Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2559, 2560, 2561 ... 2590, 2591, 2592  Volgende Plaats reactie

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 7728
Vr Jul 19, 2019 9:12 pm Reageer met quote

Vanmiddag heb ik lekker een uurtje gerust en ben weer helemaal fit Liliane.
Wat heerlijk dat de boodschappen voor je gehaald worden, maar dat is voorlopig ook het beste denk ik.

Madelief misschien kun je de stekkerdoos omruilen bij de Hema.
Jij zit nu vast lekker voor de t.v. groot gelijk. Doe ik dadelijk ook.Heb meestal in koopwoningen gewoond, maar nu ik alleen ben vind ik het huurhuis heerlijk want ik hoef maar te bellen en het wordt gemaakt.

Henny dat van de sauna zou ik ook even navragen, maar zo verstandig ben je wel denk ik. Fijn dat je tuin nu verzorgd wordt door een ander, want dat kun je nu ook niet.

Fijne avond allemaal!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Za Jul 20, 2019 12:39 am Reageer met quote

Beter iets als niets................

Wil een plaatje sturen voor Slaap lekker enz..
Maar ging een paar keer niet NU wéér wel ! Brrr..
Zonder stroom ook al gezeten we gaan lekker vooruit !
LIEVE groetjes ga straks maar verstand op 0 zetten bij happy hour en muziek !

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11526
Za Jul 20, 2019 10:20 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.

Gisteren om 16.00 terug naar de huisartsenpraktijk geweest. Ik kreeg ook steeds meer pijn. De wond zelf ziet er wel goed uit en daar boeken wij vooruitgang mee, maar onderhuids, iets verder omlaag is het steeds meer pijnlijker en roder gaan worden. Dat is niet goed en nu heb ik weer een antibiotica kuur. Op mijn been kan ik nu bijna niet staan en mijn leesstoel staat nu midden in de kamer zodat ik altijd, wanneer ik wil met mijn benen omhoog kan liggen. Mocht ik koorts krijgen, naar de huisartsenpost. Shocked
Dus rustig aan en veel lezen.
Dinsdag weer terug komen. Ik vind er geen lol meer aan. Maar goed, het is niet anders en ik kom eindelijk aan lezen en filmpjes kijken toe.

Nu is het tijd voor

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Antw.: 1805
Za Jul 20, 2019 12:06 pm Reageer met quote

Goedemorgen

Marlie wij hadden ook een koopwoning wij woonde aan de Linge in een dijkhuis het was wel een oud huis Wim had het helemaal opgeknapt, hij zei ook als wij oud worden dan moeten wij hier weg want als er wat met mij gebeurd dan moet je altijd iemand laten komen om iets te laten repareren, toen konden deze Maisonnette woning huren en is 11 jaar geleden en het bevalt ons prima.

Henny toch je gaat toch niet weer ziek worden hè, ik kan mij voorstellen dat je daar doodmoe van wordt.

Het regent hier maar nog niet zo erg als dat ze voorspeld hadden maar dat komt nog .

Net een wasje gedraaid en opgehangen verder heb ik eigenlijk nog weinig gedaan alles ziet er nog spic en span uit

Allemaal een hele fijne dag

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde

marlie49

Superlid
Superlid
Za Jul 20, 2019 12:24 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Henny dat is beroerd voor je, hopelijk gaat het gauw beteren want dit is niet leuk meer. Je kunt helaas niet meer doen dan de instructies van de huisarts opvolgen. Beterschap!

Madelief ik vind het ook heerlijk dit huis. Fijn dat Wim een vooruitziende blik heeft en dat huis geregeld heeft.
Ik heb alleen gewandeld met Sacha en ontbeten, straks de rest: nog een boodschap doen, een paar wasjes draaien en voor de rest doen waar ik zin in heb.

Dag Elise leuk dat je ook even om het hoekje kwam kijken hier. Laughing

Hoe is het nu met jou Liliane? Hopelijk niet zoveel pijn.

Allemaal een fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Za Jul 20, 2019 5:22 pm Reageer met quote

Hier niet veel gedaan. Wat boodschappen en verder gelezen, gelummeld en gedommeld. Nu regent het wat en boven zijn ze vollop aan het kegelen.
Peter heeft beneden wat gepoetst, gezogen en gedweild. Genoeg voor vandaag.
Ik wens iedereen een fijne avond toe en smakelijk eten. Laughing

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Za Jul 20, 2019 5:39 pm Reageer met quote

Zo, de boodschappen zijn weer binnen en opgeruimd. Was er laat mee deze week, maar had het druk. Shocked

Wens jullie allemaal een hele fijne avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Madelief46

Superlid
Superlid
Za Jul 20, 2019 6:16 pm Reageer met quote

Hier heeft het ontzettend har geregend maar toch even een uurtje op het balkon gezeten om een woordpuzzel te maken, verder nog een klein wasje gedraaid en opgehangen en nu zaterdag avond vieren Poldark is zeker afgelopen dan was het een raar eind

Allemaal een fijne avond

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3355
Za Jul 20, 2019 6:43 pm Reageer met quote

Goeie middag allemaal

Ik kan terug typen met 2 handen. Joepie. De muis moet ik nog altijd met de linkerhand gebruiken. Maar zo is het al veel handiger.

Een ganse voormiddag naar een winkel met elektrische toestellen geweest om voor Tim nog het een en ander te kopen (strijkijzer, stofzuikger,...) voor ons een nieuwe printer zodat ik van op de laptop kan printen en Rik zijn pc niet hoeft op te zetten en wat computergerief voor Tim.

En deze namiddag samen met Tim die printer geïnstalleerd op de pc en op de laptop. Een geluk dat Tim dat kan want ik word er tureluurs van.

Hier zijn er al 2 serieuze buien geweest en alle bloemetjes zijn weer blij. Voor mij mag het nog wat regenen zodat we water genoeg hebben tegen dat het zo heet wordt.

Zo is het als je een huurwoning hebt, je hoeft niet voor alles zelf te zorgen. En wij hebben het ook al gezegd, als we de tuin niet meer kunnen onderhouden of zo, we ook een appartementje of een klein huisje zoeken en het huis verkopen. Maar voorlopig is dat niet aan de orde.

Hetty, ik kan me zo wat inbeelden wat je aan de hand hebt... mijn moeder die had een hele slechte doorbloeding in haar benen en voeten en daar "vielen" dikwijls wonden in en dat was altijd van lange duur voor die genezen waren. Dus veel courage hé.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

hehety

Superlid
Superlid
Zo Jul 21, 2019 11:02 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.
Hier heeft het ook behoorlijk geregen en wat hagelbuien. Kleine hagelstenen, gelukkig.
Het was hard nodig, maar buiten bleef het nog warmer dan binnen.
Liliane, niet gaan overbelasten. Dat doe je sneller dan je denkt, spreekt zij uit ervaring.
Ja, mijn been geeft nog veel pijn, maar ik word wel lekker verwend, nu.

Madelief, ik vond het end van Poldark ook veel te open. Er zal nog wel een reeks achteraan komen, want ik kan mij niet voorstellen dat de auteur dat zo bedoeld heeft.

M, nog plannen? Wij niet. Wel strak wat spullen in huis halen om te brabieknoeien. Gewoon heel eenvoudig en wat lezen of filmpje kijken in mijn leesstoel. O ja, en nog een was laten draaien.

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Zo Jul 21, 2019 1:00 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Hier heeft het geregend maar niet lang, wel iets frisser nu, heerlijk.

Henny ik ga vanmiddag even met een vriendin ergens koffiedrinken.
Verder rustig-aan.

Jij houdt het dus ook rustig, heel verstandig en met de beentjes omhoog zeker.

Liliane jullie zijn dus met elektrische apparaten in de weer geweest, wel heel nuttige dingen allemaal.

Madelief jij zult je ook wel weer goed amuseren vandaag.

Allemaal een hele fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Madelief46

Superlid
Superlid
Zo Jul 21, 2019 4:53 pm Reageer met quote

Goedemiddag

Was het gezellig samen met je vriendin Marlie en was Sacha daar ook bij.
Toch wel lekker zo mannetje als Peter hè Henny als ik wat ga mankeren dan zal Peter ook maar eens bellen.

Vanmorgen naar Zaltbommel geweest de hortensia’s stonden er prachtig bij het is misschien niet netjes van mij maar ik heb er een flinke bos van geplukt , ik dacht nog bij mezelf ik heb ze zelf geplant dus wie maakt mij wat, trouwens je ziet er niets van en ik ben de enige die daar komt dus…..

Zo meteen eten wij frieten met koket ik kan met daar nu al op verheugen.

Maar nu aan de koffie

hehety

Superlid
Superlid
Zo Jul 21, 2019 6:11 pm Reageer met quote

Niet alleen met de beentjes omhoog, marlie, ook samen de tent nog opgepompt. Die staat ook weer. De goede kennis op de andere hoek kwam ook nog even buurten en een bakje bessen brengen. De was is droog en opgevouwen. Morgen nog even wat strijken.
Jij zult vast ook een gezellige middag gehad hebben

Madelief, ik liet Peter lezen wat je schreef. Hij zei: Ze heeft haar eigen Wim. Ik doe het voor jou met liefde. Kijk.

Spullen voor de bbq zijn ook in huis, en Peter heeft zelfs nog een zak houtskool bij moeten halen. Nu is voor barbieknoeien nog goed weer, maar dat zal later in de week wel anders worden.

Ik heb Roto nog niet gezien. Toch niet gesmolten, hoop ik

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Zo Jul 21, 2019 6:35 pm Reageer met quote

Madelief, ik liet Peter lezen wat je schreef. Hij zei: Ze heeft haar eigen Wim. Ik doe het voor jou met liefde. Kijk.

Ja ik mist Rotomaori ook al een tijdje, maat ja hij is ook altijd zo druk met het een of ander dat zal het wel zijn denk ik

Ik ga maar eens stoppen ik heb toch niets te melden, Fijne avond

Elise2

Superlid
Superlid
Zo Jul 21, 2019 7:07 pm Reageer met quote

SORRY wat later kon niet eerder ,maar stond al klaar voor jullie ALLEMAAL !!( helaas nog niet bijgelezen met alles, maar komt wel )

https://youtu.be/yFL9Xo6lg8I

Fijne dag nog en lieve groetjes

marlie49

Superlid
Superlid
Zo Jul 21, 2019 7:37 pm Reageer met quote

Dat werd voor ons nog een hele gezellige middag, we hadden geen zin om te koken vandaag, dus zijn we uit gaan eten i.p.v. koffie drinken alleen.
Was heerlijk: schnitzel met champignons en ui, frietjes en een grote salade.

Madelief dus jij hebt nu mooie bloemen in huis staan, fijn hoor en groot gelijk!! Laughing

Henny jij hebt een leuke man die graag iets voor je doet. Fijn hoor!

Elise wat een leuk tweetal (plaatje) maak het voor jezelf maar supergezellig.

Allemaal een hele fijne avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3355
Zo Jul 21, 2019 9:22 pm Reageer met quote

Goeie avond allemaal,

Ik had weer een luxe-dagje vandaag. Tim had tegen de middag een lekkere koude schotel met koude vis (zalm, heilbot, garnalen,...) gemaakt. En er is nog genoeg voor morgen Laughing

En voor de rest een ganse namiddag rustig in de tuin gezeten. Een babbeltje met een buurvrouw van enkele huizen verder gedaan. Ze was op vakantie naar Mexico geweest. Had dus heel wat te vertellen.

Gisteren hier 2 goeie regenbuien gehad. De bloemen waren blij en het onkruid ook, want dat schiet nu weer de hoogte in.

Marlie lekker uit eten geweest. Kan eens smaken hé en je moet niet afwassen. Laughing

Madelief laat je ook hortensias drogen? Ons ma deed dat, ze sneed ze af en stak ze omgekeerd in een bak zand (om de kleur te behouden) en in de winter had ze mooie bloemen in huis. Leuk dat je ze zo maar kan plukken.

Elise fijn weekend gehad? En Roto op de wandel of de fiets geweest.

Hety de schaduw van de tent gaat van pas komen volgende week. Ik ga morgen met je mee strijken. Of het gaat lukken ik weet het niet. Ik kan met mijn rechterarm niet strijken dus ga ik het met de linker proberen. Ik kan wel met mijn rechterhand de stof tegen houden. Gaat het niet in 1 keer dan doe ik het in meerdere keren.

Nog een hele fijne avond allemaal.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Elise2

Superlid
Superlid
Zo Jul 21, 2019 10:00 pm Reageer met quote

5 min. thuis en denk effe aan jullie met een mopke....

Fijne avond en HARTelijke groetjes

Rotomaori

Stamgast
Stamgast
Antw.: 411
Zo Jul 21, 2019 10:55 pm Reageer met quote

Madelief46 schreef:

Ja ik mist Rotomaori ook al een tijdje, maat ja hij is ook altijd zo druk met het een of ander dat zal het wel zijn denk ik

Oh oh, niet huilen!! Ik ben er weer!
Gisteren druk met tuin en vandaag weer een eind gefietst. Van de week heb ik meer tijd om hier te zijn, ik ben namelijk de komende week vrij! Kan ik wat bijkomen van de werkzaamheden van de afgelopen 2 maanden, want zo lang was ik alweer aan het werk. Deze week dus vrij, kan ook nog iets langer worden. Ligt er aan wanneer het volgende project begint, we zitten te wachten op materiaal.

Nee, Hehety ik ben niet gesmolten. De komende week wordt het wel weer erg warm. Woensdag en donderdag misschien wel 36 graden! Wel deze week weer genoeg tijd om te wandelen, dit zal ik ’s morgens vroeg wel gaan doen, omdat het in de middag veel te warm wordt.

Tot slot nog een foto van de fietstocht gemaakt bij een veerooster. Een gedeelte van de Veluwe is toegangkelijk voor het wild, zoals Schotse Hooglanders, herten en wilde zwijnen. Uiteraard is dan zo’n gebied afgezet met roosters. Hieronder op de foto is daar een voorbeeld van.

Tot later,
Rotomaori

Madelief46

Superlid
Superlid
Ma Jul 22, 2019 10:16 am Reageer met quote

Goedemorgen allemaal

Liliane bedank voor de tip van die hortensia’s ik laat ze ook drogen maar dan vervaagt de kleur toch, als ik je goed begrijp dan zet je de bloem in het zand en niet de steel, daar heb ik nooit van gehoord maar als ik je goed begrepen heb dan ga ik dat natuurlijk uitproberen.
Liliane jij word wel verwend hè met die mannen van je

Marlie dat moet kunnen hè gewoon lekker uit eten gaan verwen je maar lekker hoor meid, blijf genieten van het leven ook al ben je alleen

Hoera

Rotomaori ik ook weer terug mooie foto’s trouwens, maar kijk maar goed uit met fietsen met die processie rupsen, dat wordt me nog een heel gedoe met die beesten.

Ik ben al bezig in ons huisje, we kunnen ons borst nat maken want de komende dagen wordt bloedje heet.

Zo nu ga ik weer verder met de boel in orde maken

Pagina 2560 van 2592 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2559, 2560, 2561 ... 2590, 2591, 2592  Volgende

Plaats reactie