Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2573, 2574, 2575 ... 2590, 2591, 2592  Volgende Plaats reactie

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11527
Ma Aug 19, 2019 10:47 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.

Marlie, dus je hebt je ook prima vermaakt.. Je moet er toch zelf een feestje van maken, hé. Laughing
Madelief weer als kasteelvrouwe. Gelukkig nu niet zo warm als vorig jaar. Ik weet nog wel dat Madelief en Wim zich hel laplazeres liepen te sjouwen met gieters water om de struiken en planten water te kunnen geven.

Liliane, zeker de dokter bellen, hoor. Je hebt je nachtrust nodig.

Peter is vanaf vandaag geplaatst naar een bedrijf in Venlo. Daar wordt hij ingezet voor een nieuw project op internering gebied. Daar heeft hij wel oren naar. Het zal wel weer voor een paar maanden zijn en zo is hij toch heel afwisselend.
Voor mij staat een hele berg hobbyen te wachten. De week is weer begonnen.
Toch, eerst koffie!

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 7730
Ma Aug 19, 2019 12:14 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Fijn voor Peter Henny als hij dat graag doet, een nieuw project beginnen, altijd weer iets nieuws dus. En jij hobbyen, dat staat hier nog geduldig te wachten tot vanmiddag, want ik ga nu bij de overbuurvrouw koffiedrinken en neem een mooie zonnebloem in pot mee.

Madelief moeten jullie dat lang doen bij het kasteel? Lijkt me echt leuk!
Heb je elke dag weer eens een ander doel. Maar jij verveelt je toch nooit denk ik.

Liliane heb je de huisarts al gebeld? Of is de pijn nu minder?

Fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

Madelief46

Superlid
Superlid
Antw.: 1807
Ma Aug 19, 2019 12:37 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

@ Henny: Ik weet nog wel dat Madelief en Wim zich hel laplazeres liepen te sjouwen met gieters water om de struiken en planten water te kunnen geven.
Dat zijn wij ook niet vergeten Henny, maar wij hadden ons al voorgenomen dat we het anders gingen doen , maar net wat je zegt gelukkig is het nu niet zo warm.♥

Marlie lekker koffie drinken bij de overbuurvrouw, vond ze je plantje zeker wel heel erg leuk hè. Marlie het is maar een weekje want begin dit jaar zijn ze naar Zuid Afrika geweest met vakantie ♥

De boel is weer aan kant zo even de b.zaken regelen maar eerst het eten voor tussen de middag klaarmaken.♥

Fijne dag allemaal

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde

hehety

Superlid
Superlid
Ma Aug 19, 2019 5:56 pm Reageer met quote

Uit gehobbyd en mijn terrasvriendin heeft de zegeltjes opgehaald. Dat waren er nu een hele bubs, met die aankoop van de chromebook. Daar maakt ze weer veel kinderen blij mee.
Voor morgen een afspraak gemaakt bij Jumbo om tien zegelboekjes in te leveren. Dat is toch een bedrag van 260 euro en dat zijn bedragen waarvan ze wel zeker moeten weten dat ze dat zo vrij te besteden in huis hebben. Dus ook geregeld. Nu wens ik iedereen een fijne avond toe en smakelijk eten.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Ma Aug 19, 2019 6:32 pm Reageer met quote

Dat zijn een hoop eurootjes Henny die je morgen bij Jumbo gaat halen, ik spaar geen zegels meer, Wim wel als hij benzine tankt.

vanmiddag even bij de overbuurvrouw geweest zij hebben nwe meubels gekregen, heel mooi

Ook nog even naar de dorpswinkel geweest en een beetje gelezen en NIET inslaap gevallen.

het heeft hier goed geregen en onweer ook nu weer droog.

Fijne avond

marlie49

Superlid
Superlid
Ma Aug 19, 2019 7:59 pm Reageer met quote

Dat is leuk sparen Henny, wij hebben hier nu ook de Jumbo. Dat spaart lekker door, heb één boekje vol nu, maar de Jumbo is er ook nog maar pas.
Jij TIEN boekjes dat is wel een aardig bedrag inderdaad.

Madelief niet geslapen vanmiddag, kijk dan heb je het tekort alweer ingehaald. Laughing Jij bent dus net als ik ook bij de overbuurvrouw op bezoek geweest. Gezellig toch.

Liliane nog niet gezien vandaag, hopelijk is de pijn minder nu?

Allemaal een hele fijne avond!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3356
Ma Aug 19, 2019 8:55 pm Reageer met quote

Goeie avond allemaal,

Vandaag toch terug al wat meer zon. Dat doet deugd. Kan ik onze tuin af en toe op en af gaan.

Tim en Rik hebben vandaag Tim zijn computerkamer afgebroken en al een deel weg gedaan. Wat krijgt een mens allemaal bij elkaar zeg. Ze zullen morgen nog een keer moeten rijden. En dan doen we ondertussen zijn boodschappen zodat hij alles in huis heeft.

Met de pijn is het nog altijd hetzelfde. Deze nacht ben ik rond 12u in slaap gevallen maar ja dan gaat die wekker af om die medicatie te nemen en was ik weer klaar wakker. Binnen een dik half uur ga ik naar de HA om eens te horen. De verpleegster die de wond komt verzorgen, zei dat ze heel mooi stond en er geen ontsteking is. Dat is ook al iets waard.

Ik was deze week niet. Als we iets te kort komen dan zal ik wassen (maar alleen datgene wat niet gestreken moet worden).

Madelief, je mag de kwarteltjes gaan eten geven. Dat is leuk. Mijn vader had vroeger een vogelkooi met parkieten en kanaries en daar liepen ook kwartels en die kleintjes dat zijn precies knikkers met pluisjes op.

Hety, 260 euro zegeltjes gespaard. Dat is de moeite hoor. Hier kan je alleen bij de apotheek zegeltjes sparen. In grootwarenhuizen doet men dat niet meer.

Marlie dat is leuk dat je de buurvrouw bedankt met een mooi plantje. Dat zal ze wel geapprecieerd hebben.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond toe.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

hehety

Superlid
Superlid
Di Aug 20, 2019 12:09 pm Reageer met quote

Liliane, al contact gehad met je huisarts? Toen ik gek van de pijn werd en slaaptekort kreeg, kreeg ik Tramadol voorgeschreven. Dat hangt tegen morfine aan. Ik nam er alleen een voor het slapen gaan in, want het is verslavend als je er vier of meer slikt en erg lang. Daar kun ik wel de nacht mee door komen en daarmee ook aan mijn rust. Nu moest ik ze achter uit de kast weg halen. Ik was vergeten waar ik ze gelaten had. Laughing Je kunt het eens na vragen.

Wij halen alles bij de Jumbo en dan tikt het lekker aan. Alleen een keer per week naar de AH voor koffie, koffiemelk en soms wat aanbiedingen.
Dan tikt het zo sparen goed aan.
Op een boekje van 250 zegeltjes. Waarde 25 euro krijg je een euro meer uitbetaald. Dus inplaats van 25 euro, 26 euro en zo heb ik nu toch weer bij elkaar 10 euro winst. Dat is meer dan de banken aan rente geven.

Marlie, doe de groetjes van ons aan Wies. Laughing

Madelief, niet in slaap gevallen. Laughing Het wordt wel weer wat met je. Bij de buren geweest en meubels bewonderd. Lekker bezig geweest en je dag prima gevuld.

Ik ga aan de slag, maar eerst.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Di Aug 20, 2019 12:33 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

De thuiskapster is geweest na een poosje moest ik zeggen dat ze weg moest gaan omdat ik nog het een en ander moest doen, als ik dat niet tegen haar zeg dan zat ze hier nog.

Het bed verschoond gewassen en net opgehangen op het balkon het wappert zo gezellig, zelf een buurvrouw heb dat een keertje tegen mij gezegd dat ze dat zo leuk vond mijn was op de lijnen met een stok eronder ja ik ben ontzettend ouderwets

Marlie lekker weer om te wandelen met Wies en Sacha, wel uitkijken voor agressieve honden.

Dat is een goed teken Liliane geen ontsteking dat is toch een teken dat je gezond ben denk ik dan maar

Zo nu aan de Spaghetti beginnen

Fijne dag allemaal

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Di Aug 20, 2019 5:42 pm Reageer met quote

Goeie middag allemaal,

Gisterenavond naar de HA geweest en die vond het heel raar dat ik om 2u 's nachts die medicatie moest nemen. Dus mag ik nu gewoon een uurtje voor ik ga slapen ze nemen en dan volgens de pijn. Ik heb er ook nog Brufen bij gekregen omdat hij denkt dat er wat ontsteking op de spieren zit en dat de pijn van daar komt. Dus ik ben blij dat ik langs geweest ben en deze nacht heb ik toch al ietsje langer geslapen. Als nu de pijn nog mindert ben ik helemaal tevreden.

Deze voormiddag met Rik en Tim boodschappen voor Tim gaan doen en alles naar zijn appartement gedaan. Hij was gisteren de vriezer en frigo gaan opzetten en toen we de frigo open deden was het er warm in. Rik en Tim in paniek: die zal zeker stuk zijn. Ik zeg, waar is het boekje laat ons eerst daar eens in kijken. Een geluk, want het is een raar systeem. Stand 0 is uit, stand in tot en met 5 is om koude te hebben en stand 6 en 7 is om warm te krijgen en snel te ontdooien. Natuurlijk had Tim de frigo op 7 gezet. Je moet het maar weten. Na een uurtje op nr 5 was het er al goed fris in.

Madelief, ik denk dikwijls dat kapsters een cursus "babbelen" krijgen. Ik heb nog geen enkele kapster geweten die het niet goed kan uitleggen. Laughing En de onze die durft het aan om tijdens het knippen een country dansje te doen. Laughing Laughing Laughing

Leuk die manier om te sparen als je inkopen doet. Zo kan je af en toe iets kopen wat je niet dacht te kopen.

Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe.

Elke dag heeft een lach!

hehety

Superlid
Superlid
Di Aug 20, 2019 6:07 pm Reageer met quote

Dat is heel wat beter, Liliane. Ik vond het ook maar een rare tijd en dat is nu gelukkig aangepast.
Die standen van de vriezer vind ik ook heel vreemd, maar, je winst het op te lossen.
Ik ben naar mijn vriendin geweest en de doktersassistente gebeld voor een afspraak voor vrijdag, weer bij mijn eigen Ester Laughing Ze zou meteen de goede pleisters bestellen zodat ik maar een keer met de verkeerde pleister moet plakken. Gelukkig, want die vierkanten zijn helemaal niks voor mijn wond. Ze zou met de arts overleggen hoe we/ze, het ontstane probleem kunnen oplossen.
Ik heb ook een bedankbrief gehad van stichting haarwensen. Erg attent van ze, vind ik. Very Happy

Madelief, Peter is ook zo'n kunstenaar met waslijnen en palen maken.
Geef hem een paar tentstokken, een paar scheerlijnen en haringen en hij fabriceert de meest bijzondere waslijnen die je maar kunt bedenken Daar was hij zeer creatief in toen wij met de caravan nog op boeren campings stonden

Marlie, nog wezen wandelen met Wies?

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Di Aug 20, 2019 6:49 pm Reageer met quote

Hallo allemaal,

Henny heb lekker met Wies gewandeld, ze zei zelf al "zullen we maar gauw naar buiten gaan?" Was nog heel gezellig, even samen bijpraten en zo.
Die Peter van jou is maar een handige man, fijn toch?

Madelief de was ruikt dan zo lekker hè als hij buiten heeft gehangen?
De kapster weer geweest, dus weer een lekker kort koppie.
De mijne is op vakantie en komt vrijdag, dan was het zeven weken geleden, terwijl ze normaal om de vijf weken komt, dus het is wel nodig. Die kletst ook graag, we beginnen altijd met koffie. Meestal is ze een uur hier, vind dat wel gezellig.

Liliane gelukkig heb je van de huisarts goede raad gekregen, hopelijk gaat het nu elke dag een stuk beter. Moest lachen met het verhaal van de diepvries die warme lucht af gaf. Heb ik ooit met een koelkast gehad, maar toen was hij echt kapot. Laughing
Dus Tim verhuist morgen, alvast veel sterkte voor jullie.
Jouw kapster danst er zelfs bij, dát is een vrolijke....

Ga nog gauw even naar de apotheek en dan eten klaarmaken.

Fijne avond voor jullie!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Wo Aug 21, 2019 11:03 am Reageer met quote

Marlie, wat leuk dat ze zelf al meteen zegt dat ze mee naar buiten wil. Dat geeft wel aan hoeveel ze van je bezoek en uitjes geniet. Laughing Door het alleen te lezen kan ik al mee genieten. Laughing
Dit is gewoon een pleziertje voor jullie alle drie.

Peter is echt niet handig, maar met die waslijnen en zo voelt hij zich weer helemaal kind en knutselt wat af. Laughing
Hij heeft weer andere talenten.

IK heb weer een puzzel gemaakt. Afgelopen maandag ben ik weer begonnen om te plaatsen. Laughing

De zon schijnt. Laat ik maar eens snel dingen gaan doen, zoals bij de viskraam kabeljauw op de huid kopen.
Krielaardappeltjes en bij en witlofsalade en we eten vanavond weer lekker.
Nu eerst

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Wo Aug 21, 2019 12:18 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

@ Liliane: En de onze die durft het aan om tijdens het knippen een country dansje te doen.

Bespaar me als ik dat er nog een dansje erbij krijgt wordt ik helemaal dizzy

Liliane sterkte met het vertrek van Tim het zal een gemis voor jou en
Rik zijn maar gelukkig gaat hij het land niet uit hè.

Ik ben geen voorstander van medicijnen en jij waarschijnlijk ook niet maar soms kan je er niet buiten zo zien je maar vannacht iets beter geslapen.

Marlie hoe was het gisteren bij wies heb je gewandeld of voorgelezen.

Ik ging vanmorgen de deur uit om boodschappen te halen en onder het rijden wil ik mij zonnebril pakken rij ik met mijn voorwiel tegen de stoeprand aan, psssss zei mijn voorband helemaal lek, soms is het wel handig dat er 2 auto’s voor de deur staan, Wim is gelijk met me meegegaan om de weekboodschappen te kopen, en nu is hij een nwe band kopen.

Allemaal een fijne dag

marlie49

Superlid
Superlid
Wo Aug 21, 2019 4:04 pm Reageer met quote

Goedemiddag,

Nou Henny Peter mag gerust knutselen, als hij voor jou een waslijn in elkaar knutselt, dan laat hem maar rustig creatief bezig zijn. Laughing
We genieten inderdaad met z'n drieën Wies, Sacha en ik, dat is het leuke aan dit vrijwilligerswerk.

Madelief jij hebt volgens mij ook een schat van een man, behulpzaam als hij is met de auto.
Ben met Wies naar het park gelopen, eerst even gepraat, want er komt tegenwoordig nogal wat van het verleden bij haar boven, als ze dat kwijt is, is weer de vrolijke vrouw, daarna even wat gedichtjes voorgelezen op een bankje en toen naar huis want het was alweer etenstijd.

Liliane vandaag de grote dag voor Tim en jullie. Hij zal vast vaak naar het ouderlijk nest op bezoek komen denk ik.

Vanmorgen had ik bezoek, was nog heel gezellig.

Fijne middag allemaal.

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Wo Aug 21, 2019 6:14 pm Reageer met quote

Liliane, ik hoop dat je wel braaf op een stoel hebt zitten delegeren. Als het goed is, is Tim nu over.
Hij mag jullie best wel trakteren op een etentje voor al jullie werk.
Laughing
Dat zal hij ook wel doen. Ik ben benieuwd hoe het hem gaat bevallen.

Marlie, daarom schreef ik ook: met z'n drietjes. Het geeft veel voldoening.
Madelief, daarom ook de wettelijke regel om geen andere dingen te doen achter het stuur. Cool Ook geen zonnebril pakken als je rijdt. Toch weer een aardige rekening die het repareren gaat kosten. God straft meteen, of een tijdje later.

Ik ben even op de thee geweest bij de buurvrouw, een blok verder. Ik was er om een uur en om half vier thuis.

Ik zag weer een paar mooie dingen in haar tuin en zelfs vanuit mijn stoel kon ik met mijn nieuwe camera deze foto's maken.

Deze bij ons in het brandgangetje toen ik naar huis liep

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Wo Aug 21, 2019 6:41 pm Reageer met quote

Verdorie heb ik hier weer zitten typen en ja hoor weer vergeten om op oké te drukken, effe kijken of ik nog weet wat ik getypt heb

Marlie ik vind het zo lief van jou dat je een luisterend oor heb voor Wies, ik heb zo het vermoede dat Wies het fijn vind om haar hart te luchten bij je en niet bij haar kinderen

Ja Marlie ik heb een doodgoede man en dat besef ik heel goed maarrrr im ben ook heel goed voor hem hoor

Ik zal je vertellen Henny dat ik dat nooit doe en waarom ik het vanmorgen wel deed snap ik nog niet van mezelf meestal als ik iets nodig heb dan stop ik eventjes op het te pakken, wat het gekost heb ik dacht dat Wim zei € 70,00 en maandag moet hij terug komen om mijn wagen te laten uitlijnen.

Vanmiddag nog even een wasje gedraaid en opgehangen en na een half uurtje er weer afgehaald en opgevouwen toen op het balkon zitten lezen, en nu ga ik een bolletjes met haring voor ons klaarmaken

marlie49

Superlid
Superlid
Wo Aug 21, 2019 8:05 pm Reageer met quote

Henny gezellig op bezoek geweest, een goed teken dat de tijd voorbij vloog.
Práchtige foto's, die van de Libelle zou je op kunnen sturen, knap gedaan!

Madelief daar ben ik van overtuigd hoor dat jij ook goed voor Wim bent, anders zou hij dat niet voor je over hebben denk ik. Laughing Wink
Och, autokosten moet je maar denken, die zijn er toch altijd, dat denk ik ook als ik ooit een bekeuring krijg. Shocked
En ja......ik denk dat Wies me zover vertrouwt dat ze me dingen vertelt.

Een fijne avond voor jullie!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Wo Aug 21, 2019 10:28 pm Reageer met quote

Goeie avond allemaal,

Voila onzen Tim zit op zijn appartementje. Alle meubelen staan op hun plaats en we hebben alle dozen neergezet waar het in de kast moet. Hij heeft nog meer dan een week verlof, dus dat kan hij rustig doen. Hij heeft nog wel andere zaken te doen zoals naar het stadhuis gaan voor adreswijziging, met auto naar controle, naar verzekering gaan. Hij gaat zich niet vervelen.

We hebben nog samen snel het bed opgemaakt, zodat hij rustig kan gaan slapen.

En neen, ik heb zo goed als niks gedaan. Gezeten en tegen de mannen gezegd waar alles moet staan. Eigenlijk verveelde ik me. Laughing Laughing Laughing

Marlie, wat zal Wies veel aan je hebben! En fijn dat jullie nog buiten kunnen, zodat ze af en toe in de frisse lucht kan.

Madelief en Hety, handige mannen hebben jullie. Hou ze in ere hoor.

Nog een hele fijne avond gewenst.

Elke dag heeft een lach!

Madelief46

Superlid
Superlid
Do Aug 22, 2019 11:47 am Reageer met quote

Goedemorgen

Liliane vlak je zelf niet uit jou boys zijn ook best handig, toch.
Het bevalt je zeker wel hè je mannen constant aan het werk zetten, dat moet een lekker gevoel zijn om baasje te spelen rek het maar zou lang mogelijk uit.♥

Marlie zo denk ik er ook over hoor als je een auto heb dan krijg je altijd te maken met kosten.♥

Ik moet de bovenverdieping nog doen dan is alles weer oké in mijn huisje het eten is al klaar dus daar geen omkijken na.♥

Allemaal een fijne dag

Pagina 2574 van 2592 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2573, 2574, 2575 ... 2590, 2591, 2592  Volgende

Plaats reactie