Mannen kunnen het best in een sloot springen
Blik op het nieuws
Plaats reactie

annette49

Stamgast
Stamgast
Antw.: 351
Di Jul 02, 2019 4:09 pm Reageer met quote

Kraanwater bezorgt mannen vrouwelijk lichaam
Steeds meer mannen krijgen een vrouwelijk lichaam. De typische peervorm, waarbij het vet zich concentreert op de heupen en dijen, ontstaat door hormonen die in kraanwater zitten.

Kraanwater bezorgt mannen vrouwelijk lichaam https://www.ad.nl/wonen/kraanwater-bezorgt-mannen-vrouwelijk-lichaam~ae705f43/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Howard65

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 90
Di Jul 02, 2019 4:44 pm Reageer met quote

Ook restanten van medicijnen die et lichaam niet kan afbreken komen via urine in het afvalwater en zo in het drinkwater.
Dit neemt verder toe door de vergrijzing en daardoor het verbruik.
Dit kan een verklaring zijn voor een toenemend aantal kankerpatiŽnten. En dit mogelijk in combinatie met straling van smartphones en tablets.

Adamm

Stamgast
Stamgast
Antw.: 686
Di Jul 02, 2019 4:58 pm Reageer met quote

annette49 schreef:
Steeds meer mannen krijgen een vrouwelijk lichaam. De typische peervorm, waarbij het vet zich concentreert op de heupen en dijen, ontstaat door hormonen die in kraanwater zitten.

Kraanwater bezorgt mannen vrouwelijk lichaam https://www.ad.nl/wonen/kraanwater-bezorgt-mannen-vrouwelijk-lichaam~ae705f43/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Daarentegen beginnen steeds meer vrouwen op mannen te lijken.Breed in de schouders lichaamsbeharing op plaatsen waar het niet hoort enz.

luciaT

Stamgast
Stamgast
Antw.: 681
Di Jul 02, 2019 5:45 pm Reageer met quote

--------

Laatst aangepast door luciaT op Di Jul 02, 2019 6:08 pm, in totaal 1 keer bewerkt

theDon

Superlid
Superlid
Antw.: 3055
Di Jul 02, 2019 5:52 pm Reageer met quote

annette49 schreef:

Dan heb ik het toch goed gezien want als ik om mij heen kijk heb ik wel eens van "is dat nou een jongen of een meisje?" Laughing
De jongens hebben tegenwoordig vaak van die broeken aan waar je je in moet persen en zo slank dat als ze hem uit trekken dat ik wel eens denk van "dan stort die jongen in elkaar". Laughing
Soms hoor ik wel eens zangers maar de stem komt mij bekend voor als vrouw.

Neem mij hoe ik ben, ook al ben je van mij geen fan.

avos3770

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 76
Di Jul 02, 2019 6:04 pm Reageer met quote

Daarom:

Water doet de palen rotten
Die het drinken zijn zotten
Want wie zijn dorst met water lest
Moet men schuwen als de pest

Very Happy Very Happy Very Happy

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 26287
Di Jul 02, 2019 6:30 pm Reageer met quote

Adamm schreef:
annette49 schreef:

Daarentegen beginnen steeds meer vrouwen op mannen te lijken.Breed in de schouders lichaamsbeharing op plaatsen waar het niet hoort enz.

Past wŤl in het plaatje dat vrouwen en mannen gelijk aan elkaar moeten zijn. Doorvoeren tot in het absurde, dus... Very Happy

Faber quisque fortunae suae

christoffel

Superlid
Superlid
Antw.: 2884
Di Jul 02, 2019 8:09 pm Reageer met quote

Zolang wij als mannen niet ongesteld worden ,Valt het wel mee. Laughing

Aan het onmogenlijke, is niemand gehouden.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie