Klessenbessen bij Scharretje
Het Grand Café
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2574, 2575, 2576 ... 2590, 2591, 2592  Volgende Plaats reactie

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11515
Do Aug 22, 2019 11:57 am Reageer met quote

Goedemorgen klessebessers.
Auto's brengen zeker kosten met zich mee. Dat hebben we dit jaar wel gemerkt. Shocked Maar dat weet je als je er aan begint en zeker met werk verder weg is dat gewoon hard nodig. Een noodzakelijk, maar ook handige kwaad.

De was hangt al buiten te drogen. Dadelijk nog even hobbyen en wat boodschappen. Dan lekker buiten gaan zitten lezen. Wel even uitpuzzelen hoe ik de ligstoel uit de schuur krijg. Koffie voor de liefhebbers.

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

marlie49

Superlid
Superlid
Antw.: 7716
Do Aug 22, 2019 12:38 pm Reageer met quote

Goedemorgen,

Liliane dat zal even wennen zijn zonder Tim, maar als het hem goed gaat is dat voor jullie ook weer fijn. En ik weet zeker dat hij vaker langs gaat komen. Laughing Is je schouder nu minder pijnlijk?

Henny lekker lezen na de "verplchtingen". Fijn in de tuin nu.

Madelief het huisje alweer schoon, komt steeds terug hè?
Het eten staat klaar, wie doet je wat? Laughing Dan lekker lezen zeker of de stad in misschien?

Vanmiddag ga ik het rijbewijs laten verlengen, naar de bieb en wat boodschapjes doen, heerlijk op de fiets.

Een hele fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Do Aug 22, 2019 5:37 pm Reageer met quote

Alles van mijn lijstje af kunnen strepen. Buiten is het nu toch wel erg warm om te gaan zitten.
Binnen, in de relaxstoel is het ook prima lezen.

Ik wens iedereen een smakelijk eten toe en een fijne avond.

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Do Aug 22, 2019 7:50 pm Reageer met quote

Een fijne avond voor iedereen!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Antw.: 3352
Do Aug 22, 2019 10:13 pm Reageer met quote

Goeie avond allemaal,

Vandaag een rustdag. Ik was om 7u al wakker, dus een beetje stof afgedaan. Spulletjes op zijn plaats gezet. Een beetje gekoefeld. Zo kon Rik als hij wakker werd beginnen met stofzuigen en dweilen.

En voor de rest een ganse dag onder mijn parasol gezeten. 'k Had van mijn zus enkele "oude" Libelles gekregen en die ben ik nu aan het lezen. Is eens iets anders dan een boek.

De pijn in mijn arm is "eindelijk" aan het minderen. In de dag heb ik weinig last. Maar eens ik in bed lig (ook al is het in een stand van 45 graden) dan begint het weer. Dus de nachten zijn nog altijd niet wat het moet zijn.

Vandaag kwam de verpleegster de laatste keer en alles zag er pico bello uit. Ik heb wel een blauwe ring op mijn arm. Ik dacht dat het van de wrijving van die brace was, maar de verpleegster zei dat het eerder een soort blauwe plek is. Dat zou van een bloeduitstorting in het operatiegebied aan het zakken zijn.K 't Is dus niet gevaarlijk en het doet ook geen pijn.

Dinsdag toch maar aan de dokter laten zien als hij de draadjes gaat verwijderen.

Leuk hé Hety als je alles wat je wou doen kunnen doen hebt. Dat geeft voldoening.

Marlie, moeten jullie je rijbewijs laten verlengen? Is dat enkel administratief of moet je rijoefeningen doen? Hier hoeft dat niet.

Madelief heb je de bovenverdieping kunnen doen. En nog wat kunnen lezen?

Ik wens jullie nog een hele fijne avond.

Elke dag heeft een lach!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Aug 23, 2019 12:36 am Reageer met quote

Liliane, dit is puur administratief, over 5 jaar moet er een doktersverklaring bij dat ik nog capabel ben om te kunnen rijden. Laughing
Fijn dat overdag de pijn al minders is, nu 's nachts nog hè? Veel beterschap!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Vr Aug 23, 2019 12:05 pm Reageer met quote

Liliane, dat gaat de goede kant op. Ga zo door.

Kun je al weer gewoon op je rug slapen, of alleen nog zittend? Dat lijkt mij nog het vermoeiendste.
Ik mis Elise al weer even.
Alles goed met je, meid?

Madelief, niet veel gaan doen, hoor. Daar wordt het veel te warm voor. Een week boven overslaan zal niet meteen een moordzaak zijn.
Ik doe deze dagen ook niet meer dan de wc's en even, met de Franse slag de badkamer. De rest komt eind volgende week wel. Zolang het stof geen cm hoog ligt valt het nog al mee. Laughing

Even nog een kopje

En dan zorgen dat ik voor twaalf uur alles in huis heb wat ik nodig heb. De ligstoel in de tuin lokt al.

auteur onbekend

Madelief46

Superlid
Superlid
Antw.: 1798
Vr Aug 23, 2019 12:30 pm Reageer met quote

Goedemorgen

Even iets van huishoudelijke aard, volgende week kom ik hier weer twee keer per dag, nu even niet omdat wij nu in kasteel blijven lekker onder de bomen.

Even de boel aankant maken dan aan het eten beginnen even naar de stad en dan naar het kasteel

Fijne dag allemaal

Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volg orde

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Aug 23, 2019 2:49 pm Reageer met quote

Goedemiddag,

De kapster was hier, het was alweer zeven weken geleden dat ze mijn haar geknipt had, normaal komt ze om de vijf weken, maar ze had vakantie.
Ben blij dat ze weer terug is.

Madelief een heel fijn weekend in en bij het kasteel!! Geniet er maar van.

Allemaal een hele fijne middag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Vr Aug 23, 2019 5:04 pm Reageer met quote

Weer lekker kort, Marlie.
Ik ga alvast afsluiten. De spullen bij elkaar zoeken, want straks even naar de huisartsenpraktijk voor het verwisselen van de pleisters. Ik zaL echt blij zijn als ik van deze slecht passende en op de wond drukkende pleister af ben. Dat zal een hoop pijn schelen. Straks nog even een BBQ er achter aan en het is weer weekend.

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Vr Aug 23, 2019 7:38 pm Reageer met quote

Dat lijkt me onprettig Henny pleisters die op de wond drukken, hopelijk krijg je gauw de andere.

Het is hier aardig warm, 24 gr. binnen en het weekend wordt nog warmer.
Och nog even zomer is toch nog fijn.

Een fijne avond voor jullie!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Vr Aug 23, 2019 11:33 pm Reageer met quote

Goeie avond allemaal,

Deze voormiddag rustig met Rik de boodschappen gedaan. En deze namiddag rust. Om 14u is een vriendin langs gekomen en we hebben lekker in de tuin bij gebabbeld. En nu tot half 9 buiten gezeten met mijn boek.

Ik moet nog altijd rechtzittend slapen, echt niet aangenaam. Maar ik kan wel al (in de zetel) op mijn linkerkant slapen. Daar heb ik een steun in de rug. Tot eergeisteren trok het tegen en deed mijn slechte arm piijn als ik zo lag. Nu niet meer. Maar in bed lukt dat niet. Ik kan ook al de dag doorkomen met 1/3 minder pijnstillers, dat scheelt ook al weer. Het gaat op het gemakske beter.

Madelief geniet van de boom van het kasteel hé.

Marlie juist op tijd een kort kopje. Dat scheelt toch weer een beetje bij dit warme weer. Nu snap ik het van dat rijbewijs. Ik moet ook om de x aantal jaar een document van de dokter binnen doen dat ik met mijn diabeet zijn, nog mag auto rijden.

Ik wens iedereen nog een fijne avond.

Hety heb je de juiste pleisters gekregen. Ik hoop het. Komt er ondertussen beterschap aan de wond?

Elke dag heeft een lach!

hehety

Superlid
Superlid
Za Aug 24, 2019 11:48 am Reageer met quote

Gelukkig, Liliane, dat je nu beter kan slapen. Al op je linker zij kunnen liggen, we in je zetel is al een hele vooruitgang. Het gaat de goede kant op.

Ik heb ook heerlijk door kunnen slapen en dat komt vooral omdat de nieuwe pleister prima past. Weer de goede maat. Geen trekken en pijn bij de lijmranden Laughing
De wond geneest weer goed van binnenuit. Het wordt steeds minder diep en ziet er goed doorbloed uit. Alleen de huid is schraler en geïrriteerd door de pleisters. Ze heeft harde stukjes weggeplukt en zo kan weer gezonde huid aan groeien. Als er niet meer van die lompe dingen gebeuren zoals die vrouw die een pak rijst, met de punt tegen mijn been laat vallen is er grote kans dat ik er binnen een paar maanden van af ben, of het eind van het jaar.

We doen ons best.
Met diabeticus ook papieren nodig om aan te tonen dat je nog auto kunt rijden? Zo, met epileptici en zo ook. Dat kan ik wel begrijpen.

Even de boodschappen halen voor het heel warm wordt. Maar eerst.

auteur onbekend

marlie49

Superlid
Superlid
Za Aug 24, 2019 12:44 pm Reageer met quote

Goedemorgen allemaal,

Liliane hopelijk gaat het nu iets sneller met de pijnvermindering en zul je weer lekker kunnen slapen. Het was toch niet niks die operatie.

Henny gelukkig heb jij nu de goede pleisters weer en gaat de genezing nu weer voorspoedig. Ja zo'n open wond duurt best lang voordat dat helemaal genezen is.

We krijgen dus een hittegolf, het is al goed te merken. Vanmorgen om 7.00 uur was het 22 gr. nu alweer 24 gr. binnen.
Nog een paar wasjes draaien en gauw even met de swiffer erdoor en klaar.

Madelief zit lekker onder de boom in de schaduw denk ik.

Een hele fijne dag!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

hehety

Superlid
Superlid
Za Aug 24, 2019 6:18 pm Reageer met quote

vanmiddag zitten luieren en zitten lezen. peter is gisteren door zijn rug gegaan, dus er kwam niet veel van. nu zit ik een opgenomen filmpje te kijken. Ik wens iedereen een fijne avond toe en smakelijk eten

auteur onbekend

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Za Aug 24, 2019 7:36 pm Reageer met quote

Hopie druk ! Sensor er eindelijk. Maar nu nog niet helemaal klaar de auto. Ik vroeg van te voren is de auto het nog wel waard ja ja !! Dan al 'n 1/2 jr. bezig met een timmerman / schilder voor mijn huis. Ja ik kom dan komen ze niet.. Slaap ook slecht Dan veel voetbal kijken direct weer. Ook allemaal leuke dingen op de t.v. herhalingen soms kijk ik ook weer. Dan een vader met zijn kinderen gekomen op vak.vertel ik ook nog over. Over nw. t.v. uitzendingen wil ik ook nog vragen of jullie daar naar kijken enz. enz. Overal liggen post its met wat ik wil schrijven naar en aan jullie... Na voetbal,dierenasielmarktje, jeu de boule daar doe ik maar 1 keer gooien vanwege de hitte ! Las bij jullie ook weer hot ! Hier nu ook uitzonderlijk warm zijn we niet gewend. Dan daarna weer de leuke band bij divi flamingo. Over divi ook nog wat leuks te vertellen dus schrijfvoer volop ! En door dat dodelijke ongeluk rock and rollde de stroom.. Maar mijn wil is goed... denk iedere dag aan jullie ! Beterschap voor wie er niet lekker is... Voel me met de hitte van nu ook niet zo... fit ! Ja plannen in de airco in bed s'morgens ... maar die zakken gauw als plumpudding in elkaar. Vergeet jullie niet hoor ! Tot schrijfs ! Voor TIM PROFICIAT en VEEL GELUK in je nieuwe huis dit:

Elise2

Superlid
Superlid
Antw.: 3602
Za Aug 24, 2019 7:40 pm Reageer met quote

met HARTelijke groetjes en xxx

marlie49

Superlid
Superlid
Za Aug 24, 2019 7:58 pm Reageer met quote

Elise leuk dat je weer even langs kwam, het gaat goed als ik het zo lees.
Vanavond dus een muziekavondje, veel plezier.

Wens jullie een fijne avond toe!

Gisteren is ver weg
morgen is dichterbij
vandaag is precies goed

LilianeDeClerck

Superlid
Superlid
Za Aug 24, 2019 9:49 pm Reageer met quote

Goeie avond allemaal,

Ik ga het lui zijn nog gewoon worden... Laughing Vandaag enkel een beetje was opgevouwd. Een vriendin gaat de strijk doen. Dat vind ik zo lief van haar.

Ik ben precies toch een beetje mijn slaap aan het inhalen. Deze middag een uurtje in bed geslapen en ik ging me buiten in de zetel zetten en viel pardoes terug een uurtje in slaap. 't Heeft deugd gedaan.

Elise, auto helemaal ok. Hopen dat het zo blijft hé. Geniet van de avond hoor.

Hety fijn dat je nu goeie plakkers hebt. Het duurt lang hé eer zo een wond genezen is. Bij ons ma was dat ook altijd zo.

Ja Marlie, we gaan een hittegolf tegemoet. In onze krant stond dat het tot woensdag zo warm blijft. Ik zweet van het idee alleen al.

Madelief geniet van je boom hé.

Nog een fijne zaterdagavond allemaal.

Elke dag heeft een lach!

hehety

Superlid
Superlid
Zo Aug 25, 2019 11:29 am Reageer met quote

Ja, het gaat weer een warm dagje worden. Rustig aan, dat breekt het lijntje niet. Zei mijn moeder altijd.
Met Peter zijn rug gaat het nu weer beter, gelukkig.
Dat is zeker een zegening, Liliane, goede pleisters. De wond had al veel verder dicht kunnen zijn als dat pak rijst er tegenaan gevallen was.
Gisteren had ik weer zo iets geks. Straks niet schrikken van mijn woordgebruik, hé. Het zijn niet mijn woorden.
In de grote AH, in het dorp was het erg druk, gisteren. Er liep een vrouw met een rollator en ik weet dat bij haar een paar steekjes zwaar los zitten, al dik over de 60 en ze zit ook vaak bekken te trekken en zo. Ze liep al een paar keer vervelend dicht achter op mijn hielen met haar rollator. Ook bij anderen deed ze tegen karretjes drukken en zo meer. Het beste is wel haar te negen, maar dat gaat niet altijd. Bij de kassa drukte ze al tegen mijn goede been, dus ik vroeg of ze wat afstand wilde houden omdat ik een open been heb en daar niets tegen kan hebben.
"Ik heb een open, stinkende kut", riep ze. Shocked
Ik antwoordde: "Daar hebben ze goede hormonentabletjes voor."
Toen hield ze al bekken trekkend afstand en Peter ging tussen mij en haar staan. Je weet maar nooit.
Dat warme weer maakt veel vreemde dingen in mensen los.
Ik was blij dat ik de winkel uit was. Misschien een gevalletje van La Tourette?

Maar goed, zo maak je nog eens wat mee.

Ik ga ook een wasje draaien.

En vanmiddag zien we wel. Eerst koffie.

auteur onbekend

Pagina 2575 van 2592 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2574, 2575, 2576 ... 2590, 2591, 2592  Volgende

Plaats reactie