Optreden Freek de Jonge op het boekenbal
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 Plaats reactie

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26405
Vr Mrt 29, 2019 8:34 pm Reageer met quote

Lifeisaminestrone schreef:

...Het is het afzetten tegen de zogenaamde elite waarbij de populist (populus = volk) zich aan de kant van het volk schaart (of lijkt te scharen, want het is gewoon een tactiek).

En jij wil beweren dat Klaver zich daar niet schuldig aan maakt...?
Maar als jij het liever over citroenen en peren wil hebben vind ik het ook best. Het is allebei fruit. Klaver en Baudet zijn allebei politici. En net als reclame moet je politici altijd met het uiterste wantrouwen benaderen...

Faber quisque fortunae suae
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2034
Vr Mrt 29, 2019 8:36 pm Reageer met quote

Als je zo graag wil dat we de artikelen van de Telegraaf lezen, plak dan de link erbij. Kunnen we in ieder geval het hele artikel lezen.

En bij de link dan graag een eigen commentaar. Want doelloos plakken hoort niet thuis op een discussieforum.

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

Benneke

Superlid
Superlid
Antw.: 7918
Vr Mrt 29, 2019 8:41 pm Reageer met quote

Adamm schreef:
Benneke schreef:
Ik denk dat we er van uit mogen gaan dat de deelnemers aan het forum de kranten lezen. Het plaatsen van teksten uit een krant, zonder daarbij een mening of commentaar bij te voegen, vervuilt een onderwerp. Dat lijkt mij toch niet de bedoeling ..... toch........

Toch meen ik mij te herinneren, dat velen van uw de Telegraaf niet lezen cq willen lezen gezien eerdere uitlatingen op dit Forum. Zo blijft U ook op de hoogte van andere meningen dan de Uwe.

Een aanname, die nergens op is gestoeld, maar voor mij geen probleem om je uit de droom te helpen Adamm. Ik lees per dag een stuk of vijf kranten, waardoor ik naar mijn bescheiden mening, beter in staat ben een mening te vormen en die te ventileren.

Dat mijn mening misschien niet iedereen aan staat, is eigenlijk niet mijn probleem. Laughing

Wie vrolijk is, laadt de schijn op zich oppervlakkig te zijn. (Godfried Bomans)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2034
Vr Mrt 29, 2019 8:41 pm Reageer met quote

Tympaan schreef:
Lifeisaminestrone schreef:

...Het is het afzetten tegen de zogenaamde elite waarbij de populist (populus = volk) zich aan de kant van het volk schaart (of lijkt te scharen, want het is gewoon een tactiek).

En jij wil beweren dat Klaver zich daar niet schuldig aan maakt...?
Maar als jij het liever over citroenen en peren wil hebben vind ik het ook best. Het is allebei fruit. Klaver en Baudet zijn allebei politici. En net als reclame moet je politici altijd met het uiterste wantrouwen benaderen...

Ik vind Klaver eerlijk gezegd een beetje elitair; net als zijn partij.

Ik wantrouw niet elke politicus. Zijn ook maar mensen en de meeste hebben idealen die ze via een partij willen verwezenlijken. En dat ze niet alle beloften kunnen waarmaken, is ook heel gewoon in een democratie waar nog andere partijen met andere idealen een rol spelen. En ongetwijfeld zitten er machtswellustelingen tussen die het voor hun eigen ego doen, maar die vind je niet alleen in de politiek. Die kom je als vrijwilliger bij elke willekeurige sportvereniging o.i.d ook tegen.

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

Pagina 5 van 5 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Plaats reactie