Op1 duo's. Wie is/zijn naar jouw smaak de/het beste?
Media, lezen & muziek
Plaats reactie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 4324
Di Feb 18, 2020 1:02 pm Reageer met quote

Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven (op maandag)
Giovanca Ostiana en Thijs van den Brink (dinsdags)
Charles Groenhuijsen en Carrie ten Napel (woensdag)
Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck (donderdag)
Hugo Logtenberg en Sophie Hilbrand, sluiten de week af.

Misschien prefereer je een duo, bv vanwege de klik tussen beiden, vanwege de perfecte samenwerking/combinatie
Maar misschien vind je er ook 1 presentator heel erg uitspringen terwijl je het duo waartoe deze behoort maar matig vindt functioneren.

Allerlei opties dus, vooral natuurlijk mbt de criteria die je aanlegt mbt je beoordeling.
Wat geeft de doorslag. Wat laat je allemaal meetellen. Uiterlijkheden zoals knapheid/aantrekkelijkheid, de klank van iemands stem, lichaamstaal, leeftijd, sekse enz?
Of zijn het meer journalistieke kwaliteiten zoals scherpte, gevatheid, snedigheid, doortastendheid...

Eerlijk gezegd moet ik zelf nog over een antwoord nadenken. Ik denk dat ik mijn keuze al wel gemaakt heb maar laat liever eerst anderen aan het woord want ben erg nieuwsgierig naar hoe anderen deze presentatoren bekijken/beoordelen.

Heeft iemand gezien hoe Koos Postema in dwdd zijn licht hierover liet schijnen? Misschien iets om je eigen mening tegen aan te zetten: https://www.youtube.com/watch?v=ra0i2a-oL6w

When the ego cries the soul rejoices (Camilla Sanderson)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

Pagina 1 van 1

Plaats reactie