Vraag het de moderator
Over 50plusser.nl / Forumregels / Moderators
Plaats reactie

peterp0st

Stamgast
Stamgast
Antw.: 110
Zo Feb 25, 2018 3:39 pm Reageer met quote

Ik vraag het me af omdat ik op verschillende manieren contact probeer te krijgen maar er wordt niet gereageerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

Lifeisaminestro ne

Superlid
Superlid
Antw.: 2095
Zo Feb 25, 2018 3:58 pm Reageer met quote

Nauwelijks. Ik heb ongeveer twee weken geleden een inbox met een vraag gestuurd, maar nooit een antwoord gekregen.

We zijn op onszelf aangewezen hier, denk ik Shocked

Don't mention the war!! (Basil Fawlty)

peterp0st

Stamgast
Stamgast
Zo Feb 25, 2018 4:02 pm Reageer met quote

Dank voor je snelle antwoord blij wordt ik niet van,er is namelijk een account verwijderd met daar aan een betaald lidmaatschap gekoppeld,bij wie moet ik nou zijn om dit te repareren?

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Antw.: 3187
Ma Feb 26, 2018 3:04 pm Reageer met quote

Er zijn afgelopen week aardig wat spamtopics verwijderd en op het topic over spam gereageerd. Ook wordt mail afgehandeld maar afhankelijk van de vraag kan dit snel of met vertraging verwerkt worden.

Voor zover ik kan zien is de aanvraag tot het verwijderen van een account snel afgehandeld. Het verkeerde account is verwijderd, deze data kan niet teruggehaald worden. De reden waarom er traag op de tweede mail gereageerd is komt omdat er nog gekeken wordt of er iets gered kan worden. Helaas

Ik heb van dit account waarmee je nu reageert een pluslidmaatschap gemaakt. Excuses voor het ongemak. (Ik zie dat ik Bert ook per ongeluk naar plus heb gezet. Die is dan voor ons Laughing )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Loezie

Superlid
Superlid
Antw.: 33523
Ma Feb 26, 2018 3:08 pm Reageer met quote

Wat een bofkont is die Bert Laughing

Achter de wolken schijnt de zon

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Ma Feb 26, 2018 3:13 pm Reageer met quote

Lifeisaminestrone schreef:
Nauwelijks. Ik heb ongeveer twee weken geleden een inbox met een vraag gestuurd, maar nooit een antwoord gekregen.

We zijn op onszelf aangewezen hier, denk ik Shocked

Hoi Life, excuses! Ik heb via pb gereageerd Laughing

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

peterp0st

Stamgast
Stamgast
Ma Feb 26, 2018 5:27 pm Reageer met quote

50plusser.nl schreef:
Er zijn afgelopen week aardig wat spamtopics verwijderd en op het topic over spam gereageerd. Ook wordt mail afgehandeld maar afhankelijk van de vraag kan dit snel of met vertraging verwerkt worden.

Voor zover ik kan zien is de aanvraag tot het verwijderen van een account snel afgehandeld. Het verkeerde account is verwijderd, deze data kan niet teruggehaald worden. De reden waarom er traag op de tweede mail gereageerd is komt omdat er nog gekeken wordt of er iets gered kan worden. Helaas

Fijn dat alles geregeld is,dank je wel en ach,zoveel data is er niet verloren gegaan,ik kom nog maar net kijken.Ik zie dat het pluslidmaatschap nu aan m'n huidige account is gekoppeld en dat was m'n grootste zorg.

50plusser.nl

Administrator
Administrator
Ma Feb 26, 2018 7:01 pm Reageer met quote

peterp0st schreef:
50plusser.nl schreef:

Fijn dat alles geregeld is,dank je wel en ach,zoveel data is er niet verloren gegaan,ik kom nog maar net kijken.Ik zie dat het pluslidmaatschap nu aan m'n huidige account is gekoppeld en dat was m'n grootste zorg.

Nogmaals excuses. Je hebt volgens mij nog een account. Die heb ik ook op plus gezet aangezien ik even zeker van de zaak wou zijn.

Groetjes en veel plezier op het forum Laughing

peterp0st

Stamgast
Stamgast
Ma Mrt 05, 2018 2:31 pm Reageer met quote

Waarom doen de BBCodes het niet allemaal met name de [youtube][/youtube] geeft een mooi resultaat

LadyLely

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 13
Di Sep 03, 2019 7:41 pm Reageer met quote

Beste Moderators, zou iemand van jullie mij kunnen vertellen hoe ik de 50plusser.nl app weer op mijn Samsung Android smartphone kan zetten? Ik heb de app er eerder op gehad, is per ongeluk verwijderd. Wie o wie kan mij helpen? Hulp van ander ook welkom. Groetjes Lely

*** CARPE DIEM ***

Pagina 1 van 1

Plaats reactie