Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2033, 2034, 2035 ... 2066, 2067, 2068  Volgende Plaats reactie

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12650
Do Apr 11, 2019 3:15 am Reageer met quote

Goedenacht...Jenny appte dat ze niet op dit topic terecht kon, ze vond de barbies en kleertjes heel mooi,n morgen komt haar stoel..joh, ik hoop dat je er z veel plezier van gaat krijgen!!en n van haar dochters komt in de middag...en ze sloot af met dat ene zinnetje, wat mij weer een boel moed geeft ;'Gaat vandaag al veel beter..." Love
Tiny schreef 'Denk dat de barbie's te jong zijn voor Kunst en Kitsch'....je kent mij hopelijk na zoveel jaar tch wel een beetje?!
Laughing ik mag graag met wat humor overdrijven , of soms een beetje lichtelijk sarcastisch zijn...het leven is soms al z zwaar , en dan zoek je (ik) een manier om er toch wat lichter mee om te gaan....ik bedoelde, dat als ik amper een advertentie heb geplaatst, en er direct een bieding komt, waarbij men mij verzoekt of ik het op reserveren wil zetten, en direct het geld wil overmaken...dat het naar mijn gevoel een duidelijk moment is om er meer uit te halen....maar z zit ik nu eenmaal niet in elkaar!Ik heb eerder nog overwogen om het gewoon weg te geven...dus dit is gewoon leuk om te ontvangen...gaat in het potje voor de kids(als ik weer wat leuks voor hen tegen kom....n zo kabbelen we voort Laughing )
Jij had ook de volgende vraag ; hoe lang duurde de voorstelling dan van het Schaep?
'' Die duurde in totaal twee en een halve uur....het was een try-out, en ik had met korting de kaarten een half jaar geleden al gekocht....de gangbare prijs ligt straks rond de 30 euro p.p. .....drie maal raden wat ik een half jaar geleden heb betaald?! Laughing
Het was inderdaad een gure wind...mijn nieuwe collega had lekker in het zonnetje gezeten, uit de wind, en is op zijn scooter gestapt met een zomerjasje aan...kreeg daar onderweg al spijt van, maar kon niet meer terug....Gelukkig had ik nog een oude (wijde) dikke jas in de auto...die paste maar net, maar hij was er wel ff blij mee vanavond! Wink
Gisteren een bijzondere frietkot bezocht in Amsterdam..(.ik vind zoiets erg gaaf om te doen)...een deel van Amsterdam waar je normaliter nooit zou komen...weinig of geen toerisme ook!!

een oude container, met veel zeil !!een dixie-toilet, van een paar banken gemaakt van oude pallets...

en een heuse reigert Laughing

als je goed kijkt zie je een dikke duif op de tafel Laughing n een schat van een hond, wl moddervet!!

Dit is Juul, een gezellige oude baas uit Belgie, die de aardappels met zijn dunschiller bewerkt...

goeikoop zijn ze niet...maar wat een beleving Laughing

heel bijzonder bord...Pinnen liever niet...Het is duur...het duurt te langgg...het gaat vaak fout....sommige leveranciers willen liever poen... Laughing Dit verzin je toch niet!!

een gezellig onderonsje...
Op het toilet hangt een papier geplakt

Mijn ervaring...heerlijk met Juul gepraat...hij werd steeds uitbundiger, rochelde af en toe een stuk slijm weg...en ik dacht Goddank, frituur op 180 graden voor de afbak Laughing Onze frieten winnen het zonder meer...die van hen zijn lekker, maar onwijs zout!!Super leuk om dit eens mee te maken!! Laughing ...en nu als de donders mijn bedje in...morgen mijn kleindochter, helemaal voor mij alleen.....ik kijk er naar uit!!! Love Welterusten!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9935
Do Apr 11, 2019 9:55 am Reageer met quote

Goede morgen, Nu wel... kan ik reageren ! Wat een bijzonder friet kot..!!

ik kan me voorstellen dat het in een uithoek ligt .Hoe kwamen jullie daar achter ?

Ze zijn wel aan de prijs.. hebben zij speciale klanten ? die van ver komen .
'k vind het nou geen fris mannetje ! om eerlijk te zeggen en dat gerochel ..

Leuke foto van twee oude rotten in het vak !

Ik ga me verheugen op dit weekend ! Duim alsjeblieft m voor een beetje goed weer !

Ik wens jouw Jac een fijne donderdag mt Novi en allemaal een fijne dag n mooi weekend !
Uitgespeeld en gedarteld !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10842
Do Apr 11, 2019 6:14 pm Reageer met quote

Middag,
oh jah het is weer oppasdag voor Jacq........terwijl ik dat had moeten weten omdat ik leuke foto's via de app van Novi heb gekregen......Tinus koppie er bij houden Wink Exclamation

Hihi Jacq was voor mij ook als een grapje bedoeld dat de Barbie's te jong waren voor Kunst en Kitsch. Waar mijn nep-barbie's gebleven zijn, geen idee zullen wel op de stort beland zijn, jammer maar helaas!

Wat een frietkot zeg...................wel apart maar of ik er een frietje o.z.i.d. zou bestellen.........weet het zo net nog niet, ziet er niet zo appetijtelijk uit.
Liefst heb ik toch jullie frietjes Jacq + de sateschotel enz.

Ben net terug van het nagelmiepje dus die kunnen er weer eventjes tegen. Hans is naar de fysio.................hij heeft ontzettend veel pijn...........kan niet slapen van de pijn. Heb hem zo ver gekregen dat hij nu paracetamol neemt maar de pijn komt al vlug weer terug, kunnen jullie nagaan hoeveel pijn hij heeft. Vraag me ook af of het niet iets anders is dan een ontstoken pees........! Hij zou het in ieder geval met de peuth er over gaan hebben. We hebben morgen een zoveel jarige bruiloft maar als hij zoveel pijn heeft zullen we af moeten zeggen want met deze pijn is er geen lol aan....voor hem niet maar voor mij ook niet.

Lieve groetjes Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Apr 11, 2019 10:52 pm Reageer met quote

Goedenavond, nou ik ben ondertussen ook uitgespeeld en gedarteld !...ik duim al de hele week voor jou voor het komend weekend Jenny, en ik duim al vl langer voor herstel van jouw lijf en gezondheid!! Laughing
Had met Novi een heerlijk daggie, maar ze was nog steeds, of wr verkouden en hoesterig....ik vrees dat ondertussen wel!
Ahhh wat vervelend voor Hans...niet slapen van de pijn...ik ken dat al te goed!!Een ontstoken pees , dat zijn vervelende hardnekkige blessures!!Niet blijven emmeren er mee....zoek de huisarts op...vaak is het een kwestie van balans in beweging en rust ...maar dt is soms bijzonder lastig te organiseren....Hoe dan ook, ik wens Hans beterschap toe!!
nog even terug naar de frietkot....ze zijn wereldberoemd Laughing Nou , ik heb uiteraard wl wat frietjes geproefd...ze zijn best wel lekker, maar die van ons winnen het echt wl!!Ik den niet dat er een OK-sticker van Rob Geus te verwachten valt ! Laughing Ik kom zo nog terug....een natuurfilm van de Veluwe is begonnen, en die wil ik graag zien!! Wink

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2049
Vr Apr 12, 2019 9:44 am Reageer met quote

Zonnestraal Hilversum.

Je zou het nu kunnen herkennen van de TV reclame van Mediamarkt.

Voor meer info:
https://www.zonnestraalhilversum.nl/

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Apr 12, 2019 12:29 pm Reageer met quote

Goedemorgen, allereerst wil ik zeggen dat het onwijs leuk is jou hier weer eens te zien Aard!!Gaat alles goed met en bij jullie?
Eventcentrum Zonnestraal, het WOW centrum van de Mediamarkt...ik ben eerst op zoek gegaan na jouw foto's te hebben bekeken, en het linkje gelezen te hebben...Wat een prachtige gebouw in architecturen-land! Love En wt jammer dat zo'n gelikt bedrijf als mediamarkt er de hand op heeft weten te leggen....het is een rijksmonument, maar helaas is het vorig jaar van de werelderfgoedlijst van de UNESCO afgevoerd (je vraagt je werkelijk af wrom??)Echt heel leuk dat je dit hebt weten vast te leggen nog!!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Apr 12, 2019 12:47 pm Reageer met quote

Goedemorgen , als het goed is gaat vandaag het moeder-en dochters weekend van start!! Love Ik hoop z dat Jenny's 81 ste verjaardag een feestje wordt voor hen allemaal!!Z gaaf dat ze dit zo doen met elkaar!!Ik heb een verjaardagskaart in het vore gestuurd, die is gelukkig nt op tijd aangekomen...maar ze zal sowieso wel weten dat we aan haar denken, en hun zo'n fijne tijd met elkaar wensen...zeker na het afgelopen jaar met de vele pechmomenten, die het leven toch behoorlijk ontregeld hebben!! Crying or Very sad Gelukkig is er nog heel veel moois om van te genieten, n heeft zij zelf ook die kijk daarop!! Love ik heb veel geleerd van haar de afgelopen jaren...Zo nu eerst ff douchen(ik heb geslapen van 22.00 tot 10.00u vanmorgen Shocked )..misschien kom ik later nog even terug...zo niet, dan wens ik iedereen een mooie dag toe!!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Apr 12, 2019 1:18 pm Reageer met quote

was ik nog ff...
Voor dat ik weer terug naar mijn daggie Rotjeknor ga, eerst nog wat foto's van afgelopen week in Amsterdam...eerst de frietkot daar bezocht, en toen hadden we nog een tip(van klandizie uit het land...de Arnhemse frietkot wordt door veel mensen van verre ook opgezocht n bezocht)dat we een vissie moesten gaan proeven in een oud winkelcentrum...dt lag op de route van het frietkot terug naar het centrum van Amsterdam...zo kwam het dat ik voor het eerst in mijn leven op 1 dag, maar liefst 2 maal de Piet Heintunnel door crosste met de metro... Laughing

op de heen weg hadden we al bij een halte een bijzonder gebouw zien staan...

dus uitgestapt bij de halte Rietlandpark(toevallig ligt dus ook het winkelcentrum wat we zochten achter dit hotel-gebouw)
Laughing

Het hotel blijkt een rijksmonument , nadat het een landverhuizershotel ( Oost-Europeanen naar Zuid-Amerika.), vluchtelingenopvang, huis van bewaring, jeugdgevangenis en verzamelgebouw van kunstenaarsateliers is geweest...

Het Lloyd Hotel werd in 1921 gebouwd als onderdeel van een veel groter complex van scheepvaartmaatschappij Koninklijke Hollandsche Lloyd.

Het prachtige gebouw is ontworpen door architect Evert Breman, die een mix bedacht van klassieke stijl, art deco en Amsterdamse School.

Het hotel dat 117 verschillende kamers heeft, waaronder twee met een achtpersoons bed en andere met een open douche in het midden van de kamer? Laughing klik hier voor het hele verhaal Wink

en nu de wind in de zeilen zetten...mijn achterstand weg werken!!Fijne dag allen!!

aard

Superlid
Superlid
Vr Apr 12, 2019 2:46 pm Reageer met quote

jjacqueline schreef:
En wt jammer dat zo'n gelikt bedrijf als mediamarkt er de hand op heeft weten te leggen....het is een rijksmonument, maar helaas is het vorig jaar van de werelderfgoedlijst van de UNESCO afgevoerd (je vraagt je werkelijk af wrom??)Echt heel leuk dat je dit hebt weten vast te leggen nog!!

De buitenkant is alleen voor de reclame van Mediamarkt gebruikt, het is geen eigendom van Mediamarkt en de binnenkant is helemaal niet gebruikt voor de reclame van Mediamarkt! Het WOW centrum is dus niet daar en bestaat volgens mij alleen in de reclame.

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.

cc

Superlid
Superlid
Vr Apr 12, 2019 7:37 pm Reageer met quote

Middag,
....dus het Lloyd-hotel heeft lieden van allerlei pluimage onderdak verleend in het verleden. Apart gebouw...............goed dat het nu een hotel is geworden in de oude stijl is gelaten aan de buitenkant maar van binnen gemoderniseerd na ik begrepen heb.
Heb ook het filmpje van het frietkot nu bekeken..............hihi prachtig....hond mag mee, buiten zit opa piepers te jassen.....kostelijk!

Jenny, kats vergeten, sorry maar alsnog gefeliciteerd met je 81 jaargang. Fijne dagen gewenst met je dochters maar dat zal best wel goed komen met zo'n stel meiden en moedersssss!

Loekske is nog niet zo lang weg maar wel vroeger dan anders ze had nl. een verjaardag in Barneveld en van daar uit gingen ze met het hele koor wokken in Elst(Utrecht).

Wij hebben de bruiloft + diner af moeten zeggen.........menneke heeft veel te veel pijn.......helaas het is niet anders.

Lieve groetjes en nog een prettige vrijdag(voor wat er nog van over is dan....he),

Tiny

aard

Superlid
Superlid
Za Apr 13, 2019 9:13 am Reageer met quote

Jenny,

cc

Superlid
Superlid
Za Apr 13, 2019 11:32 pm Reageer met quote

Jenny ook van mij en mijn menneke van harte gefeliciteerd.............we hopen dat je een fijne/gezellige/unieke tijd hebt met je meiden tgv je verjaardag.

Hou je taai Jenny en op naar je volgende verjaardag,

lieve groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Apr 14, 2019 11:08 am Reageer met quote

Even snel.. kan nu nog... even tijd. Hartelijk dank voor de uitgebreide felicitaties !
Het maakt het zo extra feestelijk ! Ikword vreselijk verwend.. gisteren een bezoek aan de Fundatie gebracht . Vrijheid het geeft je dan een harthuppeltje.. als je een kunstenares herkent ! Maria Roosen uit te de tuin van het museum in Arnhem... die tros ballonnen .!

Was een interessante tentoonstelling ..zeker met voor mij en de zussen de iuitleg in JIp en Janneke taal van LIesbeth...

Gisteravond de traditionele aspergemaaltijd ! Met na koffie en de Friese oranjekoek

Wij hadden vrijdag in Leiden koffie gedronken met Imad met gebak en met Jens in Leeuwarden geluncht en daarna ... mijn kleding voorraad uitgebreid !

We hebben gisteren al het weer gehad wat er maar was ! Hagel, sneeuw. Zonneschijn etc.

Ik ga als ik thuis ben wel uitgebreid teruglezen en feedback leveren . Voor nu wacht ons ontbijt en een mooie dag !

Die wens ik jullie ook ! Morgen nog een hele dag !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Apr 14, 2019 4:45 pm Reageer met quote

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat jullie genieten!!Heerlijke foto's ook weer!! Love
Ik heb zelf even een wat minder weekend...eigenlijk meer dat ik wat vervelende berichten heb vernomen...en met name voor de tweeling een nare berichtgeving...hun pappa verbreekt ook zijn huidige relatie...waaruit ook een dochtertje is voortgekomen....dus wr een scheiding voor de tweeling te verwerken.....kinderen zijn flexibel, maar hebben zeker behoefte aan een vorm van 'zekerheden',(ik weet het, niets is zeker in het leven)
Het doet mij in ieder geval veel meer dan ik zou verwachten...het zijn toch ook cht onze kleindochters geworden..Ook Novi is wr flink ziek, de z-veelste keer..en ditmaal een virusinfectie in haar lijfje..Ik spring van de week weer bij met oppassen (had net wat vrije dagen, maar die worden dus nu anders besteedt)Alleen zal het op de langere termijn geen optie zijn...ik kan dat naast mijn drukke werk niet meer aan....want ook in het opvangschema van vaders zal het nodige veranderen!!Gelukkig heb ik morgen wl een vaststaand uitje...even de boel de boel laten...hopelijk kan ik dat in mijn hoofd ook allemaal even los laten!! Rolling Eyes

Amsterdam...de St Nicolaas kerk..officieel officieel de H. Nicolaas binnen de Veste genaamd..staat nog altijd op mijn lijstje voor een bezoek..klik hier Helaas was de energie verdwenen om nog veel te lopen die dag, dus werd het aan passen..

De Schilddrager van den koning, (1889)staat fier afgebeeld op het Centraal Station...dt gebouw blijf ik telkens weer vol bewondering bekijken!!
Love

Zegt iemand tegen mij"Amsterdam?Ik vind er geen moer aan, allemaal dezelfde winkels als we ook in Arnhem hebben!"..Die heeft er dan geen mallemoer van begrepen toch?!! Laughing

eindelijk heb ik haar kunnen vangen in mijn lens...majoor Bosshardt , de heilsoldate, die in 2007 overleed.Haar beeltenis staat schuin tegenover het huis waar ze woonde , en is een zeer geliefd foto'-momentje voor de vele toeristen...

Haar standbeeld heeft in het verleden een nieuwe bril gekregen, want de vorige was door vandalen ontvreemd...(wat een lol toch Mad )

Ik vind het beeld echt heel mooi en een geweldige eerbetoon. Love Ik moet er vandoor...maar wordt vervolgd!!Fijne zondag allen nog!! Wink

cc

Superlid
Superlid
Ma Apr 15, 2019 12:15 pm Reageer met quote

Mogge,
wat een machtig mooi gebouw de Nicolaaskerk, A'dam is helemaal mooi met zijn grachtenpanden etc. alleen ik zou er niet willen wonen trouwens in geen enkele grote stad........mij veel te druk. Majoor Bosshardt ook prachtig en ze heeft ook wel een standbeeld verdient.

Bah wat naar weer voor de tweeling...............die krijgen ook heel wat voor de kiezen, komt er op neer dat ze hun half-zusje ook zelden of niet meer zien, triest heel triest.

Jenny al weer op de til of ben je nog aan het genieten met je dochters? Zou mooi zijn als jullie nog aan het genieten zijn want het wordt zulk mooi weer! Maar op het balkon lekker uit de wind en in de zon zal het ook goed toeven zijn!

Liefs ik ga aan mijn stutten trekken............kaboutertjes doen het niet...

Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Di Apr 16, 2019 10:10 am Reageer met quote

Na een heerlijk verwen- en verzorgweekend, wil ik jullie allen heel hartelijk danken voor de lieve kaarten, die ik mocht ontvangen, en de felicitaties hier! Ik was echt jarig !

De Til is nu weer stil !en er wachten xxx veel foto's om een album van te maken...

Heb intussen mooie architectuur Zonnestraal uit Hilversum ,van Aard voorbijzien komen. Ik weet nog, als kind, hoe erg het was als je dr lag ! Dan moest je kuren TBC dt was toen een erge ziekte ! weet ik nog.

Dan het bezoek aan het frietkot in Amsterdam, dn kom je niet op de geijkte plekken.. waar je anders komt en foto's van maakt !

Het Lloyd Hotel.. heel apart ! en prachtig die windvaan !!

en de H. Nicolaaskerk binnen de Veste ! de entree is vrij . Heb het filmpje bekeken prachtig interieur k ! ( Koningsmis ) ..

Prachtige foto's van de grachten met de uitzonderlijk geveltjes.

en dan majoor Bosshardt , die (ik weet het nog) met destijds een jonge prinses Beatrix, een rondje over de Wallen liep en de "Wachtoren" verkochten...

Dan je nare bericht over Lauryn & Faye .. kinderen pakken dat net zo rustig op ! hoop ik ! Zij hebben genoeg te doen en te leren en zijn z flexibel... hoop ik !!

Dan Hans zijn spieren vervelend ! Gaat het nu alweer een beetje ?

Ik ben weer een btje bij en nogmaals dank voor het duimen en de lieve felicitaties ! en wens jullie een fijne dinsdag !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Apr 16, 2019 1:45 pm Reageer met quote

Goedemorgen....wt een heerlijke foto, moeders met haar "grut " Laughing Zij zorgen goed voor hun moedertje...super k dat die meiden zo'n band hebben onderling.......dr kan je van dromen als moeder!!!Het zal inderdaad stil zijn in jouw huisje nu, maar je hoeft de ogen maar te sluiten, en al dat fijns weer rustig de revue laten passeren..nagenieten dus!Ook heerlijk!!!
Tiny ,hoe gaat het met Hans nu?Hopelijk al wat minder pijnlijk!!!Meestal zijn het langdurige blessures...pijnstilling en fhysio..het zal niet meevallen!!
Vandaag is Novi hier, met een heel scala aan medicatie....ze is echt heel zieligjes....momenteel slaapt ze, en ik zit op een paar meter afstand te typen,en naar haar (rustige)ademhaling te luisteren...ben erg bezorgd!!
Gisteren naar de Keukenhof geweest....prachtig , mr z druk!! Shocked Had ik niet verwacht op maandag, n er was afgelopen weekend een groots bloemencorso geweest (meer dan een miljoen bezoekers!)klik hier dat het na het weekend wr een gekkenhuis zou zijn , daar had ik geen rekening mee gehouden! Rolling Eyes Maar desondanks toch genoten...foto's ga ik beetje bij beetje plaatsen, dan heb ik telkens een vrolijke noot erbij! Very Happy
Amsterdam..

Het blijven wl de Wallen natuurlijk

Bijzondere campagne ; I live here, veel bewoners op de Wallen hebben het wel eens uit hun raam geroepen. De gemeente wil deze boodschap extra ondersteunen met een lokale campagne die samen met een klankbordgroep van bewoners is ontwikkeld. Veel toeristen beseffen niet dat ze rondstruinen, hangen, of gaan zitten in een gebied waar mensen wonen. De campagne helpt hierbij en maakt met grote foto's van bewoners op de deuren met de tekst "I live here!" duidelijk dat inwoners last kunnen hebben van het toerisme.

daar is ie weer Laughing ; De Beurs van Berlage is het meesterwerk van de architect H.P. Berlage...

De gevel dankt zijn karakteristieke vorm aan het onregelmatige terrein waarop de Beurs is gebouwd. De rooilijn volgt het schuine trac van de Beursstraat, maar binnenin het gebouw is van deze onregelmatigheid niets te merken. Op het gebouw staat de boodschap Beidt uw tijd en Duur uw uur....ofwel wacht uw tijd af, en blijf zo lang als nodig is, hou vol...
Ik hoor mijn kleindochter wakker worden...tot latersss Kiss

nenne13

Superlid
Superlid
Di Apr 16, 2019 5:41 pm Reageer met quote

Dt wisten de meisjes.. al dat er een bloemencorso zou zijn zondag..mt dat zij geen geschikt huis konden vinden in de buurt van Lisse.. en dan met een rolstoel !

Dus werd het weer Appelscha... daar staan een heleboel villa's te koop... met badkamer n slaapkamer beneden. Wij zaten in Zaai 12 en in 2016 in Grun 4...

Wat zielig als zo'n kleine krimel ziek is dan zou je het wel willen overnemen

Ik ben vandaag aan het laxeren... dat gaat niet zoals bij mijn dochters .. die gaan in de vakantie niet en komen thuis... gaan zitten en klaar ! ik doe ieder uur en keutel.. erug vemoeiend !

cc

Superlid
Superlid
Di Apr 16, 2019 7:13 pm Reageer met quote

Middag,
Jemig arme Novi...............ze is nog wel eens ziek...........misschien ben ik een beetje gestoord maar die kinderdagverblijven zijn broeinesten van allerlei ziektes. Natuurlijk ben je hartstikke bezorgd Jacq, zo'n klein hummeltje onder je hoede hebben en dat ook nog eens goed ziek is!!!
Heeft Novi anti-biotica gekregen?

Jenny aan het laxeren................ieder uur wat dat is vermoeiend, zeker in jou geval Jenny. Heb je er iets voor ingenomen Jenny?

Met mijn menneke wil het niet vlotten, vandaag naar de huisarts geweest en hij moet een echo laten maken. Kon eerst pas 5 mei terecht. Assistente van de huisarts er achter gezet en nu staat hij op de bellijst, mocht iemand zijn/haar afspraak afzeggen dan wordt hij gebeld.......hopelijk is dat eerder dan 5 mei.
Hij heeft nog steeds pijn en kan niet werken! Heb medelijden met Novi en met m'n menneke.............zou het zo van ze over willen nemen, zeker van zo'n klein hummeltje.

Ga de vaatwasser leeg maken,

Lieve groetjes Tiny

cc

Superlid
Superlid
Di Apr 16, 2019 7:22 pm Reageer met quote

De Keukenhof...............nog niet zo'n tijd open he...........dus zo gauw de poort van het slot gaat komt de meute binnen stormen......hartstikke druk en dan is het niet prettig om er te lopen/wandelen. Met een rolstoel zo Jenny al aanhaalde is er helemaal geen door komen aan.

Jah de Wallen blijven de Wallen..........is toch eigenlijk ook attractie, hoort bij Amsterdam.
De Beurs van Berlage is niet zo mijn ding maar de grachtenpanden met hun gevels vindt ik prachtig en sommige panden hebben een soort van bordes/trap om in het pand te komen maar vaak ook een trap naar beneden naar het souterain(schrijf ik dat nou goed........... Neutral ?).

Lieve groetjes, nu echt naar de vaatwasser,
Tiny

Pagina 2034 van 2068 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2033, 2034, 2035 ... 2066, 2067, 2068  Volgende

Plaats reactie