Kleuren en tekenen als hobby
Hobby en zo
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

An39.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 34
Zo Aug 23, 2020 8:33 pm Reageer met quote

luciaT schreef:
Heerlijk ontspannend en fijn om met kleur bezig te zijn. Voordat ik een boek koop, blader ik het eerst door om de platen te bekijken.

Goede potloden of stiften vind ik wel een must.

Hier ook, waarom koop je kant en klaar kleurboeken?

En inderdaad, ik kleur niet met de kleurpotloden die je voor kinderen koopt, maar de duurdere soorten. Ik heb vorig jaar mazzel gehad, ik kon een houten tekenkoffer kopen met tafelschildersezel voor 12 euro en alleen de verf moest ik nieuw kopen, maar de aquarelkleurpotloden, vetkrijt en stiften zaten er ongebruikt in...

Zo ook met stiften, ik gebruik het meest de Stabilo's, 68 en 88. Die kan je bij Bruna enz. ook los kopen voor 99 ct per stuk, dus wel veel handiger als telkens een nieuwe doos moeten kopen en dat je de kleuren die je niet vaak gebruikt dan in overvloed hebt...... Wink

Meestal kocht ik ze als er ergens een aanbieding was......dus ik heb er nu voor jaren genoeg! Laughing

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

elvira

Superlid
Superlid
Antw.: 113230
Zo Aug 23, 2020 8:48 pm Reageer met quote

luciaT schreef:
elvira schreef:
De laatste tijd heb je ook kleurboeken met bijbehorende glitterstiften, deze geven een glans aan je afbeelding als je ze inkleurt.

Weet je waar deze te krijgen zijn?

Lucia die kleurboeken en bijhorende glitterstiften kan je bij Xenos kopen, ik heb ze vorige week nog zien liggen en ff doorgekeken, maar niet gekocht, want ik ben nog niet klaar met mijn boek die ik thuis heb. De kleurboeken zijn van dik papier. Trouwens Xenos heeft veel keus op teken en schildergebied. Veel succes.

luciaT.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 223
Zo Aug 23, 2020 10:57 pm Reageer met quote

Angela58 schreef:
luciaT schreef:
Heerlijk ontspannend en fijn om met kleur bezig te zijn. Voordat ik een boek koop, blader ik het eerst door om de platen te bekijken.

Goede potloden of stiften vind ik wel een must.

Hier ook, waarom koop je kant en klaar kleurboeken?

En inderdaad, ik kleur niet met de kleurpotloden die je voor kinderen koopt, maar de duurdere soorten. Ik heb vorig jaar mazzel gehad, ik kon een houten tekenkoffer kopen met tafelschildersezel voor 12 euro en alleen de verf moest ik nieuw kopen, maar de aquarelkleurpotloden, vetkrijt en stiften zaten er ongebruikt in...

Zo ook met stiften, ik gebruik het meest de Stabilo's, 68 en 88. Die kan je bij Bruna enz. ook los kopen voor 99 ct per stuk, dus wel veel handiger als telkens een nieuwe doos moeten kopen en dat je de kleuren die je niet vaak gebruikt dan in overvloed hebt...... Wink

Meestal kocht ik ze als er ergens een aanbieding was......dus ik heb er nu voor jaren genoeg! Laughing

Angela, er zijn goede kwaliteit kleurboeken te koop.

Ook ik gebruik Stabilostiften, 68 en 88.

Iets heel anders, begin dit jaar heb ik een koffertje gekocht met houtskoolstiften en potloden. Deze herfst eens uitproberen of ik daar mee kan tekenen. Ooit een keer gelukt, daarna nooit meer iets mee gedaan.

@ Elvira, dank je voor de tip. Helaas kom ik nog niet in de stad hier, maar Xenos heeft ook een webwinkel.

elvira

Superlid
Superlid
Zo Aug 23, 2020 11:06 pm Reageer met quote

Wat ook leuk is, ff een tip. Je kan bij Xenos ook lijstjes kopen die met een of twee.touwtje gebonden is van links naar rechts en hele kleine knijpertjes bevatten. Dan kan je bijv. je ingekleurde Mandela’s enz daaraan ophangen en telkens wisselen met weer andere afbeeldingen, zodat je niet steeds hetzelfde aan de muur heeft hangen.

Laatst aangepast door elvira op Zo Aug 23, 2020 11:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt

An39.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Aug 23, 2020 11:09 pm Reageer met quote

elvira schreef:
Wat ook leuk is, ff een tip. Je kan bij Xenos ook lijstjes kopen die met een touwtje gebonden is van links naar rechts en hele kleine knijpertjes bevatten. Dan kan je bijv. je ingekleurde Mandela’s enz daaraan ophangen en telkens wisselen met weer andere afbeeldingen, zodat je niet steeds hetzelfde aan de muur heeft hangen.

Wat een leuk idee zeg....
Ik maak ze nu met een magneet aan de koelkastdeur vast, hihihihi

elvira

Superlid
Superlid
Zo Aug 23, 2020 11:21 pm Reageer met quote

Ik kwam tot ontdekking dat mijn schilderijtje twee touwtjes bevatten, vandaar ff verbeterd heeft, Laughing

An39.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Aug 23, 2020 11:34 pm Reageer met quote

Dit is mijn houten kist..............

luciaT.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 223
Zo Aug 23, 2020 11:35 pm Reageer met quote

elvira schreef:
Wat ook leuk is, ff een tip. Je kan bij Xenos ook lijstjes kopen die met een of twee.touwtje gebonden is van links naar rechts en hele kleine knijpertjes bevatten. Dan kan je bijv. je ingekleurde Mandela’s enz daaraan ophangen en telkens wisselen met weer andere afbeeldingen, zodat je niet steeds hetzelfde aan de muur heeft hangen.

Oh dat is helemaal leuk. Soms kan ik net niet de goede maat lijstjes vinden voor mandala's of kleurplaten.
Nogmaals dank voor de tip! Laughing

An39.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Aug 23, 2020 11:57 pm Reageer met quote

elvira schreef:
Ik kwam tot ontdekking dat mijn schilderijtje twee touwtjes bevatten, vandaar ff verbeterd heeft, Laughing

3 zelfs........... Very Happy
Maar om eerlijk te zijn vind ik de prijs best hoog hoor, als je zelf een paar touwtjes met gekleurde paperclips pakt, met een gewoon lijstje, ben je veel goedkoper uit........
Of als je dat mooier vindt, een Passe-partout uitsnijden en een wissellijst gebruiken.... Wink

elvira

Superlid
Superlid
Ma Aug 24, 2020 12:29 am Reageer met quote

Wat een uitgebreide tekenkist, daar kan je voorlopig mee vooruit.
Je kan ook de kleine knijpertjes apart kopen, vind het leuker dan paperclips, maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak.

Ik had dus een kant een klare lijst met touwtjes en knijpers gekocht, maar wat Ine liet zien is ook een goede tip.
Doordat de lijst geen glasplaat heeft, kan je ook 3D kaarten aan hangen.

An39.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Ma Aug 24, 2020 12:51 am Reageer met quote

Dit is ook leuk als je modern hebt ingericht, verkopen ze ook bij Xenos.... Wink

ArieSilvijn

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 13
Vr Aug 28, 2020 10:14 pm Reageer met quote

HOE JE MINNAAR EN EEN GOEDE PENIS-UITBREIDING TERUGKRIJGEN

Ik deel een geheim op YouTube over hoe dr.Sacre me hielp mijn vrouw terug te krijgen en me ook hielp bij de voorbereiding van dit kruidengeneesmiddel voor penisvergroting dat heel goed werkt en ik heb een perfecte penisgrootte, voor het geval je het contact niet hebt gekregen van Dr Sacre duidelijk op mijn video E-mail: (sacretempleofpower@gmail.com) of WhatsApp-nummer: (+2349076034359)
Hier is mijn YouTube-link:https://youtu.be/DvI26tDvWOg

Mijn naam: Arie Silvijn

ArieSilvijn

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 13
Vr Aug 28, 2020 10:16 pm Reageer met quote

HOE JE MINNAAR EN EEN GOEDE PENIS-UITBREIDING TERUGKRIJGEN

Ik deel een geheim op YouTube over hoe dr.Sacre me hielp mijn vrouw terug te krijgen en me ook hielp bij de voorbereiding van dit kruidengeneesmiddel voor penisvergroting dat heel goed werkt en ik heb een perfecte penisgrootte, voor het geval je het contact niet hebt gekregen van Dr Sacre duidelijk op mijn video E-mail: (sacretempleofpower@gmail.com) of WhatsApp-nummer: (+2349076034359)
Hier is mijn YouTube-link:https://youtu.be/DvI26tDvWOg

Mijn naam: Arie Silvijn

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie