geen lessen over Gimp te zien
Foto- & videobewerking
Plaats reactie

zoeker-2.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Za Aug 30, 2014 10:28 pm Reageer met quote

Ik ben Stoffer Tienstra en wil graag iets leren over Gimp. Ik zie echter geen enekele les.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

wolfert.1

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 1
Ma Jan 19, 2015 1:32 pm Reageer met quote

beste Stoffer Tienstra.

ook ik ben net met Gimp begonnen.
voor een duidelijke uitleg ben ik hier beland www.youtube.com/channel/UCtgVAiIN5UbRYjrrO1L-Jlw
dit is een cursus van mariel.
veel succes.
vr/gr rens wolfert

photopress

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 4
Zo Feb 28, 2021 11:38 am Reageer met quote

Op you tube kan je veel vinden over GIMP als je dat wil leren.

In de onderstaande link kom je op een you tube page met veel filmpjes enz en het kost helemaal niets dus.

je hebt ook een versie van Gimp voor designers voor de ontwerpers enz,als je Gimp zoekt staan daar direct ook veel meer video's naast op you tube

https://www.youtube.com
/playlist?list=PLhvoUC6uZ37CB0Z7D9XRnYEsMrsBsTZVP

maar voor de echte fotoliefhebbers en beroeps zoals ik was is dit misschien een perfect alternatief,veel beroepsfotografen waaronder ik zijn al over gestapt omdat we dus geen zin hebben maandelijks te betalen voor Adobe:-)

Affinityphoto:
voor het geval je echt een leuk maar niet al te dure fotosoftware wil hebben kan ik je aanraden eens naar Affinity photo te kijken,dit programma is net als photoshop maar je kan er eigenlijk het zelfde mee,verschil is dat je als je photoshop neemt je tegenwoordig een abonnement moet nemen en affinity is momenteel geloof ik met 50 % korting voor € 27.99 en voor de rest van je leven

Voor designers onder ons is er ook affinity designer te koop het is ook het zelfde als illustrator van Adobe maar kost nu dus slecht
€ 27,99 deze twee opgeteld is dit is even veel
als twee maanden leasen bij Photoshop

hier kan je een proef versie downloaden

https://affinity.serif.com/en-gb/photo/

en je hebt heel veel video's op you tube staan om het te leren vanaf beginners tot gevorderde

heel veel succes met het bewerken van foto's met GIMP

Pagina 1 van 1

Plaats reactie