Welterusten-fotosite
Digitale fotografie
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2067, 2068, 2069 ... 2071, 2072, 2073  Volgende Plaats reactie

douwe

Superlid
Superlid
Antw.: 11397
Wo Okt 16, 2019 9:44 pm Reageer met quote

tekst: Toon Hermans

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

douwe

Superlid
Superlid
Ma Okt 21, 2019 2:09 am Reageer met quote

ik kan me niet zo uiten, ben niet zo spraakzaam, maar leef en denk aan de tijden dat ik nenne naast me heb gevoeld.
De vele bezoeken aan de bijeenkomsten in de dierentuinen en bv ook aan het openlucht museum in arnhem en het laatste bezoek aan rotterdam met de rondvaart...
Wat een fijne tijd...
Nenne dank voor je tijd dat je was in mijn leven en hoop, zoals je kaart weergaf, dat je met ons in contact blijft
RIP Nenne

Je hebt denkers en je hebt doeners. De ergste zijn de denkers die denken dat ze wat doen!

douwe

Superlid
Superlid
Ma Okt 21, 2019 2:17 am Reageer met quote

en terwijl ik dit schrijf heb ik tranen in mijn ogen....
Zo heb je een vriendin en zo moet je afscheid nemen...
Maar laten we als welterusten vrienden de kracht opbrengen om door te gaan.

jjacqueline

Superlid
Superlid
Antw.: 12688
Ma Okt 21, 2019 11:35 pm Reageer met quote

verwijderd

Laatst aangepast door jjacqueline op Vr Dec 06, 2019 3:02 am, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail

cc

Superlid
Superlid
Antw.: 10870
Di Okt 22, 2019 1:11 pm Reageer met quote

Mogge,
100% met Jacq eens....................je hebt je gevoel heel mooi onder woorden gebracht Douwe!

Iedereen verwerkt het verlies van een dierbare op zijn of haar manier ik persoonlijk haalde onbewust steeds herinneringen op aan Jenny.............en ik/we hebben er tig waaronder deze:

.................wat hebben we samen gelachen, deze momenten vergeet ik nooit!!!!!!!

Jacq Novi haar verjaardag was dus super-geslaagd...............leuk dat loopfietsje.............en ongetwijfeld zal ze nog wel heel veel leuke cadeautjes gekregen hebben.
Voor jou misschien voor het moment wel goed dat je de afgelopen dagen zo druk bent geweest, geeft wat afleiding al weet ik zeker dat Jenny geen moment uit je gedachten is geweest...............maar toch.........

Morgen Jenny's uitvaart..........zoals Jenny wilde dat de uitvaart zou zijn....... .
Dat was Jenny..............zelfstandig, adrem, verstandig, eigenwijs, gastvrij.....kortom een top-vrouw die ondanks dat zij niet meer onder ons is een onuitwisbare stempel in ons hart heeft achter gelaten........

Lieve groetjes Tiny

cc

Superlid
Superlid
Di Okt 22, 2019 1:13 pm Reageer met quote

Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Di Okt 22, 2019 9:04 pm Reageer met quote

Goedenavond, fijn dat je even kwam kijken Tiny, en zelfs wat foto's geplaatst van een heerlijke tijd...wt hadden we het gezellig en wat hebben gelachen toen!! Love
Ik ben vandaag wezen wandelen...een kleine impressie

en dan ineens verscheen deze stier....een echte bull, grommend en grauwend kwam hij voorbij....dat doen ze om te imponeren naar soortgenoten

een prachtig dier , en hl imposant

hieronder een foto een kwartier geleden gemaakt vanuit de voordeur

Ik wens iedereen een goede avond, ik ga nog even aan het werk, en dan naar bed, morgen vroeg op, voor het afscheid van Jenny.
Crying or Very sad Welterusten.

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11691
Wo Okt 23, 2019 11:42 am Reageer met quote

Ik wens iedereen vandaag veel sterkte toe bij het afscheid van Jenny.

Met het sterven worden de herinneringen geboren.

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

aard

Superlid
Superlid
Antw.: 2051
Wo Okt 23, 2019 6:09 pm Reageer met quote

Wie anderen niet kan vergeven, maakt de brug kapot waar hij zelf nog over heen moet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

cc

Superlid
Superlid
Wo Okt 23, 2019 6:31 pm Reageer met quote

Inderdaad ze liet ons echt lachen, hoe droevig het gebeuren ook was.........Jenny ten voeten uit Laughing Exclamation

Was een mooie en ontspannen ceremonie................merendeel geregisseerd door Jenny zelf. . . . .

. . . . . tot het definitieve einde in eigen hand.

Wat zullen wij je gaan missen Jenny...........

Liefs Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Okt 24, 2019 2:12 am Reageer met quote

jjacqueline

Superlid
Superlid
Do Okt 24, 2019 11:06 pm Reageer met quote

verwijderd

Laatst aangepast door jjacqueline op Vr Dec 06, 2019 3:03 am, in totaal 1 keer bewerkt

jjacqueline

Superlid
Superlid
Vr Okt 25, 2019 3:32 pm Reageer met quote

Everytime I think of you
It always turns out good......
Ik wens iedereen een mooi weekend toe!

cc

Superlid
Superlid
Za Okt 26, 2019 1:54 pm Reageer met quote

Mogge,
net even met Jacq zitten beppen, was weer even fijn om bij te praten. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet op haar geplaatste foto's reageer, zeker wel!

Wat een leuke foto's van die kleine meid.........hoe ze naar die paddenstoelen staat te kijken, zo leuk. Op de hurken naar de eendjes kijken .......schitterend!

De natuurfoto's mogen er ook wezen....................maar die runderen Jacq, dood-eng, niet dat ik de foto's niet mooi vind of de runderen op zich maar heb je die foto's ingezoomd Jacq of was je zo dichtbij.......................??? Moest gelijk aan Alie denken............die is in het verleden toch op de horens genomen door zo'n rund.................. Shocked Exclamation

Henny jij hebt ook een mooie indruk gegeven van het huidige seizoen met de foto's van de paddenstoelen, zeker de mooie foto's van de vliegenzwammen.

Mijn menneke is weer terug van de Sligro etc. dus gaan zo boodschappen doen en even langs BurgersZoo om mijn abonnement te verlengen anders ben ik mijn zoveel % kwijt en dat is zonde van de euri's.

Lieve groetjes en een prettige zaterdag,
Tiny

cc

Superlid
Superlid
Za Okt 26, 2019 7:01 pm Reageer met quote

Middag,
...wel boodschappen gedaan maar geen abonnement verlengt................realiseerde mij dat je tegenwoordig een vrij groot bedrag aan parkeergeld neer moet tellen, precies weet ik het niet meer maar weet nog wel dat ik vorig jaar bij mijn verlenging behoorlijk schrok van de prijs! Geen bonnenboekje meer met 5 parkeerbonnen maar nu opgeteld bij je abonnement, geen muntje meer maar abonnement voor een toestel houden en slagboom gaat open. Dus.......................heb gewoon geen zin om voor te financieren voor het parkeren.........................ik meen dat het iets van 17,50 euro was.Komt bij dat ik het afgelopen jaar misschien 1 x geweest ben.................... weggegooid geld dus voor abonnement en parkeren. Mocht ik ooit nog de gloeiende vijf minuten krijgen om vaker Burgers te bezoeken...............schaf ik wel een nieuw abonnement aan.

Heb het idee dat ik hier momenteel alleen mijn verhaaltje(s) vertel, behalve Jacq is/wordt het hier behoorlijk stil. Jenny was hier ook zo goed als dagelijks..............helaas is zij er niet meer en laat hier ook een enorme leegte achter.
Aard en Mieke zijn om hun bekende redenen(terecht of niet terecht maar wel hun goed recht.....) eveneens niet meer hier.
Douwe en Gre..................en dan vooral Douwe komt zo af en toe even om de hoek kijken........druk, druk, druk.
Hehety is net nieuw hier op terusten dus daar kan ik weinig over melden....daar ken ik haar niet goed genoeg voor.

Al met al heb ik het idee dat welterusten aan het dood-bloeden is.........dat is jammer maar als er zo weinig animo is dan kunnen we beter de beslissing nemen om te stoppen en dit topic na jaren te sluiten Sad !

Lieve groetjes Tiny

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 11691
Zo Okt 27, 2019 10:51 am Reageer met quote

Geen welterusten, maar goedemorgen fotosite.

CC
IK hield mij terughoudend uit respect voor Jenny. Nu wordt het weer tijd om de boel op te pakken.

Ja, goed eens door je 'nutteloze' abonnementen te bladeren en op te zeggen gaat zeker je een berg geld schelen. Daar kun je leukere dingen van doen.

Gisteren, bij Intratuin, vroegen een paar gasten of het al wintertijd is? Ik zou niet weten waarom, maar ik heb je gezegd dat het vanaf vandaag weer de gewone tijd, dus wintertijd is. Laughing

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Okt 27, 2019 2:39 pm Reageer met quote

Goedemorgen, ik schreef al een paar dagen eerder hier ; ik probeer het toch nog eventjes hier...geen reacties meer, dan ga ik er ook mee ophouden..Topic welterusten is lange tijd een onderdeel van mijn leven geweest....maar het moet natuurlijk geen dwang worden...Zoals je weet CC, had ik net als iedereen een emotionele week(weken) achter de rug...was ziek , en heb hle drukke werkdagen gehad...(en nog steeds)
Overigens zijn er weken/maanden geweest in het verleden dat ik alleen met Jenny hier aan de praat was...
Afijn , ik wil nog wel reageren, maar aan jullie om daar antwoord op te geven...
Het dierentuin-abonnement ...ik zelf heb die twee jaar geleden niet meer verlengd...al was ik dat jaar daarvoor wl zo vaak geweest, dat ik mijn kosten er zeker wel uit had..Maar was er gewoon even klaar mee, wat overigens niet weg neemt dat ik komend jaar wl een abonnement neem, omdat Novi in ons leven is gekomen, en zij nu de leeftijd krijgt om bewust te gaan kijken.Die zogenaamde korting heb ik er dus nu wel weer uit.Uiteraard blijf ik mijn museumkaart behouden, en mijn lidmaatschap op de dierenbescherming- en de vogelbescherming blijft uit overtuiging bestaan!Mijn "vrienden voor het openlucht-museum -kaart"vervang ik voor een Beschermerkaart voor Het Nationale Park De Hoge Veluwe ...alweer om daar met Novi te gaan fietsen, wild te kijken , n het ondergronds museum Museonder , en het Krller-Mller Museum te bezoeken....ik ga nu even lunchen, kom zo terug... Wink

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Okt 27, 2019 4:13 pm Reageer met quote

even reageren nog...Prachtige paddenstoelen van Hehety gezien!!
Tiny vroeg of ik afstand hield van die Schotse Hooglanders...ik wl!! Laughing Alhoewel die imposante luidruchtige bull ineens opdook via de weg.

hier zat duidelijk geen 50 meter tussen!!

zelf ben ik wel op afstand gebleven (het verhaal van Alie nog vers in het geheugen)en heb ingezoomd met mijn kleine camera(ik wilde niets zwaars meezeulen) Het zijn zo ongeveer de meest betrouwbare runderen , mr het blijven dieren....ik gruwel ook altijd van kindjes die over een hond hangen, zo'n beestje zou bij pijn maar zo in een reflex kunnen happen...dus altijd blijven uitkijken!!
Hehety, gezellig een bezoekje aan Intratuin , hier in Duiven is elk jaar een enorme kerstshow...er rijden bussen af en aan uit het hele land....ik ga binnenkort een poging wagen, maar als het te druk is, ben ik weg!! Laughing

Nog even op Jenny terugkomend, de foto die tot mijn emotionele verassing werd gebruikt op de schermen komt van mij...dochters hadden dat netjes gevraagd, ze wilden die graag priv, maar ook tijdens de uitvaart gebruiken...het deed mij erg veel toen ik de aula binnen ging, en de foto op 2 grote schermen zag..

dit is nog een foto uit mijn bestand , die ik nog graag wil delen met jullie! Love
Ik ga kijken hoe het loopt hier, als er reacties zijn is dat leuk, zo niet , dan sluit ik ook mijn bijdrage...en ga elders wat doen...al zou ik het persoonlijk leuk vinden als dit topic blijft bestaan...al zal het mij niet altijd lukken om elke dag iets te plaatsen!Ook werd er gevraagd om weer eens wat te organiseren...ik ben op dit moment gewoonweg te druk, en dat beetje spaarzame vrije tijd wat ik heb , wil ik ook graag goed benutten!!Wens iedereen een fijne dag toe, met vele geluksmomenten als het eventjes kan!!

onbewoonbaar verklaard, f alleen voor ongenode gasten in de winter, en gaat die als het broedseizoen er aan komt weer open? Very Happy

cc

Superlid
Superlid
Zo Okt 27, 2019 4:39 pm Reageer met quote

Laughing Laughing onbewoonbaar verklaard..................daar kunnen zelfs geen krakers naar binnen.......... Wink

Mens wat eng die bull die plots op dook op het pad. Heb nog nooit een boom beklommen maar denk dat ik bij het zien van zo'n joekel van een dier het voor de eerste keer ga doen Exclamation Exclamation

Vond het ook een heel geslaagde foto van Jenny, precies zoals Jenny was. Zelf had ik ook een geslaagde foto van Jenny, als het goed is heb ik je die gestuurd, zal ff kijken of ik hem zo vlug kan vinden:

..............deze.

Oh Intratuin, moet er niet meer aan denken, mij zien ze daar niet meer. Mensen-kinderen wat een afstand moet je daar afleggen om alleen al de kerstmarkt te bekijken......................had geen benen en voeten meer ondanks dat ik hele fijne stappers aan had gedaan. Nee 1x was genoeg dat was eens maar nooit meer Rolling Eyes Exclamation

Menneke is even op de bank gekropen..............en ik ga even kijken of ik een legpuzzel kan vinden.

Lieve groetjes en nog een fijne zondag tot zo ver,
Tiny

jjacqueline

Superlid
Superlid
Zo Okt 27, 2019 4:44 pm Reageer met quote

Prachtig mooie foto Tiny, ik heb deze niet van jou gekregen, maar als ik jou was zou ik m de dochters van Jenny alsnog toesturen!!Wil jij m aub nog op de mail zetten voor mij? Kiss
Puzzelen doe jij op de pc dacht ik?Wij doen het hier live op tafel...als de meiden komen halen we er wat stukjes tussen uit...z krijgen we ze toch een beetje aan het puzzelen(zijn ze veelte druk voor tegenwoordig! Neutral )

Pagina 2068 van 2073 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 2067, 2068, 2069 ... 2071, 2072, 2073  Volgende

Plaats reactie