Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2389, 2390, 2391 ... 2447, 2448, 2449  Volgende Plaats reactie

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 8556
Vr Mei 17, 2019 12:27 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Ja Henny dat klopt langzaam word ik er ook bedrevener in. Het scheelt in ieder geval meestal maar één of twee blokjes die ik van het winnaarschap af lig. Mijn vriendin doet het al jaren, is bedrevener dan ik. Shocked
Maar ...................ik won ook al een keer twee keer. Meestal doen we twee spelletjes, anders word je er gaar van. Koffiedrinken doen we tussendoor.

Madelief het wordt alweer geen balkondag vandaag.

Elise leuke plaatjes weer. Alles goed met jou?

Allemaal een hele fijne dag!

het zijn de kleine dingen die het doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Antw.: 1919
Vr Mei 17, 2019 12:50 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

De boel is weer aankant, en ik heb de hobby van Henny en Marlie ook al gedaan, ik moet gaan uitkijken dat het ook geen hobby van mij gaat worden dus wat heb ik gedaan een klein wasje weggestreken, vanmiddag even naar de stad, verder geen plannen.

Allemaal een fijne dag, o ja ik ga tussen de middag zelf gemaakte frieten eten met kroketten

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 12089
Vr Mei 17, 2019 5:07 pm Reageer met quote

Madelief, hier de boel ook weer aan kant en Saartje uitgelaten.
Ik duik in mijn boek en wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3364
Vr Mei 17, 2019 5:59 pm Reageer met quote

Goeie middag allemaal,

De 2 werkdagen zijn voorbij. Woensdag rustig gewerkt. Maar best een spannende dag.

Doordat er dinsdag een brand geweest was in het seinhuis in Brussel Noord reden er weinig treinen. Mijn trein reed 's morgens maar had 20 minuten vertraging. Toen ik aan het wachten was voelde ik in eens een verschrikkelijke druk in mijn darmen. Ofwel naar huis terug ofwel... ja er kwam juist een trein aan die naar Leuven ging. Ik daar opgestapt, naar de wc geweest en in Leuven terug afgestapt. En je gelooft het misschien niet maar daar stond een trein te wachten naar Brussel die ging toekomen voor mijn trein. Dus opgestapt en in Brussel Noord afgestapt en daar wat moeten zoeken naar een trein naar Schaarbeek. Maar ik was maar een kwartiertje te laat op het werk. En vermits er 's avonds nog niet veel treinen reden heb ik ietsje langer gewerkt en was ik een kwartiertje later thuis dan anders. Dus al bij al viel het mee.

't Middags ben ik eerst even in het zonnetje gaan zitten en ging dan op het gelijkvloers naar de wc. Kreeg ik toch wel dat slot niet meer open. Ik gewacht tot ik iemand hoorde binnenkomen en gelukkig was het een poetsvrouw die ik kende. Die heeft dan direct een timmerman opgebeld en na een kwartiertje was ik gered. En gisteren zag ik dat het slot vervangen was.

Gisteren ook goed gewerkt maar het was veel drukker dan woensdag. Daarbij nog een vergadering en nog een deel uitleg over een werk dat ik tijdelijk ga moeten doen ter vervanging van iemand die gaat geopereerd worden. Dus was ik goed moe gisterenavond. Maar ik moet maar volgende vrijdag terug gaan. Dus tijd genoeg om uit te rusten.

Vandaag eerst boodschappen gehaald. We kunnen weer een weekje verder. Deze namiddag wat vuil getrokken in de tuin en drie kwartiertjes op ons terras zitten lezen. Nu begon het wel wat koud te worden. Dus ben ik achter mijn laptopje gekropen.

Jullie hebben je deze dagen ook goed kunnen bezig houden. Goed zo. Ik wens jullie nog een hele fijne avond en tot morgen.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Vr Mei 17, 2019 6:00 pm Reageer met quote

Zo ik ben weer thuis ven even bij de HEMA binnen geweest en nog wat winkels ik ben ook even bij van Uffelen geweest en er bleef weer een leuke blouse aan mijn vingers plakken, ik moet toch iets verzinnen zodat dat niet zo vaak gebeurd misschien een paar handschoenen aan trekken.

Ik heb niet op het balkon gezeten vandaag Marlie want het was daar wel heel erg koud.
Heb jij nog iets leuks gedaan vandaag.

Nu even een spelletje spelen ik zal die link hier neerzetten, ik heb hem nog niet een keer afgekregen
https://www.spelle.nl/Rainforest-Adventure-spelen

misschien lukt het jullie ik wens jullie een fijne avond

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Mei 17, 2019 6:29 pm Reageer met quote

Dat waren drukke dagen Liliane, maar nu weekend en lekker relaxen.

Madelief ik heb vanmiddag wat papieren zitten uitzoeken, de krant eens goed doorgelezen en t.v. gekeken en tussendoor met Sacha gelopen.
Jij dus een leuke blouse gescoord, welke kleur? Nu even de plakpot laten staan hè? Laughing

Henny jij hebt dus weer een heerlijk boek?

Allemaal smakelijk eten en fijne avond!

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Za Mei 18, 2019 12:46 am Reageer met quote

https://www.jukeboxpiratenteam.nl/

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Za Mei 18, 2019 10:59 am Reageer met quote

Goedemorgen

Ja Marlie ik laat voorlopig de plakpot thuis, maar dat zeg ik elke keer het blouseje is groen met een werkje en er zitten mouwen in het is voor van de zomer als het weer een beetje koel is.

Hier is het prachtig weer wij ga o koffie drinken op het balkon.

ik heb niet te vertellen dus ik stop er mee allemaal een fijne dag en tot later

hehety

Superlid
Superlid
Za Mei 18, 2019 11:53 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.

Liliane, je hebt het zeker druk gehad. Maar goed dat het nu weekend is en je even tot jezelf kunt komen.
Madelief, er mag gerust iets aan je vingers blijven plakken. Jezelf verwennen hoort er, op 'n tijd, gewoon een keer bij en waar moet je anders toch je vakantiegeld laten!? Laughing
Marie, de papieren op orde hebben kun je maar gedaan hebben. Dat hoort er toch wel bij en zo blijft het overzichtelijk.
Bij Elise swingt het nog de pan uit. Je vermaakt je wel. Laughing

Ik kreeg gisteren een brief van het ziekenhuis binnen.
Mijn afspraak in juni is naar een week later verzet. Mijn nieuwe arts is uroloog Paula Moonen.
Gezien ik nagenoeg geen blaasklachten meer heb en de andere rest goed onder controle te houden is met een simpel pilletje, zal ik niet meer terug hoeven te komen. Ik vind het wel genoeg geweest.

De beddenwasgoed draait al in de machine, de hond uitgelaten en het ontbijt binnen.
Tijd voor een bakje

auteur onbekend

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Za Mei 18, 2019 12:52 pm Reageer met quote

Hoe weet jij dat ik dat gekocht heb van mijn vakantiegeld

hehety

Superlid
Superlid
Za Mei 18, 2019 2:06 pm Reageer met quote

Madelief, even in mijn glazen bol gekeken. Laughing

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Za Mei 18, 2019 2:08 pm Reageer met quote

Alweer de tweede keer dat ik MARIE heet. MARLIE is het dus Henny.
Eén keer vergeef ik je, maar twee keer niet. Smile (grapje)

Madelief lijkt me leuk zoals je het bloesje beschrijft. Je begrijpt natuurlijk dat het een grapje was van die plakpot. Laughing Je had het zelf immers over handschoenen die je aan wilde doen. Laughing Wink

Vanmiddag gaan we met het clubje naar Duitsland en ik neem gewoon taart erbij. We krijgen immers vakantiegeld. Wink

Liliane het is mooi weer om in je zetel lekker een boek te lezen.

Allemaal een hele fijne dag!

hehety

Superlid
Superlid
Za Mei 18, 2019 4:54 pm Reageer met quote

Samen buiten bezig geweest en nu is het genoeg geweest. Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Za Mei 18, 2019 6:33 pm Reageer met quote

MARLIE:
Quote:
Madelief lijkt me leuk zoals je het bloesje beschrijft. Je begrijpt natuurlijk dat het een grapje was van die plakpot. Laughing Je had het zelf immers over handschoenen die je aan wilde doen. Laughing Wink

Natuurlijk Marlie begrijp ik dat het een grapje was van die plakpot vind ik eigenlijk veel handiger dan handschoenen

Henny dat zet ik op mijn verlanglijstje een glazenbol dat is pas echt handig. Laughing

Ik heb een heerlijke middag gehad lekker op het balkon gezeten zitten gelezen, naar radio geluisterd en gebreid allemaal onder de parasol want het was te warm om zo in de zon te zitten

Nu ga ik een spelletje doen een fijne avond allemaal

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Za Mei 18, 2019 6:41 pm Reageer met quote

Drukke zaterdag weer ! Vanochtend vroeg naar de herhaling van Rieu gekeken !( 8 u) Kippenvel ! Was gisteravond op t.v. concert 2018 Maar moeders was op stap naar 2 muziek optredens ! Heerlijk mensen zo blij en vrolijk te zien bij Rieu's optredens ! Kreeg er kippenvel van ! Maar zag bij de leuke t.v. Oranje zender gisteren deze zanger met liedje !

https://youtu.be/EFshiqLRNVs

marlie49

Superlid
Superlid
Za Mei 18, 2019 8:36 pm Reageer met quote

Elise voor jou ook een fijn weekend en bedankt weer voor de leuke plaatjes.

Madelief handschoenen zijn veel te warm in deze tijd van het jaar. Laughing

Liliane heb je lekker zitten lezen?

Henny buiten bezig geweest, zal er wel keurig bijliggen nu.

Allemaal een hele fijne avond!

Laatst aangepast door marlie49 op Zo Mei 19, 2019 1:10 am, in totaal 1 keer bewerkt

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3364
Za Mei 18, 2019 9:37 pm Reageer met quote

Goeie avond allemaal,

Voila ik kom net uit bad, dus proper gewassen. Nu kan de avond beginnen, maar eerst hier even komen dag zeggen.

Deze voormiddag met Tim nog wat spulletjes gaan kopen zoals dekbed, lakens, kussen, tuintafel en vooral (op zijn verzoek) een vliegenmepper Laughing Laughing Laughing

Als alles volgens plan verloopt zou hij de week van 12 augustus kunnen verhuizen. Dan zullen al de meubels klaar zijn. Zijn eetplaats komt van een firma in Ndl. Ik denk dat die wat trager zijn Confused Laughing . Maar hij ziet het wel zitten om tot dan te wachten.

Deze namiddag lekker in de tuin gezeten met een boekje. De nieuwste van Pieter Aspe - Episode 1.

Madelief, groot gelijk dat je jezelf af en toe verwend hoor. Daar is niks mee. Hier is het vakantiegeld ook gestort. Wel alleen voor mij. Rik krijgt dat niet meer Confused

Elise jij houdt wel van muziek en optredens hé. Tof hoor.

Madelief hier nog geen parasol open gezet en tussen 2 muren gezeten want het was toch nog heel wat wind hoor.

Hetty, ik duim dat het de laatste keer is dat je naar de uroloog moet. Het is genoeg geweest hé. Is je tuin nu weer lekker proper of is er nog werk.

Marlie, gezellig gehad in Duitsland. En heeft de taart gesmaakt?

Ik wens iedereen nog een fijne avond toe.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Rotomaori

Stamgast
Stamgast
Antw.: 465
Za Mei 18, 2019 11:17 pm Reageer met quote

hehety schreef:

Roto, woensdag is de dag der alle dagen wat werk betreft.
's ochtends nog een halve week en 's middags nog twee dagen. Laughing

Daar heb je helemaal gelijk in, Hehety. Echter afgelopen woensdag heb ik maar een vrije dag genomen. Ik moest midden op de dag naar de tandarts, de afspraak was al gemaakt voor dat ik wist dat ik deze dag zou werken.
Gewoonlijk plan ik de afspraak altijd aan het eind van de dag. Het was nogal een behoorlijke ingreep, tandarts moest nogal flink boren, gelukkig kreeg ik wel een verdoving. Dat leed is nu weer voorbij, als alles goed gaat moet ik pas weer in november.

Volgende week wordt het een drukke week voor mij, overdag werken en 's avonds de avondvierdaagse lopen, zal dan weinig tijd hebben voor de computer. Ik begin volgende week een half uur eerder met het werk zodat ik wat eerder naar huis kan om dan op tijd te zijn voor de start van de wandeling. Maandag begint het, donderdag is de intocht met de muziek voorop.

Tot later,
Rotomaori

hehety

Superlid
Superlid
Zo Mei 19, 2019 11:39 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.

Duncan heeft terecht gewonnen. Zonder veel poespas, maar gewoon door zijn zang en stem en zo moet het ook zijn, vind ik. Volgend jaar dus een thuiswedstrijd en dat is weer eens wat anders.

Liliane, de tuin is weer bijna op pijl, dus dan is het weer gewoon bijhouden en genieten van een boek en zo meer.

Marlie weer aan de taart gezeten. Laughing

Als jullie maar een leuke dag gehad hebben.

Elise, wij hebben vrijdag naar Andre Rieu gekeken. Hij blijft emoties los maken, maar ook veel lachen. Dat is de kracht van het hele orkest en organisatie.

Madelief, deze glazen bol vind ik erg mooi. Iets voor jou lijkt mij zo.

Roto ook nog de avond vierdaagse er bij. Werk en wandel ze.

Voor ons allemaal een lekker

auteur onbekend

Madelief46.1

Superlid
Superlid
Zo Mei 19, 2019 12:09 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Ik ging gisteravond naar bed om half elf en ik heb doorgeslapen tot half acht in een ruk, meestal word ik tussen door wel een paar keer wakker, ik keek in de spiegel en ik had hele kleine oogjes maar dat is ondertussen weer bijgetrokken.

Na 44 jaar heeft Nederland weer een Songfestivalwinnaar, Duncan Laurence gaat een gouden toekomst tegemoed, ook een beetje dankzij Ilse DeLange, ik heb er niets van gezien want ik was al in dromenland
Vanmiddag gaan wij naar fort Asperen daar is een uitvoering van De Keltische Hobbits een kennis van Wim organiseer dat en zij vroeg of wij kwamen kijken dat doe wij dan maar, het is nog een 10 min. van ons huis

Liliane ik denk dat Tim wel geschrokken is wat dat allemaal kost een huis inrichten, wij zijn 3 keer verhuisd en zijn 3 keer ons rot geschrokken van wat dat allemaal gekost heeft.

Goh Rotomaori wat doe jij je lichaam allemaal aan, je moet je lichaam ook wel eens wat rust gunnen hoor.

Henny een prachtige bol dank daar voor.

Gaat Marlie weer aan de taart, heeft ze wat te vieren, als dat zo is Marlie dan kom ik ook want ik ben gek op taart

Nu gaan wij aan de koffie zonder taart.

Fijne zondag

Pagina 2390 van 2449 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2389, 2390, 2391 ... 2447, 2448, 2449  Volgende

Plaats reactie