Nieuwe voorzitter Europarlement Ursula Von der Leyen
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 3266
Do Jul 18, 2019 10:16 pm Reageer met quote

Misschien even de link openen... Laughing
Maar uiteraard ben je vrij Adamm te bedanken voor niks. Zo hou je wel vrienden, ach gossie, die Adamm. Goed geprobeerd hoor. Alleen waar ik Annette serieus om vroeg, dat wordt niet geleverd.
Waarom verbaast me dat niet?
On topic dan maar, na vastgesteld te hebben dat nergens staat dat zij wordt beschouwd als de slechtste minister. Helder.

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 3777
Do Jul 18, 2019 10:53 pm Reageer met quote

Quote:
In Duitsland staat zij bekend als de slechtste minister,

Dat is dus een onzinnige bewering. Schulz heeft haar zo genoemd omdat hij als opponent een politiek conflict met haar heeft. Gewoon bij de feiten blijven graag.

'iemand staat bekend als 'slechtste minister in dit-of-dat land' zou betekenen dat zo'n beetje iedereen in dat land zo over haar denkt. Daar is geen enkele aanwijzing voor.

Quote:
Kandidaat-Commissievoorzitter Ursula von der Leyen kreeg dinsdagochtend een groot applaus na haar speech voor het Europees Parlement. Ze lijkt voldoende steun te hebben vergaard om tijdens de stemming dinsdagavond de vereiste absolute meerderheid te krijgen in het parlement.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/von-der-leyen-lijkt-parlement-te-overtuigen-met-speech-de-eu-is-als-een-lang-huwelijk-de-liefde-wordt-niet-groter-wel-dieper~bb5f93b7/

Een erg positief bericht over deze vrouw die hiervóór minister van defensie was.
Als minister van defensie heb ik niets verkeerds over haar werkzaamheden kunnen vinden, maar dat is buiten dat ook nog eens een heel andere job, niet te vergelijken met haar nieuwe functie

There is a crack in everything; that's how the light comes in.

Leonard Cohen
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

WillemijnF

Superlid
Superlid
Antw.: 3266
Vr Jul 19, 2019 12:44 am Reageer met quote

Ik heb geen idee wat voor vrouw het is en of ze geschikt is voor deze functie. Er zijn zowel positieve als negatieve meningen over haar gegeven. Op zijn minst mag ze rekenen op het voordeel van de twijfel, vind ik. Het vermogen tot binden is wel ongeveer de belangrijkste vaardigheid die ze in huis moet hebben denk ik. We zien het wel. Ongefundeerde kretologie van een enkeling zou ik niet als maatstaf nemen. Soms werkt het zelfs andersom: Als Trump de burgemeester van Londen een loser noemt vind ik dat meteen al een teken dat die burgemeester wel oké is, dus...

Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Godfried Bomans 1913-1971
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 12750
Vr Jul 19, 2019 9:47 pm Reageer met quote

WillemijnF schreef:
Je hoeft Adamm niet te bedanken hoor. De link wijst naar niks. Gewoon wat zoekwoorden op Google.

Met het plaatsen van een Google selectie toon je alleen maar aan dat je de kunst om iets in het Google zoekvenster in te vullen beheerst en weet hoe te knippen en te plakken. En die url is ook nog eens achterlijk lang, waardoor de lay out van de vorige pagina grondig verpunkt wordt.

Zet, en dat geldt voor iedereen, in vredesnaam links tussen een url openen en url sluiten, rechts boven het edit venster. Gewoon op URL klikken, van "[url]" "[url=] maken, achter "=" de url plakken en tussen "]" en "[/url]"een titel invullen. Je kunt ook eerst de titel van de link aanmaken, markeren en dan op URL klikken om het nog makkelijker te maken. Zo moeilijk is dat niet voor iemand die de peuterspeelzaal met goed gevolg doorlopen heeft, laat staan voor hoger opgeleiden. Gebruik "Voorbeeld" om het resultaat te controleren en corrigeer als dat nodig is of doe het even over.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie