Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2523, 2524, 2525 ... 2548, 2549, 2550  Volgende Plaats reactie

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11216
Wo Apr 24, 2019 6:13 pm Reageer met quote

Madelief, je kunt weer vrij en blij badderen. Dat is veel waard en weer in de zomermodes. Laughing

Liliane, dan is jullie omgeving nog heel gezond voor reptielen. Dat het zo mag blijven. Er zijn steeds minder gezonde plekken over in de Benelux. Werk ze morgen.

Marlie, op de vensterbanken lag geen stof, maar vol met gele en groene stuifmeel. Zo erg heb ik nog niet eerder meegemaakt. Nu staan hier wel veel bomen en berken op de hoek. De zonnepanelen zijn nu ook al een paar weken helemaal geel.
Ook nog boven goed gezogen dus het kan er weer even tegen.

Peter is nu samen met een buurman van een paar deuren verder de huurwagen weg aan het brengen, in Geldrop . Dan samen met de buurman, in de wagen van de buurman naar de garage in Nuenen om de auto van Peter weer op te halen.
Die is al klaar. Wel fijn dat die buurman kon, want het is anders toch een heel geregel. Nu maar hopen dat we weer een lange tijd panne vrij kunnen rijden. Het geintje is duur genoeg. Vast wel anders had de monteur het wel gezegd, want hij is heel eerlijk tegen zijn klanten.

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Madelief46

Superlid
Superlid
Antw.: 1615
Do Apr 25, 2019 11:08 am Reageer met quote

Goedemorgen,

Het zijn heel wat graden minder dan gisteren hè is niet erg dan kunnen weer een beetje op adem komen.
Henny en Marlie hebben jullie nog plannen voor vandaag, Liliane moet werken gelukkig is het daar lekker weervoor, en voor een mooie wanderling is het weer ook goed hè Roto

Ik hou het makkelijk vandaag, nu aan een cappuccino

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde

hehety

Superlid
Superlid
Do Apr 25, 2019 11:27 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers, op deze vrolijke morgen.
Met de auto gaat het steeds leuker worden. We hadden berekend.
Auto huren, vijf dagen 285 euro
Reparatie en kosten. 690 euro
Bij elkaar 975 euro.

Blijkt. Een vervangende auto is gratis. Pas na vijf dagen worden huurtarieven toegepast
De monteur heeft de fabrikant van onze auto gebeld om koppelingsplaten te bestellen. Die wist te vertellen:
De platen zijn prima, maar alleen die serie van onze auto heeft een bepaalt soort koppelingsmechanisme met een bevestigings blok en daarvan is bekend dat die blok het wel eens wil begeven. Dat is nu vervangen, met de kabel.
De garagehouder rekende de kabel niet, omdat hij al ruim een week eerder er een nieuwe in gezet heeft en onder zijn garantie valt. Totale kosten van de wagen, plus btw en garagekosten samen 95 euro.
Verschil 880 euro!
Dat is wel een feestje waard!

Peter zei dat de wagen nog niet eerder zo soepel, licht en gemakkelijk geschakeld heeft. Laughing
Tijd voor een bakkie koffie.

auteur onbekend

hehety

Superlid
Superlid
Do Apr 25, 2019 11:30 am Reageer met quote

Madelief, mijn plan is dadelijk de huiskamer met de Franse slag te doen en dan eindelijk mijn boek uit lezen, maar of dat lukt...

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 7212
Do Apr 25, 2019 12:32 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Gelukkig heeft het geregend, want overal lag stof, veel te droog dus.

Vanmiddag weer lekker de hort op.

Jullie hadden mazzel met de auto Henny.

Madelief we zijn dus nu af en toe met z'n drieën met de Franse slag bezig! Smile Liliane nog dan is de club compleet.

Allemaal een hele fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Do Apr 25, 2019 5:09 pm Reageer met quote

Hier regende het net ook nog even.
De boel aan kant. Nog snel even een andere locatie gevonden om met de groep WT te gaan lunchen, want ook de herberg bij De baron zijn hof is dicht op zaterdag Shocked
Dus ook weer opgelost en nu vind ik eindelijk tijd om mijn boek in te duiken.
Ik wens iedereen alvast een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Do Apr 25, 2019 5:14 pm Reageer met quote

Ook hier regent het niet hard maar je wordt er wel nat van Wink

Ik heb ook nog geen tijd gehad op te lezen want ik heb nog wat winterkleding van Wim opgeruimd maarrr nu duikt ik toch even im mijn boek.

Fijne dag verder en een fijne avond

marlie49

Superlid
Superlid
Do Apr 25, 2019 8:24 pm Reageer met quote

De boodschappen zijn weer binnen en een gezellige middag gehad.

Heb je een leuk boek nu Madelief?

Allemaal een hele fijne avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Rotomaori

Stamgast
Stamgast
Antw.: 365
Do Apr 25, 2019 11:01 pm Reageer met quote

Hallo Klessebessers,

Dank voor de leuke reacties naar aanleiding van die verdwaalde wandelaar op 2e Paasdag die ik heb geholpen om zijn juiste route weer te vervolgen.
De man, ongeveer 50 jaar, woont in Amstelveen en vind het daar nogal hectisch, veel lawaai in zijn woonomgeving, woont aan een drukke weg en daarom gaat hij regelmatig naar een camping op de Veluwe om daar van de rust te genieten. Terwijl zijn vrouw op de camping bleef ging hij een eindje wandelen waarbij hij dus de weg kwijtraakte.

Gelukkig zijn er tegenwoordig behalve gedetailleerde kaarten ook apps voor de smartphone. Nu weet ik door het vele fietsen door de jaren heen en het wandelen van de laatste jaren goed de weg. Een goede app waar vrijwel elk paadje en weggetje opstaat is Guru Maps, een zeer handige app als je de weg niet meer weet, veel beter dan Google Maps.

Het heeft even geduurd, maar morgen (vrijdag) ga ik weer aan het werk. Wat later dan eerst de bedoeling was, maar nu is het dan zo ver. Dat wordt dus weer vroeg opstaan, maar dat geeft niet, ik heb daar geen moeite mee. Even één dag werken en dan weer weekend. Very Happy

Tot later,
Rotomaori

Madelief46

Superlid
Superlid
Vr Apr 26, 2019 11:01 am Reageer met quote

GOEDEMORGEN

De boel is al bijna aan kant even met de swiffer door de huiskamer en klaar is kees

Vanmiddag Marlie ga ik naar de bieb. en als ik toch in Leerdam ben ga ik even een broek afhalen van Wim en ook medicijnen bij de apotheek dan is de dag weer om dan kunnen wij vrijdagavond vieren

Allemaal een hele fijne dag

hehety

Superlid
Superlid
Vr Apr 26, 2019 11:49 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.
Roto en wij maar denken dat jij hard ging werken.

Werk ze vandaag nog maar even.

Madelief, jij bent echt vroeg. Ik juist wat later, maar ik heb wel al veel gedaan. Vandaag nog wat hobbyen en dan ben ik, ik huis wel klaar. Alleen nog even kijken bij een andere tuinencomplecs of dat wat is voor het WT uitje
https://www.dewalburg.nl/tuinen/evenementen-locatie/

Straks contact opnemen.
Nu is het hoog tijd voor koffie.

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Apr 26, 2019 12:45 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Madelief heerlijk vóór het weekend even nieuwe boeken halen.
Wat rommelen hier en daar en voor de rest kan ik doen waar ik zin in heb, en dat wordt dus lezen etc. etc...........

Roto werk-ze, volgende week dus weer vol aan de bak. Wink

Fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3523
Vr Apr 26, 2019 3:19 pm Reageer met quote

Net 7.18 u hier dus wens ik jullie alvast bij het wakker worden een...
fijne dag en doe de .....

Alvast weer iets ik denk dat ik minder dingen leuk moet gaan vinden hou ik meer tijd over om hier te schrijven. Heb nog zoveel schrijfvoer ook van de boeken enz.. HARTelijke groetjes

hehety

Superlid
Superlid
Vr Apr 26, 2019 5:48 pm Reageer met quote

Elise, leuke dingen blijven doen, hoor. Dat zijn de slingers in je leven. Laughing
Ik ben ook uit gerommeld en alles binnen voor vanavond.
Genoeg voor vandaag en duik nog even mijn boek in. Ik ben met het laatste hoofstuk begonnen, alleen zijn de hoofdstukken erg lang, dus ik ben nog even zoet

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijn weekend

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Vr Apr 26, 2019 7:33 pm Reageer met quote

Zo ik heb alles gedaan wat ik me voorgenomen had, niet dat het veel was maar het is klaar.

Ik ben weer geslaagd voor 3 boeken ik ben begonnen met het boek "Het lichaam van Clara"geschreven door Jan Siebelink het dat boek pakt me meteen.

Henny heb jij je boek al uit of ben je nog steeds met dat hoofdstuk bezig.

Liliane je laatste werkdag van de week zit er ook weer op, dus je mag lekker genieten van het weekeind, en Roto mag ook aan het weekend beginnen.

Marlie, heb jij lekker op het balkon gezeten met Sacha, het was best op uit te houden vond je niet, toen ik thuis kwam vanuit de stad heb ik gelijk makkelijke kleding aangetrokken en ben op het balkon gaan zitten lezen.

Nu stop ik er mee en wens jullie

.

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Apr 26, 2019 10:47 pm Reageer met quote

Jan Siebelink is geweldig Madelief, schreef ook het boekenweekgeschenk. Heb laatst een interview van hem gezien, een gedreven schrijver.
Ik vond het te koud op het balkon, heb wel vier keer gewandeld met S.

Ben het boek: Wees onzichtbaar van Murat Isik aan het lezen, boeit ook onmiddellijk.

Liliane kan weer aan har vrije weekend beginnen en Roto kan zich voorbereiden op zijn komende volle werkweek.

Allemaal een fijne avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Za Apr 27, 2019 11:13 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.
We zijn gisteren allemaal druk met rommelen geweest en ik nog met regelen voor WT
De lunch, tuin en dinner locaties zijn allemaal 100% goedgekeurd. Ik heb het weer geflikt!

Voor de koningsdaggangers is het vandaag slecht weer, maar dat dat zal de meesten niet echt deren.
Wij slaan wel een rondje koningskramenmarkt over en kijken wel even tv. Net zo comfortabel. Very Happy

Madelief, ik moet nog zo'n 45 pagina's lezen voordat ik het boek écht dicht kan klappen. Dat uit lezen wil maar niet echt lukken en het volgende boek ligt al te trappelen op de kast. Komt wel goed. Laughing

Marlie kan ook nog vooruit met haar leesvoer. Liliane haar E-book is ook niet leeg en Elise kan nog een tijd vooruit door de asielmarkten. Dat zit allemaal wel goed. Het enige wat we missen is

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Za Apr 27, 2019 12:25 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Wat jammer voor de kinderen, die spulletjes verkopen op Konings dag, dat het regent, is toch minder leuk.

Ik blijf lekker thuis vandaag, want een vriendin is ziek en de andere regelt het dat haar kleinkind op de markt kan staan met het verkopen van dingen.
Dus geen zaterdagclubje. (is ook veel te druk vermoedelijk)

Allemaal een hele fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3250
Za Apr 27, 2019 1:42 pm Reageer met quote

Goeie middag allemaal,

Eerst en vooral fijne Koningsdag gewenst. Hopelijk valt er niet te veel letterlijk in het water. Voor de rest: genieten jullie maar.

Ik heb goed gewerkt. Maar de sfeer is serieus aan het verzieken. Door dat de regering beslist om alles wat federaal is te verdelen onder de gewesten (en dan vooral en om te beginnen alles wat gezondheidszorg betreft - wat onze core-businness is) is er ten eerste heel wat verwarring en komt er heel wat verandering. Zo hebben 4 mensen van onze dienst gisteren plotseling te horen gekregen dat ze naar een andere dienst moeten (tegen september of zo). 1 persoon van ons groepje moet ook gaan. Zo iets brengt de stemming serieus naar beneden.

Ik kreeg wel een leuke verrassing: als iemand verjaart en er komt een nieuw tiental te staan, leggen de collega's samen en kreeg ik een cadobon om in een boekenwinkel te besteden aan boeken voor mijn e-reader. Daar was ik heel blij mee.

Deze morgen naar de kapper geweest en al een zomercoupe gevraagd. Dus vanachter wat korter dan van voor. Laughing Ook al ziet het er niet direct naar uit, toch blijf ik geloven in de zon.

Voor de rest houden we het rustig voor vandaag.

Marlie, geniet jij dan ook van je rustdag. Is er in de naaste buurt niks te doen waar je in je eentje eventjes naar toe kan?

Hety, geniet jij dan maar van de tv. Dan blijf je droog.

Madelief geniet van je drie boeken.

Roto weer aan het werk gegaan en direct al weekend.

En Elise heeft ook nog leesvoer. 't Komt hier allemaal goed.

Nog een hele fijne zaterdag allemaal.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Madelief46

Superlid
Superlid
Za Apr 27, 2019 2:28 pm Reageer met quote

Goedemiddag,

Marlie ik heb ook dat interview gezien ik geloof dat het bij de wereld draait door was, ik heb dat knielen op een bed violen van hem ook gelezen en nog een paar maar daar weet ik de titel niet van.

Ik doe helemaal niets aan koningsdag ik geef er niet om, ik heb wel even gekeken wat ze aan hadden toen ik dat gezien had ging de TV weer uit vanavond wel even naar blauw bloed kijken.

Onrust op de werkvloer is nooit prettig Liliane dat kan de sfeer echt verzieken. Dus jij heb ook al een zomerkapsel het lijkt wel of iedereen tegenwoordig een kort kapsel heb en wat ik ook vaker zie is grijze haar.

Ik ga nu even een paar bankzaken doen en dan weer lezen Wim gaat de stad in maar dat is mij te druk ik blijf liever thuis.

Pagina 2524 van 2550 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2523, 2524, 2525 ... 2548, 2549, 2550  Volgende

Plaats reactie