Hondenbezitters: stel uw hond(en) voor
Huisdieren & dieren
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 Plaats reactie

Welmoet.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 279
Ma Dec 28, 2020 4:12 pm Reageer met quote

Wij hebben jarenlang Deense (Duitse) Dogs gehad. 2 flinke dames maar zo zachtaardig en lief. Love
Sinds ik weer ben gaan werken is de laatste hond bij mijn ex gebleven. Ik heb te weinig tijd voor een hond. Ik mis haar enorm maar weet dat dit het beste is voor de hond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

hehety

Superlid
Superlid
Antw.: 12109
Ma Dec 28, 2020 4:48 pm Reageer met quote

Welmoet, wel een duidelijk teken dat je écht van dieren houdt. Houden van is bekijken in het belang van het dier. In dit geval van je grote lobbes, Deense dog. Het zijn inderdaad heel lieve honden, als ze goed opgevoed zijn, maar dat geldt eigenlijk voor elke hond. Kat ook, trouwens.

Daarom nemen wij ook geen huisdier meer. Honden niet, omdat zeker in de winter, ik een hond niet goed kan uitlaten en zeker niet de ontlasting op kan ruimen. Dat vind ik ook heel belangrijk In de zomer passen wij wel regelmatig op een hondje, Saartje. Dat is genieten.

Katten ook niet meer. Het voordeel is wel dat wij nu vrijer zijn in het gaan en staan waar we willen. Mits corona natuurlijk niet roet in het eten gooit.

Dieren missen...? Zeker wel.

Hoe minder dingen je bezit.
Hoe minder dingen jou bezitten.

auteur onbekend

Welmoet.1

Stamgast
Stamgast
Antw.: 279
Ma Dec 28, 2020 7:07 pm Reageer met quote

Precies Hehety, het belang van het dier gaat voor alles. Leuk dat je af en toe een oppashondje hebt. Leuk hondje!
In verband met mijn werk neem ik geen huisdieren nu.

Misschien na mijn pensioen, een oudje uit het asiel, wie weet. Laughing

Pagina 34 van 34 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34

Plaats reactie