Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2046, 2047, 2048 ... 2071, 2072, 2073  Volgende Plaats reactie

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12688
Di Jun 18, 2019 11:23 am Reageer met quote

Goedemorgen nogmaals , de euforie zakt bij mij ook even weg, want een foto plaatsen lukt (nog) niet! Confused en dat is lastig als je een verhaal wilt vertellen...dan probeer ik maar een filmpje te plaatsen van Dr. Pierre Cuypers, d architect, bouwmeester en ontwerper , geboren en getogen n overleden in Roermond....Een prachtig deel uit de geschiedenis van de Nederland

n toen lukte het alsnog Laughing Het Cuypershuis is gevestigd in een bijzonder gebouw op een unieke locatie. In 1853 is het door Pierre Cuypers ontworpen als woonhuis voor zijn eigen familie en als werkplaats.

wordt vervolgd....de laatste tijd erg druk met de tuin...al was het er maar in zitten Laughing ...grapje, nee , erg druk dus....maar fijn dat we weer terecht kunnen hier op de WTR-site!!Wens ik iedereen een fijne dag toe....en tot schrijvens/lezens.... Wink

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10870
Di Jun 18, 2019 12:11 pm Reageer met quote

Mogge,
hoera we zijn weer in de lucht..................mis je toch als de site niet werkt.

Ik bekijk straks je foto's Jacq......nu even het nodige in het h.h. doen voor het te warm wordt.

Jacq heb vanmorgen na jou appje gelijk geprobeerd om op 50+ te komen maar op mijn foon kreeg ik weer niets............zal het zo nogmaals proberen. In ieder geval op de pc zijn we weer van de partij.

Fijne dinsdag met wat jullie ook gaan doen,
lieve groetjes Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9935
Di Jun 18, 2019 12:24 pm Reageer met quote

Nou, het heeft wat 5 en 6 en gekost om hier te komen. Maar met de uitnodiging van 50 + lukte het . Was net gewassen en aangekleed.. dan duurt de ochtend wel errug lang .. als je pc het niet doet !

Ik heb ook op het tablet geen USB-ingang waarop ik de externe schijven met al mijn fotos kan aansluiten.

Ik zit te denken om zoals Marianne een handzame MacBook te kopen .... iedere keer dat geduvel met die grote kast ! En dat grote beeldscherm ...Laughing Laughing

Imad kreeg zondag voor zn vaderdag een rondwandeling in Rdam omgeving Witte de Withstraat met lunch aangeboden..

daar heb ik veel fotos van gekregen ..die heb ik op mn tablet staan dus kan er iedere keer een zetten zijn wel met telefoon gemaakt.

Ik wens jullie allen een fijne dinsdag ! Fijn dat er nu op deze manier communicatie weer mogelijk is !

Ik volg jouw fotos met plezier Jac. Zowel van Roermond met de kathedralen en ons aller lieverdje Novi ! En de link naar uitgebreide info ook !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2051
Di Jun 18, 2019 1:39 pm Reageer met quote

Alles lijkt redelijk normaal, zie alleen bericht niet meer wat ik hiervoor plaatste!

Misschien verwijderd door vijftigplusser?

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nenne13

Superlid
Superlid
Di Jun 18, 2019 1:41 pm Reageer met quote

Had je weer mooie fotos Aard ?

Ik krijg alleen melding dat het niet priv is

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Jun 18, 2019 2:12 pm Reageer met quote

Z h, ik sta te kappen in de tuin Laughing nja, lijkt meer een jungle...wt kunnen wortels diep de grond in groeien, n wat worden ze onwijs dik,n hard!!Ik ben liters vocht kwijt geraakt aan zweet...dus nu even flink aanvullen met glazen water!! Wink Hrlijk vind ik het om jullie hier weer te ontmoeten, l lijkt het nog niet van een leien dakje te gaan ( Laughing ik las ; De uitdrukking is ontstaan door de gedachte aan een mooi glad, leistenen dak, waar bijvoorbeeld een bal gemakkelijk en snel vanaf rolt.)
Aard jouw berichtje staat gewoon een pagina terug, n Jenny,Douwe heeft veel mooie foto's geplaatst ,met uitleg, ook die staan een pagina terug!! Wink Zo ik ga nu ff douchen,heb veel meer op mijn hoofd nu, dan alleen maar krullen!!

(zag ik ook in een winkel in Roermond...ik hou van kleurrijk, en van Bambi's...ik hoef het niet te hebben(alhoewel?!! Laughing )maar vind het wel heel leuk om te bekijken!! Wink )

nenne13

Superlid
Superlid
Di Jun 18, 2019 3:43 pm Reageer met quote

Ik weet hoe een heidens werk dat is ! Marianne heeft met de buren grof geschut graafmachine laten komen om de buxusstruiken te laten verwijderen . Voor twee voortuintjes een dag werk taaie wortels .

Ik ga nog even naar Douwe en Aard hun inbreng kijken. Kom later terug !

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Jun 19, 2019 12:01 pm Reageer met quote

Goede morgen, eerst Tiny gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag vandaag er wordt een Mac. Book voor me geinstalleerd ! Daarna kom ik weer geregeld om het hoekje kijken !!

Fijne dag vandaag !

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2051
Wo Jun 19, 2019 1:13 pm Reageer met quote

Nog wat foto's van gisteren.

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Jun 19, 2019 1:50 pm Reageer met quote

Allereerst Tiny!!

Kiss binnenkort trakteer ik jou op een gezellige en lekkere lunch!!!
(even een losse flodder, want ik kan mijn agenda nog niet helemaal overzien, maar zou jij a.s. vrijdag kunnen?)
Aard wat een supermooie foto's weer gemaakt , en geplaatst!!Toppie!! Alles ok met jou en Mieke?
Jenny schreef ; Ik weet hoe een heidens werk dat is ! Marianne heeft met de buren grof geschut graafmachine laten komen om de buxusstruiken te laten verwijderen . Voor twee voortuintjes een dag werk taaie wortels .
De vele buxusstruiken zijn al grotendeels verwijderd door onszelf, en door Theo afgevoerd...zoonlief zou helpen, maar had uiteindelijk toch geen tijd Rolling Eyes
Dt was nog goed te doen, maar wt er nu staat gaat ook weg...de hele tuin moet op de schop(de hele verbinding is nu weg, en toentertijd maar wt aangemodderd met de aanplant)....n dat is een hele klus...er moeten 3 bomen met enorme wortels worden verwijderd....door professionals...maar aangezien het broedseizoen is, mag dat niet, en kan een eventuele boete hoog oplopen...dus afgesproken dat het begin herfst wordt gedaan...wl wordt over 2 weken begonnen met een aantal struiken verwijderen...en ook de vaste schuur krijgt een nieuwe houten betimmering..
Jenny, superfijn joh, zo'n Mac-book...Theo heeft m al een aantal jaren, en nooit geen problemen mee gehad!!Ik doe het nog met de oude pc van mijn vader Laughing
Wat heeft Imad een leuke wandeling gemaakt in Rotterdam, en bijzondere foto's gemaakt....is er ook een fantastische stad voor!!
Ik kreeg ook van jou een berichtje vanmorgen , dat het spookte qua weer bij jou in de buurt....hier scheen nog het zonnetje, en was ik bezig met de klimtoren een plekje te geven(onbenullig groot ding natuurlijk, en aangezien de tuin op de schop ligt is het zoeken voor een tijdelijke geschikte plek, maar eigenlijk staat die overal in de weg natuurlijk Rolling Eyes zal je meemaken dat Novi er straks ook nog niets aan vindt Shocked toen ik er nt een dekzeil over had getrokken, barstte het hier ook los...slagregen, onweer, hagel...de hele santenkraam kwam uit de lucht zetten....ondanks dat ik buienradar had bekeken, n het hier droog zou blijven!! Evil or Very Mad Komt mij bekend voor dit verhaal.... Laughing
ik zie ng dat smoelwerk van Dea voor mij , wat op onweer stond Love Afijn de glijbaan heeft z'n eerste doop buiten gehad...helaas ben ik niet in het bezit van een extra speelkamer in huis!! Laughing
Even plaatsen, voordat die weer alles eruit gooit.... Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Jun 19, 2019 2:40 pm Reageer met quote

Laughing dit hieronder had ik dus 2 uur geleden getypt, en sufferd die ik ben vergeet op OK te drukken blijkbaar!!Ondertussen tussendoor snel een appje gelezen van Tiny, dat vrijdag geen optie is voor haar...natuurlijk had ik dat kunnen weten...de dag dat Loekske komt poetsen!! Had ik MOETEN weten natuurlijk!!Hieronder dan mijn eerdere berichtje.....ik wilde nog van alles plaatsen van Het Cuypershuis, ofwel het voormalige woonhuis en werkplaats van Pierre Cuypers.Maar ik zie net dat ik een afspraak heb met de pedicure(ofwel de hoefsmid hier wel genoemd! Laughing )dussss...op een holletje maar weer!!Wat in het vat zit , kan wel degelijk verzuren Laughing , maar ik ga t gewoon later plaatsen...weliswaar, bij leven en welzijn... Kiss en nu ben ik ook te druk, kom jullie een gezellige avond toe wensen, en ik ga zo de bult op....zal afzien zijn met die hoge luchtvochtigheid... Rolling Eyes

Laatst aangepast door jjacqueline op Wo Jun 19, 2019 5:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11397
Wo Jun 19, 2019 2:48 pm Reageer met quote

In de borg "fraeylemaborg" was/is ook nog een tentoonstelling van uitbundige glazen kunstwerken van Bernard Heesen, n van de beste glaskunstenaars van Nederland. Zijn barokke en eigenzinnige kunstwerken zijn een feest van licht en kleur. De tentoonstelling is te zien van 1 juni tot en met 27 oktober 2019.

wordt vervolgd

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

douwe

Superlid
Superlid
Wo Jun 19, 2019 2:59 pm Reageer met quote

het vervolg:

dit was slechts een greep van al het glaswerk
voor meer info op wiki, klik hier

en ook hier vind je iets over zijn werk en werkwijze.

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Wo Jun 19, 2019 5:32 pm Reageer met quote

Douwe, supermooie glaskunst van deze Bernard Heesen!!! Love

cc

Superlid
Superlid
Wo Jun 19, 2019 7:22 pm Reageer met quote

Dag dag,
als eerste allemaal heel hartelijk dank voor jullie felicitatie tgv mijn 65ste verjaardag............helaas geen aow dankzij onze regering, maar goed wel 4 maanden vroeger dan voorheen.

Jenny heel hartelijk dank voor je mooie kaart(en), lief Kiss Exclamation

Het Cuypershuis is heel mooi maar dat ze daar dan zo'n lelijk rood gevaarte voor gaan zetten...................is minder. Dat tegeltableau is ook zo mooi.

Verdulleme kreeg ik net een prachtig boeket van mijn nagelmiepje waarvan ik niet beter wist dat zij met haar man zondag op cruise waren gegaan. Dacht dat hebben ze vast al van te voren voor mij geregeld dus ik heb om ze te bedanken een appje gestuurd. Appje is nog niet weg of foon ging: mijn nagelmiepje!!!!!!! met de mededeling dat ze (nu) in haar tuin zat!
Is ze toch afgelopen vrijdag niet goed geworden, alles in rep en roer, eerste hulppost en kon gelijk blijven............1 ader zat zo goed als dicht en er is gelijk een stent gezet............arme meid, schrok me een oeretoeter.

Dat was even tussendoor dus.

Aard wat heb je prachtige foto's gemaakt, kun je toch wel zien dat je een super-camera hebt en dat jij een super-fotograaf bent Exclamation

Douwe wat een mooie glaswerkkunst, heb het met veel belangstelling bekeken.

Ik ben gisteren ook even met de camera op stap geweest dus ik plaats een paar foto's van de jonge ooievaars, jonge meerkoetjes, logge koeien en wat groen:

Lieve groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Jun 19, 2019 7:38 pm Reageer met quote

Ik vind het MOOIE fotos, die je gemaakt hebt Douwe, maar er zitten voor mij teveel tierelantijntjes aan die het item rommelig maken ! Dan moet je twee keer kijken wat het voorstelt !

Jac, had een tijdje terug een reportage van een glasblazer die een heel team om zich heen had en zulke grote items dat hij vanaf een hoogwerker werkte zijn naam zat een uuu in ? Als je de naam hier ziet , moet m maar eens googelen en dan kijken, dan zie je wat ik bedoel.

Je fotos van die Fraeylemaborg brengen je terug in de tijd . Ik was jaren geleden in de Menkemaborg in Groningen als je dan je horloge wegdenkt dan is het of je in die tijd bent ... het ruikt ook naar oudheid ook op de fotos ! Wat leuk dat jullie uitstapjes maken je fotos brengen me terug naar de tijd van DEA. Dat deden zij en ik ook ... Spakenburg etc.

Aard weer mooie macros weer ... ik hoorde vanmorgen op de radio dat er ergens in het land huis aan huis zakjes met lieveheersbeestjes zijn uitgereikt... als natuurlijke vijand van de luis .

Jac, ik appte je net op tijd dat het slechte weer opkomst was
Klimtoestel ingepakt !

Ik wens jullie vanaf mijn tablet een fijne avond en hopelijk tot morgen
Tiny , gaan jullie het vieren bij PING ?

nenne13

Superlid
Superlid
Wo Jun 19, 2019 7:43 pm Reageer met quote

Ik zie net je fotos Tiny, en je verhaal van het nagelmiepje ... zo zie je maar weer het kon zo maar afgelopen zijn.. gelukkig was zij er snel bij
Op de EHBO in plaats van op cruise..

cc

Superlid
Superlid
Wo Jun 19, 2019 11:21 pm Reageer met quote

Hopelijk tot morgen..........ben jij me daar gek Jenny..............tuurlijk tot morgen!

Is een geintje...........maar zou bijna zeggen "ik ga naar bed.....heb mijn rust hart nodig op mijn 65ste" maar niet heus, voel me net zoals gisteren toen ik de 65 er op had zitten...................dus geen zorg!

Maar even goed heb ik het voor vandaag wel weer gehad..................

Lieve groetjes en sweet dreams,
Tiny

douwe

Superlid
Superlid
Do Jun 20, 2019 1:22 am Reageer met quote

Er komt van mij nog een foto serie, maar heb de indruk dat niet iedereen de vorige pagina gezien heeft vanwege de problemen met de site
Dus ook ff pagina 2046 nog bekijken

cc

Superlid
Superlid
Do Jun 20, 2019 1:42 pm Reageer met quote

Mogge,
nee Jenny we hebben het niet gevierd bij Ping, als we dat al doen is dat in het weekend want mijn menneke is uitgeteld als zijn werk er op zit en ploft dan het liefst op de stoel.

Jah dat was schrikken voor mijn nagelmiepje en haar man + hun reisgenoten want ze zouden met z'n viertjes op cruise gaan maar ook die konden gelukkig de cruise annuleren en krijgen hun centjes terug. De reisgenoten hebben nog vlug een reis naar Kos geboekt zijn afgelopen dinsdag vertrokken.

Jacq is weer oppasoma aan het spelen................ben heel benieuwd hoe Novi de klimtoren vind Exclamation

Lieve groetjes ik ga me nuttig maken,
Tiny

Pagina 2047 van 2073 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2046, 2047, 2048 ... 2071, 2072, 2073  Volgende

Plaats reactie