Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2060, 2061, 2062 ... 2066, 2067, 2068  Volgende Plaats reactie

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2049
Di Aug 20, 2019 8:33 pm Reageer met quote

Gecondoleerd Jalis en heel veel sterkte!

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10842
Di Aug 20, 2019 11:33 pm Reageer met quote

Jalis wat een triest bericht...............denk dat niemand het verscheiden van je lief verwacht heeft..................overvalt ons.................jij zag het aankomen maar niet echt verwacht, blijft altijd plotseling.
Je loopt nu wezenloos rond in je flat....................wat heel begrijpelijk is.............verwerken noemen ze dat..................ga er maar aan staan afscheid moeten nemen van je lief waar je zoveel jaren lief en leed mee hebt gedeeld................ Crying or Very sad !

Ik wens je sterkte om dit verlies een plaatsje te geven...............

Liefs en denk aan je Jalis,
Tiny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

cc

Superlid
Superlid
Di Aug 20, 2019 11:35 pm Reageer met quote

Lieve allemaal ik wens jullie een goede nachtrust................na het verdrietige bericht van Jalis wil ik liever mijn verstand op nul zetten en gaan slapen.

Terusten Tiny

cc

Superlid
Superlid
Di Aug 20, 2019 11:47 pm Reageer met quote

Nog even een foto gezocht van onze beestenbende die in diepe rust zijn:

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9935
Di Aug 20, 2019 11:57 pm Reageer met quote

Jalis, wat een verdrietig nieuws ! Je weet dat het er aan zit te komen ...maar wanneer het dan gebeurd wanneer je lieve Jannie vredig is ingeslapen ,,, dan val je inderdaad in een gat... gelukkig vraagt Bo je aandacht op .. Jan ik wens je heel veel sterkte omdat verdriet te dragen

Ik wens iedereen hier een goede nachtrust ...

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11380
Wo Aug 21, 2019 1:07 pm Reageer met quote

Jalis, wat een verdrietig bericht.
De leegte die Jannie achterlaat, is niet met woorden te vullen
Ik wens je veel kracht toe om dit verlies te verwerken.

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12650
Wo Aug 21, 2019 1:39 pm Reageer met quote

Goedemorgen...was vannacht een uur lang bezig om een condoleance te schrijven voor Jan, naar aanleiding van zijn verdrietige bericht!! Crying or Very sad Dát lukte maar niet om te plaatsen....maar alsnog Jan

Heel veel sterkte gewenst...ik hoop dat je een manier vindt om het leven te herpakken, ondanks het gemis van jouw allessie , waar je lang met hart en ziel voor gezorgd hebt...heel veel kracht en moed nogmaals gewenst!!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Aug 22, 2019 3:09 am Reageer met quote

Goedenacht...iedereen van de leg natuurlijk, na het verdrietige bericht van Jan...ik probeer de draad toch op te pakken...al wordt het een kort berichtje...Gisteren naar de uitbundig bloeiende heide op de Posbank....we waren niet de enige...

er was bijna sprake van massa-toerisme...niet zo heel raar, want vorig jaar kwam de heide door de droogte amper tot bloei...nu issie héél mooi paars!!
Love

mja...ik vind mensen leuk, maar het moeten er niet te veel zijn Laughing en zeker niet in zo'n prachtig gebied...een rustigere plek opgezocht...en een eigen pad gekozen..

er was ver weg een foto-shoot, van dit prachtige meisje met een schitterend paard
Love

ik hoop dat ik jullie een impressie heb kunnen geven...wens iedereen een mooie donderdag...hier komen er weer 3 meiden gezellig op bezoek...dus een drukke , maar hopelijk fijne dag!!!Welterusten voor nu , met mooie dromen!! Wink

cc

Superlid
Superlid
Do Aug 22, 2019 6:52 pm Reageer met quote

Middaag,
de Hei ligt er echt schitterend bij....................vorig jaar was het heel minnetjes maar nu lijkt het wel of het van vorig jaar ingehaald wordt.
Zijn hele mooie foto's Jacq van voor mij heel bekende plekje!

Foto's van badderende Novi.......................waren ook zo leuk......ze kan een echte vrolijkert zijn he Laughing Exclamation

Ik kan vandaag nergens toe komen, hoe het komt.....geen idee, kan makkelijk vast met de koffers beginnen maar kan me er gewoon niet toe zetten.

We zouden vanmorgen een bezichtiging krijgen rond 10.00u, belt de makelaar dat de kijkers hadden afgebeld en met als reden opgaven:
ivm eventueel grondonderzoek vonden ze de prijs te hoog. Hadden ze zich ook eerder kunnen bedenken en niet eerst een afspraak maken met makelaar en ons. Maar goed het zal wel ergens goed voor zijn. Makelaar zou nog in contact met hun treden en nog het 1 en ander toelichten maar tot nu toe hebben we niets meer gehoord.

Morgen eerst Loekske en dan zaterdag beginnen met de koffers.

Jenny hoe gaat het met jou? Ligt de Wifi er soms weer eens uit?

Jacq druk met de meiden.....................verheug me nu al op de foto's die ongetwijfeld gaan komen:!:

Lieve groetjes Tiny

....nog even en dan zien we dit stel weer!

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Aug 22, 2019 10:56 pm Reageer met quote

Misschien je toch té druk gemaakt Tiny de laatste paar weken..Jammer is het wel dat je eigenlijk op deze manier de voor-pret mist van het op vakantie gaan...en als ik die 2 in hun mand zie liggen Love dán is er zóveel leuks om voor op reis te gaan!!Als morgen alles lekker gedaan is, dan hoop ik dat de knop op "relax" kan...
Over Jenny maakte ik mij eigenlijk flink wat zorgen....we hebben eigenlijk altijd wel dagelijks even contact...maar dat was al weer even geleden...gelukkig kwam er net een berichtje binnen.Inderdaad geen wifi op het moment, en juist nu is die verzorgende die inlogde op haar account op vakantie...dus het kan wel even duren voordat ze hier terecht kan...
Lichtpuntje is dat ze nu haar goede stoel heeft!!
Het was hier weer een hele geslaagde dag , maar ook zwaar vermoeiend..dus ik wens iedereen vast welterusten en mooie dromen..

cc

Superlid
Superlid
Do Aug 22, 2019 11:41 pm Reageer met quote

Dacht al dat de Wifi er uit lag..............gelukkig heb jij een berichtje gehad zo wij weten dat er niet iets anders aan de hand is. Gelukkig heeft ze haar goede stoel nu.............fijn.

Kan me voorstellen dat je het piepke behoorlijk leeg heb na een dag met 3 meiden...............dus ga maar lekker vroeg de kooi in Jacq! Leuke foto weer van Novi..................... Kiss Exclamation

Met mij komt het wel goed......moet gewoon op gang komen en als het begin er eenmaal is.................loopt het (hopelijk) als een speer.

Slaap lekker allemaal en tot morgen laat in de middag, eerst de poets.

Groetjes Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Aug 23, 2019 1:15 am Reageer met quote

Was ik nog eventjes met weer even een stukje treinreis Wink

Het stationsgebouw van Wognum-Nibbixwoud

pffff...eindelijk een wc.....al oogt die wat historisch

Laughing

de kolen werden opgeschept...bijna klaar voor vertrek...wordt vervolgd.... Wink nu echt welterusten!! Wink

cc

Superlid
Superlid
Vr Aug 23, 2019 7:02 pm Reageer met quote

Middag,
wat mooi dat oude stationnetje met alles er op en er aan............hihi die plee.............prachtig joh. Dacht eerst dat het een echte plee was maar blijkt dus een modern toilet te zijn alleen anders aangekleed, hebben ze heel leuk gemaakt.
Haha Rinus als spoorwachter, tenminste zo hete dat toen toch, die trok toch aan die hendels om de bomen open- en dicht te doen? Staat mij tenminste zoiets bij!

Leuke foto's via de app ontvangen Jacq, geniet daar zoooo van. Gisterenavond de foto's al gezien maar durfde het filmpje niet te openen, menneke sliep al en ik was bang dat Novi lachend naar beneden zo komen en menneke wakker zou worden. Maar goed dat filmpje heb ik vanmiddag bekeken..............vertraagd..........hoe doe je dat Jacq?

Jenny volgens mij nog steeds Wifi-loos, hopelijk is het gauw opgelost zodat we haar hier weer kunnen verwelkomen!

Loekske ging pas rond 16.00u richting huis.............we kleppen wat af met z'n tweetjes he! Lijstje mee gegeven met instructies voor Donder, sleutel van huis en brievenbus anders puilt de bus straks uit.

Dadelijk het logeeradres van Seb nog even appen en dan bankhangen tot de was droog is................zo blijf je bezig.

Lieve groetjes Tiny

cc

Superlid
Superlid
Vr Aug 23, 2019 11:17 pm Reageer met quote

Verdulleme volgens mij heeft onze Jen nog steeds geen wifi(verrek het woord wifi doet het). Wordt tijd dat ze er iets aan gaan doen, is toch te gek dat in deze tegenwoordige tijd en zeker mensen die noodgedwongen in een verzorgingshuis verblijven, tijdelijk of langer verstoten blijven van de buitenwereld....................!!!!!!!

Hopelijk wordt het heeeellllllllllll snel opgelost...................!

Nu Seb naar buiten laten en dan slapen, morgen beginnen met inpakken.......en de rest zien we wel. Mocht ik mij de komende tijd niet meer laten zien is dat geen opzet...............is maar net hoeveel tijd ik heb met alles organiseren en hoe ik jullie kan bereiken vanuit Camposol.

Liefs, terusten voor wie gaat slapen en voor wie nog druk aan de arbeid is..............werkze.........!

Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Za Aug 24, 2019 5:13 pm Reageer met quote

Die was zal nu wel droog zijn... Laughing ...zekers met dit weer!!
Dank voor de leuke reacties Tiny...Jenny is inderdaad nog steeds WIFI-loos...best wel raar dat het niet opgelost kan worden...het is haar poortje naar de buitenwereld...gelukkig kan ze via haar telefoon nog wel mensen bereiken...zo vroeg ze mij of ik Douwe en Gré nogmaals hartelijk wil bedanken...ze geniet dagelijks van haar bloemetjes Love

er heeft zich ook de MRSA bacterie geopenbaard in haar woonomgeving...één patiënt is opgenomen in het ziekenhuis, en verzorgster zit thuis met ziekteverschijnselen.. Shocked ..er is een heel protocol in werking getreden voor bezoekers...ik ga haar binnenkort toch echt weer opzoeken, dus dan moet ik mij er even in verdiepen..

station Zwaag is in gebruik als woonhuis

er is zelfs nog een oversteek op een autoweg...beetje lastig, maar toch ook best bijzonder..(ik was te laat met de foto maken..we waren er bijna al aan voorbij Rolling Eyes )

we zijn naast het "gewone"station Hoorn binnen gelopen...op naar het het depot van de SHM....maar dat laat ik de volgende keer zien...het is veel te mooi weer om lang binnen te zitten...moet zo de bult weer op, dus ik groet iedereen.... Kiss

cc

Superlid
Superlid
Zo Aug 25, 2019 12:02 am Reageer met quote

Dag dag,
gelukkig bestaat de gsm nog.......................anders is Jenny totaal contactloos.....................en dat WILLEN we NIET!
Ik ken die voorzorgsmaatregelen maar al te goed als er iets besmettelijks heerst in verzorgingshuizen. Onze moeder verdachten ze op een gegeven moment ook van een besmetting, groot bord op haar voordeur met de mededeling dat de handen gewassen moesten worden, witte pakken aan, mondbescherming etc. etc. gelukkig was het in moeders geval niet aan de orde bleek later maar toch......................!

Probeer morgen nog even hier te komen buurten, zo niet dan moeten jullie mij niet kwalijk nemen, ben dan gewoon druk bezig (hihi vooral in de bovenkamer).
Mochten jullie toch niets van mij vernemen probeer ik contact op te nemen vanuit Camposol!!!!!

Liefs en welterusten voor straks,
Groetjes Tiny

nenne13

Superlid
Superlid
Antw.: 9935
Zo Aug 25, 2019 5:04 pm Reageer met quote

Hallo, ik weet niet of tie het houdt... maar ik heb even WiFi !!!even gebruik van maken om Jac te danken voor het door geven en voor de mooie heide foto’s !
Als je over een tijdje mijn fotoalbum ziet dan kun je merken dat jij meer op details let en kiekt dan ik.

Vroeger als de heide in bloei stond ging mijn vader met ons naar zo’n stuk heide , alle vijf in de auto ! Een dagje uit ! En dan plukten wij voor onze opoe (van vaders kant ) een bosje dat werd dan met veel vertoon in een vaasje gezet en dat stond dan het hele jaar door in de mooie kamer ! Daar werd niet gestookt !

Tiny , als er een koper voor is , komt die heus wel ! Heb je het al op FB gezet ? Gaan jullie nou eerst maar eens genieten in Spanje !!

Is het bij jullie ook zo warm ik heb alles tegen elkaar openstaan en ik wens jullie zolang de WiFi het houdt een fijne voortzetting van de zondag

Heb zoeven met Marianne mijn levensverhaal in elkaar gedraaid .. dat moest en wordt door een psycholoog bekeken ...... of je met mevr aangesproken wil worden of met Jenny? Waar je gewoond hebt... en hoe je in het leven staat ! De relatie met je familie, enfin de hele reutemeteut !

Edward doet mijn financiële zaken en Marianne is mijn secretaresse... met goedvinden van de verdere familie ..zij heeft alle overbodige functies op gezegd ,van de Til ...en spreekt namens mij...het Is een duvelstoejager, wat die niet allemaal naast haar baan bij Pathé doet ..ze heeft nu Lieke naar het voortgezet onderwijs gaat.. haar functie als fotograaf en beheerder van de schoolkrant gestaakt. Maar ze werkt ook nog als ZorgPIen , gaat eenzame ouderen bezoeken...met ze wandelen en winkelen..en gaat vervolgens veel naar crematies en begrafenissen van de ouwetjes.. wat zij daar familiale betrekkingen hoort ...dan rijzen je soms de haren te bergen ..vooral bij gebroken huwelijken .. waar dan de nieuwe vriendin, die een jaar lang elke dag naast het bed heeft gezeten van de zieke, buiten spel wordt gezet !zij is daar heel gevoelig voor en schroomt ook niet om er iets van te zeggen..

Tiny, niet zoveel denken...maar van het vooruitzicht genieten ! Mijn Fred zei altijd :wat je vergeten bent , kun je daar ook kopen..

Zoek de zonzijde..èn geef een glimlach door....

jjacqueline

Superlid
Superlid
Ma Aug 26, 2019 4:34 am Reageer met quote

Goedenacht, ik kom toch even reageren hier...zó gaaf dat ik weer even een stukje lees van Jenny!!Hét voelt zó vertrouwd!! Laughing
Ik zie dat verhaal van dat vaasje met heide zó voor mij.....iets wat bij ons in huis ook gebeurde...je had dan ook van die kleine vaasjes speciaal voor 1 of 2 takjes...en dán het bestaan van die ''mooie kamer', dat was bij ons de voorkamer....dáár werd het bezoek ook ontvangen(met nette kopjes, en (voor mij compleet onbekende ) gebakbordjes én opvallend glimmende zilveren vorkjes die alleen met dat soort gelegenheden werden gebruikt...het is echt een tijdsbeeld.. Love
Wat heb je toch een superkids Jenny....én wat Marianne doet.. Love .zoiets heb ik ook al langer in mijn hoofd, voor als ik gezond mag blijven, om een oudere te bezoeken, en mee op stap te gaan...Op dit moment zou ik niet weten wáár of ik de tijd vandaan zou moeten halen...maar ik vind het geweldig, het bestaan van zo'n ZorgPien!! Love
Wat was Fred een verstandig mens....dit bedoelde ik van de week ook, als je de juiste reispapieren maar in orde hebt, dan komt de rest echt wel goed!!Lekker gaan genieten samen!!
Het was hier ook warm , en op mijn werk echt weer afzien...maar we hebben het gered...nu zo lekker slapen weer!! Wink

een blik in de werkplaats...

'Bello' is de bijnaam van deze stoomlocomotief info 'Locomotief 1046, de latere NS 7742, werd in 1914 gebouwd voor de Hollandsche IJzeren Spoorweg-Maatschappij en begon op de lokaalspoorweg Hoorn-Medemblik en later in de Haarlemmermeer en Twente. In 1932 kwam de locomotief terecht in Alkmaar en reed onder andere de stoomtrams naar Bergen aan Zee. In 1955 hief men de tramverbinding naar het strand op. Omdat de bel rinkelde als de stoomtram door de dorpskern kwam hadden meerdere lokale treinen en trams de bijnaam Bello. Ook die naar Bergen aan Zee. Van de vele Bello’s die er in ons land waren, is loc NS 7742 als enige overgebleven en daarom heel bekend."

klik hier om de Bello aan het werk te zien

aan informatie borden geen gebrek..

was het weer voor vandaag...morgennacht vertrekken Hans en Tiny, ik wens ze een goede reis en heel veel plezier toe...hoop zo dat Tiny af en toe kan laten weten hoe het gaat!! Wink Voor nu , allemaal WELTERUSTEN!! Wink

cc

Superlid
Superlid
Ma Aug 26, 2019 12:07 pm Reageer met quote

Mogge,
natuurlijk laat ik af en toe wat weten(als de wifi functioneert tenminste........he Jen). Zal het wel zoveel mogelijk aan Jacq sturen maar die geeft het zeker hier door!!! Kiss

Hihi Jenny, wat jou Fred zei zegt mijn menneke ook, wat je vergeet kun je daar ook kopen maar toch................ben nou eenmaal zo'n miep. Het meeste zit in in de koffers behalve medicatie, dat gaat er vannacht in! Dan klap ik de koffers heel demonstratief DICHT en maak ze dan ook niet meer open Exclamation

Fijn Jenny dat je weer contact hebt.........hopelijk blijft de wifi het nog even doen Exclamation Exclamation Exclamation Oh die paarse hei is schitterend en de hei op een vaasje in de voorkamer allemaal bekende verhalen.

Krijg zo nog even bezoek van zus en zwager om gedag te zeggen en tegelijk mijn kostbare prutteltjes mee te nemen................je weet maar nooit als bepaalde lieden in de gaten hebben dat er een tijdje niemand in het huis te zien is.................... Evil or Very Mad Exclamation

Heb vluchtig even naar je foto's gekeken Jacq, is even teveel om op allemaal te reageren maar op 1 wil ik toch wel even vlug reageren:

Laughing Laughing Zat je reisgezelschap niet gelijk in de buffetwagon Wink Wink Question

Iedereen bedankt voor de goede wensen wat betreft onze vakantie, jullie horen van mij................ Cool Exclamation

Lieve groetjes en tot schrijfs,
Tiny

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11380
Vr Aug 30, 2019 1:56 am Reageer met quote

heb ff een moment van rust gehad....
Maar stil zitten is er niet bij..

foto's zijn genomen op een fietstocht langs de NL- Duitse grens, was een fietstocht van zo'n 30 km

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

Pagina 2061 van 2068 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2060, 2061, 2062 ... 2066, 2067, 2068  Volgende

Plaats reactie