Consumentenbond: ‘vegaburgers zijn veel te zout’
Blik op het nieuws
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

christoffel

Superlid
Superlid
Antw.: 2967
Di Mrt 10, 2020 8:29 pm Reageer met quote

Daarin ga ik met U mee Pluk.

Aan het onmogenlijke, is niemand gehouden.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

Advertentie

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13247
Di Mrt 10, 2020 9:41 pm Reageer met quote

christoffel schreef:
Nou zeg wat een smaak verschil als men ze naast elkaar proeft, nee voor mij geen vegan rookworst meer.

Vegetarische (en vetarme) rookworsten vind ik ook smerig. Dat is meteen het nadeel van namaak vleesproducten, in mijn ogen iets anders dan vleesvervangers, of beter verwoord, eiwit-alternatieven. Het is mij altijd beter bevallen om gewoon andersoortige gerechten klaar te maken als je vegetarisch wilt koken. Er is zat lekkers te maken met boeren- of zuurkool zonder vlees.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 749
Di Mrt 10, 2020 10:07 pm Reageer met quote

Pluk schreef:
Ik hoop dat we het in ieder geval met elkaar eens kunnen zijn dat het pijnlijke en soms hartverscheurende gesol met dieren afgelopen moet zijn.

Heeft u weleens een stampvolle trein met mensen gezien ??? Eens maar nooit meer !!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Pluk

Stamgast
Stamgast
Antw.: 366
Di Mrt 10, 2020 10:40 pm Reageer met quote

Ron1.1 schreef:

Heeft u weleens een stampvolle trein met mensen gezien ??? Eens maar nooit meer !!!!

Jawel. ik zat vroeger zelf dagelijks in 1 van die treinen, maar toen werd ons ook heerlijke koffie gepresenteerd voor een duppie (station Driebergen). Wat een acrobaat -bedenk ik me nu- was de man die smorgens door weer en wind langs de treinen liep of rende met zijn plateau en een grote kan smakelijke koffie om middels het kleine bovenraampje in de coupe ons allemaal te bedienen .... Laughing

Ik wil maar zeggen dat er voor ons een keuze is. Ik had bijvoorbeeld kunnen kiezen voor een trein buiten de spits, reizen per auto, per fiets of een werkplek dichter bij huis. Dieren hebben geen enkele keuze.

Plan(t) the future

Ron1.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 749
Wo Mrt 11, 2020 9:13 pm Reageer met quote

[quote="Pluk"]
Ron1.1 schreef:

Jawel. ik zat vroeger zelf dagelijks in 1 van die treinen, maar toen werd ons ook heerlijke koffie gepresenteerd voor een duppie (station Driebergen). Wat een acrobaat -bedenk ik me nu- was de man die smorgens door weer en wind langs de treinen liep of rende met zijn plateau en een grote kan smakelijke koffie om middels het kleine bovenraampje in de coupe ons allemaal te bedienen .... Laughing

Quote:
U heeft het waarschijnlijk over de jaren 50/60 van de vorige eeuw toen NL nog niet zo propvol was en er geen OV kaart voor de studenten was.

Pluk

Stamgast
Stamgast
Antw.: 366
Do Mrt 12, 2020 11:47 pm Reageer met quote

Ron1.1 schreef:

Quote:
U heeft het waarschijnlijk over de jaren 50/60 van de vorige eeuw toen NL nog niet zo propvol was en er geen OV kaart voor de studenten was.

Periode begin jaren 70 tot eind jaren 70.
Maar het ging mij om een keuze welke de dieren (die zo nodig gegeten moeten worden) vanaf het moment dat ze op de wereld komen niet hebben.

Plan(t) the future

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie