ik ben Opa Bert.
Voorstellen en persoonlijke berichten
Plaats reactie

LaatsteDodo

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 3
Ma Mei 10, 2021 12:49 pm Reageer met quote

Mag ik mij even voorstellen. Ik ben Opa Bert, gepensioneerd internationaal beroepschauffeur. Ik zat vroeger op Hyves. Maar dat bestaat al niet meer. Van mijn gezin, ben ik de laatste die nog leeft. Ik ben de LAATSTE DODO. Daaraan merk je dat je oud word. Toch jammer. Beetje eng ook. Dan ben je al dichter bij het einde van je leven, dan aan het begin. Maar dat terzijde. Via een ander forum, heb ik jaren en jaren geleden ooit eens een vriendin gevonden. Maar die relatie bestaat ook al niet meer.
Op de radio hoor je allerlei reclames voor datingsites.
Voor echte relaties, zeggen ze daar dan nog bij.
Dat kost handen met geld, maar levert niets op.

Opa Bert is zestig jaar oud, en komt uit de buurt van Alkmaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Advertentie

NicolaasP

Superlid
Superlid
Antw.: 5099
Ma Mei 10, 2021 1:05 pm Reageer met quote

Hoi Bert, mag ik je misschien vragen hoe je op het idee gekomen bent dat dit een relatie-site zou zijn?

'Hate is never right, and love is never wrong.'

Roman Kent
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage

LaatsteDodo

Nieuwe bezoeker
Nieuwe bezoeker
Antw.: 3
Ma Mei 10, 2021 2:22 pm Reageer met quote

Hallo Nicolaas: Dat is wel een heel snelle reactie, pff had ik niet verwacht hoor, zo snel al. Maar je hebt gelijk. Dit lijkt mij meer een discussie forum. Het zou toch leuk zijn, om mensen te ontmoeten, die over dingen hetzelfde denken. Dat zitten wij op een zelfde golflengte.. Dat was inderdaad mijn gedachte, om mij in te schrijven op dit forum.... Maar even een ander dingetje... waarom heeft dit forum eigenlijk die mogelijkheid van dating niet...?? is maar een ideetje hoor..
Ik bedoel maar, voor je het weet ben je oud, zit je in een bejaardenhuis, en is je leven voorbij. Ik hoop toch voor die tijd, nog iets leuks met mijn leven te doen. Zo denk jij er toch ook over ... hoop ik ..?????

Opa Bert

vriend55

Stamgast
Stamgast
Antw.: 105
Ma Mei 10, 2021 2:50 pm Reageer met quote

Welkom op 50plusser Bert. Er was hier ooit wel een datingmogelijkheid, maar dat bestaat niet meer, geen idee waarom daar mee gestopt is.
Gelukkig zoek ik geen relatie, want ik heb weinig vertrouwen in datingsites, kosten zijn te hoog en soms veel nepprofielen om nog meer geld aan je te verdienen. Weet niet wat je interesse's zijn, anders zou je daar eens wat kunnen zoeken. Zelf fiets ik veel en heb wel eens geprobeerd om een fietsmaatje te vinden op sportpartner.nl De kosten zijn daar overzichtelijk en daar heb ik wel wat mensen leren kennen.
Veel succes.
ps las dat je in de zestig bent, dat is zeker nog niet oud hoor, ook al ben je dan over de helft, is er toch nog genoeg mogelijk in de tokomst !

Tympaan

Superlid
Superlid
Antw.: 28487
Ma Mei 10, 2021 6:28 pm Reageer met quote

Het hoeft niet per se een dating-site te zijn om toch een relatie te kunnen vinden. Een beetje rondkijken en je kan best iemand vinden die wellicht dezelfde ideeën, levensovertuiging, hobby's enzovoorts heeft als jij hebt.

Maar als het puur om eventuele sex gaat, dan denk ik niet dat dit de juiste plaats is...

Enfin, ikzelf ben niet op een date uit... Very Happy

Faber quisque fortunae suae

Keesvi

Superlid
Superlid
Antw.: 14287
Di Mei 11, 2021 12:34 am Reageer met quote

Welkom Bert! Of je even op het verkeerde been stond of niet maakt niet uit. Kijk gewoon of je iets aanspreekt en zo ja, meng je er dan rustig in.

“Niemand wordt geboren met haat voor een persoon met een andere huidskleur, achtergrond of geloof." (Nelson Mandela)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

Pagina 1 van 1

Plaats reactie