irritant is dat.
Was ik van plan vanmorgen bijtijds op de koffie te komen, zat ik om 10 voor tien met iemand in het ziekenhuis. Wil kon niet mee, die had een afspraak die niet verzet kon worden. De man in kwestie was gevallen en de dokter wilde een foto. Gelukkig valt het allemaal mee, er is niks gebroken, het moet met rust genezen.
Al met al kost zoiets toch een hele ochtend, dus doe ik nu de klusjes die op het programma stonden, zoals achter de pc en tussendoor even bijkletsen met jullie.

Ine, fijn weekend gehad, heerlijk verwend geworden, mooi!
Suka heeft het ook erg naar de zin als jij er bent, merk ik. En Lorita krijgt weer haar mooie groene jasje. Als ze dat laat zitten, we zullen het wel zien.

Ach Moon, ik zag echt niet de Wolverlei in de tekening. Wel de molen en een trapje, maar ik legde niet de link. De foto van de trap zei me wel meteen iets, mooi in de sneeuw. Ine zal die foto ooit wel eens gemaakt hebben.
Is het zulk slecht weer bij jou? Hier schijnt wel de zon, maar vanmorgen op de terugweg van Woerden naar Vinkeveen kregen we een heuse stortbui over ons heen en het waait ook behoorlijk. Bovendien is het erg koud, maar ja, wat willen we ook? Het is nog steeds Maart en die roert regelmatig zin staart. Laughing

Ik zie heel mooie foto's van Anneke. Mooie fietstocht hebben jullie gisteren gemaakt, dat zie je meteen. Mag jij met je rijbewijs op een trekker?? Volgens mij is daar een apart rijbewijs voor nodig. Heb jij een groot rijbewijs, ook voor een vrachtauto bijvoorbeeld?
Nee, ik zie ons (jou én mij) niet zo een-twee-drie op zo'n ding rijden. Is heel hoog, groot en nog tamelijk ingewikkeld ook in het begin. Nee, ik hou me maar bij een gewone auto. Een e-bike hebben we ook (nog) niet, maar dat zal er wel ene keer van komen. Een heuvel op met een gewone fiets is voor ons oudjes niet meer zo goed te doen. Dat hebben we vorig jaar gemerkt toen we in de Achterhoek met vakantie waren.

Toch een mooie foto geworden hoor Joke, van dat koolmeesje in de boom. Wij hebben nestkastjes, daar vliegen ze af en aan in, maar een foto maken is heel lastig. Dan zijn ze weg en blijven weg tot jij weer weg bent. Ook als ze aan de pindaslingers hangen, foetsjj weg als de deur open gaat. ik probeer het ook door het raam. Die van jou is best goed gelukt.

Ha Popke, is je was al klaar? Nee, met de hand en het wasbord, daar doen we niet meer aan gelukkig. Dat is nog uit de tijd van onze moeders. Met de ketel op het gas en een aparte wringer aan de tafel vastgeschroefd, teil eronder. Een wasbord met borstel, o,o, herinneringen te over. Very Happy

We zijn allemaal weer bezig met onze maandagse dingen, het is leuk om tussendoor hier even binnen te wippen. Een open deur is het hier, iedereen welkom.

Vervelend voor je Ine, die draaiierigheid. Als en extra pilletje helpt, is dat niet verkeerd. Voorzichtig aan, maar dat doe je wel.

De was is al weggewerkt, daar heb ik nu geen omkijken naar. Ik ga even thee zetten. Voor vanavond heb ik een recept uitgezocht van zalm uit de oven met gebakken krieltjes en sla.
En daarna naar de zangrepetitie. Binnenkort zingen we de Johannes Passion, oefenen dus!
Ik heb trouwens erg genoten van Percy Slegde en van de Mama's en de Papa's. Laughing
Morgen ben ik ook niet vroeg, denk ik. Maar ik kom wel buurten, hoe dan ook. Houdoe.

Ik merk dat ik altijd wel veel ruimte in beslag neem, maar ik wil graag op iedereen reageren, niemand vergeten. Dus als het korter moet: zeg het gerust.

inemaartje

Superlid
Superlid
Ma Mrt 25, 2019 6:08 pm Reageer met quote

Hi Sbll, nee hoor, je kletst maar tegen en met ons zoveel je wilt.
Ik wil je vragen: zit jij in één koor of in twéé koren? Ik dacht twee.
Van de kerk en in een algemeen koor. Klopt dat?

Ik heb dat zo goed als nooit dat een bericht wegfloept.
Het ligt ergens aan maar ik weet van hieraf niet waaraan natuurlijk.
Ik denk wel dat je iets aanraakt onder het typen, kan niet anders.
Het is wel raar dat ik dat niet heb en jij bijna altijd.
Ik lees het heel vaak van jou.

Dat is jullie huisvriend, hij heet Piet, Sbll, dat had je ons hier verteld.
Ja dat doe je zelf natuurlijk, als je iemand ondersteunt.
Wat maakt het uit hoeveel tijd het kost, je hebt toch tijd zat.
Toen ik nog dag en nacht paraat stond, dacht ik zo nooit.
Ik deed gewoon wat gedaan moest worden en dat was het dan.
Wij hoeven toch niet meer te jachten en te jagen.

Ik ga theedrinken.

joke

Superlid
Superlid
Antw.: 24059
Ma Mrt 25, 2019 6:19 pm Reageer met quote

Goedemiddag. Wat wordt er hier over mij gezegd? Ik heb ook een account. Dus ik kijk en luister voortaan met jullie mee. cheese

leuk

Wat een poepie toch die Lorita.

Sibilla had het gisteren ook wou iets verbeteren hop stukkie weg
maar er gaat wel veel tijd in zitten al dat tikken
ga afsluiten en een bakkie koffie nemen.

Bewegen is gezond voor lichaam en geest

Anneke123

Stamgast
Stamgast
Antw.: 432
Ma Mrt 25, 2019 6:34 pm Reageer met quote

Gmiddag
Jazeker mag datmet rijbewijsB Sibilla als je sinds 2015 je rijbewijs hebt gehaald en 18jj ,bent mag je op een trekker rijden
Ik heb sinds mijn 19 de jaar me rijbwijs maar geen groot rijbrwijs
Ik heb dat ook wel is dat de tekst weg floept
Ook kan ik vaak geen fotos plaatsen
Loritta welkom bij de koffietafel
Laughing
Nu kan je mischien het liedje zingen koffie koffie lekker bakkie koffie
Nu wij hebben al warm gegeten
Ga nu lekker lezen en straks glas verse muntthee
Doeiiiiii

Lorita1950

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 3
Ma Mrt 25, 2019 10:06 pm Reageer met quote

Hi Joke en Anneke, dank voor het welkom!
Heb net met het vrouwtje gegeten.
Ik was rap naar beneden gegaan
langs de trap toen vrouwtje even
weg was naar de plastic afval.
Ze keek op toen ze me zag maar
ik gaf er niks om. Ik heb een spruit
en een komkommerschijfje en een
klein stukje van de rösti op. Zo.
Binnen is binnen, is toch waar?
Vrouwtje kiekte me vlug om me op
de foto te hebben voor jullie van ODKoffie.
Er bleef nog genoeg voor haar over hoor.
Daaaag tatatatatataaaaaaaaaaaa xxx

sibilla68

Superlid
Superlid
Ma Mrt 25, 2019 10:10 pm Reageer met quote

Ha dames, ik ben er nog even. Moest hier iets uitprinten, dan ook maar even bij jullie langs.
Ja Ine, dat is Piet. En nee hoor, het is geen moeite, we hebben immers alle tijd. En bovendien is het een verlichting voor zijn zieke zoon en diens vrouwke, die zich een slag in de rondte werkt. Wij hebben liever dat Piet ons vraagt als er iets is, zodat zijn schoondochter wat lucht krijgt, snap je.
Ja, dat heb je goed gezien, ik zing bij het rouw- en trouwkoor bij ons in de kerk en bij een oratoriumvereniging, Amicitia, in Uithoorn. Met dat laatste koor geven wij binnenkort het concert, de Johannes Passion.

Ben ik ff blij dat jullie er ook last van hebben, Joke en Anneke. Een hele opluchting, dat meen ik. Ik denk inderdaad dat we onbedoeld een toets aanraken, die voor deze vervelende toestand zorgt. Vanmiddag wilde ik een letter corrigeren en toen ik dat deed: floep alles, écht alles weg! Zelfs de site. En dan weet je niet welke toets je hebt ingedrukt, ook weer zoiets. En inmiddels was Ine ook al weer langs geweest, had ik dat gemist, zag ik dat toen ik opnieuw moest beginnen. Tja, techniek. Dank jullie wel, haha. Very Happy

Zo Anneke, wist ik niet van dat rijbewijs. Ik heb pas in juni 1985 mijn rijbewijs gehaald, ik was toen 41. Voor die tijd had ik een gele brommer (met een oranje helm haha) en een knalgeel regenpak. Ik scheurde er de hele polder mee door, Ciao! Maar in juni 1984 kreeg ik een baan in Amsterdam en toen vond mijn echtgenoot het nodig dat ik mijn rijbewijs ging halen. In het begin vond ik er niks aan, dat kwam pas na de 10e les. Ik slaagde in één keer, ook nog haha. En ben nu hartstikke blij dat ik 'm heb, hoop er nog lang plezier van te hebben. Vorig jaar verlengd, zonder keuring.

Ah Lorita, wat geweldig dat je nu een eigen account hebt. Goed gedaan van je vrouwke. Kijk maar gerust mee hoor, we zijn heel blij met jou. We zien je graag, zeggen de Belgen. Oftewel in het Nederlands: we houden van je. Wink Je hebt lekker meegegeten, zie ik, goed zo, dat ziet er niet verkeerd uit!

Dit was mijn maaltje voor vanavond: een bordje zalm met beitjes, etc. Het recept pakte goed uit, ik heb er een foto van gemaakt.
Hierna ga ik echt ribedebie - toettoet naar Uithoorn.
Houdoe, tot morgen. Laughing

joke

Superlid
Superlid
Antw.: 24059
Di Mrt 26, 2019 11:13 am Reageer met quote

Goedemorgen,

Wat hebben jullie lekker gegeten ziet er heerlijk uit
en Lorita heeft ook wat lekkers van je bord afgehaald.

We beginnen de dag maar met een liedje

https://youtu.be/fUhjWLRYehM

https://youtu.be/SUVKSJy6tlM

Vandaag lekker naar buiten naar de markt en fruit halen
een fijne dag allemaal.

Bewegen is gezond voor lichaam en geest

moontje

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 11:33 am Reageer met quote

goedemorgen men lief moeke en koffiebuskes

eerst sibilla die tekening van de wolvelei is van vroeger hoor dat huis is er weg nu , een lekker maaltje heb je genuttigt ziet er heerlijk uit fijne dag groet moon

joke fijne dag en geniet op de markt mooie liekes trouwens he kopje koffie en als smorgens vroeg lalala groejes moontje

anneke ook een fije dag gewenst vandaag groet moon

men lief moeke jou bordje ziet er overheelrijk uit ik kan goed begrijpen dat ons loretje haar trapke af kam om een hapke te eten , zou oe keind ook doen , heb je goed geslapen moeke ? dat mag ik hopen wij wel al riep lotje 3 keer terwijl ons tomke doorsnurkte zo lief , doe rustig aan vandaag moeke lief !! wij hebben gisteren avond komkommer met sla tomaat geraspte wortelkes en aardappelen met visstick gegeten dat smaakte ook zo ik geef men moeke een dikke ochtenknuffel en ksuke op haar marsepeinenuske xxx oe keind en de buskes een hartelijke lieve groet moontje het koffiebonje

Anneke123

Stamgast
Stamgast
Antw.: 432
Di Mrt 26, 2019 12:24 pm Reageer met quote

Goedemorgen koffieleutjes
Het internet werktte niet vanmorgen caiway had een storing
Maar ben er nu wel
Leuke songs moon en joke maar het lukt mij niet om dat te plaatsen
Lol die loritta pikt lekker een vorkje mee Kiss
Vandaag bedden verschonen en verder zien we wel wat de dag brengt
IK zie je al racen sibilla op je gele brommer
Ik had ook een brommer met 16 j maar al snel me rijbewijs gehaald
Toen een mini gekocht je ziet ze nu nog wel is rijden die oudjes Was een heerlijk autotje
Nu rijd ik heel weinig auto meer Als we samen weg gaan rijd piet meestal
Ik zit veel liever op me ebike
Ook als beetje regent vind het niet erg Krijg heerlijk me beweging en lekker in de frisse lucht
Nou wens jullie mooie dag ik ga is ontbijten doeiiiii

inemaartje

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 12:43 pm Reageer met quote

Allemaal present en ik schenk de koffie in.
Je liedjes doen het goed, Joke.
Geniet op de markt!
Anneke, goede keus, de fiets boven de auto.
Ik had ook een mini, was zo'n leuke car, toen al.
Moontje, lekker maaltje van jullie gisteren!
En de nacht was goed al riep lotje 3 keer.
Ik ga aankleden, als het lukt.
Fijne dag allemaal.
Lieve groetzzzzzzz voor allemaal van de koffietafel.

moontje

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 12:58 pm Reageer met quote

goedemorgen men lief moeke jazeker heeft oe keind goed geslapen ondanks de tussenstoppen Laughing bij lotje ik denk zo dat men moeke niet zo lekker heeft geslapen e ? en zeker twas lekker men maaltje tsmaakte naar nog maar twas op haha kuske op oe nuske xxx oe keind

anneke problemen gehad maar je bent er das goed e haha die aapkes mooi hoor fijne dag groet moon

inemaartje

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 1:06 pm Reageer met quote

Ha Moontje keind met een epke op de koffie
kom naast me zitten keind
is gezellig met den aap erbij.
Jawel ik sliep wel goed vannacht maar droomde veel.
Ben nou wel onrustig, vervelend genoeg.
Maar het liekesprogram van Joke doet me toch deugd.
En gij natuurlijk ook.

moontje

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 2:18 pm Reageer met quote

voila si moeke lief oe keind heeft haar naast oe gezet en ik neem je arm vast arm i arm zitten we naast mekaar haha leuk epke e moeke ook gedroomd dan zen we met zen tweekes doe maar rustig aan je de songs doen een mens goed e moeke xxxxx

inemaartje

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 2:28 pm Reageer met quote

Da doet me deugd keind,
de koffie is lekker vandaag he?
Met slagroom Laughing

moontje

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 2:49 pm Reageer met quote

zeker weten men lief moeke de beste koffie komt van oe en met nen dikke toef slagroom zooooo lekker en smaken dat hij doet wel moet oe keind ff blazen zelle moeke mor niet te hard of moeke haar nuske hangt vol me slagroom haha

inemaartje

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 4:10 pm Reageer met quote

Oegottekes wat lekker! Laughing Love

moontje

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 4:13 pm Reageer met quote

das nogal iet e moeke ? Laughing Love

sibilla68

Superlid
Superlid
Di Mrt 26, 2019 5:04 pm Reageer met quote

Ha kofiekoppekes, goeiemiddag alweer. Wat een heerlijke koffie zie ik hier bij Ine en Moon, met slagroom erop, mmm.
Wij dronken vanmorgen de koffie bij een Marokkaans gezin in Amsterdam. Ze hebben twee dubbelgehandicapte kinderen en 1 gezond kindje. Ik help daar sinds 8 jaar met de belasting en het is altijd een feest om daar te zijn. Zo hartelijk en gastvrij. Ze zien ons zo graag komen, terwijl het vrouwke dit ook zelf zou kunnen doen. Een pittige dame, maar dat moet ook wel met twee gehandicapte kinderen. De oudste is inmiddels 19, de tweeling is 7. De ene helft daarvan, het jongetje, is dus ook gehandicapt.
De meeste belastingzaken zijn nu geregeld, morgen nog 1 dag, dan zijn mijn Amsterdamse klantjes weer blij en tevree en gerustgesteld: de klus is geklaard. Laughing

Ook al is het nu middag, ik geniet en zing mee met de liedjes van Joke. Die gaan er altijd wel in.
En Anneke is naar de markt, leuke dingen kopen, toch? Of gewoon even gezellig rondsnuffelen.

Ach, dat aapje zo schattig, vertederend. Very Happy

Ja Anneke, dat is zeker een goede keus, de fiets. Ik heb (nog) geen e-bike, maar fiets wel regelmatig op mijn eigenste fietsie het dorp door. Alleen als het erg regent of heel veel wind is, dan neem ik heel luxe de auto. Wink

Lieve mensen, ik ga even aan het werk nu. Kom straks wel weer terug.
Doeoeoeoeii.

Vanmorgen gehoord op NPOradio5.
Lekkere meezinger.
https://youtu.be/GZVdsH3Kufs

Pagina 832 van 1032 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 831, 832, 833 ... 1030, 1031, 1032  Volgende

Plaats reactie