Maagzuur
Gezondheid & zorg
Ga naar pagina Vorige  1, 2 Plaats reactie

pieneke

Superlid
Superlid
Antw.: 3735
Di Mei 31, 2016 12:01 pm Reageer met quote

pieneke schreef:
Keesvi schreef:
pieneke schreef:
goed zo antagel, ga het bestellen.
is dus homeop.,toch?

Nee, niet homeopathisch. Het is een gel die zuur neutraliseert: Antagel ratiofarm
Quote:
is er misschien ook alternatief voor thyrax?

Ik weet er geen.

JAMMER!!!

zelf heb ik geen maagzuur, nooit gehad, toen ik klein was moest ik zelf maagzuur aanmaken.
die omeprazol krijg ik omdat ik 3 keer in mijn leven een maagslijmvlies ontsteking heb gehad. dan is die antagel dus in feite ook niet geschikt.
lijkt mij.
enfin, er zal nog wel eens iets komen wat ik op hom. gebied kan gaan nemen.

groetjes pieneke; leef en laat leven, zonder overlast te geven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Advertentie

An39.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Antw.: 34
Zo Aug 23, 2020 3:35 pm Reageer met quote

Ik gebruikte al 13 jaar diclofenac omdat ik veel pijn had door de Fibromyalgie, en moest de daarbij horende maagbeschermer slikken, tot we er achter kwamen dat ik door die "bescherming" weinig stoffen opnam in mijn lijf, doordat die maagbeschermer zijn taak wel erg goed op zich nam. Ik slikte al dure voedingssuplementen, maar dat hielp dus niks.
Nu heb ik een opiaat tegen de pijn en geen maagbeschermer meer nodig, maar bij mij hielp ook Backing soda, je weet wel die in het oranje pakje wat je ook gebruikt in de keuken! Gewoon klein mespuntje in een half glas water en mijn maagpijn was zo weg. Mijn (ex)man kocht de enige echte goede die ze ook in restaurants gebruiken in een emmer van 5 kg, en dat is in vergelijking supergoedkoop. Ik gebruik het ook in een voetenbadje tegen voetschimmel, kalknagels enz. Tja, ook elke dag meteen na het opstaan een mespuntje met een half glas water, want het werkt eigenlijk heel goed tegen van alles en nog wat.

Ik las een stukje terug ook iets over Magnesiumolie voor bijna 15 euro....
Nog zo iets, ik had veel krampen, in de benen vooral, dus nam ik Magnesiumtabletten, maar ja, als je maag het niet opneemt.....Dus kreeg ik de tip om magnesiumolie te kopen en elke avond voor het naar bed gaan op mijn benen en buik te spuiten en op te laten drogen. Helpt fantastisch, maar zo'n flesje is zo op.........Blijkt gewoon water te zijn met een klein schepje magnesiumvlokken, die ze onder Veendam hebben zitten in de grond, en die je dus ook in zakken van bv 25 kg kan kopen, is supergoedkoop vergeleken met de flesjes aangelengd met water bij de apotheek of drogist! Ik denk dat ik de rest van mijn leven genoeg heb aan die zak. Laughing
Wel de enige echte uit Veendam kopen hoor, er zijn mensen die alweer namaak verkopen, pfffffff
Kijk maar op Google.... Wink

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 13536
Zo Aug 23, 2020 5:01 pm Reageer met quote

Ik vind 'maagbeschermers' een ontzettend foute benaming voor maagzuurremmers, zoals omeprazol en pantoprazol. Ze worden vaak min of meer automatisch voorgeschreven bij gebruik van ontstekingsremmers maar dan heb je dus twee medicijnen die vervelende bijwerkingen kunnen veroorzaken.

Baking soda oftewel natriumbicarbonaat of zuiveringszout is een wondermiddel met een oneindige hoeveelheid toepassingen. Ik gebruik het weleens als test om na te gaan of iemand voldoende maagzuur produceert. Gaat er na inname binnen een paar minuten helemaal niets borrelen dan krijgt de betrokkene van mij in ieder geval geen maagzuurremmer. Overigens is bakpoeder een mengsel van natriumbicarbonaat en een zuur.

Dank voor je tips over magnesium, Angela!

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

An39.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Aug 23, 2020 5:11 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:

Overigens is bakpoeder een mengsel van natriumbicarbonaat en een zuur.

Dank voor je tips over magnesium, Angela!

Ik heb het niet over bakpoeder, maar over backing soda! In een oranje doosje te koop, wat ook als bakpoeder gebruikt wordt in de keuken...

Niks te danken! Ik deel graag, wat ik weet als ervaringsdeskundige Very Happy

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Aug 23, 2020 6:17 pm Reageer met quote

Angela58 schreef:
Ik heb het niet over bakpoeder, maar over backing soda! In een oranje doosje te koop, wat ook als bakpoeder gebruikt wordt in de keuken...

Het was eigenlijk ook meer voor de meelezertjes bedoeld. Smile

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)

An39.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Aug 23, 2020 7:54 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Angela58 schreef:

Het was eigenlijk ook meer voor de meelezertjes bedoeld. Smile

Aha, had ik niet door, sorry........ Laughing

Keesvi

Superlid
Superlid
Zo Aug 23, 2020 8:06 pm Reageer met quote

Angela58 schreef:

Geen probleem natuurlijk! Het was me al gauw duidelijk dat je over een enorme ervaringsdeskundigheid beschikt. Mooi dat je anderen ervan mee laat profiteren.

An39.1

Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker
Zo Aug 23, 2020 8:35 pm Reageer met quote

Keesvi schreef:
Angela58 schreef:

Geen probleem natuurlijk! Het was me al gauw duidelijk dat je over een enorme ervaringsdeskundigheid beschikt. Mooi dat je anderen ervan mee laat profiteren.

Dank je, maar liever had ik helemaal geen ervaring gehad met een heleboel dingen, want dat zou betekenen dat ik gezonder was......... Rolling Eyes

ArieSilvijn

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 13
Vr Aug 28, 2020 10:14 pm Reageer met quote

HOE JE MINNAAR EN EEN GOEDE PENIS-UITBREIDING TERUGKRIJGEN

Ik deel een geheim op YouTube over hoe dr.Sacre me hielp mijn vrouw terug te krijgen en me ook hielp bij de voorbereiding van dit kruidengeneesmiddel voor penisvergroting dat heel goed werkt en ik heb een perfecte penisgrootte, voor het geval je het contact niet hebt gekregen van Dr Sacre duidelijk op mijn video E-mail: (sacretempleofpower@gmail.com) of WhatsApp-nummer: (+2349076034359)
Hier is mijn YouTube-link:https://youtu.be/DvI26tDvWOg

Mijn naam: Arie Silvijn

ArieSilvijn

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 13
Vr Aug 28, 2020 10:17 pm Reageer met quote

HOE JE MINNAAR EN EEN GOEDE PENIS-UITBREIDING TERUGKRIJGEN

Ik deel een geheim op YouTube over hoe dr.Sacre me hielp mijn vrouw terug te krijgen en me ook hielp bij de voorbereiding van dit kruidengeneesmiddel voor penisvergroting dat heel goed werkt en ik heb een perfecte penisgrootte, voor het geval je het contact niet hebt gekregen van Dr Sacre duidelijk op mijn video E-mail: (sacretempleofpower@gmail.com) of WhatsApp-nummer: (+2349076034359)
Hier is mijn YouTube-link:https://youtu.be/DvI26tDvWOg

Mijn naam: Arie Silvijn

Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats reactie