Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2059, 2060, 2061 ... 2065, 2066, 2067  Volgende Plaats reactie

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9935
Za Aug 17, 2019 3:56 pm Reageer met quote

Ze kwamen mij roepen voor de koffie !

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

Advertentie

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10840
Za Aug 17, 2019 6:40 pm Reageer met quote

Middag,
Menneke ging even slapen dus ik dacht "ga ik ff naar de pc om mijn verhaaltje te doen".

Jenny wat fijn/leuk dat je dochters je zo verwennen.................zijn ook pracht-meiden! Wat dat betreft heb je perfect werk afgeleverd! Wink

Menig moeder zou zulke dochters willen hebben, helaas laat dat veel te wensen over. Ik hoor dat regelmatig van m'n zus(zorg) dat veel clienten die bij haar in het verzorgingshuis wonen zelden of nooit bezoek krijgen en sommigen van die clienten zelfs jaloers zijn op degenen die wel bezoek krijgen...................! Persoonlijk kan ik mij die jaloezie goed voorstellen.
Weet nog dat er jaloezie heerste t.o.v. mijn moeder, wij kwamen iedere dag bij haar buurten behalve als we wisten dat ze al bezoek kreeg op die dag dan werd het gewoon te druk voor moeder maar normaliter waren we er met ons beitjes of we kwamen om en om............. .

Vandaag al vroeg de boodschappen in huis gehaald...............en vooral VEEL voor hond en kat, beestjes moeten niets tekort komen als wij weg zijn. Seb krijgt in de avond altijd kip met boontjes en brokjes en dat wil ik tevoren in porties gaan maken, invriezen en meegeven aan de oppas dan hoeven ze daar niet naar om te kijken, alleen even ontdooien. Genoeg hondenkoekjes/botjes, ochtendvoer en voor Donder kattenstokjes en extra lekker nat-vlees + brokjes! Erg he ben drukker met voor de beestjes zorgen dan voor ons zelf......................dat komt nog wel wij kunnen voor ons zelf zorgen maar de beestjes niet.

Jenny vindt het eigenlijk niet leuk om het te vragen..................maar heb je geen kaart van ons ontvangen van de week? Heb hem halverwege de week al verstuurd!

Lieve groetjes en maak voor wat er nog van rest een fijne/gezellige zaterdag van,

Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

cc

Superlid
Superlid
Za Aug 17, 2019 10:42 pm Reageer met quote

Terusten, slaap lekker en morgen fris en monter weer op!

Liefs Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12646
Zo Aug 18, 2019 4:24 am Reageer met quote

Goedenacht..wederom een hele zware dag achter de kiezen...normaliter zou ik meteen zijn gaan duiken, maar ik kan en wil Tiny vertellen dat haar kaart wel degelijk is aangekomen , en Jenny er heel blij mee is...ze heeft op het moment geen wifi(dat is wel vaker het geval)én toen de kaart kwam, had ze natuurlijk tegelijkertijd haar dochters die op bezoek kwamen en haar mee op stap namen...daarbij (denk ik zelf)kost het haar alle energie om de dingen te doen, die ze moet doen....binnenkort zal ze hopelijk zelf wel verslag doen.
Dat zijn een paar beste hoektandjes in het bekkie van Donder...ooit ben ik flink gebeten door een kat (niet van mij)...van het een op het andere moment, lag de kat nog aan mijn voeten te spinnen, en het volgende moment beet hij snoeihart in mijn onderarm (ik zat in een stoel)...omdat er een andere kat aan kwam lopen, die hem blijkbaar irriteerde....dáár heb ik erg lang last van gehad, dus ik weet uit ervaring wat dat soort tanden kan aanrichten....
Ik geloof het direct dat er veel eenzame ouderen zijn, en ik vrees dat het nog erger gaat worden in de toekomst Crying or Very sad

Nog even terug naar het plattelandsstation Opperdoes..staat in het dorp Opperdoes , die inderdaad bekend staat om zijn aardappel....de Opperdoezer Ronde.

de trein mag weer vertrekken van de stationschef

wordt vervolgd bij leven en welzijn....voor nu 'Welterusten , en mooie dromen!! Wink

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2047
Zo Aug 18, 2019 9:45 am Reageer met quote

Wat foto's afgelopen donderdag gemaakt vanuit een hut.

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

nenne13

Superlid
Superlid
Zo Aug 18, 2019 10:21 am Reageer met quote

Goede morgen ,ik weet niet hoe lang de WiFi het doet het houdt er zo ineens mee op !
En dan mag ik blij zijn dat ik op de 1e etage zit want hoger hebben zij ook geen WiFi.

Tiny, Hans hartelijk dank ! Ik vond hem op mijn bed toen de meisjes me ‘s avonds laat naar bed brachten ..

Bij de beeldentuin..

Wind mee en tegen .. zij heeft iets met wind !

Ik moet het nu even waarnemen .... maar we hebben daar een uurtje lopen kwijlen..

Deze bewogen op de wind ik heb een filmpje met drie vogels zo mooi ...
Ik zal Marianne vragen hoekig dat moet sturen..

Aard dit zijn allemaal foto’s met mobiel gemaakt ! het haalt het niet bij jouw kwaliteit en scherpte !

Ik wens jullie allen een mooie zondag ! Ik meld me wel weer !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Aug 18, 2019 3:04 pm Reageer met quote

Goedemiddag...de foto's van Aard zijn inderdaad supermooi...ik ben lid van de vogelbescherming , en krijg daarom het tijdschrift VOGELS , dáárin zouden maar zo zijn foto's geplaatst kunnen worden....ik vergaap mij telkens weer aan de juweeltjes van afbeeldingen die daar in staan! Love
Maar , jouw foto's mét verhalen zijn net zo goed de moeite waard om te lezen en te bekijken Jenny, (én Tiny ,én Douwe)...juist omdat ze vaak een onderdeel zijn van het (jullie/ons) verhaal...Met mijn foto's zal ik absoluut geen prijzen winnen, maar dat was ook nooit de opzet van dit topic...wát niet wegneemt dat het altijd een lust blijft om zulke schitterende foto's te zien zoals Aard in staat is om te maken....
Jenny, wat een prachtige beelden...die langharige teckel zal jou zeker hebben aangesproken Love Die wind mee, en wind tegen vind ik prachtig gemaakt, het kleurrijke uiltje zou best in mijn tuin passen Laughing
Bewegende vogels heb ik gelukkig life in mijn tuin...ik zat net in mijn luie stoel een luie hond te imiteren... Laughing (..lag onderuit gezakt een serie af te kijken..) toen ik buiten in mijn met zaden gevulde voederhuisje, maar liefst 3 paar tortelduiven-staarten uit zag steken.. Laughing zaten daar met z'n drieën in dat kleine hokje te smullen...dát zag ik niet eerder...met twee kunnen ze redelijk tolerant zijn, drie is normaliter te veel...echter het regende heel fijntjes, én heel veel...blijkbaar gunde ze elkaar daarom een afdakje!Toen ik mijn fototoestel ging halen, vlogen ze weg...zo jammer!!Dus alleen maar pictures van mijn reisje van Medemblik naar Hoorn..Vorige keer reden we langs Opperdoes...

info ; Tussen de stations Twisk en Opperdoes ligt de ‘Authentieke Kilometer’ lokaalspoorweg. Het eerste stuk spoorlijn van de Museumstoomtram Hoorn-Medemblik tot in detail ingericht, zoals het er 100 jaar geleden uit zag. Beide stations worden verbonden door een werkende telegraafverbinding die, behalve voor het uitwisselen van berichten, ook wordt gebruikt voor het (ont)grendelen van het slot op het wissel naar het zijspoor te Twisk. Omdat Twisk geen zelfstandig station is maar een halte aan de vrije baan, ligt de verantwoordelijkheid voor de bediening van het zijspoor bij de stationschef te Opperdoes.

Het stationsgebouw van Twisk is voorzien van een Rijksbrievenbus, die door de op de trams meereizende postconducteurs regelmatig werd geleegd.

Twast Laughing

een op hol geslagen kudde schapen..

blijkbaar een kudde die de trein niet gewend was...de rest van de dieren keek niet op of om..

Tiny, jij vroeg er al eerder naar...dit waren dus de tussen-verbindingen van de wagons...die kon je gewoon overlopen...was natuurlijk veel wind, en gewiebel, maar erg leuk om te doen....dus of de banken heel hard zaten(zal best wel op den duur)kan ik je niet echt vertellen...ik heb wel genoten van dit bijzondere reisje...wat fantastisch dat het allemaal in ere wordt gehouden...heel bijzonder!! Love

wordt vervolgd.... Wink Wens iedereen een heerlijke zondag...voor mij wordt het een zware avond...afsluiting van de week...1 dagje vrij, en helaas op mijn geplande vrije dag toch aan de bak, ivm het overlijden van een familielid van een collega...daar is de crematieplechtigheid op dinsdag ...dus ik ben weer de Sjaak(4e maal op rij...mijn eigen ziek-zijn meegeteld)maar we maken er wat van...gewoon tussendoor de geniet momentjes pakken... Wink

cc

Superlid
Superlid
Zo Aug 18, 2019 7:43 pm Reageer met quote

Middag,
...de kaart voor Jenny is gelukkig bij haar aangeland(had ze mij zelf ook geappt Jacq) anders had ik Hallmark aan moeten spreken......jah voor het zelfde geldt was de kaart zoek-geraakt o.z.i.d. .

Jenny wat een mooie beelden(tjes) foto's zijn bedrieglijk qua grote's van de afbeelding. Is zeker niet fijn als Wifi er bij jou in het huis regelmatig uit vliegt Jenny...........zeker voor bijdehante tantes zoals jij die graag contact willen houden met de buitenwereld! Gelukkig doet de Wifi het weer......dus de kans waarnemen als het in de lucht is.

Jacq wat een wijde omgeving is het in de buurt van Opperdoes en Twisk........had ik het toch goed he wat betreft de piepers en van het zwarte ijzeren gebeuren op de trein ook!
Je hebt trouwens weer schitterende foto's gemaakt Jacq, zijn wel niet de prachtige foto's van Aard maar dat mag niet schaden. Jij maakt foto's om een indruk te geven van waar je geweest bent etc. en dat wordt zeer gewaardeerd!!!!!

Heb het Jenny al geappt dus voor jou Jenny is het oud nieuws maar menneke en ik hebben vanmorgen twee en een halve kilo kipfiles gesneden, paar boontjes er bij, paar brokjes er bij en wat kipbouillon en in diepvrieszakjes gedaan zodat ze op het logeeradres alleen maar de handel hoeven te ontdooien en in zijn bakje te doen, gemak dient de mens................toch Exclamation We kwamen wel geteld aan 25 zakjes, 3 teveel maar beter mee verlegen als om verlegen, zeker voor het onzekere!
Voeg 2 foto's bij, wel niet van alle 25, de meesten stonden al beneden in de vriezer.

Lieve groetjes en voor wat er nog van over is.....een fijne zondag,
Tiny

cc

Superlid
Superlid
Zo Aug 18, 2019 11:15 pm Reageer met quote

Ondanks dat er regelmatig wat geplaatst wordt door een vaste clan van welterustenliefhebbers wordt er weinig gereageerd op postings........jammer!

Ga me de komende dagen bezig houden met voorbereidingen voor onze vakantie............begint nu op te schieten, morgen over een week is het vliegen en vroeg vliegen, dus vroeg uit de veren. Als het goed is hebben wij in Spanjolika ook wifi in ons tijdelijke verblijf(hopelijk want ook daar wil wifi nog wel eens haperen). Als het binnen wifi-mogelijkheden ligt zal ik regelmatig wat plaatsen over onze vakantie in Spanjolika.

Lieve groetjes en tot morgen maar weer, welterusten
Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Aug 19, 2019 12:12 am Reageer met quote

Goede nacht Slaap lekker allen !

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Aug 19, 2019 5:10 am Reageer met quote

Goedenacht..Tiny ik reageerde enkel (en zelfs speciaal de pc ervoor opgestart)op jouw vraag..Jenny vindt het eigenlijk niet leuk om het te vragen..................maar heb je geen kaart van ons ontvangen van de week?.....(had ze mij zelf ook geappt Jacq) Question ..soms ben ik geloof ik even de weg kwijt hier Ik houd mijn in het vervolg wel bij mijn eigen verhaal.. Laughing

we gaan weer een stukje met de trein

even de weg oversteken..

er was in ieder geval een noodrem aanwezig ...

vooraan achter de machinist dus...

Het stationsgebouw van Wognum-Nibbixwoud , daar zouden we een stop maken...dus uit de trein , en het stationnetje gaan verkennen...

Daarover later meer...nu eerst even slapen, en uitrusten...het was een zware week, en de volgende staat ook op komst...wens ik iedereen een fijne maandag toe...welterusten en mooie dromen...en Tiny , nóg even geduld joh Laughing de 25 zakjes voer staan in ieder geval al klaar!! Wink

cc

Superlid
Superlid
Ma Aug 19, 2019 6:20 pm Reageer met quote

Middag,
nee hoor Jacq je hebt niets fout gedaan..........ik kreeg het appje van Jenny pas een tijdje naar jou goed-bedoelde toelichting..............je hebt niets fout gedaan,.....................die is gek Rolling Eyes Exclamation Exclamation

Mooie foto van de stoomtrein en de omgeving van Wognum-Nibbixwoud, vooral de foto's waar je de stoom over het land ziet trekken.

Ben net klaar met 4 lijstjes maken voor: Seb, Donder en voor Hans en mij met alles wat we mee moeten nemen en beslist niet moeten vergeten. Nu ik vergeten type schiet me net weer iets te binnen wat ik echt niet moet vergeten: de twee ziekenhuizen waar de apparatuur aanwezig is voor een ICD...............schrijf ik dan wel ff met de pen er onder.

Jenny is Carla al weer terug naar Zwitserland, of blijft ze nog een tijdje?
Zou fijn zijn voor je en voor je 3 andere dochters natuurlijk ook!

Morgen een koffer halen bij mijn zus want 1 koffer voor 2 pers. en 11 dagen dat lukt niet............moet ik er op gaan zitten wil hij dicht gaan Wink Exclamation

Lieve groetjes Tiny

.....gewoon voor de leut een kleurrijk kiekje.

nenne13

Superlid
Superlid
Ma Aug 19, 2019 8:07 pm Reageer met quote

Ik had vannacht weer een aanvaring met de nachtverpleegster die ik vorige keer ook al woorden mee had ! Ik moest plassen .. toen zei ze de nacht is om te slapen niet om te plassen ! Ze schijnt niet geliefd te zijn op deze afdeling ! Ik hoorde dat er vannacht al meerderen geklaagd hadden !

Ik heb nu blaasontsteking ! Dat is een heel gedoe .. want je blijft hier als gast(en dan ben ik tot er plaats is in de Vijverhof ) je eigen huisarts houden ! Dat zou dus betekenen dat de urine die hier in een afgesloten potje in de koelkast staat eerst naar Capelle zou moeten gebracht en de vervanger van mijn arts (die met vakantie is )zou moeten onderzoeken , terwijl ze dat hier al gedaan hadden !

Eind van het verhaal er wordt vanavond in de postbox v d Til een kuurtje gestopt ! Maar dan mag ik bepaald medicijn uit de baxterrol niet hebben ! Het lijkt wel als je slecht praat dat ze denken of je achter loopt .. zou dat lukken om die ene il te skippen ? Mevrouw Overwater ..ja dat lukt mij wel

Carla en Liesbeth waren hier gisteren middag .., gedag zeggen en gingen daarna naar Iris toe daar bleven ze eten en gingen daarvoor nog een stukje varen ! Liesbeth is gisteravond laat weer naar Leeuwarden gegaan .crla heeft ambacht bij Iris geslapen en
is door haar vanmorgen vroeg naar Schiphol gebracht

Ja, ik wens jullie allen een fijne maandagavond t

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Aug 19, 2019 10:51 pm Reageer met quote

Laughing Tiny, volgens mij ben jij al een maand dagelijks bezig met de vakantie voor te bereiden..Lijkt onderhand wél of je maanden van huis gaat....(vraag mij nu af, hoe jij je dan voorbereidt? Laughing ) Jullie reispapieren en documenten zijn belangrijk, de rest komt écht wel goed !! Wink
Jenny, ja ik kan mij er inderdaad vreselijk pissig over maken...dát over iemand z'n hoofd heen praten , die écht zelf nog wél zijn/haar beslissingen kan nemen....Bij Rienus tot op de dag van vandaag een crime...men is in de zorg niet gewend dat mensen ook nog 'gewoon' werken..Het ligt ook aan de persoon die de zorg biedt...ik heb onwijs fijne verzorgers voorbij zien komen, maar ook van het type , wát jij beschrijft...'de nacht is om te slapen niet om te plassen', mens wáár haalt ze het vandaan zeg...alsof je voor de lol je bed uit wilt op dat tijdstip!!
Wát vervelend dat je er nu ook weer een blaasontsteking bij hebt gekregen...én wat een gedoe zeg,....het moet toch mogelijk zijn, om direct actie te ondernemen ...zo snel mogelijk de pillen nemen die herstel brengen... Rolling Eyes Jammer dat de meiden weer huiswaarts zijn...hun leven gaat natuurlijk ook door...gelukkig hebben jullie dit uitje en samenzijn weer in de pocket!! Wink
Ik moest vanmiddag even nog naar de stad...en dat doe ik graag op de fiets....én door mijn geliefd gebied...dat was zó bijzonder, dat ik daar nu de foto's van plaats i.p.v. stationnetje Wognum-Nibbixwoud...die komen later weer Wink
Meinerswijk dus.. Love Hopende op een blik op de kudde Konikpaarden...nou die kreeg ik...

Ze waren de kluts een beetje kwijt....de kudde was telkens op hol aan het slaan...én dat is indrukwekkend, zeker als je in de baan staat van hun route...

hier kwamen ze recht op mij af...rustig blijven stil staan is dan het beste....én dit is dan de reden van de onrust

Laughing een uitgebroken koe van een naburig weiland heeft haar intrede gedaan in dit natuurgebied...de jonge Galloway-stieren hebben heel erg veel belangstelling...de kudde Galloway's met moeders en kinderen blerren het uit...of zou het zijn dat ze er "schande' van spreken Laughing

de paarden die de weg even kwijt waren door de nieuwkomer daalden af naar beneden...

..om een minuut later weer in vol galop terug te komen..

de jonge koe werd nog steeds op de hielen gezeten door de jonge stieren, die om beurten haar probeerden te bestijgen onder het lopen...koe werd daar nog veel zenuwachtiger van...
Omdat ze de andere kant op renden ben ik even rustig gaan zitten op het jullie welbekende muurtje...

en genoot ik van het prachtige landschap!!

ik moest nog wel door naar de stad (je zou het er bijna vergeten..)

en besloot onderweg even aan te gaan bij de "boswachter"...het woord parkwachter past meer bij zijn functie.....maar hij bleek niet thuis..

gelukkig was de rust een beetje terug(ze zullen knap vermoeid zijn geweest)

en ik vervolgde mijn weg..

ik moest o.a. bij dit winkeltje zijn..Info van dit prachtige winkeltje waarbij je je even terug in de tijd waant '' De bakkerij die zich achter de winkel aan de Ruiterstraat in Arnhem bevind, is opgericht in 1904 door de familie Van Der Meijden. Vanaf de oprichting van de bakkerij wordt het brood al op een stenen ovenvloer gebakken. Hierdoor heeft het brood al meer dan een eeuw een heerlijke smaak en een lekkere krokante korst. Het unieke aan de bakkerij is dat bijna al ons brood nog met de hand wordt verwerkt en gevormd. De bakkers werken elke nacht met veel passie en dit is terug te proeven in de smaak van het brood. Het assortiment bestaat uit ongeveer 70 brood soorten die door de jaren heen ontwikkeld zijn door de bakkers.

Onze broden zijn minimaal 1 dag aan het rijzen want hoe langer een brood aan het rijzen is, hoe meer smaak het opbouwt. Wij werken veel met desem in de bakkerij, dit geeft het brood een frisse smaak. De desem in onze bakkerij is 22 jaar oud. Elke dag starten wij het desem opnieuw op door het “moederdeeg “ opnieuw te mengen met bloem en water.

Wij willen onze broden zo puur en gezond mogelijk houden, wij gebruiken geen onnodige E nummers. Onze fijn- en grof volkoren broden bestaan uit 100% volkorenmeel en ook het spelt is 100% spelt.

daarna even bij een bijzonder speelgoedwinkeltje geweest... ik heb een poppenhuispopje besteld, wat als een soort van figuurtje gaat voorstellen voor Novi...maar die was nog niet binnen gekomen..dus morgen maar weer proberen...Met dat ik buiten mijn fiets wil pakken, staat er een andere fiets tegen aan gekwakt...ik de winkel weer binnen, maar de fiets was van niemand...ik vermoed dat iemand op een van de terrassen even zo gemakzuchtig is geweest ...baal er best van, doe uiterst voorzichtig zelf, maar als je soms ziet hoe ik mijn fiets terugvindt...of helemaal ingebouwd, of zodanig dat je er amper mee bij kan...laatst zelfs met een slag in het wiel uit het rek gehaald...

Standbeeld van de Gele rijders , korps rijdende artillerie , gemaakt door Gijs Jacobs van den Hof. De koe (op de foto hieronder) op het dak tussen het gekleurde mos lag er nog altijd rustig bij Laughing

toen ik terug fietste zag ik schip De Zonnebloem beginnen aan de vaarvakantie voor zo'n 65 mensen met een lichamelijke beperking...

op de terug weg weer genoten van een rit door Meinerswijk...de konikpaarden heb ik niet meer gezien..

...gelukkig weet ik dat dit niet een verlaten scootmobiel is...de eigenaar zit al jaren een eindje verderop te vissen...maar de eerste keer krijg je toch visioenen van iemand die er genoeg van heeft...met een armzwaai naar de waterkant even gegroet..

de vogelhut én de toren de Eusebiuskerk in de verte

de koe was er nog steeds...gelukkig was de situatie weer rustig

hoe ze het dier daar gaan weghalen...geen idee, maar de Galloway's vinden het vast jammer...en koe , denk ik ook, nu ze de ruimte heeft ontdekt...of wellicht vindt ze de weide met haar eigen familie prettiger...ik zou het niet weten!!Ik kwam een oude dame tegen die al heel lang in Meinerswijk woont.."hé jij daar
Laughing ik ken jou toch!"...nou kennen(?) is eigenlijk een groot woord, maar ik heb haar wel eens gezien, toen ze wat mobieler met haar benenwagen was...maar ze ging er eens goed voor zitten op haar rollator...het werd een lang en leuk en soms emotioneel gesprek...zo midden op het fietspad, met de bonte koe en de zwarte stieren naast ons...ik hield ze in de gaten, zij blikte niet op of om... Laughing Na een uur afscheid genomen, en naar huis gefietst, onderwijl nog even genoten van

de omgeving vlak bij huis..

Rijd ik op de dijk, achter twee oudere wielrenners(ze hadden een racefiets, én snelle kleding aan, maar waren niet vooruit te branden
Laughing )De achterste rijder was precies toen ik achter hem reed een paar fluimen slijm aan het ophoesten en uit spugen(getverrr)en het waaide...dus ik ging op zij met mijn fiets, om in te halen....de voorste was flink aan het slingeren...dus roept die spugert snoeihard vanaf zijn fiets als ik passeer ..."Bart kiek uut, een komt een batterij langs!!' Laughing
...en zó maak ik altijd wel wat mee geloof ik....wens iedereen welterusten voor straks en mooie dromen!!Tot morgen maar weer...en anders overmorgen.. Wink

cc

Superlid
Superlid
Ma Aug 19, 2019 11:26 pm Reageer met quote

Dag allen,
Jacq wat een verhaal.......................toch wel link he die op hol geslagen koninkspaarden!

Waar ik eigenlijk nu op wil reageren, ondanks dat ik stik van de slaap, is dat ik net zo woest ben als jij Jacq................wat een mentaliteit heeft die verzorgende(mens kan ik haar niet meer noemen..............)die moet zien dat ze andere baan krijgt in een gevangenis............daar kan ze drillen! Het is toch van de zotte dat iemand die nodig naar het toilet moet te horen krijgt, of je een klein kind bent, dat de nacht is om te slapen.................gggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr Evil or Very Mad Exclamation
Mag me er niet mee bemoeien en zal het dan ook niet doen maar mijn eerste neiging was om een klacht in te dienen bij de leiding van het huis!

Jenny is niet onze moeder maar wel iemand waar we erg gesteld op zijn...............en die zo'n behandeling zeker niet verdient heeft en meerderen in het huis idem.

Nu Seb naar buiten, morgen nieuwe dag nieuwe kansen...............al gun ik die miep die Jenny zo heeft behandeld totaal geen nieuwe kans.....!

Liefs en terusten voor straks,
Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Aug 20, 2019 1:33 am Reageer met quote

Tiny, denk jij aan jouw hart!!! Kiss Ik ga er maar zó vanuit dat er 4 dochters flink monitoren op Jenny's (tijdelijke) verblijf!!En de mensen die rondliepen op de afdeling toen ik er was, waren allemaal uit het goede hout gesneden gelukkig....er zal altijd wel een rotte appel zijn, vrees ik....en nu slapen!!Vraagje wie kijkt ook? , ik volg het programma Denkend aan Holland met André van Duin en Janny van der Heijden ... slow television, héérlijk!!Welterusten nogmaals , mooie dromen!!

cc

Superlid
Superlid
Di Aug 20, 2019 12:10 pm Reageer met quote

Mogge,
Jacq ik heb net nog even door je foto's gescrold wat zijn dat schitterende foto's van de op hol geslagen konikspaarden.............en och gossie die arme koe wordt achterna gezeten door drie kerels......lijkt wel of ze op een groepsverkrachting uit waren Wink Exclamation
Bij die scootmobiel had ik ook zo mijn twijfels gehad maar gelukkig weet jij van wie die was.

Oh ik denk wel aan m'n hart hoor..............maar verdulleme zo'n miep heeft geen klein kind voor zich............Jenny is een volwassen vrouw die voor de duffel niet dom is! Hopelijk wordt er steen en been geklaagd over die nachtzuster en dat ze haar gauw de kuierlatten geven + de zegen na Evil or Very Mad Exclamation Exclamation Exclamation

Jenny heb jij haar nog even lik op stuk gegeven Question Question Question
Toiletbezoek is 1 van de menselijke noden, zeer zeker als je ook nog eens blaasontsteking hebt!!

Zo ik heb gezegd.................!

Jeb Jacq het lijkt inderdaad wel of we een half jaar op stap gaan maar ik ben zo'n tuthola die constant bezig is in haar hoofd en zoals eerder gezegd als het puntje bij het paaltje komt en dat zal ongeveer a.s. zondag zijn dan loop ik als een kip zonder kop rond en komt er niets uit m'n handen. Tegen de tijd dat wij de vleugels uitslaan ben ik echt aan vakantie toe.....................ben echt een idiote stresskip.

Nu verder met wat h.h.-karweitjes maar eerst menneke roepen voor de koffie,

lieve groetjes Tiny

cc

Superlid
Superlid
Di Aug 20, 2019 12:12 pm Reageer met quote

Oh sorry zou ik nog je vraag vergeten te beantwoorden Jacq:
nee wij kijken niet naar Denkend aan Holland. Heb het even voorbij zien flitsen tijdens het zappen van Hans.......maar Hans geeft niets om zulke programma's dus......................automatisch zie ik die ook niet.

Groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Di Aug 20, 2019 12:14 pm Reageer met quote

Goede morgen , moet zo 10.30 uur naar fysio maar ik wilde even zeggen dat die foto’s van Meinderswijk spannend en herkenbaar zijn..

en wat denken jullie als Iris haar bekkie open trekt ? Marianne zal ook niet mals maar zij zou het meer verpakken !

Ik word gehaald later meer .. fijne dinsdag......

jalis

Superlid
Superlid
Antw.: 4223
Di Aug 20, 2019 5:30 pm Reageer met quote

Het is al een tijd geleden dat ik hier was.
Ik wil jullie mededelen dat ik tot mijn grote verdriet mijn lief verloren heb.
Jannie is op 10 Augustus om 11.30 in haar slaap ingeslapen.
Ik had het al drie weken aan zien komen, en het was iedere dag weer heel zwaar om afscheid te nemen want ik wist niet hoe haar de volgend dag terug te zien. Ik loop nu wat verloren zo nu en dan door de Flat
Ik word uitermate goed op gevangen door de kinderen en gelukkig heb ik ook Bo nog om me heen.
Groetjes Jan.

Ik vaar niet Links en ik vaar niet Rechts, ik vaar een vaste koers Recht door Zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Pagina 2060 van 2067 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2059, 2060, 2061 ... 2065, 2066, 2067  Volgende

Plaats reactie