Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2518, 2519, 2520 ... 2533, 2534, 2535  Volgende Plaats reactie

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11125
Zo Apr 14, 2019 11:44 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.
Er wordt wat afgekruist, de afgelopen dagen Laughing Dan kun je zo eens hebben.
Elise, je hebt mooie boeken op de kop kunnen tikken. Vooral met een positieve inslag en dat zie ik graag.

Liliane, als ze niet een flinke opslag geven zie ik de functioneringsgesprekken ook niet zo zitten. Als er iets niet goed is, of wat aan de hand krijg je het toch wel te horen. Die gesprekken zijn in deze tijd, gewoon achterhaald.
Bij Peter op zijn werk doen ze er ook niet meer aan.

Marlie, dat ovengerecht ging er zeker goed in en de restjes, verse, groente zijn weer op. Very Happy

Roto, je hebt ook wat regen, een vlokje sneeuw en zelfs wat hageltjes naar ons gestuurd. Dank je, maar stuur vannacht gerust nog wat meer, hoor. De plantjes kunnen het goed gebruiken, dus ben niet zuinig.

En nee ik heb mij geen pijn gedaan…. Jammer hè

Madelief, toch! Natuurlijk niet! Ik zou het heel erg vinden als jij je stuitje gekneusd zou hebben of een paarse bil.

We zijn hier aardig voor elkaar, toch.

Wij gaan vandaag voor de laatste keer in dit seizoen naar de sauna. De zomer komt er aan en dan kun je beter genieten van het buiten zijn en de zon.

Nu is het dit tijd voor.

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

hehety

Superlid
Superlid
Zo Apr 14, 2019 11:59 am Reageer met quote

Er is er een jarig en dat is Liliane!

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 7073
Zo Apr 14, 2019 12:46 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Om mee te beginnen:
Lieve Liliane van harte gefeliciteerd!!! Een gezellige dag!

Madelief we gunnen je alleen goeds, beetje plagen mag hè?

Henny alweer de laatste sauna-dag, dat zul je wel jammer vinden. Maar er komen wel weer andere dingen voor in de plaats.

Wij gaan weer naar Duitsland, daar is de taart héérlijk! Laughing

Allemaal een hele fijne zondag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3229
Zo Apr 14, 2019 1:07 pm Reageer met quote

Goeie morgen allemaal,

Dank je wel voor de lieve wensen. Dat doet deugd.

Gisterenavond een leuke avond met de jeugd-vriendinnen gehad. Samen iets kleins gaan eten en dan bij één vriendin thuis weer bij gepraat en over vroeger verteld als we samen op reis gingen. We stonden er alle 5 stom van dat we ook al zoveel over "vroeger" konden zeggen. Laughing

De vriendin had haar living versiert met allemal 60- bordjes en slingertjes. Dat vond ik wel leuk.

Vandaag houden we het rustig. 'k Heb wel een lekker klein taartje voor ieder van ons gaan halen en dat gaan we deze namiddag samen opeten.

Voor de rest ga ik nog wat borduren. De laatste steekjes wegen het zwaarst. De mannen worden weer goed op tv bezig gehouden: koers en voetbal.

Marlie, lekker naar Duitsland. Geniet van je taart hé.

Madelief, hier zeggen sommige streken ook "vrouwentongen" tegen sanseveria. Laughing Laughing Laughing

Hety, is het sauna seizoen al voorbij. Raar dat er in de zomer geen sauna is.

Roto, het is een ambetantig seizoen voor kleding hé. Ik berg de winterkleding nog efkes niet op, maar heb wel al wat tussenseizoen kleding uitgehaald. 's Morgens doe ik een regenjas aan die ietsjepietsje te groot is, zodat ik er een dikke pull kan onderdoen. Want aan het station is er veel wind (is een open vlakte omdat ze er aan het werken zijn). In de namiddag steek ik die pull in mijn werk-rugzak, want anders is het veel te warm. Een mens moet zich behelpen hé.

Elise, enkele leuke boeken op de kop getikt. Ja jong als je ze nieuw koopt zijn ze duur hé. Je bent in een bibliotheek beter af. Veel plezier met de paas-petanque.

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Madelief46

Superlid
Superlid
Antw.: 1562
Zo Apr 14, 2019 2:57 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Elise, ik wist niet dat Sonja Barend een boek geschreven had, weet je wat ik zo bewonder aan haar is dat ze haar gezicht gewoon oud laat worden de meeste nemen een facelift, ik vind haar ook nu een mooie vrouw.

Ja alles moet digitaal ik hou ook liever een boek in mijn hand

Rotomaori ik ben blij dat jullie ook al bezig zijn geweest met het opruimen van winterkleding mij verklaren ze voor gek, dan maar gek ik doe het toch.

Ja Henny wij zijn lief voor elkaar

Wij gingen zomers ook niet naar de sauna toen wij er zelf een hadden dan gingen wij er wel in, lekker zweten en dan buiten onder de koude douche

Marlie plagen mag zeker hoor ik hou daar wel van.
Veel plezier in Duitsland en horen wel hoe het daar was en Sacha mag mee hè

Wij zijn vanmorgen naar Marienwaerd geweest maar ik vond het behoorlijk fris buiten, daar een lekker kopje koffie gedronken en toen een eindje gereden in de omgeving daar

En nu het beste Paard van stal onze Liliane is vandaag jarig

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Liliane

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde

hehety

Superlid
Superlid
Zo Apr 14, 2019 6:24 pm Reageer met quote

Sauna was uitstekend op tempratuur. Prima badmeester en gezellig druk Laughing
Kijk, wij huren in verenigingsverband het zwembad plus sauna anderhalf uur af en dat kost gauw 175 euro per keer. Dat betalen wij door middel van de contributie. We hebben nog 52 leden.
Toen we nog 155 leden hadden was het makkelijk op te brengen en waren de seizoenen ook langer. Alleen Juli en augustus niet.
Nu zijn de meesten gepensioneerde en geen kinderen meer in huis, dus ze gaan weer naar de camping, vakantiehuisjes zowel in Nederland en buitenland. Maken verre reizen en zo meer.
Om toch de saunadagen in stand te houden en zeker niet onbelangrijk: Voor iedereen betaalbaar; is besloten om het seizoen af te sluiten eind april en half september weer te openen
Iedereen is natuurlijk wel vrij om naar andere sauna's te gaan als ze zin hebben.
Vandaar geen saunamiddagen in de zomer. Very Happy

Ik ga nu afsluiten en wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3483
Zo Apr 14, 2019 7:15 pm Reageer met quote

en een lekker mooi taartje .........

Gezellige dag en ik zal vanavond proosten op je !!

Elise2

Superlid
Superlid
Zo Apr 14, 2019 7:36 pm Reageer met quote

Vergat ik een liedje nog voor je LILIANE !!!Waren er meer jarig vandaag dus al effe bezig ! Dan neef met vrouw is in de Efteling en daar las ik weer nare dingen vandaag over. Ga zo naar de muziek van Lac Hoop dat mijn auto het blijft doen Ging afgelopen week naar de garage om te vragen of mijn schokbrekers er waren ?? Waren ze nog niet besteld Brrr.. Ga bij sores iedere keer naar een happy hour om mijn verstand op 0 te zetten en te genieten van de muziek.. maar tegenwoordig wel veel ! Ha ! Ha !

Maar hier nog iets uit de oude doos voor je LILIANE

Flamingo Birthday
https://youtu.be/355ttdipX0I

marlie49

Superlid
Superlid
Zo Apr 14, 2019 8:05 pm Reageer met quote

Liliane dat klinkt heel gezellig die tijd met je vriendinnen, en dan heerlijk over vroeger kletsen. Je bent dus nu 60 jaar (een kroonjaar!) Dat je er nog maar veel mooie jaartjes bij mag krijgen.

Henny dat is mooi geregeld met het saunabezoek.

Ja Madelief Sacha was van de partij vanmiddag, ze is altijd heel lief.
Heb toch geen taart genomen, had er geen zin in!!!! Dat mag wel genoteerd worden. Wink

Elise leuke plaatjes had je weer!

Allemaal een hele fijne avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Elise2

Superlid
Superlid
Zo Apr 14, 2019 9:18 pm Reageer met quote

LILIANE nog wat blommekes voor je ! Kreeg van een mailvriendin die eerst in Brasil woonde en nu in Groningen weer Foto's van deze parade !
Dus effe filmpke gaan opzoeken ! Dus voor jou en allemaal lekker op je stoel kijken naar mooie en leuke blommekes ! Ga nu naar de muziek op Lac aan de oostkust !! Hasta la vista !!!
https://youtu.be/ILxDay-ZWOQ

Lees net reactie dat filmpke van 2018 is terwijl er 2019 ook staat ! Nou ja heb je het gezien dan maar in de prullenbak hé ! Heb het net naar mijn schoondochter ook gestuurd die is gek van blommkes !!

Rotomaori

Stamgast
Stamgast
Antw.: 354
Zo Apr 14, 2019 11:38 pm Reageer met quote

Het is al zondagavond en ik wilde de computer al uitzetten, maar ik lees nog net op de valreep dat Liliane jarig is.

Daarom van mij een hele bus vol felicitaties.

Groet van Rotomaori

hehety

Superlid
Superlid
Ma Apr 15, 2019 12:04 pm Reageer met quote

Een bus vol, Roto. Je doet niet minder. Laughing

Vanmorgen al een bizzzy meisje geweest. Het kan maar gedaan zijn. Dadelijk nog even hobbyen en vanmiddag komt mijn terrasvriendinneke even lang. Dan is de maandag al weer bijna om.
Even nog de ontbijtvaat wegwerken, maar eerst

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Ma Apr 15, 2019 12:55 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal

Marlie, ik kan dat niet als ik ergens koffie drink dan moet ik een gebakje daar bij hebben want als ik dat niet doe en ik zie een ander een gebakje eten dan loopt het water in mijn mond, ik ben niet zo flinke meid als jij jammer genoeg.

Henny ik ben al vanaf vijf uur aan het hobbyen het huis met de Franseslag gedaan , en daarna bezig geweest met de zomerkleding vanmiddag die van Wim daar ben ik zo klaar meer en morgen alle winter colbertjes en winterjassen en schoenen, dan mag van mij de zomer beginnen.

De koffie ziet er goed uit Henny ik neem een bakkie en veel plezier samen met je vriendin

Fijne dag allemaal

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3229
Ma Apr 15, 2019 4:34 pm Reageer met quote

Goeie middag allemaal,

Ik ben deze morgen om 9u moe opgestaan. 'k Had nochtans goed geslapen en deze middag een dutje van een uur en een half gedaan en ik voel me nog geradbraakt. Confused

Maar ik denk dat ik weet hoe het komt: gisteren taartje gegeten en bij de vriendinnen ook dingen gegeten met veel suiker. Dat zal de weerslag zijn. Maar vanaf vandaag terug mijn dieet volgen dan komt het nog wel in orde.

Gisteren nog een leuke verrassing gehad: er werd aan de deur gebeld en het jongste buurmeisje was er met een tekening speciaal voor mijn verjaardag. Dat vond ik zo lief.

Elise, jij verwent mij hier nog al zulle. Dank je wel. En Roto een bus vol... heb ik nog nooit gehad. Laughing Plezant is dat.

Marlie, jij geen taartje gegeten. Ik heb het in je plaats gedaan. Laughing Het was een slagroomtaartje met aardbei. lekker!!!

Madelief zo vroeg bezig. Ik heb mij op dat moment nog eens omgedraaid in bed.

Hety geniet van het babbeltje met het terrasvriendinnetje. Ja dat is dan een duur geval, die sauna en zwembad afhuren. Maar zoals jullie het nu regelen is het ook wel goed hé. Het moet financieel te doen blijven.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

hehety

Superlid
Superlid
Ma Apr 15, 2019 5:47 pm Reageer met quote

Die tekening is wel lief, ja. Liliane. Daar mag jij je wel vereerd mee voelen. Laughing
Tja, taart eten en de van marlie zelfs er bij, bij wijze van spreken... Dat heeft zijn weerslag. silent
Ik hoop dat je weer snel op peil bent en weer vooruit kunt. Very Happy

Zo'n zoetekauw, Madelief? Je bent nog wel zo slank, meen ik te weten.
Dat je een vroege vogel bent is wel duidelijk. Vijf uur in de ochtend is wel héél erg vroeg. Dan wil ik wel eens opstaan om te plassen, maar dan weer rap terug in bed.

Mijn terrasvriendin is geweest en weer gezellig wat over en weer geklessebest.
Nog wat gelezen en dadelijk tijd om af te sluiten.
Peter komt wat later thuis omdat aan hem gevraagd is om even langs het kantoor te komen om een pot of vier paaseieren op te halen en uit te delen bij waar hij nu werkt. Rond een uur of vijf zal hij wel thuis zijn. Ach, het ligt op zijn route, dus zo gepiept.

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Ma Apr 15, 2019 6:33 pm Reageer met quote

Ik ben zeker een vroege vogel, maar dat ben ik mijn hele leven al geweest, wat wel weer een nadeel is, dat ik om 10 uur al naar bed toe gaat.

Liliane ik hoop dat je suiker weer op peil is. Wat lief van je buurmeisje dat ze een tekening voor je gemaakt heb,

Ik heb al mijn zomerkleding weer te oor schijn gehaald morgen alleen nog in de gangkast de winterjassen naar zolder brengen en ben ik echt helemaal klaar.

nu doe ik helemaal niets meer want ik ben het een beetje zat, vanavond even naar spoorloos kijken en dan weer naar bed

marlie49

Superlid
Superlid
Ma Apr 15, 2019 7:14 pm Reageer met quote

Wat leuk Liliane die bus vol felicitaties, orgineel!

Ja jongens, mijn vriendin en haar vriend nemen niks bij de koffie, dan vind ik het zo raar om daar alleen te zitten met taart. Embarassed Later thuis wel een lekker ijsje genomen. Wink

Wat lief van dat buurmeisje Liliane, dan vindt ze jou vast heel lief en dat ben je volgens mij ook. Dat je mijn taartje opat vind ik minder. Laughing

Henny ook een gezellige middag gehad.

Madelief dan waren we samen met een Franse slag bezig, want vanmorgen heb ik mijn vriendin geholpen de voortuin van planten te voorzien, en vanmiddag kreeg ik bezoek, dus gauw gauw even gezuigd. Shocked

Allemaal een hele fijne avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Rotomaori

Stamgast
Stamgast
Antw.: 354
Ma Apr 15, 2019 11:11 pm Reageer met quote

Vanavond na het eten nog even een eindje gefietst. Kom ik tegen 8 uur thuis en wat zie ik op het Journaal. De Notre Dame in Parijs staat in brand.

Ontzettend triest dat deze kerk zo getroffen is. Lang geleden, ergens in de jaren 80 had ik het genoegen tijdens een vakantie in Parijs om deze prachtige kerk te bezoeken, en nu dit.........

Elise2

Superlid
Superlid
Ma Apr 15, 2019 11:40 pm Reageer met quote

ROTOMARI en ALLEMAAL heb net met mijn mailvriendin in Frankrijk gechat ze schreef me dat ze er kapot van zijn ! Ik wist nog van niets !De NOTRE DAME in brand. Zo TRIEST ! TRIEST !!! Heb maar een paar kleine fotootjes van haar over genomen !Als kind met mijn ouders er langs gereden binnen weet ik niet mee was nog erg klein !

Wanneer gebeurd er weer eens iets moois en leuks allemaal ellende verdorie tegenwoordig !!

hehety

Superlid
Superlid
Di Apr 16, 2019 11:33 am Reageer met quote

Ja, ik denk ook dat heel de wereld gisteren geschrokken was en nog beduusd is over het nieuws van de grote brand van de Notre Dame is
Gelukkig is wel besloten om dat magnifiek gebouw weer te gaan herbouwen, maar dat zal nooit meer hetzelfde zijn. De meeste kunstschatten zijn gelukkig gered en het gouden kruis ook.
Zo weten wij wel weer hoe betrekkelijk alles is. Heel erg blijft het wel, dat is zeker.
De zon schijnt al volop. We gaan ieder weer aan ons eigen gedoetje beginnen, maar eerst.

auteur onbekend

Pagina 2519 van 2535 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2518, 2519, 2520 ... 2533, 2534, 2535  Volgende

Plaats reactie